Ik ben alle foto's van mijn ex kwijt na een server crashquote:Op maandag 6 februari 2006 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb geen foto's meer van mijn exIk wil je wel een linkje bezorgen waar je wat kan bekijken
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
--> De Kunst van het loslaten van een ex (# 35)
Mauro pas op hij gaat je zoenen..quote:
Zoek dekkingquote:Op maandag 6 februari 2006 22:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mauro pas op hij gaat je zoenen..![]()
Echt nietquote:Op maandag 6 februari 2006 22:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mauro pas op hij gaat je zoenen..![]()
Al wat gehoord van Janouquote:
dat was ook mijn bedoelingquote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee nu maak je het spannend
scuziequote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef -Marjo- het volgende:
Willen jullie niet zo snel gaan???
paardjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*plaatje*
Iets met paarden ook goed??? Klik voor groter![]()
Over paarden gesproken. Ik zag vandaag een Ferrari Maranello rijdenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sowwie -Marjo- Mamsquote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef -Marjo- het volgende:
Willen jullie niet zo snel gaan???
Ferrari's zijn zo 1980quote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Over paarden gesproken. Ik zag vandaag een Ferrari Maranello rijden![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef Kleintje het volgende:
Bew!
Men ow men... wat een nutteloze avond is dit weer. Wat zijn mannen toch een vreselijke ondingen!
Volgens mij heb ik amper een cent verdiend vanavond!
*zucht*
misschien omdat ik vanavond te snel mijn mening over alles klaar had....
niks nada noppes niente...ik krijg haar ook niet te pakkenquote:
Heh bah! ziet eruit als een mislukt paard... ik zou nog niet dood gezien willen worden in een object met dit ding erop. Laat staan erin rijdenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
ach misschien moet je dan toch maar vrouwen gaan aantrekken, die lullen toch vaak de oren van je kopquote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef Kleintje het volgende:
Bew!
Men ow men... wat een nutteloze avond is dit weer. Wat zijn mannen toch een vreselijke ondingen!
*zucht*
ook werkenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Fraubitch. Wat doe je morgen, ook werken?
Doe mij dan maar een dikke V8 7,6 liter HEMI!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah kom, het geilste motorgeluid van allemaal
tja sorry was vanavond op visite dus heb je me gemist?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef Kleintje het volgende:
Bew!
*zucht*
Werken (8:30 - 17:45) en daarna vervelen denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ook werken
en 's avonds komt een vriend op bezoek![]()
jij?
Wat heb jij met dequote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef RonaldV het volgende:
Ja zeg... ben je ff druk, pleuren jullie gewoon een nieuw topic neer!
Voor iedereen die net binnen is: goeienavond (zonder zwaaien).
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Kleintje het volgende:
Hoi!!
Zo'n paard he... zo 1 wil ik er nou ook.
Dan doe ik die 1,5 van mij wel weg
V8quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een dikke V8 7,6 liter HEMI!
Zullen we dan samen sparen voor een Lamborghini???quote:
Zullen we die boel dan maar gewoon postenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
niks nada noppes niente...ik krijg haar ook niet te pakken
Daar wil ik jou wel eens in en uit zien stappenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:54 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zullen we dan samen sparen voor een Lamborghini???
Ik ga nog steeds voor zo'n metallic paarse countach!![]()
Countachquote:Op maandag 6 februari 2006 22:54 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zullen we dan samen sparen voor een Lamborghini???
Ik ga nog steeds voor zo'n metallic paarse countach!![]()
Ow... ben jij die vaste bezoeker die normaal altijd een uur blijft hangenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja sorry was vanavond op visite dus heb je me gemist?![]()
Niks. Ook niet tegen trouwens. Wel tegen reeksen die voor een groot deel ermee gevuld zijn.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah kom, het geilste motorgeluid van allemaal
ssssst Prupke leest mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow... ben jij die vaste bezoeker die normaal altijd een uur blijft hangen
Waar dit blok in ligt bedoel je??quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lamborghini. Ook erg nice. (Gallardo, Murcielago)
Dezequote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Countach. Diablo is veel mooier tussen die twee
Sorry. Ik doe wel de volgende keer [insert zwaai-smiley] plaatsen. Wie gehts overigens?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Niks. Ook niet tegen trouwens. Wel tegen reeksen die voor een groot deel ermee gevuld zijn.
vervelenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Werken (8:30 - 17:45) en daarna vervelen denk ik.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik FOK niet op mijn werkquote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vervelenof even snel dit topique volgooien zodat ik morgen weer moet zoeken waar jullie zijn ?
![]()
Ook lelijkquote:
Joh, ik wil ook wel jou testen hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Wat klopt hier niet... mooier tussen die twee!
Ook jij hebt een secretaresse nodig.
Ik ken er nog 1.
Voor 25 euro excl. btw per uur is ze de jouwe.
Goedkoper dan een medior secretaresse via Randstad
Lieve Fraubitchquote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vervelenof even snel dit topique volgooien zodat ik morgen weer moet zoeken waar jullie zijn ?
![]()
ja dan mag je gelijk alle drempels van de weg afhalenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
quote:
Auwquote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Zo istie best aardig...
[afbeelding]
Cool tochquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja dan mag je gelijk alle drempels van de weg afhalen
heb genoeg vonken regen gezien van die dingen
oe....die is wel weer fijnquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef HMaster-II het volgende:
Kleintje ik heb hem alleen in Zwart voor je...
he dat is al een foto uit het nieuwe pand op de a2 bij maarssenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef HMaster-II het volgende:
Kleintje ik heb hem alleen in Zwart voor je...
Het zijn foto'squote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Ehm...![]()
Jongelui, het is hier wel FOT he? over je eigen foto's. Deze plaatjes horen in PTA!
Het zijn mijn eigen foto´s... Zelf gemaakt...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Ehm...![]()
Jongelui, het is hier wel FOT he? over je eigen foto's. Deze plaatjes horen in PTA!
lieve PH... Ik zou het eerlijk waar niet weten.. ik ga haar nu ook niet meer proberen te bellen... morgen ok?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lieve FraubitchDenk jij dat Janou bezwaar gaat hebben tegen die mooie foto's van haar hier
![]()
Sorryquote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
lieve PH... Ik zou het eerlijk waar niet weten.. ik ga haar nu ook niet meer proberen te bellen... morgen ok?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef CrazyCharlie het volgende:
Als het dan toch over auto's gaat...
Fiat komt met een nieuw model, de fiat "Punk", standaard heeft deze deuren met klittebandsluiting...
Ik dacht dat jij voor de 'normale' ging.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn auto *kwijl*
Ik weet het, in NL bijna niet lekker te rijden... hobbelbak.
Maar toch... van dat geluid ga ik spontaan spuiten
Eef... je bent een wijf... dat hoort niet bij vrouwen!!!
EIGEN foto's!quote:
Niets overtreft de auto van mijn broerquote:Op maandag 6 februari 2006 23:01 schreef Kleintje het volgende:
Ja jezus Morph... je weet wat voor aftandse bak ik rij.
Kom op, daar plaats ik geen foto van!!!!
hey was een eigen foto van eigen vervoermiddelquote:
Klopt 2 weken geleden een foto/meeting daar gehad met EOSDigitaal.nlquote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
he dat is al een foto uit het nieuwe pand op de a2 bij maarssen
doe datquote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik FOK niet op mijn werk. Dus ik doe er niet aan mee helaasch
. Maarja, misschien kom ik morgen avond nogmaals even lurken.
was zeker erg kwijlenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt 2 weken geleden een foto/meeting daar gehad met EOSDigitaal.nl
De halve dag door de showroom gelopen-geknield/gelegen enz om mooie foto´s te maken![]()
![]()
quote:
Waarom heb ik de showcase ervan hier gemist?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt 2 weken geleden een foto/meeting daar gehad met EOSDigitaal.nl
De halve dag door de showroom gelopen-geknield/gelegen enz om mooie foto´s te maken![]()
![]()
Echt wel.... En dan gezellig een bakkie doen tussen de Bentley´squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |