tvp'tjes hoeven hier niet zo klein hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 10:38 schreef innepin het volgende:
* innepin had deze hele TTK wedstrijd nog niet gezien..
Wat een leuk ideeIk denk dat ik misschien ook wel mee ga doen. dan mag ik hier wel een tvptje zetten toch?
Dat je alleen mag meedoen als je ook iets in een andere categorie instuurt...quote:
Goed idee ja!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef broer het volgende:
[..]
Dat je alleen mag meedoen als je ook iets in een andere categorie instuurt...
Shit. Daar gaat mijn kans om iets in te sturen...
Dat klopt... die moet ik gaan verhuizen, dus de URL werkt even niet meer. Maar ja, ik moet mezelf ook verhuizen... en mijn ADSL... al is Planet met dat laatste niet echt snel, en duurt het waarschijnlijk nog een week langer...quote:Op maandag 6 februari 2006 17:34 schreef Ancient het volgende:
DaMart! Je hebt de link naar je site eraf gehaald!![]()
Uit je sig dus oO<
Goedzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:04 schreef Maisnon het volgende:
deze keer doe ik meetvp dus!
En mensen, verloren heeft ook meerdere betekenissen hehint hint
Een wijs besluit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
We hebben besloten dat we 't doen, HDD.
Unaniem, neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
We hebben besloten dat we 't doen, HDD.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:24 schreef Isabeau het volgende:
Yep, 55 erbij. Alleen moet ik straks weg en is dit de officiële mededeling
(wordt later vandaag of morgen nog toegevoegd aan Wedstrijd-topic)
Er zijn nu dus 4 categorieën en je mag in alle 4 meedoen of maar in 1.
Is dat omdat je je oude kwijt was, of om de wedstrijd te promoten? In het eerste geval, volgens mij heb ik je oude avatar nog uit mijn temp internet weten te reddenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:38 schreef Ancient het volgende:
Ik heb mijn avatar aangepast naar het ttk-wedstrijd plaatje!![]()
Je moet eens leren om stille hints op te vangen die ik de afgelopen week loop rond te gooienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:41 schreef Ancient het volgende:
Wat is er dan met 8 Februari?Ik mis weer eens iets
![]()
quote:
Morgen pas he.quote:Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Ja. Het mag wel, en niemand kan het controleren of je iets al jaren hebt liggen of net gemaakt hebt. Dus mij lijkt het geen probleemquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef Pauline het volgende:
Wat ik me nou afvroeg: stel, je hebt iets liggen dat op het thema aansluit. Je hebt het dus niet voor deze wedstrijd gemaakt, maar al iets eerder. Kun je het dan ook inzenden?
Bij een van de eerste wedstrijden is dat volgens mij al eens besproken, en toen kwamen we tot de conclusie dat dat niks uitmaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef Pauline het volgende:
Wat ik me nou afvroeg: stel, je hebt iets liggen dat op het thema aansluit. Je hebt het dus niet voor deze wedstrijd gemaakt, maar al iets eerder. Kun je het dan ook inzenden?
Bij dit onderwerp heb ik eerder een overdaad aan inspiratie, maar "ik wilde het gewoon ff checken"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij een van de eerste wedstrijden is dat volgens mij al eens besproken, en toen kwamen we tot de conclusie dat dat niks uitmaakt.
Dus als je even geen inspiratie hebt: spit gerust je archief door
IK HAAI DE WOOOORDUH VERLIEEEST,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb m'n gedicht verloren...
Ehhh leg uit! Want het klinkt rete-interessant.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb even op de radio en in Spits reclame gemaakt voor onze wedstrijd.
http://www.spitsnet.nl/ni(...)_voor_nominatie.htmlquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:59 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ehhh leg uit! Want het klinkt rete-interessant.
Ik las het inderdaad en ik moest er echt om lachen, typisch iets voor jou om zelfs dit daarvoor aan te grijpen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb even op de radio en in Spits reclame gemaakt voor onze wedstrijd.
Wat gaaf!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
http://www.spitsnet.nl/ni(...)_voor_nominatie.html![]()
Dat hoop ik wel, ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
En nog vele jaren.
Straks hebben we er opeens tientallen schrijvers, dichters en kunstenaars bij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zo bereik je echt een groot publiek.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Straks hebben we er opeens tientallen schrijvers, dichters en kunstenaars bij.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:17 schreef CherryLips het volgende:
ik wil ook meedoen
verhaaltje schrijven van 2500 woorden met als thema verloren? dat is 't 'em toch?
voordat ik weer iets heel debiels uitspook![]()
Hoewel ik ook wel mee wil doen aan de Write Now wedstrijd... mm...
Dan kan je toch best multi-tasken en twee wedstrijden tegelijk?quote:Geslacht: Vrouw
Klopt helemaal!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:17 schreef CherryLips het volgende:
ik wil ook meedoen
verhaaltje schrijven van 2500 woorden met als thema verloren? dat is 't 'em toch?
voordat ik weer iets heel debiels uitspook![]()
Of allemaal!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Klopt helemaal!
Je mag er ook een gedicht over schrijven.
Of over tekenen. Of schilderen. Of iets anders.![]()
Ah, okay. Het maximum. Niet 't STREVEN, dus?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef Isabeau het volgende:
2500 is het maximum.
Van mijn part maak je een verhaal van 100 woorden.
Ik zit meestal rond de 1600 - 1700 woorden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:09 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Ah, okay. Het maximum. Niet 't STREVEN, dus?
Mooi zo..
Minimaal 2 woorden, he.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:09 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Ah, okay. Het maximum. Niet 't STREVEN, dus?
Mooi zo..
Oh, de mijne stond gelukkig gewoon op de keukentafelquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef Conflict het volgende:
Ik was met Biancavia mee naar de Radio!![]()
![]()
![]()
We moesten ineens zo snel weg van die kerel!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:14 schreef Seborik het volgende:
Ik ben het daarstraks vergeten te vragen, maar hoe vond je het, Biancavia?
Klinkt mooi.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die halve dag heb ik nodig om alles -
wat ik in die afgelopen 9 dagen gezien heb - te verwerken,
Chowi.
--
Zo,
dat is wat esthetischer, vind je niet?
Ik beken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is Het Weer, he?
Misschien was de blauwe lucht een illusie. Of misschien ben je kleurenblind.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
En weg is de blauwe lucht. Ik voel me beetgenomen.
Dat kan. Maar dan is mijn wereld misschien zelfs maar een illusie. Want ik was toch redelijk zeker dat er blauwe lucht was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien was de blauwe lucht een illusie. Of misschien ben je kleurenblind.
Of misschien droom je dit. Nu.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan is mijn wereld misschien zelfs maar een illusie. Want ik was toch redelijk zeker dat er blauwe lucht was.
Misschien ben ik wel een slapend mandarijntjequote:
Zou maar zo kunnen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een slapend mandarijntje.
Nee, wie wel. Ze zijn oranje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik hou niet eens van mandarijnen.
Waarom geen verhaal?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef p-etr-a het volgende:
En mandarijnen hebben veel vezels en ze zijn lekker! Ik heb ze vandaag gekocht en eet ze zonder schaamte.
Update over wedstrijd:
gedicht = ingestuurd
verhaal = er niet
beeldend kunstwerk = er evenmin.
Ik heb geen idee eigenlijk. Komt er hoop ik ook nog wel, maar tot nu toe is me niets te binnen geschoten.quote:
Ja, zeg, een beetje passief op inspiratie gaan zitten wachten!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:57 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Komt er hoop ik ook nog wel, maar tot nu toe is me niets te binnen geschoten.
volgens mij mag het t/m de 25e.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:51 schreef Ancient het volgende:
Ik weet niet of ik nog een verhaal kan schrijven voor de twintigste. Ik moet veel doen voor school en ik werk nu bij een lokale partij als schrijveren dat neemt veel tijd van me weg, tenminste deze week. Ik zal het nog wel proberen, maar ik weet echt niet hoe het gaat
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:49 schreef Isabeau het volgende:
De nieuwe wedstrijd begint vandaag en heeft als onderwerp "Verloren". Je kan inzenden tot en met zaterdag 25 februari 23:59.
Ik wil graag bij deze getuigen dat het verhaal ook daadwerkelijk ontvangen is op het desbetreffende email adresquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef Chowi het volgende:
Okay, ik ga nu mijn verhaal insturen. Nú! Jullie zijn live getuige.
Fijn om te weten!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik wil graag bij deze getuigen dat het verhaal ook daadwerkelijk ontvangen is op het desbetreffende email adres
Een suggestie voor het volgende onderwerp meegestuurd?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:27 schreef Chowi het volgende:
Dit is overigens de eerste keer dat ik meedoe. Ik hoop dat ik niets vergeten ben..
Há! Ja, dat ben ik niet vergeten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een suggestie voor het volgende onderwerp meegestuurd?
Goedzo!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Há! Ja, dat ben ik niet vergeten.
Ik weet nog niet zeker of ik dat ook ga doen. Als ik inspiratie heb, maak ik iets.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Goedzo!
Nou nog een gedicht en een kunstwerk maken!
Feli!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dan wil ik graag van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik niets afgerond heb, en ook niets ga maken...
maarrr, heb wel vanochtend een huis gekocht
Een huis! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dan wil ik graag van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik niets afgerond heb, en ook niets ga maken...
Heus wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Feli!
Ik heb het erg druk, en heb niet veel tijd om met iets te komne. Misschien dat er van het weekend iets van komt.
Ik zou niet durven, tot nu toe heb ik al een gedicht!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Heus wel.
We gaan het toch niet in laten kakken he mensen?![]()
Gratuliere!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
De vorige keer wilden ze dat niet zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:44 schreef HijoDeDios het volgende:
Hoeveel inzendingen zijn er al?
Nu ja; dan ga ik maar even een slaapje doen. Tot zo!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vorige keer wilden ze dat niet zeggen.
Heb je al iets ingestuurd?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien dat ik dit weekend zelfs toekom aan een verhaal.
Nee, mijn gedicht ligt al weken klaar. Misschien maar eens een keer sturen, dan is er tenminste iets opgestuurdquote:
Waarom stuur je het niet gelijk op als het af is? Twijfelde je er nog aan? Toegegeven: ik heb ook 3 dagen gewacht voor ik mijn verhaal eindelijk instuurde. Maar je kan volgens mij heel goed schrijven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, mijn gedicht ligt al weken klaar. Misschien maar eens een keer sturen, dan is er tenminste iets opgestuurd.
Het kwam er steeds niet van, en ik wil het meestal na een paar dagen (die nu een paar weken zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom stuur je het niet gelijk op als het af is? Twijfelde je er nog aan? Toegegeven: ik heb ook 3 dagen gewacht voor ik mijn verhaal eindelijk instuurde. Maar je kan volgens mij heel goed schrijven..
Volgens mij heeft iedereen met dit soort vertragingen te maken, deze maand.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het kwam er steeds niet van, en ik wil het meestal na een paar dagen (die nu een paar weken zijn) nog overlezen en dingen mogelijk verbeteren.
Je stond op, rekte je uit en dacht: 'Kom, laat ik eens een huis kopen!'quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat is de beste manier om iets te doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je stond op, rekte je uit en dacht: 'Kom, laat ik eens een huis kopen!'
Ja, zeg, het zou natuurlijk wel een rotzooitje worden als iederen zomaar alles zou doen wat waar hij of zij zin in heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is de beste manier om iets te doen.
Zoals wakker worden en zin hebben om in Parijs te zijn, de auto pakken en erheen te gaan..
Alles is mogelijk, je zit écht totaal nergens aan vast, hoor. Als ik naar Parijs wil, en ik heb de middelen ervoor, houdt echt niets me tegen. Dat klinkt best hippie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien wel de beste manier, maar lang niet altijd mogelijk.
Dat is omdat de meeste mensen gewoon niet om kunnen gaan met dat soort vrijheid. Maar wie heeft het recht om over jou te zeggen wat je wel of niet mag/kan? Dingen zijn zoveel leuker als ze spontaan gebeuren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, zeg, het zou natuurlijk wel een rotzooitje worden als iederen zomaar alles zou doen wat waar hij of zij zin in heeft.![]()
Maar wat een utopie!
Je zit aan de gevolgen vastquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, je zit écht totaal nergens aan vast, hoor. Als ik naar Parijs wil, en ik heb de middelen ervoor, houdt echt niets me tegen. Dat klinkt best hippie..
Okay, de middelen zijn een vereiste. Maar het punt is of je iets om de gevolgen gééft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zit aan de gevolgen vast. En dus ook aan de middelen
.
Of dat de gevolgen iets om jou geven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, de middelen zijn een vereiste. Maar het punt is of je iets om de gevolgen gééft.
Hoogstwaarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of dat de gevolgen iets om jou geven.
Maar er bestaat een kans dat je, al geef je er nog zo weinig om, dat de gevolgen niet te vermijden of te negeren zijn.quote:
Dat is nog geen reden om iets niet spontaan te laten gebeuren. Als je zo gaat denken, is dat vooruit denken, en dat is al helemaal niet tof.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar er bestaat een kans dat je, al geef je er nog zo weinig om, dat de gevolgen niet te vermijden of te negeren zijn.
En je weet nooit wanneer dat zal zijn.
Je moet overwegen of de nadelige gevolgen zwaarder wegen dan de spontane actie. Vaak blijkt dat niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar er bestaat een kans dat je, al geef je er nog zo weinig om, dat de gevolgen niet te vermijden of te negeren zijn.
En je weet nooit wanneer dat zal zijn.
Goed zo!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:40 schreef Biancavia het volgende:
Overigens heb ik ter voorkoming van dat ik elke dag dingen blijf veranderen in mijn verhaal, het nu maar ingezonden.![]()
Er was eens een....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de eerste vier woorden van mijn verhaal op papier staan.
quote:
Dat belooft wat.quote:
Ontroerend.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Er was eens een voetbalwedstrijd. We verloren
Gelukkig niet zeg. Het maximum haal ik toch bijna nooitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:09 schreef Chowi het volgende:
Er is geen minimum aantal woorden toch?
Ik had er rond de 650 geloof ik. Ook niet erg veel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Het maximum haal ik toch bijna nooit.
2500 woorden best veel voor verhalen die vanaf het beeldscherm gelezen worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Het maximum haal ik toch bijna nooit.
Dat klopt, ookal had ik niks gewonnen. Maar dat lag aan de kwaliteitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:21 schreef Chowi het volgende:
Maar ja, de kwantiteit zegt vaak niets over de kwaliteit.
Je had toch wel in een andere categorie gewonnen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klopt, ookal had ik niks gewonnen. Maar dat lag aan de kwaliteit.
Vorige maand nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je had toch wel in een andere categorie gewonnen?
Goede prestatie. Ik heb nog geen een keer gewonnen. Maar ja, ook nog nooit meegedaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vorige maand niet.
Maar tot nu toe heb ik alles wat ik gewonnen heb, met mijn kunst gewonnen. Twee keer was het volgens mij.
Ik zie een klein verbandquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goede prestatie. Ik heb nog geen een keer gewonnen. Maar ja, ook nog nooit meegedaan..
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Verloren
Ik heb pijn
Maar laat dat niet merken
Nog één keer
grijp ik naar de sterke
Drank
Ik verveel me een beetje, en mijn verhaal schiet ook niet op.
Misschien was andersom een wat slimmer idee geweest.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb een verhaal!
Woehoe net even snel geschreven.
Ik heb geen idee wat de bedoeling is, ik ga nu even de regels doorlezen van de wedstrijd.
Qua details, dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien was andersom een wat slimmer idee geweest.
Als je een verhaal van teveel woorden hebt is het zonde als je hem in moet korten, natuurlijk.quote:
Ik had er 1300 maar dat was per ongelukquote:Op maandag 20 februari 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je een verhaal van teveel woorden hebt is het zonde als je hem in moet korten, natuurlijk.
1300! Whehe, zoveel woorden bereik ik nooit.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik had er 1300 maar dat was per ongeluk
Ik geloof MS Word woorden tellen en het is een kort verhaal.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
1300! Whehe, zoveel woorden bereik ik nooit..
Mijn verhaal paste precies op één MS Word pagina met lettertype 11 Times New Roman.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik geloof MS Word woorden tellen en het is een kort verhaal.
Enfin, you'll see.
Da's rap!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb een verhaal!
Woehoe net even snel geschreven.
Dan zijn het vast geen 1300 woorden.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik had 12 Kirsten ITC en dit paste ook op 1 kantje.
Inspiratie noem ik het.quote:
Ik tel het nog even na.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan zijn het vast geen 1300 woorden..
Hm, 303, leest fijn door.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik tel het nog even na.
Haha je hebt helemaal gelijk 303!
Het waren 1300 tekens
Okay dan...![]()
Dit is de vijfde ronde.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Humz ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan.
Hebben jullie al es vaker zo'n wedstrijd georganiseerd?
Ja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Overmorgen, toch?
Dan heb je morgen nog lekker een dag waarop je nog steeds niks hoeft te hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat komt goed uit,
want ik heb nog steeds niks.
Oh da's lang.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, morgen moet ik 12 uur werken.
Daarom komt 't zo goed uit.
Het huis schilderen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het zou overigens heel goed kunnen dat ik zaterdag iets beters te doen heb -
dan het maken van een gedichtje, hoor.
de Isabeau en Automatic_Rock ontvangen alle emails op de mail en je weet zeker dat je inzending meedoet als je je inzending in het topic ziet staan. Maar alle inzendingen doen mee, dus als je je inzending niet ziet staan en je hebt wel ingestuurd is er iets fout gegaan met de mail. Dat kan en dan kan je nog snel even Isabeau of AR topicreporten dat je inzending nog mee moet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wie ontvangt de e-mail?
Hoe weet je zeker dat je inzending meedoet voor deze wedstrijd?
Dat,quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het huis schilderen?
De ramen lappen?
Prioriteiten stellen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat,
of bier drinken met m'n vrienden.
Pffff wat een no no ben ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:20 schreef Ancient het volgende:
[..]
de Isabeau en Automatic_Rock ontvangen alle emails op de mail en je weet zeker dat je inzending meedoet als je je inzending in het topic ziet staan. Maar alle inzendingen doen mee, dus als je je inzending niet ziet staan en je hebt wel ingestuurd is er iets fout gegaan met de mail. Dat kan en dan kan je nog snel even Isabeau of AR topicreporten dat je inzending nog mee moet.
Er kunnen nog dingen aangepast worden als alles is neergezet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja, maar dat zou dus eventueel te laat zijn.
Nou ja, geeft niks ik wacht rustig af.
Opkrikpost!quote:
Leuk!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 07:59 schreef Isabeau het volgende:
Hoe was Groningen?
Daar woont Dennis' opaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ga je in Breda doen, Isa?
Toch niet...?
Phew...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar woont Dennis' opaEn dat .... daar kwam ik gisteren toevallig achter, dat wist ik niet eens
Is dat toch een categorie geworden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Vergeten jullie niet ook een 55-woorden verhaaltje te maken!![]()
Goed idee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Vergeten jullie niet ook een 55-woorden verhaaltje te maken!![]()
Jawel, dat wordt meestal als 'lui' omschrevenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is het ( taal-technisch ) mogelijk om niet te vergeten het te maken,
zonder het daadwerkelijk te maken?
vraag het niet aan mijquote:Klopt die zin uberhaupt?
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:52 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb ook een fiftyfivefiction ingestuurd inmiddels.
Het is een nieuwe categorie, dus naast 'verhalen', 'gedichten' en 'kunstwerken'.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Uhm 55woorden?
Ik neem aan een verhaal of gedicht in 55 woorden.
Is er een speciaal onderwerp, word dan je vorige inzending vernueckt etc.
Moeilijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het is een nieuwe categorie, dus naast 'verhalen', 'gedichten' en 'kunstwerken'.
Fiftyfive fiction: 'These are complete stories, with at least one character and a discernible plot, exactly 55 words long.'
Het onderwerp is nog steeds 'Verloren' en je kunt deze gewoon los van je andere verhaal insturen.
![]()
Ik denk het nog net niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:38 schreef broer het volgende:
Gut, zeg. Heb ik toch ook zomaar wat ingestuurd.
Wedden dat ik te laat ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |