Ja want Israel heeft precies dezelfde wet als Denemarken natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
kunnen alle moslims eindelijk ook de deense klanten officieel aanklagen .
of word ik nu gek.
Die over het ontkennen van de holocaust is al door de stoere man van zijn site gehaald. Hij scheet blijlbaar toch in zijn broek voor de aanklacht.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:45 schreef 1ofthefew het volgende:
waar staan die prenten eigenlijk op die site?
Volgens mij konden de moslims de krant wel aanklagen hoor, alleen ze vonden het beter om er overdreven op te reageren na een kwart jaar...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
voor antisemitisme ,
als er iets antisemiet is deze tijden is het israel wel trouwens.
anyway..
wegens de spotprenten op hun site dus..
nou word ie mooi , als abu jaja vervolgd (of wie ze tekenden / plaatsten) kan worden hierom
of word ik nu gek.
Ze doen het iig via de officiele weg...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
niet? israel heeft een superieure wet waarmee ze alles kan aanklagen ?
Maar wat heeft het er mee te maken dat Israel een staat is die gesticht is? Iedereen kan officieel aanklagen, het feit dat dit niet gebeurde ligt niet bij Israel of Denemarken oid...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef BaajGuardian het volgende:
tja omdat ze een erkende (natuurlijk , door europa zelf gesticht) staat hebben
vriendjespolitiek e.d. ?
wie kan israel aanklagen ?
ok ik ga offtopic , (in mn eigen topic nog wel)
anyway , hopelijk worden al deze misselijkmakende acties van provocatie dmv spotprenten over en weer snel gestaakt en gaat men wettelijk die krant die ermee begon aanklagen.
aangezien dat harrassment is , wat verboden is.
dacht ik zo.
Nope, want dat waren spotprenten die nog waar waren ook gezien de reacties van de moslim hooligans, geen aanzetten tot moord of het ontkennen van de holocaust, groot verschilquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
voor antisemitisme ,
anyway..
nou word ie mooi , als abu jaja vervolgd (of wie ze tekenden / plaatsten) kan worden hierom
of word ik nu gek.
Wil je me vertellen dat de Duitsers de Joden slechts aan het keppeltje herkenden?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:54 schreef BaajGuardian het volgende:
moslims worden als ras behandeld met deze beledigingen (joden een ras? ahum)
Joden zijn geen ras, maar een volk.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:04 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Wil je me vertellen dat de Duitsers de Joden slechts aan het keppeltje herkenden?
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:49 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Volgens mij konden de moslims de krant wel aanklagen hoor, alleen ze vonden het beter om er overdreven op te reageren na een kwart jaar...
Klopt, en dat is hun goed recht... maar ambassades in brand steken en haatzaaiende massademonstratiesquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
voor antisemitisme ,
anyway..
of word ik nu gek.
doen ze dat ja?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:52 schreef Meki het volgende:
Israel ziet het verkeerd . AEL doet beroep op zijn meningsuiting
Misschien willen ze ermee aantonen dat Hitler net zulke pedofiele neigingen had als de profeet Mohammed.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
doen ze dat ja?
wat is het nut om hitler met anne frank in bed af te beelden?
wat willen ze ter discussie stellen?
waarom worden de joden, die er dit x niks mee te maken hebben, er weer bij gehaald?
Ja, ik geloof ook niet dat Israel een aanklacht heeft ingediend. Dat het CIDI dat doet vind ik hun goed recht maar dat Israel dit zou doen kan ik me echt niet voorstellen. Het zal hun een rotzorg zijn wat Abu Jaja doet. Dus Meki, kom eens met de bron waaruit blijkt dat Israel een klacht aan het indienen is.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Knarf het volgende:
Geef eens een bron dat 'israel', JaJa aanklaagt.
Volgens mij is het totnutoe alleen het CIDI. En dat mogen ze ook. Het is een Nederlands clubje, die een 'nederlandse' site aanklaagt via de rechter.
de TT geeft Israel aanquote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Frances het volgende:
Maar Meki, is het de staat Israel die Abu jaja wil aanklagen of bedoel je het CIDI?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Israel zich druk maakt om die Libanees Abu.
ze willen de discussie stellen dat je vanaf nu iedereen mag beledigenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
doen ze dat ja?
wat is het nut om hitler met anne frank in bed af te beelden?
wat willen ze ter discussie stellen?
waarom worden de joden, die er dit x niks mee te maken hebben, er weer bij gehaald?
waarom schrijven/spreken de moslimterroristen dan steeds over mohammed/allah in hun afscheidspreken/briefen?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
ze willen de discussie stellen dat je vanaf nu iedereen mag beledigen
waarom wordt Mohammed zomaar erbij gehaald . hij heeft er toch niks mee te maken
Dat kan toch ookquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Ow nee? Dus al die aanslagen door moslims heeft niets te maken met de islam?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
ze willen de discussie stellen dat je vanaf nu iedereen mag beledigen
waarom wordt Mohammed zomaar erbij gehaald . hij heeft er toch niks mee te maken
Als ze een beetje zelfspot hadden gehad hadden ze een Arabier met een geit laten trouwen in het progressieve Europaquote:Op maandag 6 februari 2006 15:14 schreef Supersymmetry het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe spotprent van AEL is tegen Europa...
En dáár gaat het al fout..quote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Als ze een beetje zelfspot hadden gehad
Het een komt je op een afwijzende blik te staan (en misschien een strafrechterlijke veroordeling gezien het verschil tussen de beledigingen) en de ander op een afgehakte tong of hand.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef Posdnous het volgende:
Wat is het verschil dan tussen spotprenten over Joden of over moslims.
Is dat zo?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het een komt je op een afwijzende blik te staan (en misschien een strafrechterlijke veroordeling gezien het verschil tussen de beledigingen) en de ander op een afgehakte tong of hand.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:14 schreef Supersymmetry het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe spotprent van AEL is tegen Europa...
het kan door beide groepen beleefd worden als een belediging, maar daar houdt het ook wel bij op.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik zie tot nu toe bij de ene een excuus en bij de ander een rechterlijke aanklacht.
maar in principe lijkt er me weinig verschil tussen zitten.
Wat hebben jarenlange aanslagen nu met moslims in het algemeen te makenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het kan door beide groepen beleefd worden als een belediging, maar daar houdt het ook wel bij op.
Er zitten wel deglijk verschillen tussen. Het één ontkent de geschiedenis, het ander geeft het resultaat van jarenlange aanslagen.
Ok, bij aanslagen, onthoofdingsvideo's etc etc etc, wordt vaak geschermd met Allah, Mohammed etc.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat hebben jarenlange aanslagen nu met moslims in het algemeen te maken.
wat is dat nou weer voor waanzinnige opmerking.
Niets maar alles met Mohammed. Want de aanslagen worden uit zijn naam gedaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat hebben jarenlange aanslagen nu met moslims in het algemeen te maken.
wat is dat nou weer voor waanzinnige opmerking.
Omdat bepaalde idioten als excuus met Mohammed aankomen, is het dus ook daadwerkelijk zijn schuldquote:Op maandag 6 februari 2006 15:47 schreef Knarf het volgende:
[..]
Niets maar alles met Mohammed. Want de aanslagen worden uit zijn naam gedaan.
Tuurlijk wel, zo vaak.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef Elgigante het volgende:
Dat men in de Arabische wereld dan eens fel optreed tegen ieder die Mohammed misbruikt voor zijn eigen interpretatie van de Islam, maar daar hoor je nooit iets over.
Het is niet Mohammeds schuld nee, maar deze cartoon was dus een aansporing naar het Midden Oosten om eens actie te ondrnemen tegen mensen die in naam van Mohammed de Islam misbruiken.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Omdat bepaalde idioten als excuus met Mohammed aankomen, is het dus ook daadwerkelijk zijn schuldright.
Mohammed en gepleegde aanslagen hebben geen ruk met elkaar te maken, tenzij men zo dom is te denken dat alle moslims hetzelfde zooitje bommengooiers zijn. Dan wordt het idd moeilijk.
De gematigde moslims steken anders geen poot uit om hun radicale geloofsgenoten tot de orde te roepen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Omdat bepaalde idioten als excuus met Mohammed aankomen, is het dus ook daadwerkelijk zijn schuldright.
Mohammed en gepleegde aanslagen hebben geen ruk met elkaar te maken, tenzij men zo dom is te denken dat alle moslims hetzelfde zooitje bommengooiers zijn. Dan wordt het idd moeilijk.
Dat is de patstelling in een notendopje en vormt de basis voor de cartoons.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:50 schreef Klummie het volgende:
[..]
De gematigde moslims steken anders geen poot uit om hun radicale geloofsgenoten tot de orde te roepen.
Mja, het feit dat ze massaal protesteren omdat degene die ze aanhangen als terrorist wordt afgebeeld zegt waarschijnlijk niks.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:50 schreef Klummie het volgende:
[..]
De gematigde moslims steken anders geen poot uit om hun radicale geloofsgenoten tot de orde te roepen.
Het feit dat ze daartegen ageren is dan toch juist positief of ben ik nu gek?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat is de patstelling in een notendopje en vormt de basis voor de cartoons.
Er is een krant die dat denkt ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef Frances het volgende:
Lees net op Nu.nl dat de moord op de priester in Turkije ook een gevolg is van de cartoons.
Niet hoop ik.quote:Ben benieuwd hoe de Christenen gaan reageren.
Berlusconi die de Turkse ambassadeur zijn land uitflikkert en excuses eist van de Turkse regering?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef Frances het volgende:
Lees net op Nu.nl dat de moord op de priester in Turkije ook een gevolg is van de cartoons. Ben benieuwd hoe de Christenen gaan reageren.
Waar waren die massale protesten dan na 9/11? En na 11/3? En na 7/7? Toen degene die ze aanhangen werd gebruikt als reden om terroristische aanslagen uit te voeren?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mja, het feit dat ze massaal protesteren omdat degene die ze aanhangen als terrorist wordt afgebeeld zegt waarschijnlijk niks.
Jij had liever dat ze pissig werden als hun leider vreedzaam werd afgebeeld? :") .quote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef Jalu het volgende:
[..]
Waar waren die massale protesten dan na 9/11? En na 11/3? En na 7/7? Etc.
Beetje selectieve verontwaardiging wat deze massale protesten nu vertonen.
Afkeuring via woorden hoop ik en verder de zaak niet laten escaleren door ook nog eens de Christenen in te zetten als eisende partij.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef Frances het volgende:
Lees net op Nu.nl dat de moord op de priester in Turkije ook een gevolg is van de cartoons. Ben benieuwd hoe de Christenen gaan reageren.
Nee. Maar ik had deze collectieve boosheid graag willen zien telkens als het moslim-geloof wordt misbruikt voor terroristische doeleinden. Maar de enige demonstraties die ik na die terroristische daden gezien heb, waren demonstraties waarin blijdschap werd geuit over de aanslagen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:35 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jij had liever dat ze pissig werden als hun leider vreedzaam werd afgebeeld? :") .
Misschien voortaan wat beter het nieuws volgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:38 schreef Jalu het volgende:
Maar de enige demonstraties die ik na die terroristische daden gezien heb, waren demonstraties waarin blijdschap werd geuit over de aanslagen.
Ik vind het prima dat ze ageren tegen het idee dat het Westen Mohammed vereenzelfvigd met de radicale/miltante tak van de Islam. Maar er wordt vanuit het Westen óók verwacht dat men hat kaf van het koren gaat scheiden en ik moet bekennen dat ik daar weinig van zie.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het feit dat ze daartegen ageren is dan toch juist positief of ben ik nu gek?
Nee iddquote:Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mja, het feit dat ze massaal protesteren omdat degene die ze aanhangen als terrorist wordt afgebeeld zegt waarschijnlijk niks.
Hm, ik volg nu al een paar dagen het nieuws omtrent deze cartoons op de voet. En ik heb weer nog steeds geen demonstratie van gematigde moslims tegen het extremistische geweld van de afgelopen dagen gezien. Jij wel?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Misschien voortaan wat beter het nieuws volgen.
Nee, 'in die kringen' (als ik zo mag spreken) heb je niet zoveel uitersten zoals dat bij ' ons' het geval is.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hm, ik volg nu al een paar dagen het nieuws omtrent deze cartoons op de voet. En ik heb weer nog steeds geen demonstratie van gematigde moslims tegen het extremistische geweld van de afgelopen dagen gezien. Jij wel?
Is dat een grap?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat ze ageren tegen het idee dat het Westen Mohammed vereenzelfvigd met de radicale/miltante tak van de Islam. Maar er wordt vanuit het Westen óók verwacht dat men hat kaf van het koren gaat scheiden en ik moet bekennen dat ik daar weinig van zie.
Leg eens uit (ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen)quote:Op maandag 6 februari 2006 16:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Is dat een grap?
Het Westen scheidt juist het kaf niet van het koren. Lijkt me nogal duidelijk.
Vindt je dat dan gek, in het licht van de afgelopen jaren? Veel (de meeste?) moslims hebben zelf geen enkele moeite gedaan om dat te doen, maar verwachten dat wel van het westen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Is dat een grap?
Het Westen scheidt juist het kaf niet van het koren. Lijkt me nogal duidelijk.
In het Westen (vooral bij de grote groep minder intelligent dus genuanceerden, zoals hier op FOK) zijn alle moslims dezelfde radical juichende bommengooiers.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Leg eens uit (ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen)
Waarom zouden ze daar moeite voor doen?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:49 schreef Jalu het volgende:
[..]
Vindt je dat dan gek, in het licht van de afgelopen jaren? Veel (de meeste?) moslims hebben zelf geen enkele moeite gedaan om dat te doen, maar verwachten dat wel van het westen.
Dat is best een redelijk juiste weergave van de werkelijkheid. Echter, dat doet aan de zaak niet af dat die minderheid heel veel ellende veroorzaakt in de wereld en door die grote meerderheid op geen enkele manier een strobreed in de weg gelegd krijgt. En dat kun je bagatelliseren wat je wilt, ik vind dat heel kwalijk en bedreigend voor onze westerse maatschappij bovendien. Dat zie je nu al weer, dat er naar aanleiding van hele milde cartoons hele discussies worden gevoerd over de inperking van de vrijheid van meningsuiting...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]
In het Westen (vooral bij de grote groep minder intelligent dus genuanceerden, zoals hier op FOK) zijn alle moslims dezelfde radical juichende bommengooiers.
Dus hier wordt iedereen onder dezelfde noemer geschaard en men houdt zich blind voor al die moslims (veruit de grote meerderheid) die helemaal niets te maken hebben met al die ongein. En van de groep moslims die lopen te fokken tegen het Westen zijn 90 procent arme, ongeletterde mensen die gebruikt worden door fanatici.
Nee, en als ze dat al doen door een opstand te veroorzaken die door het Westen wordt ingeleid, dan worden ze later allemaal in de steek gelaten en vermoordquote:Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat is best een redelijk juiste weergave van de werkelijkheid. Echter, dat doet aan de zaak niet af dat die minderheid heel veel ellende veroorzaakt in de wereld en door die grote meerderheid op geen enkele manier een strobreed in de weg gelegd krijgt.
We hebben beiden boter op ons hoofd, al vind ik dat er erg makkelijk gesproken wordt over 'kleine groepjes' extremisten die blijkbaar alle vrijheid krijgen om hun extremistisch gedachtengoed aan de man te brengen en als ze de barricaden opgaan geen strobreed in de weg gelegd worden, JUIST in een samenleving die veelal wordt beleefd vanuit emoties.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]
In het Westen (vooral bij de grote groep minder intelligent dus genuanceerden, zoals hier op FOK) zijn alle moslims dezelfde radical juichende bommengooiers.
Dus hier wordt iedereen onder dezelfde noemer geschaard en men houdt zich blind voor al die moslims (veruit de grote meerderheid) die helemaal niets te maken hebben met al die ongein. En van de groep moslims die lopen te fokken tegen het Westen zijn 90 procent arme, ongeletterde mensen die gebruikt worden door fanatici.
Ja, dat kan, maar die steken liever ambassades in de fik.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
als abu jaja vervolgd (of wie ze tekenden / plaatsten) kan worden hierom
Ja, ik vraag me ook af waar de titel op slaat.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is dit voor belachelijke titel? ''Israel''? Gaan we het op z'n Midden-Oosters doen? Het CIDI is een onafhankelijke organisatie, hoor. En er staat niet eens een nieuwsbericht aan het begin van dit geraaskal!
Hadden de beledigde moslims het maar bij strafrechtelijke vervolging gehouden. Zoals beschaafde mensen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:
weet niet of jullie het doorhebben maar het ging over het vervolgen wat dan van beide kanten mogelijk zou moeten zijn wegens het provoceren en harrassen over en weer , niet over 911
Idd, Israel heeft weinig boodschap aan Abu Jaja. De OP is dus misleidend.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:41 schreef zoalshetis het volgende:
waarom blijven topics van een gillende geestelijk gestoorde open als zelfs de op helemaal debiel is?
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
voor antisemitisme ,
anyway..
of word ik nu gek.
Ik wil je niet meteen als gek bestempelen maar verward ben je wel.![]()
vooral de zieligheid waarmee de israelisch worden bekritiseerd om hun gang naar de rechtzaal door ts, terwijl de arabieren dit ook hadden kunnen doen is eigenlijk geen topic waard. bovendien komt het van iemand die volgens mij iets te vaak heeft getript.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef Frances het volgende:
[..]
Idd, Israel heeft weinig boodschap aan Abu Jaja. De OP is dus misleidend.
dolle boelquote:
alleen met drion of morfine, anders is het moord.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:26 schreef Henk-B het volgende:
Hee ik heb een idee!!!!!!!
Moslims willen heel graag naar allah en hebben er zelfs zelfmoord voor over.
Is het dan rechtvaardig als wij hun een handje helpen?
ja, spannend hoor, eindelijk eens wat actiequote:
komkommertijd is over!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:28 schreef Re het volgende:
[..]
ja, spannend hoor, eindelijk eens wat actie
of zoals altijd is het weer 1, 2 weekjes verontwaardigd geklooi, en dan weer business as usual
Het ontkennen van de holocaust is strafbaar en het beledigen van Mohammed niet, elke poging om cartoons over het ontkennen van de holocaust gelijk te stellen met het beledigen van Mohammed gaat dus mank.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:
weet niet of jullie het doorhebben maar het ging over het vervolgen wat dan van beide kanten mogelijk zou moeten zijn wegens het provoceren en harrassen over en weer , niet over 911
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef Henk-B het volgende:
Als iemand zijn kind mohammed noemt is hij dan niet strafbaar aan het feit dat mohammed wordt uitgebeeld?
Anders moeten we alle mohammeds doden. Zonde!
kan jij tekenen?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef Re het volgende:
[..]
daar kan vast wel een spotprent van gemaakt worden
ja natuurlijk, maar dat wist abu ook wel. hij dacht ff dat ie weer mudjahedin in een of ander kutland was.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef The_Dijkstra het volgende:
Begrijp ik hieruit dat AEL de omstreden cartoons per direct van hun site heeft gehaald?
nee niet echt, dat laat ik wel aan de heren spotprenttekenaars overquote:
weet je. het is gewoon logisch dat israel en cidi bezwaar aantekent. dat hadden de moslims ook moeten doen met die spotprenten. wederom is het de oudere, veel geplaagde broer, die het moet ontgelden. zeker gezien het feit dat de cartoons uit denemarken aangedikt zijn door terroristen en zeg maar laten zien is aan 1/3 van de islamitische mensheid die liever bloed dan vrede wil zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Re het volgende:
[..]
nee niet echt, dat laat ik wel aan de heren spotprenttekenaars over
ach ik zie het zoquote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet je. het is gewoon logisch dat israel en cidi bezwaar aantekent. dat hadden de moslims ook moeten doen met die spotprenten. wederom is het de oudere, veel geplaagde broer, die het moet ontgelden. zeker gezien het feit dat de cartoons uit denemarken aangedikt zijn door terroristen en zeg maar laten zien is aan 1/3 van de islamitische mensheid die liever bloed dan vrede wil zien.
ik hoop dat het, net als een terroristische actie uit naam van allah en de profeet (vzmdmg), het de matige moslims en de normale burgers uit europa samenbrengt. immers we moeten zelf zorg dragen voor de vuilnis in europa. en daar hoort ael bij.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Re het volgende:
[..]
ach ik zie het zo
deze hele affaire is met een politiek maatschappelijk doel weer de wereld in geholpen juist met dat doel, ik gun ze die massahysterie wel. Zal uiteindelijk voor een grote schoonmaak zorgen, dat deed de beeldenstorm uiteindelijk ook
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand de voorbeelden van de spotprents voor me?²
Dat heb je zelf ook gezien. Dag Bansheeboy.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand de voorbeelden van de spotprents voor me?²
Ik heb ze serieus nog niet gezien. Echt niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Dat heb je zelf ook gezien. Dag Bansheeboy.
Mag dit wel? Ik lees namelijk nergens in de bron dat het hier om een Marokkaan gaat?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef salutem het volgende:
Man keel overgesneden op plein in Brussel
BRUSSEL - Vanmorgen is een Marokkaanse man van ongeveer vijftig jaar overleden nadat zijn keel werd overgesneden op het Ninoofseplein in Brussel. Dat meldt het Brusselse parket.
Het parket van Brussel en een onderzoeksrechter zijn ter plaatse geweest.
lekker volk blijft het toch
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF06022006_031
Nogmaals; dag Bansheeboy.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb ze serieus nog niet gezien. Echt niet.²
Nee je wordt niet gekquote:
Dan ga je naar de site van de AEL, die weet je vast wel te vinden.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb ze serieus nog niet gezien. Echt niet.²
Ja, vind ik ook raar. Hoe komt hij/zij erbij dat het om een Marokkaanse man gaat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:39 schreef Sklasse het volgende:
[..]
Mag dit wel? Ik lees namelijk nergens in de bron dat het hier om een Marokkaan gaat?
Of kent Fok nu na de publicaties van de prentjes geen regels meer![]()
CIDI = joden = Israel in de ogen van de OP.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:59 schreef Monidique het volgende:
De staat Israël die een Libanese Belg wil vervolgen om Engelse of Amerikaanse plaatjes op een Nederlandse website? Lijkt me stug. Of eerder: onmogelijk.
Dus ik als jodin ben nu ook een Israelier? Haha, en dan te bedenken dat mijn familie hier al eeuwen lang wonen en ik een Nederlands paspoort heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:04 schreef CeeJee het volgende:
[..]
CIDI = joden = Israel in de ogen van de OP.
en nu even in beschaafd Nederlands want hier begrijp ik niks van.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:13 schreef El_Bassie het volgende:
Strafrechtelijk that is.
''Harassen''? Ja, ik weet wel wat het betekent, maar waar zie jij dit?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:
weet niet of jullie het doorhebben maar het ging over het vervolgen wat dan van beide kanten mogelijk zou moeten zijn wegens het provoceren en harrassen over en weer
De ene censuur ligt aan de basis van andere en steeds verder gaande.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:52 schreef Meki het volgende:
Israel ziet het verkeerd . AEL doet beroep op zijn meningsuiting
Tjonge jonge zeg, wat zijn we weer lekker behulpzaam.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan ga je naar de site van de AEL, die weet je vast wel te vinden.
Jij probeert gewoon mensen te manipuleren om dat te doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tjonge jonge zeg, wat zijn we weer lekker behulpzaam.²
Waarom doe je het niet lekker zelf?quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:52 schreef BaajGuardian het volgende:
ja plaats er eens een paar mensen , we waren ook snel in het plaatsen van de anti mohammed prenten , dus waar blijven de holocaust prenten... hup
Nee hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik houd van humor. En zeg nou zelf, als het één mag, dan het ander toch ook zeker.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon mensen te manipuleren om dat te doen.
Die heb ik nu speciaal voor je weggehaald. Ik heb altijd het idee dat je me niet mag, ik doe nu een handreiking naar je zodat weer op vredige voet verder kunnen.quote:Net zoals je jezelf wilt ophemelen met die "foto van BSB". Walgelijk gewoon.
Ik ben blij dat ik hier in Nederland het wel ter discussie mag stellen, die wet, het is toch belachelijk dat je het niet mag ontkennen, wie heeft die wet eigenlijk ingevoerd? En wat is hier de reden van?quote:Het plaatsen van prenten die de holocaust ontkennen is wettelijk verboden. Als jij graag wilt dat die hier geplaatst zijn, doe je dat maar zelf. Wordt jij misschien geband. Hopelijk.
Het plaatsen van prenten over Mohammed is niet wettelijk verboden.
Als jij van mening bent dat het mag, dan plaats je die toch lekker.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik houd van humor. En zeg nou zelf, als het één mag, dan het ander toch ook zeker.
ga ergens anders huilen , ik vraag toch om die prenten , en een spot is niet meteen ontkenningquote:
Mensen die weten het niet . Ze denken dat je iedereen mag beledigenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed, hoe kan ik dit in Jip-en-Janneke taal uitleggen?
Spotprenten over de Holocaust zijn van een iets andere lading dan die over een half-legendarische religieuze voorman uit de zevende eeuw. Qua achterlijkheid zijn de oproeren te vergelijken met de ophef over de toespelingen op de geaardheid van Alexander de Grote in de film van Oliver Stone.
malafide humor zoals die van Denemarkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben trouwens geen opponent van malafide humor, hoor.
Na 10+ delen heb je het nog altijd over ''Denemarken''?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:32 schreef Meki het volgende:
[..]
malafide humor zoals die van Denemarken
Deense krantquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Na 10+ delen heb je het nog altijd over ''Denemarken''?
Neequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:38 schreef Frances het volgende:
Meki, zou jij het gerechtigd vinden als Iraanse ambassades in de fik worden gestoken en we de straat opgaan met "dood aan Iran, dood aan Syrie"?
Op de AEL website. Daar zou elke dag een nieuwe komen. Geen idee of ze dit nog volgehouden hebben. Kom daar nooit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:08 schreef BaajGuardian het volgende:
ten tweede heb ik geen id waar ik al die holocaust prenten kan vinden.
Anne Frank in bed met Hitler heb ik gehoord, niet gezien helaas.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:43 schreef Gia het volgende:
En ik heb geen zin om die hier te plaatsen.
Pas nadat de ambassade afgebrand was. Sterker nog, de regering heeft er toestemming voor gegeven! Dus je meet met 2 maten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee
Iraanse politie heeft de betogers tegengehouden
Ik wist niet dat Hitler, net als de profeet mohammed, een pedofiel was.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Anne Frank in bed met Hitler heb ik gehoord, niet gezien helaas.![]()
²
de profeet mohammed was net zo pedofiel als alle mensen op de gehele wereld in die tijd spuitelf , want het was normaal in die tijd , mischien weten waar je over praat?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:40 schreef Frances het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Hitler, net als de profeet mohammed, een pedofiel was.![]()
Mooi man. Vooral die eerste is lachen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(van de ael site dus) , en nu niet hypocriet gaan zeiken want het was ook feest met het mohammed beledigen)
oh ja joh, was pedofilie in die tijd normaal? Toch fijn dat je toegeeft dat profeet mohammed een pedofiel was. Bah, vieze ouwe man die mahammed.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
de profeet mohammed was net zo pedofiel als alle mensen op de gehele wereld in die tijd spuitelf , want het was normaal in die tijd , mischien weten waar je over praat?
nee meneer de *ik ben eigenlijk bang voor moslims dus maak ik hun heiligen uit voor pedofiel op een forum* grapjas , het was overal ter wereld normaal om jonge meisjes te trouwen en alles wat daar bij komt , dus ga uitloggen en leren over die tijd en kom dan maar weer terug ipv met je brugklas oordelen te zwaaienquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:59 schreef Frances het volgende:
[..]
oh ja joh, was pedofilie in die tijd normaal? Toch fijn dat je toegeeft dat profeet mohammed een pedofiel was. Bah, vieze ouwe man die mahammed.![]()
mischien als je familie uitgemoord is en je landerijen afgejat zijn , en in die realiteit en context bij het enige waar je nog in geloofd , daarop beledigd worden , maar dat begrip kun jij blijkbaar niet opbrengenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:04 schreef Frances het volgende:
Overigens doen mij die cartoons als joodse niet zo veel. Blijf erbij dat ik toch die cartoon met mohammed die de zelfmoordterroristen vraagt om het wat rustiger aan te doen omdat de voorraad maagden bijna op is de beste.Deze cartoons zijn zeker geen reden als om een bezetene de straat op te gaan of ambassades in de fik te steken zoals dat gespuis deed na de cartoons over de islam/mohammed.
Bang voor moslims? Hoe kom je erbij? Ik heb alleen maar medelijden met ze.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee meneer de *ik ben eigenlijk bang voor moslims dus maak ik hun heiligen uit voor pedofiel op een forum* grapjas , het was overal ter wereld normaal om jonge meisjes te trouwen en alles wat daar bij komt , dus ga uitloggen en leren over die tijd en kom dan maar weer terug ipv met je brugklas oordelen te zwaaien
Kijk, en dat is precies datgene wat ik wilde klaarspelen. Nu ben je op het niveau gekomen van een oprecht debator die objectief zijn mening ventileert en niet meet met 2 maten. We hebben er mee nodig als jij.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:04 schreef Frances het volgende:
Overigens doen mij die cartoons als joodse niet zo veel.
Ah, dus die mafketels in Iran gingen eigenlijk de straat op omdat hun landerijen afgepakt waren?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien als je familie uitgemoord is en je landerijen afgejat zijn , en in die realiteit en context bij het enige waar je nog in geloofd , daarop beledigd worden , maar dat begrip kun jij blijkbaar niet opbrengen
blokkering van de hersenen?
GVD nu ben ik echt genoodzaakt om de Libanese ambassade in de fik te steken!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef BaajGuardian het volgende:
(van de ael site dus) , en nu niet hypocriet gaan zeiken want het was ook feest met het mohammed beledigen)
Doe dat aub niet. Er is wat mij betreft al genoeg gesloopt, het punt is nu wel gemaakt, de krant in kwestie heeft al water bij de wijn gedaan door de intentie uit te spreken om ook Joodse spotprenten te plaatsen. Ze zijn dus op de goede weg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:17 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
GVD nu ben ik echt genoodzaakt om de Libanese ambassade in de fik te steken!!![]()
Je hebt wel een punt hoor. Maar dat hun levenswijze aldaar haaks staat op de mijne en dat ik daarom maar begrip moet hebben voor deze grote poppenkast lijkt me niet helemaal okee. Of ik ga me op hun niveau begeven, dwz dat ik geweldadige rellen niet uit zal sluiten wanneer ik mij tot op het bot gekwetst voel wanneer 1 of andere imam weer eens een dikke drol uit z`n mond perst. Of zij accepteren de verschillen maar en leggen zich er bij neer dat wij hier in het Westen de vrijheid hebben en dat kranten zich niet laten leiden door bepaalde religieuze doctrine`s.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
daveharris die pure cliche vergelijking gaat niet op wegens het Feit dat men in de context van de situatie en conditionering in dat gebied er meer collectief ge-emotioneerd aan toe is dan het westen.
dus je kunt wel heel popi jopie gaan doen en met de meute mee jodellen dat wij dat niet zouden doen en hun wel en daarom zijn ze dus echt barbaren en gekken en terroristen?
nee dus niet.
Dus dat maakt het ook logisch als wij, Nederlanders, ambassades van Iran, Syrie ed, in de fik steken omdat het onze europese broeders en zusters zijn? Is namelijk net zulke onzin.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:15 schreef BaajGuardian het volgende:
nee omdat ze zich sympathiseren met degenen die dit wel overkomt , hun als zogeheten broeders zien
Zo`n onzin vind ik het niet eens eigenlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:33 schreef Frances het volgende:
[..]
Dus dat maakt het ook logisch als wij, Nederlanders, ambassades van Iran, Syrie ed, in de fik steken omdat het onze europese broeders en zusters zijn? Is namelijk net zulke onzin.
Er worden in kranten in 'moslim' landen regelmatig prents geplaatst over Joden, die vele malen erger zijn dan de brave prentjes van de Deense cartoonist, maar geen Westers land die zich daarmee bemoeit, laat staan er een hoop ophef over maakt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
daveharris die pure cliche vergelijking gaat niet op wegens het Feit dat men in de context van de situatie en conditionering in dat gebied er meer collectief ge-emotioneerd aan toe is dan het westen.
dus je kunt wel heel popi jopie gaan doen en met de meute mee jodellen dat wij dat niet zouden doen en hun wel en daarom zijn ze dus echt barbaren en gekken en terroristen?
nee dus niet.
Een aantal; http://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htmquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
nou laat maar zien die prenten Qia
Hey Gia.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:59 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Een aantal; http://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htm
En waarom hoor je die nou nooit ?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo vaak.
Het barst van de moslims die walgen van het feit dat hun religie zo misbruikt wordt.
En ik zie geen belediging in de tekening van Mohammed met een bom op z`n hoofd. Eerder confronterend met de politiek gemotiveerde aanslagen van de Mohammedanen de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
om eerlijk te zijn vond ik die tekeningen verre van beledigend , ze zijn eerder confronterend met de politiek die israel en het westen voert tegenover het middenoosten (voor al een lange lange tijd)
bewijs is vaak nep en anders behoorlijk vol gaten en vragenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:19 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
En ik zie geen belediging in de tekening van Mohammed met een bom op z`n hoofd. Eerder confronterend met de politiek gemotiveerde aanslagen van de Mohammedanen de afgelopen jaren.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bewijs is vaak nep en anders behoorlijk vol gaten en vragen
dus je kunt niet zeggen dat die *aanslagen* gepleegd zijn door mohammedanen/moslims
en mohammedanen zijn niet politiek gemotiveerd , ze zijn geloofs gemotiveerd
de politiek is niet het volk , al wil de westerse democratie leugen vaak anders doen geloven.
(gelukkig word men al wakker ook hier in nederland op dat onderwerp)
daar gaat je na-aap argument al weer
Dat zegt dan genoeg over jouw intelligentie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:14 schreef Frances het volgende:
[..]
en nu even in beschaafd Nederlands want hier begrijp ik niks van.
maar je weet toch wel dat wat jij vindt eigenlijk iedereen, met een beetje nuancerend vermogen en vredelievend karakter, helemaal geen ruk interesseert?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
om eerlijk te zijn vond ik die tekeningen verre van beledigend , ze zijn eerder confronterend met de politiek die israel en het westen voert tegenover het middenoosten (voor al een lange lange tijd)
aboeeeeee heeft ze toch al verwijderd. lol, schijtluis met een grote bek.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef desiredbard het volgende:
Iemand een linkje naar de plaatjeslijst van de AEL
Zo'n geweldige website is het namelijk niet om te navigeren
verbaasd me niets.....maar wil wel eens zien of het gekleuter van deze "man" de ophef ward is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aboeeeeee heeft ze toch al verwijderd. lol, schijtluis met een grote bek.
het waren maar twee prentjes, waarvan er een de holocaustaantallen in twijfel trok. iets wat volgens mij niet verboden is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:24 schreef desiredbard het volgende:
[..]
verbaasd me niets.....maar wil wel eens zien of het gekleuter van deze "man" de ophef ward is.
Die Iraanse holocaust competitie..... althans de resultaten daarvaan zijn ook nog niet te google-en?
nee die van jah jah. daar gaat dit topic toch over? dus bedankt voor het plaatsen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:45 schreef BaajGuardian het volgende:
of bedoel je die van de competitie , die kan ik nog niet vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |