Feli!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dan wil ik graag van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik niets afgerond heb, en ook niets ga maken...
maarrr, heb wel vanochtend een huis gekocht
Een huis! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dan wil ik graag van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik niets afgerond heb, en ook niets ga maken...
Heus wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Feli!
Ik heb het erg druk, en heb niet veel tijd om met iets te komne. Misschien dat er van het weekend iets van komt.
Ik zou niet durven, tot nu toe heb ik al een gedicht!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Heus wel.
We gaan het toch niet in laten kakken he mensen?![]()
Gratuliere!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
De vorige keer wilden ze dat niet zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:44 schreef HijoDeDios het volgende:
Hoeveel inzendingen zijn er al?
Nu ja; dan ga ik maar even een slaapje doen. Tot zo!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vorige keer wilden ze dat niet zeggen.
Heb je al iets ingestuurd?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien dat ik dit weekend zelfs toekom aan een verhaal.
Nee, mijn gedicht ligt al weken klaar. Misschien maar eens een keer sturen, dan is er tenminste iets opgestuurdquote:
Waarom stuur je het niet gelijk op als het af is? Twijfelde je er nog aan? Toegegeven: ik heb ook 3 dagen gewacht voor ik mijn verhaal eindelijk instuurde. Maar je kan volgens mij heel goed schrijven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, mijn gedicht ligt al weken klaar. Misschien maar eens een keer sturen, dan is er tenminste iets opgestuurd.
Het kwam er steeds niet van, en ik wil het meestal na een paar dagen (die nu een paar weken zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom stuur je het niet gelijk op als het af is? Twijfelde je er nog aan? Toegegeven: ik heb ook 3 dagen gewacht voor ik mijn verhaal eindelijk instuurde. Maar je kan volgens mij heel goed schrijven..
Volgens mij heeft iedereen met dit soort vertragingen te maken, deze maand.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het kwam er steeds niet van, en ik wil het meestal na een paar dagen (die nu een paar weken zijn) nog overlezen en dingen mogelijk verbeteren.
Je stond op, rekte je uit en dacht: 'Kom, laat ik eens een huis kopen!'quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat is de beste manier om iets te doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je stond op, rekte je uit en dacht: 'Kom, laat ik eens een huis kopen!'
Ja, zeg, het zou natuurlijk wel een rotzooitje worden als iederen zomaar alles zou doen wat waar hij of zij zin in heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is de beste manier om iets te doen.
Zoals wakker worden en zin hebben om in Parijs te zijn, de auto pakken en erheen te gaan..
Alles is mogelijk, je zit écht totaal nergens aan vast, hoor. Als ik naar Parijs wil, en ik heb de middelen ervoor, houdt echt niets me tegen. Dat klinkt best hippie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien wel de beste manier, maar lang niet altijd mogelijk.
Dat is omdat de meeste mensen gewoon niet om kunnen gaan met dat soort vrijheid. Maar wie heeft het recht om over jou te zeggen wat je wel of niet mag/kan? Dingen zijn zoveel leuker als ze spontaan gebeuren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, zeg, het zou natuurlijk wel een rotzooitje worden als iederen zomaar alles zou doen wat waar hij of zij zin in heeft.![]()
Maar wat een utopie!
Je zit aan de gevolgen vastquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, je zit écht totaal nergens aan vast, hoor. Als ik naar Parijs wil, en ik heb de middelen ervoor, houdt echt niets me tegen. Dat klinkt best hippie..
Okay, de middelen zijn een vereiste. Maar het punt is of je iets om de gevolgen gééft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zit aan de gevolgen vast. En dus ook aan de middelen
.
Of dat de gevolgen iets om jou geven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, de middelen zijn een vereiste. Maar het punt is of je iets om de gevolgen gééft.
Hoogstwaarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of dat de gevolgen iets om jou geven.
Maar er bestaat een kans dat je, al geef je er nog zo weinig om, dat de gevolgen niet te vermijden of te negeren zijn.quote:
Dat is nog geen reden om iets niet spontaan te laten gebeuren. Als je zo gaat denken, is dat vooruit denken, en dat is al helemaal niet tof.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar er bestaat een kans dat je, al geef je er nog zo weinig om, dat de gevolgen niet te vermijden of te negeren zijn.
En je weet nooit wanneer dat zal zijn.
Je moet overwegen of de nadelige gevolgen zwaarder wegen dan de spontane actie. Vaak blijkt dat niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar er bestaat een kans dat je, al geef je er nog zo weinig om, dat de gevolgen niet te vermijden of te negeren zijn.
En je weet nooit wanneer dat zal zijn.
Goed zo!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:40 schreef Biancavia het volgende:
Overigens heb ik ter voorkoming van dat ik elke dag dingen blijf veranderen in mijn verhaal, het nu maar ingezonden.![]()
Er was eens een....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de eerste vier woorden van mijn verhaal op papier staan.
quote:
Dat belooft wat.quote:
Ontroerend.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Er was eens een voetbalwedstrijd. We verloren
Gelukkig niet zeg. Het maximum haal ik toch bijna nooitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:09 schreef Chowi het volgende:
Er is geen minimum aantal woorden toch?
Ik had er rond de 650 geloof ik. Ook niet erg veel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Het maximum haal ik toch bijna nooit.
2500 woorden best veel voor verhalen die vanaf het beeldscherm gelezen worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Het maximum haal ik toch bijna nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |