Dan mag ik ze postenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DusIk maak een foto met jouw camera....dan is het nog steeds mijn creativiteit
maar alleen in overleg en na het overhandigen van een paar mooie briefjesquote:Op maandag 6 februari 2006 23:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan mag ik ze postenMet jouw ©
Als hij opdracht geeft zijn de foto's ook van hem. van hen beiden dus....quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
DusIk maak een foto met jouw camera....dan is het nog steeds mijn creativiteit
Iddquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog draait trouwens foute jaren 80-rock
Danger Zone (Top Gun-soundtrack)
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef lostminds het volgende:
zit je ex je posts te lezen joh?
Europe is foute rockquote:Op maandag 6 februari 2006 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een snol is dat johquote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Triest he?
Maar goed... sommige mensen hebben geen leven. Ik ook niet, maar ik ben zo vrij hem een kijkje te gunnen in mijn leven.
Lief he?
Het gaat hier om de discussie of je foto's die door een andere fotograaf zijn gemaakt mag plaatsenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als hij opdracht geeft zijn de foto's ook van hem. van hen beiden dus....
kenny logginsquote:Op maandag 6 februari 2006 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Die heb ik ook wel ergensquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef Kleintje het volgende:
Ik ook niet, maar ik ben zo vrij hem een kijkje te gunnen in mijn leven.
Lief he?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat een snol is dat joh
Kloon een idee?
kandie gelijk zien dat je er geen gras over laat groeienquote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Triest he?
Maar goed... sommige mensen hebben geen leven. Ik ook niet, maar ik ben zo vrij hem een kijkje te gunnen in mijn leven.
Lief he?
Juust. Waar woont hijquote:Op maandag 6 februari 2006 23:34 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Dat ik om hem mezelf anders ga voordoen?
No way!!!
Tijd om je eens kennis te laten maken met Genesisquote:
Nee, geen gras. Maar op verzoek wel een bosje schaamhaarquote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef lostminds het volgende:
[..]
kandie gelijk zien dat je er geen gras over laat groeien![]()
Eerst >40 keer gekeken op video... en nu nog eens 20x op DVD.quote:
True true. Drummen dat Phil kan, damn, echt knap.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om je eens kennis te laten maken met GenesisDaar is-ie toch echt op zijn best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |