tvp'tjes hoeven hier niet zo klein hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 10:38 schreef innepin het volgende:
* innepin had deze hele TTK wedstrijd nog niet gezien..
Wat een leuk ideeIk denk dat ik misschien ook wel mee ga doen. dan mag ik hier wel een tvptje zetten toch?
Dat je alleen mag meedoen als je ook iets in een andere categorie instuurt...quote:
Goed idee ja!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef broer het volgende:
[..]
Dat je alleen mag meedoen als je ook iets in een andere categorie instuurt...
Shit. Daar gaat mijn kans om iets in te sturen...
Dat klopt... die moet ik gaan verhuizen, dus de URL werkt even niet meer. Maar ja, ik moet mezelf ook verhuizen... en mijn ADSL... al is Planet met dat laatste niet echt snel, en duurt het waarschijnlijk nog een week langer...quote:Op maandag 6 februari 2006 17:34 schreef Ancient het volgende:
DaMart! Je hebt de link naar je site eraf gehaald!![]()
Uit je sig dus oO<
Goedzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:04 schreef Maisnon het volgende:
deze keer doe ik meetvp dus!
En mensen, verloren heeft ook meerdere betekenissen hehint hint
Een wijs besluit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
We hebben besloten dat we 't doen, HDD.
Unaniem, neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
We hebben besloten dat we 't doen, HDD.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:24 schreef Isabeau het volgende:
Yep, 55 erbij. Alleen moet ik straks weg en is dit de officiële mededeling
(wordt later vandaag of morgen nog toegevoegd aan Wedstrijd-topic)
Er zijn nu dus 4 categorieën en je mag in alle 4 meedoen of maar in 1.
Is dat omdat je je oude kwijt was, of om de wedstrijd te promoten? In het eerste geval, volgens mij heb ik je oude avatar nog uit mijn temp internet weten te reddenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:38 schreef Ancient het volgende:
Ik heb mijn avatar aangepast naar het ttk-wedstrijd plaatje!![]()
Je moet eens leren om stille hints op te vangen die ik de afgelopen week loop rond te gooienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:41 schreef Ancient het volgende:
Wat is er dan met 8 Februari?Ik mis weer eens iets
![]()
quote:
Morgen pas he.quote:Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Ja. Het mag wel, en niemand kan het controleren of je iets al jaren hebt liggen of net gemaakt hebt. Dus mij lijkt het geen probleemquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef Pauline het volgende:
Wat ik me nou afvroeg: stel, je hebt iets liggen dat op het thema aansluit. Je hebt het dus niet voor deze wedstrijd gemaakt, maar al iets eerder. Kun je het dan ook inzenden?
Bij een van de eerste wedstrijden is dat volgens mij al eens besproken, en toen kwamen we tot de conclusie dat dat niks uitmaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef Pauline het volgende:
Wat ik me nou afvroeg: stel, je hebt iets liggen dat op het thema aansluit. Je hebt het dus niet voor deze wedstrijd gemaakt, maar al iets eerder. Kun je het dan ook inzenden?
Bij dit onderwerp heb ik eerder een overdaad aan inspiratie, maar "ik wilde het gewoon ff checken"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij een van de eerste wedstrijden is dat volgens mij al eens besproken, en toen kwamen we tot de conclusie dat dat niks uitmaakt.
Dus als je even geen inspiratie hebt: spit gerust je archief door
IK HAAI DE WOOOORDUH VERLIEEEST,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb m'n gedicht verloren...
Ehhh leg uit! Want het klinkt rete-interessant.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb even op de radio en in Spits reclame gemaakt voor onze wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |