de Isabeau en Automatic_Rock ontvangen alle emails op de mail en je weet zeker dat je inzending meedoet als je je inzending in het topic ziet staan. Maar alle inzendingen doen mee, dus als je je inzending niet ziet staan en je hebt wel ingestuurd is er iets fout gegaan met de mail. Dat kan en dan kan je nog snel even Isabeau of AR topicreporten dat je inzending nog mee moet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wie ontvangt de e-mail?
Hoe weet je zeker dat je inzending meedoet voor deze wedstrijd?
Dat,quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het huis schilderen?
De ramen lappen?
Prioriteiten stellen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat,
of bier drinken met m'n vrienden.
Pffff wat een no no ben ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:20 schreef Ancient het volgende:
[..]
de Isabeau en Automatic_Rock ontvangen alle emails op de mail en je weet zeker dat je inzending meedoet als je je inzending in het topic ziet staan. Maar alle inzendingen doen mee, dus als je je inzending niet ziet staan en je hebt wel ingestuurd is er iets fout gegaan met de mail. Dat kan en dan kan je nog snel even Isabeau of AR topicreporten dat je inzending nog mee moet.
Er kunnen nog dingen aangepast worden als alles is neergezet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja, maar dat zou dus eventueel te laat zijn.
Nou ja, geeft niks ik wacht rustig af.
Opkrikpost!quote:
Leuk!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 07:59 schreef Isabeau het volgende:
Hoe was Groningen?
Daar woont Dennis' opaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ga je in Breda doen, Isa?
Toch niet...?
Phew...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar woont Dennis' opaEn dat .... daar kwam ik gisteren toevallig achter, dat wist ik niet eens
Is dat toch een categorie geworden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Vergeten jullie niet ook een 55-woorden verhaaltje te maken!![]()
Goed idee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Vergeten jullie niet ook een 55-woorden verhaaltje te maken!![]()
Jawel, dat wordt meestal als 'lui' omschrevenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is het ( taal-technisch ) mogelijk om niet te vergeten het te maken,
zonder het daadwerkelijk te maken?
vraag het niet aan mijquote:Klopt die zin uberhaupt?
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:52 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb ook een fiftyfivefiction ingestuurd inmiddels.
Het is een nieuwe categorie, dus naast 'verhalen', 'gedichten' en 'kunstwerken'.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Uhm 55woorden?
Ik neem aan een verhaal of gedicht in 55 woorden.
Is er een speciaal onderwerp, word dan je vorige inzending vernueckt etc.
Moeilijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het is een nieuwe categorie, dus naast 'verhalen', 'gedichten' en 'kunstwerken'.
Fiftyfive fiction: 'These are complete stories, with at least one character and a discernible plot, exactly 55 words long.'
Het onderwerp is nog steeds 'Verloren' en je kunt deze gewoon los van je andere verhaal insturen.
![]()
Ik denk het nog net niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:38 schreef broer het volgende:
Gut, zeg. Heb ik toch ook zomaar wat ingestuurd.
Wedden dat ik te laat ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |