Ehhh leg uit! Want het klinkt rete-interessant.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb even op de radio en in Spits reclame gemaakt voor onze wedstrijd.
http://www.spitsnet.nl/ni(...)_voor_nominatie.htmlquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:59 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ehhh leg uit! Want het klinkt rete-interessant.
Ik las het inderdaad en ik moest er echt om lachen, typisch iets voor jou om zelfs dit daarvoor aan te grijpen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb even op de radio en in Spits reclame gemaakt voor onze wedstrijd.
Wat gaaf!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
http://www.spitsnet.nl/ni(...)_voor_nominatie.html![]()
Dat hoop ik wel, ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
En nog vele jaren.
Straks hebben we er opeens tientallen schrijvers, dichters en kunstenaars bij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zo bereik je echt een groot publiek.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Straks hebben we er opeens tientallen schrijvers, dichters en kunstenaars bij.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:17 schreef CherryLips het volgende:
ik wil ook meedoen
verhaaltje schrijven van 2500 woorden met als thema verloren? dat is 't 'em toch?
voordat ik weer iets heel debiels uitspook![]()
Hoewel ik ook wel mee wil doen aan de Write Now wedstrijd... mm...
Dan kan je toch best multi-tasken en twee wedstrijden tegelijk?quote:Geslacht: Vrouw
Klopt helemaal!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:17 schreef CherryLips het volgende:
ik wil ook meedoen
verhaaltje schrijven van 2500 woorden met als thema verloren? dat is 't 'em toch?
voordat ik weer iets heel debiels uitspook![]()
Of allemaal!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Klopt helemaal!
Je mag er ook een gedicht over schrijven.
Of over tekenen. Of schilderen. Of iets anders.![]()
Ah, okay. Het maximum. Niet 't STREVEN, dus?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef Isabeau het volgende:
2500 is het maximum.
Van mijn part maak je een verhaal van 100 woorden.
Ik zit meestal rond de 1600 - 1700 woorden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:09 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Ah, okay. Het maximum. Niet 't STREVEN, dus?
Mooi zo..
Minimaal 2 woorden, he.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:09 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Ah, okay. Het maximum. Niet 't STREVEN, dus?
Mooi zo..
Oh, de mijne stond gelukkig gewoon op de keukentafelquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef Conflict het volgende:
Ik was met Biancavia mee naar de Radio!![]()
![]()
![]()
We moesten ineens zo snel weg van die kerel!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:14 schreef Seborik het volgende:
Ik ben het daarstraks vergeten te vragen, maar hoe vond je het, Biancavia?
Klinkt mooi.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die halve dag heb ik nodig om alles -
wat ik in die afgelopen 9 dagen gezien heb - te verwerken,
Chowi.
--
Zo,
dat is wat esthetischer, vind je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |