Wat begrijp je nou niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah kom opEn het is niet mijn auto, van mijn broer
Dan plaats ik de foto's zonder de specs
en deze dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Miami BeachDaar heb ik ook nog een paar kick-ass bakken gefotografeerd...
![]()
Alleen heeft F.B. geen MSN meerquote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
En Fraubitch, ik heb je toegevoegd op MSN
[Centraal] Foto's Vervoermiddelen?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En natuurlijk in een apart topicWant in de SC horen ze eigenlijk niet
magquote:
Jammer dat die plastic tas er ligt en dat lint is ook afbreuk op de fotografische kwaliteit van de foto...quote:
Puike Drag Star heb je daarquote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef blackbully het volgende:
lekker met de snelle wagen achter aan sluiten in de file.
zullen we keer in de zomer naar het strand gaan?
dan kom ik wel op :
[afbeelding]
ben ik comfortabeler en sneller ter plekke
Is een optie, maar dan moet je ze wel fotografisch interessant makenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[Centraal] Foto's Vervoermiddelen?
Daar had ik eerlijk gezegd niet eens op gelet. Ik heb die plastic tas nooit gezien namelijk!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jammer dat die plastic tas er ligt en dat lint is ook afbreuk op de fotografische kwaliteit van de foto...![]()
Geniaal!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[Centraal] Foto's Vervoermiddelen?
wat PH zegtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
En Fraubitch, ik heb je toegevoegd op MSN
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat PH zegt
dadelijk toch maar even web msnen![]()
Tovquote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat PH zegt
dadelijk toch maar even web msnen![]()
doe es gekquote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze zijn wel rond de 1 á 1,5 MB per foto![]()
Mits voorzien van de standaard verkleiningen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
maak ik die morgen aan, probleem opgelost lijkt mij?
Ik zet morgen alvast een showcase van Hessing er neer..Als OP en dan mag de rest zijn ECHT zelf gefotgrafeerde auto foto´s er bij zetten... Maar dan moet het wel netjes blijven natuurlijk.. Wan tdan kunnen we de SC schoon houden...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is een optie, maar dan moet je ze wel fotografisch interessant makenAnders kun je ze beter in het "beoordeel hier mijn foto's"-topic mikken
Je moet dan wel een mooie serie maken hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
maak ik die morgen aan, probleem opgelost lijkt mij?
Jawel, maar dat doe ik altijd al, op die ene na, (foutje)quote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits voorzien van de standaard verkleiningen.
Als je een meisje was, was ik je komen zoenen!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zet morgen alvast een showcase van Hessing er neer..Als OP en dan mag de rest zijn ECHT zelf gefotgrafeerde auto foto´s er bij zetten... Maar dan moet het wel netjes blijven natuurlijk.. Wan tdan kunnen we de SC schoon houden...
Ik doe graag gekquote:
en ik wou foto's van exenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Teering! Sinds wanneer staat een PTA SC in FOT?
psies, moet ik eens over een mac beginnenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
I know, alleen jammer dat ik morgen de sleutels niet heb, maar ik zorg ervoor dat de neus gefotografeerd wordt. Strakke neus is het geworden met de gespoten grillquote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet dan wel een mooie serie maken hoorMet een lekkere achtergrond
Wanteh....die straat...da's niks
And the defense rests..quote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
--------> DIGquote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
psies, moet ik eens over een mac beginnen![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
ah.. ik stel me wel beschikbaar voor deze edele actiequote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je een meisje was, was ik je komen zoenen!
alt.binaries.pictures.girlfriends.exquote:
Van mijn broer (3e keer)quote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef blackbully het volgende:
niet jou auto?
ik weet niet of de exen daar zo blij mee zijnquote:
Denk jij dat het mij wat interesseert of zij blij isquote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik weet niet of de exen daar zo blij mee zijn
Niet dus, ik klik op een aantal pagina's en die staan vol met autofoto'squote:
De opofferingsgezindheid!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah.. ik stel me wel beschikbaar voor deze edele actie
tja ik negeer je 75% van de tijd dus dan is het niete gek dat ik dat misquote:
Jij bent gewoon de slaaf van de maatschappij!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan ga ik slapen, ik heb geen exen, laat staan een slaaf
Ey, daar zijn exen toch voor?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik weet niet of de exen daar zo blij mee zijn
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja ik negeer je 75% van de tijd dus dan is het niete gek dat ik dat mis
Zonder dat ik dat weet?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de slaaf van de maatschappij!
* proestquote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja ik negeer je 75% van de tijd dus dan is het niete gek dat ik dat mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |