abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34901317
Overigens doen mij die cartoons als joodse niet zo veel. Blijf erbij dat ik toch die cartoon met mohammed die de zelfmoordterroristen vraagt om het wat rustiger aan te doen omdat de voorraad maagden bijna op is de beste. Deze cartoons zijn zeker geen reden als om een bezetene de straat op te gaan of ambassades in de fik te steken zoals dat gespuis deed na de cartoons over de islam/mohammed.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:07:06 #142
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34901390
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:59 schreef Frances het volgende:

[..]

oh ja joh, was pedofilie in die tijd normaal? Toch fijn dat je toegeeft dat profeet mohammed een pedofiel was. Bah, vieze ouwe man die mahammed.
nee meneer de *ik ben eigenlijk bang voor moslims dus maak ik hun heiligen uit voor pedofiel op een forum* grapjas , het was overal ter wereld normaal om jonge meisjes te trouwen en alles wat daar bij komt , dus ga uitloggen en leren over die tijd en kom dan maar weer terug ipv met je brugklas oordelen te zwaaien
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:10:00 #143
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34901485
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:04 schreef Frances het volgende:
Overigens doen mij die cartoons als joodse niet zo veel. Blijf erbij dat ik toch die cartoon met mohammed die de zelfmoordterroristen vraagt om het wat rustiger aan te doen omdat de voorraad maagden bijna op is de beste. Deze cartoons zijn zeker geen reden als om een bezetene de straat op te gaan of ambassades in de fik te steken zoals dat gespuis deed na de cartoons over de islam/mohammed.
mischien als je familie uitgemoord is en je landerijen afgejat zijn , en in die realiteit en context bij het enige waar je nog in geloofd , daarop beledigd worden , maar dat begrip kun jij blijkbaar niet opbrengen
blokkering van de hersenen?
pi_34901511
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee meneer de *ik ben eigenlijk bang voor moslims dus maak ik hun heiligen uit voor pedofiel op een forum* grapjas , het was overal ter wereld normaal om jonge meisjes te trouwen en alles wat daar bij komt , dus ga uitloggen en leren over die tijd en kom dan maar weer terug ipv met je brugklas oordelen te zwaaien
Bang voor moslims? Hoe kom je erbij? Ik heb alleen maar medelijden met ze.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:10:56 #145
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34901519
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:04 schreef Frances het volgende:
Overigens doen mij die cartoons als joodse niet zo veel.
Kijk, en dat is precies datgene wat ik wilde klaarspelen. Nu ben je op het niveau gekomen van een oprecht debator die objectief zijn mening ventileert en niet meet met 2 maten. We hebben er mee nodig als jij.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34901549
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mischien als je familie uitgemoord is en je landerijen afgejat zijn , en in die realiteit en context bij het enige waar je nog in geloofd , daarop beledigd worden , maar dat begrip kun jij blijkbaar niet opbrengen
blokkering van de hersenen?
Ah, dus die mafketels in Iran gingen eigenlijk de straat op omdat hun landerijen afgepakt waren?
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:15:28 #147
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34901709
nee omdat ze zich sympathiseren met degenen die dit wel overkomt , hun als zogeheten broeders zien
pi_34901777
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef BaajGuardian het volgende:

(van de ael site dus) , en nu niet hypocriet gaan zeiken want het was ook feest met het mohammed beledigen)
GVD nu ben ik echt genoodzaakt om de Libanese ambassade in de fik te steken!!
eeeh
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:21:50 #149
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34901945
daveharris die pure cliche vergelijking gaat niet op wegens het Feit dat men in de context van de situatie en conditionering in dat gebied er meer collectief ge-emotioneerd aan toe is dan het westen.
dus je kunt wel heel popi jopie gaan doen en met de meute mee jodellen dat wij dat niet zouden doen en hun wel en daarom zijn ze dus echt barbaren en gekken en terroristen?
nee dus niet.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:22:29 #150
13462 BansheeBoy
pi_34901962
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:17 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

GVD nu ben ik echt genoodzaakt om de Libanese ambassade in de fik te steken!!
Doe dat aub niet. Er is wat mij betreft al genoeg gesloopt, het punt is nu wel gemaakt, de krant in kwestie heeft al water bij de wijn gedaan door de intentie uit te spreken om ook Joodse spotprenten te plaatsen. Ze zijn dus op de goede weg.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34902079
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
daveharris die pure cliche vergelijking gaat niet op wegens het Feit dat men in de context van de situatie en conditionering in dat gebied er meer collectief ge-emotioneerd aan toe is dan het westen.
dus je kunt wel heel popi jopie gaan doen en met de meute mee jodellen dat wij dat niet zouden doen en hun wel en daarom zijn ze dus echt barbaren en gekken en terroristen?
nee dus niet.
Je hebt wel een punt hoor. Maar dat hun levenswijze aldaar haaks staat op de mijne en dat ik daarom maar begrip moet hebben voor deze grote poppenkast lijkt me niet helemaal okee. Of ik ga me op hun niveau begeven, dwz dat ik geweldadige rellen niet uit zal sluiten wanneer ik mij tot op het bot gekwetst voel wanneer 1 of andere imam weer eens een dikke drol uit z`n mond perst. Of zij accepteren de verschillen maar en leggen zich er bij neer dat wij hier in het Westen de vrijheid hebben en dat kranten zich niet laten leiden door bepaalde religieuze doctrine`s.
eeeh
pi_34902309
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:15 schreef BaajGuardian het volgende:
nee omdat ze zich sympathiseren met degenen die dit wel overkomt , hun als zogeheten broeders zien
Dus dat maakt het ook logisch als wij, Nederlanders, ambassades van Iran, Syrie ed, in de fik steken omdat het onze europese broeders en zusters zijn? Is namelijk net zulke onzin.
pi_34902348
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:33 schreef Frances het volgende:

[..]

Dus dat maakt het ook logisch als wij, Nederlanders, ambassades van Iran, Syrie ed, in de fik steken omdat het onze europese broeders en zusters zijn? Is namelijk net zulke onzin.
Zo`n onzin vind ik het niet eens eigenlijk
eeeh
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:06:42 #154
3542 Gia
User under construction
pi_34903412
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
nee dus niet.
Er worden in kranten in 'moslim' landen regelmatig prents geplaatst over Joden, die vele malen erger zijn dan de brave prentjes van de Deense cartoonist, maar geen Westers land die zich daarmee bemoeit, laat staan er een hoop ophef over maakt.
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:25:23 #155
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34906719
nou laat maar zien die prenten Qia
pi_34907836
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
nou laat maar zien die prenten Qia
Een aantal; http://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htm
eeeh
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:06:53 #157
13462 BansheeBoy
pi_34908033
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:59 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Een aantal; http://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htm
Hey Gia.

²
pi_34908149
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:50 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, zo vaak.

Het barst van de moslims die walgen van het feit dat hun religie zo misbruikt wordt.
En waarom hoor je die nou nooit ?
Waar blijven de grote demonstraties tegen tereur van moslims in de naam van hun profeet dan ?
Juist , het merendeel is het er wel mee eens .....
Achterlijke dooddoener elke keer
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:17:49 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34908353
om eerlijk te zijn vond ik die tekeningen verre van beledigend , ze zijn eerder confronterend met de politiek die israel en het westen voert tegenover het middenoosten (voor al een lange lange tijd)
pi_34908401
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
om eerlijk te zijn vond ik die tekeningen verre van beledigend , ze zijn eerder confronterend met de politiek die israel en het westen voert tegenover het middenoosten (voor al een lange lange tijd)
En ik zie geen belediging in de tekening van Mohammed met een bom op z`n hoofd. Eerder confronterend met de politiek gemotiveerde aanslagen van de Mohammedanen de afgelopen jaren.
eeeh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')