Ik beken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is Het Weer, he?
Misschien was de blauwe lucht een illusie. Of misschien ben je kleurenblind.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
En weg is de blauwe lucht. Ik voel me beetgenomen.
Dat kan. Maar dan is mijn wereld misschien zelfs maar een illusie. Want ik was toch redelijk zeker dat er blauwe lucht was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien was de blauwe lucht een illusie. Of misschien ben je kleurenblind.
Of misschien droom je dit. Nu.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan is mijn wereld misschien zelfs maar een illusie. Want ik was toch redelijk zeker dat er blauwe lucht was.
Misschien ben ik wel een slapend mandarijntjequote:
Zou maar zo kunnen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een slapend mandarijntje.
Nee, wie wel. Ze zijn oranje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik hou niet eens van mandarijnen.
Waarom geen verhaal?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef p-etr-a het volgende:
En mandarijnen hebben veel vezels en ze zijn lekker! Ik heb ze vandaag gekocht en eet ze zonder schaamte.
Update over wedstrijd:
gedicht = ingestuurd
verhaal = er niet
beeldend kunstwerk = er evenmin.
Ik heb geen idee eigenlijk. Komt er hoop ik ook nog wel, maar tot nu toe is me niets te binnen geschoten.quote:
Ja, zeg, een beetje passief op inspiratie gaan zitten wachten!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:57 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Komt er hoop ik ook nog wel, maar tot nu toe is me niets te binnen geschoten.
volgens mij mag het t/m de 25e.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:51 schreef Ancient het volgende:
Ik weet niet of ik nog een verhaal kan schrijven voor de twintigste. Ik moet veel doen voor school en ik werk nu bij een lokale partij als schrijveren dat neemt veel tijd van me weg, tenminste deze week. Ik zal het nog wel proberen, maar ik weet echt niet hoe het gaat
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:49 schreef Isabeau het volgende:
De nieuwe wedstrijd begint vandaag en heeft als onderwerp "Verloren". Je kan inzenden tot en met zaterdag 25 februari 23:59.
Ik wil graag bij deze getuigen dat het verhaal ook daadwerkelijk ontvangen is op het desbetreffende email adresquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef Chowi het volgende:
Okay, ik ga nu mijn verhaal insturen. Nú! Jullie zijn live getuige.
Fijn om te weten!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik wil graag bij deze getuigen dat het verhaal ook daadwerkelijk ontvangen is op het desbetreffende email adres
Een suggestie voor het volgende onderwerp meegestuurd?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:27 schreef Chowi het volgende:
Dit is overigens de eerste keer dat ik meedoe. Ik hoop dat ik niets vergeten ben..
Há! Ja, dat ben ik niet vergeten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een suggestie voor het volgende onderwerp meegestuurd?
Goedzo!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Há! Ja, dat ben ik niet vergeten.
Ik weet nog niet zeker of ik dat ook ga doen. Als ik inspiratie heb, maak ik iets.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Goedzo!
Nou nog een gedicht en een kunstwerk maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |