quote:Op maandag 6 februari 2006 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand de voorbeelden van de spotprents voor me?²
Dat heb je zelf ook gezien. Dag Bansheeboy.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand de voorbeelden van de spotprents voor me?²
Ik heb ze serieus nog niet gezien. Echt niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Dat heb je zelf ook gezien. Dag Bansheeboy.
Mag dit wel? Ik lees namelijk nergens in de bron dat het hier om een Marokkaan gaat?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef salutem het volgende:
Man keel overgesneden op plein in Brussel
BRUSSEL - Vanmorgen is een Marokkaanse man van ongeveer vijftig jaar overleden nadat zijn keel werd overgesneden op het Ninoofseplein in Brussel. Dat meldt het Brusselse parket.
Het parket van Brussel en een onderzoeksrechter zijn ter plaatse geweest.
lekker volk blijft het toch
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF06022006_031
Nogmaals; dag Bansheeboy.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb ze serieus nog niet gezien. Echt niet.²
Nee je wordt niet gekquote:
Dan ga je naar de site van de AEL, die weet je vast wel te vinden.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb ze serieus nog niet gezien. Echt niet.²
Ja, vind ik ook raar. Hoe komt hij/zij erbij dat het om een Marokkaanse man gaat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:39 schreef Sklasse het volgende:
[..]
Mag dit wel? Ik lees namelijk nergens in de bron dat het hier om een Marokkaan gaat?
Of kent Fok nu na de publicaties van de prentjes geen regels meer![]()
CIDI = joden = Israel in de ogen van de OP.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:59 schreef Monidique het volgende:
De staat Israël die een Libanese Belg wil vervolgen om Engelse of Amerikaanse plaatjes op een Nederlandse website? Lijkt me stug. Of eerder: onmogelijk.
Dus ik als jodin ben nu ook een Israelier? Haha, en dan te bedenken dat mijn familie hier al eeuwen lang wonen en ik een Nederlands paspoort heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:04 schreef CeeJee het volgende:
[..]
CIDI = joden = Israel in de ogen van de OP.
en nu even in beschaafd Nederlands want hier begrijp ik niks van.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:13 schreef El_Bassie het volgende:
Strafrechtelijk that is.
''Harassen''? Ja, ik weet wel wat het betekent, maar waar zie jij dit?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:
weet niet of jullie het doorhebben maar het ging over het vervolgen wat dan van beide kanten mogelijk zou moeten zijn wegens het provoceren en harrassen over en weer
De ene censuur ligt aan de basis van andere en steeds verder gaande.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:52 schreef Meki het volgende:
Israel ziet het verkeerd . AEL doet beroep op zijn meningsuiting
Tjonge jonge zeg, wat zijn we weer lekker behulpzaam.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan ga je naar de site van de AEL, die weet je vast wel te vinden.
Jij probeert gewoon mensen te manipuleren om dat te doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tjonge jonge zeg, wat zijn we weer lekker behulpzaam.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |