quote:Op zondag 5 februari 2006 17:50 schreef rutger05 het volgende:
Teken hier de petitie om de Denen te steunen:
http://www.petitiononline.com/danmark/petition.html
Zie ook:
www.supportdenmark.com
Onzin, dan kan je net zo goed zeggen dat die menigte voor miljoenen moslims spreektquote:Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Mee eens, maar de westerse media spreken voor miljoenen denen!
Juist, je meot dan wel consequent zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Onzin, dan kan je net zo goed zeggen dat die menigte voor miljoenen moslims spreekt![]()
Bovendien staan een paar potloodlijntjes in geen verhouding met platbranden van ambassades en haatwekkende anti-westerse leuzen
Heb je de afgelopen week geslapen? :')quote:Op zondag 5 februari 2006 17:50 schreef carmiie het volgende:
--edit, ik weet het al-
k heb niet naar de radio geluisterdquote:Op zondag 5 februari 2006 17:52 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen week geslapen? :\')
Stel dat een moslim of willekeurige donker uitziende buitenlander nou Denemarken zou steunen, denk je dat ie dat dan zou doen na het lezen van reacties op de FP, geenstijl en dit topic?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:50 schreef rutger05 het volgende:
Youssef roept ook op tot het steunen van de Denen.![]()
Volgens mij hebben we deze discussie en stokpaardjes al eerder gehad. De mate waarin vrijheid van provocatie of belediging moest gelden ofzo.quote:
Als deze persoon een voorstander is van de vrijheid van meningsuiting in het Westenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Stel dat een moslim of willekeurige donker uitziende buitenlander nou Denemarken zou steunen, denk je dat ie dat dan zou doen na het lezen van reacties op de FP, geenstijl en dit topic?
Ik zou hem wel als sticker achter op mijn auto willen plakken, maar ben bang dat mijn auto dan in brand wordt gestoken.quote:
Je mag blij zijn als ik het bij je auto laatquote:Op zondag 5 februari 2006 18:00 schreef rutger05 het volgende:
Ik zou hem wel als sticker achter op mijn auto willen plakken, maar ben bang dat mijn auto dan in brand wordt gestoken.![]()
Oeh, hij schijt nu denk echt in z'n broek van angst!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als ik het bij je auto laat
Kan je ff de originele linkjes erin plakken. Deze zijn voor een ander topicquote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Youssef het volgende:
Whehe kapot
Nou heb ik de fipo
Linkjes:
http://www.f3f3.com/rasool.php
http://www.petitiononline.com/moh12345/petition.html
Het zou vervelend zijn als ik iemand van mijn auto moet schrapen als die persoon mijn auto wil vernielen. Geeft zo\'n rotzooi.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het is geen discussie, het is een bumpersticker... :')quote:Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef Youssef het volgende:
Volgens mij hebben we deze discussie en stokpaardjes al eerder gehad. De mate waarin vrijheid van provocatie of belediging moest gelden ofzo.![]()
Ja fijn, leuk voor je. Maar als je het topic had doorgelezen had je beter geweten.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:16 schreef Singa het volgende:
Het is geen discussie, het is een bumpersticker... :\')
Coole site, eindelijk de discussie aangaan met Moslims over de hele Wereldquote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Youssef het volgende:
De moslims hebben ook al een behoorlijk aantal ondertekeningen verzameld. Van hen lopen er overigens meer petities om de vrijheid van meningsuiting in het Westen in te perken.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:25 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Coole site, eindelijk de discussie aangaan met Moslims over de hele Wereld
Het zijn me een stel fanatiekelingen zeg... Geloof is prima, maar die brainwashpraktijken zijn gewoon engquote:Op zondag 5 februari 2006 18:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De moslims hebben ook al een behoorlijk aantal ondertekeningen verzameld. Van hen lopen er overigens meer petities om de vrijheid van meningsuiting in het Westen in te perken.
Ik heb het topic doorgelezen... soep eh... grapjurk.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:22 schreef Youssef het volgende:
Ja fijn, leuk voor je. Maar als je het topic had doorgelezen had je beter geweten.
Gaan we dreigen?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat een kut streek om onder het mom van \"steun de Denen\" die links naar moslim sites te plaatsen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Youssef het volgende:
Whehe kapot
Nou heb ik de fipo
Linkjes:
http://www.f3f3.com/rasool.php
En voor de kindekes de originele OP:
[..]
Ze zijn compleet doorgedraaid. Bah, hiermee laten zij wel weer hun ware verachterlijke gezicht zien.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:32 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Het zijn me een stel fanatiekelingen zeg... Geloof is prima, maar die brainwashpraktijken zijn gewoon eng![]()
De westerlingen moeten niet zeiken.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:57 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ze zijn compleet doorgedraaid. Bah, hiermee laten zij wel weer hun ware verachterlijke gezicht zien.
Wat?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:59 schreef Agiath het volgende:
ik heb het nu als msn-plaatje... :')
oh, de deense vlagquote:
Extremist die je bent.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerlingen moeten niet zeiken.
Jullie hebben het uitgelokt.
Jullie hebben olie op het vuur gegooid.
Nu zullen jullie boeten voor jullie daden
Welke daden, een tekening maken? :'). Die rellen bewijzen maar weer wat een allemachtige kneuzen het over het algemeen zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wie wat waar?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:02 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Extremist die je bent.
Arabische kranten publiceren al jaren cartoons over joden. Het gaat in die cartoon er veel ruiger aan toe dan in de naar mijn mening relatief onschuldige Deense cartoons.
Dus waarom nu zo verontwaardigd, terwijl de Moslims broeders zelf ook niet vies zijn van spotprents
Het gaat om de selectieve verontwaardiging van sommige moslims,
Had je net op CNN moeten kijken.quote:
Moslims beledigenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:04 schreef Steeven het volgende:
[..]
Welke daden, een tekening maken? :'). Die rellen bewijzen maar weer wat een allemachtige kneuzen het over het algemeen zijn.
En weet jij hoeland die daar staan?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:07 schreef Eveli het volgende:
[..]
Wat vind je hier dan van: AEL plaatst anti-semitische cartoons
Waarom? Ik ben niet anders als de gemiddelde doorsnee-fokkerquote:Op zondag 5 februari 2006 20:01 schreef Eveli het volgende:
Agiath, je lijkt me ook wel iemand die mee zou doen in een pro-Deense betuiging.
Ja , maar die in die arabische kranten dus niet, is al jaren aan de gang. Dus weg is je argument.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
En weet jij hoeland die daar staan?
Juist..Nadat de Deense spotprenten zijn geplaatst
Ik heb hier geen TV...Dus nou heb je nog niksquote:Op zondag 5 februari 2006 20:07 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Had je net op CNN moeten kijken.
Lieten ze er een paar zien... schijnen er heel veel van te zijn, In grote kranten in bv Saudi arabie.
Als je tegen de Deense cartoons bent, moet je hier ook tegen zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
En weet jij hoeland die daar staan?
Juist..Nadat de Deense spotprenten zijn geplaatst
Jij denkt dat de gemiddelde doorsnee-fokker normaal is ofzo? :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben niet anders als de gemiddelde doorsnee-fokker![]()
Slaat ook nergens op.. maar goed...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb hier geen TV...Dus nou heb je nog niks
Nee...Oog om oog...tand om tand..Dat is toch wat de westerse wereld wilt?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:12 schreef Eveli het volgende:
[..]
Als je tegen de Deense cartoons bent, moet je hier ook tegen zijn.
Als je voor de AEL-cartoons bent, moet je ook niet zeuren over de Deense cartoons.
projectie..quote:Op zondag 5 februari 2006 20:12 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee...Oog om oog...tand om tand..Dat is toch wat de westerse wereld wilt?
Oh en zij beledigen ons nooit zeker :')? Hypocrietjes allemaal. Ze moeten zich eens laten leiden door hun ratio in plaats van hun gevoel.quote:
Ach man zeik niet..Als het je niet bevalt rot je maar opquote:Op zondag 5 februari 2006 20:13 schreef Agiath het volgende:
DjDev, rot nou is op met je facking geblaat.
Je hebt echt de neiging topics te verneuken ermee.... deze ook bijvoorbeeld
Kom is met goeie argumenten ipv de hele tijd die domme one-liners....
De westerse wereld bemoeit zich altijd met de Arabieren..Ik bedoel..Flikker eens op..We zoeken het zelf wel uit...Nee saddam vinden we fijnquote:Op zondag 5 februari 2006 20:16 schreef Steeven het volgende:
[..]
Oh en zij beledigen ons nooit zeker :')? Hypocrietjes allemaal. Ze moeten zich eens laten leiden door hun ratio in plaats van hun gevoel.
Typisch moslims he...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik probeer een serieuze discussie te voeren, maar typjes zoals DjDev. valt gewoon niet mee te praten. jammer
Rot gewoon anders op..Anders lees je even de vorige 2 topicsquote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik probeer een serieuze discussie te voeren, maar typjes zoals DjDev. valt gewoon niet mee te praten. jammer
Nee,, ik ken er ook die serieus zijn en inhoudelijk goede discussies kunnen voeren.quote:
Wat weet jij daar nou van? Jij wist niet eens van het bestaan van de Zesdaagse oorlog. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerse wereld bemoeit zich altijd met de Arabieren..Ik bedoel..Flikker eens op..We zoeken het zelf wel uit...Nee saddam vinden we fijn
Hebben om hulp gevraagt?
Nee
Wtf heeft de 6 daagse oorlog hier mee te maken?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:21 schreef Eveli het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Jij wist niet eens van het bestaan van de Zesdaagse oorlog. :')
Oke,quote:Op zondag 5 februari 2006 20:19 schreef DjDev het volgende:
[..]
Rot gewoon anders op..Anders lees je even de vorige 2 topics
Met jou kan je geen normale discussie voeren
Met andere mensen wel
We willen jullie enkel enig verstand bijbrengen, we lopen nog 100 jaar achter helaas.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerse wereld bemoeit zich altijd met de Arabieren..Ik bedoel..Flikker eens op..We zoeken het zelf wel uit...Nee saddam vinden we fijn
Hebben om hulp gevraagt?
Nee
Ik bedoelde dat je nauwelijks weet wat er gebeurd is in het Midden-Oosten, dus vind ik het knap dat je er zo over kan praten.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wtf heeft de 6 daagse oorlog hier mee te maken?
De westerlingen moeten gewoon oprotten uit o.a. Irak
Ik heb niks gezegd over "in stukjes hakken van denen".quote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oke,
Als je woede voelt wegens die cartoons, kan ik volkomen begrijpen.
Maar omdat toevallig een deense cartoonschrijver hem heeft gemaakt, moeten maar meteen alle denen in stukken gehakt worden? Wat vindt jij daar nou van? Als moslim?
Ik weet wel wat er nu (daar gaat het toch om) in het Midden Oosten gebeurt.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:23 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je nauwelijks weet wat er gebeurd is in het Midden-Oosten, dus vind ik het knap dat je er zo over kan praten.
Goed gespeld enzoquote:
Misschien moeten sommige Moslims wel in stukjes gehakt wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over \"in stukjes hakken van denen\".
Of het goed of fout is...Tja...Misschien moeten sommige Denen wel in stukjes gehakt worden
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef DjDev het volgende:
Tja...Misschien moeten sommige Denen wel in stukjes gehakt worden
Ik heb toch niet gezegd dat ik (of een moslim) dat moest doen?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
![]()
En misschien moet je dat aan Allah overlaten. Hij is toch alwetend en almachtig?
Ja wie dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik (of een moslim) dat moest doen?
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
![]()
En misschien moet je dat aan Allah overlaten. Hij is toch alwetend en almachtig?
Daarom is er waarschijnlijk ook al zo'n anti-Deense betoger omgekomen bij de protesten in Syrië.quote:
Dude..Je weet niet eens wat er precies is gebeurdquote:Op zondag 5 februari 2006 20:33 schreef Eveli het volgende:
[..]
Daarom is er waarschijnlijk ook al zo'n anti-Deense betoger omgekomen bij de protesten in Syrië.
pardon ?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de denen dood wil van een ambasade?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:33 schreef Agiath het volgende:
Oja, schuif het maar weer af op de alwetende....
Geef gewoon toe dat je eigenhandig denen wil vermoorden, wat je geen haar beter maakt als een blinde racist....
Nou, ga dan, ga dan naar die ambasade en dood die denen...
Jij weet het dus kennelijk ook niet...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude..Je weet niet eens wat er precies is gebeurd
Hij kan net zo goed gevallen zijn (Of ook in de fik gevlogen :\') )
Ik weet het wel, hij zat in zo\'n ambassade die in de fik stond. Toen werd ie ingesloten daar de vlammen en moest ie uit het raam van 3 hoog springen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude..Je weet niet eens wat er precies is gebeurd
Hij kan net zo goed gevallen zijn (Of ook in de fik gevlogen :\\\') )
whahahahhaquote:Op zondag 5 februari 2006 20:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de denen dood wil van een ambasade?
Anyway..Als er iets gaat gebeuren met die Denen zal het waarschijnlijk in het hiernamaals zijn
Lees de vorige topics eens zou ik zeggenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jij weet het dus kennelijk ook niet...
En ik heb nog niet een zinnig argument gehoord van je....
als je dan voor de extremisten bent, die de deense cartoons afkeuren..ga je offtopic..quote:Op zondag 5 februari 2006 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
Het is een Steun de denen topic.
Als dit gezeik op elkaar niet normaal kan (met argumenten) dan is het echt zo afgelopen met dit topic.
Al vraag ik me af waarom het nog open is.
Ja ik had ook zoiets gehoord...Maar wist het niet zeker :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik weet het wel, hij zat in zo\'n ambassade die in de fik stond. Toen werd ie ingesloten daar de vlammen en moest ie uit het raam van 3 hoog springen.
Ja boeiend..Ga jij nou maar de vorige topics lezen en kom daarna maar weer terug om een goede discussie te beginnenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:40 schreef Agiath het volgende:
Nee DjDev
Je bewijst maar weer is dat moslims een totaal vertekent wereldbeeld hebben en zo jullie haat alleen maar groter maken...
Ik denk dat het topic snel gesloten wordt...toedeloe
Het zou dan al snel neigen naar anti-islam...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:46 schreef Eveli het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er mee zouden doen aan zo\'n pro-Deense betuiging enzo.
heb liever een betoging waarin wordt opgeroepen dat de Telegraaf, het AD en de Volkskrant ook de cartoons af moeten drukken als steun aan...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:46 schreef Eveli het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er mee zouden doen aan zo\'n pro-Deense betuiging enzo.
Dan zou het meer een pro-vrijheid van meningsuiting demonstratie moeten worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het zou dan al snel neigen naar anti-islam...
Want het land zelfs heeft er niks mee te maken
Desondanks, ik zal meedoen
Idd, wie drukt ff 1000 t-shirts met de spotprenten erop?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:51 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dan zou het meer een pro-vrijheid van meningsuiting demonstratie moeten worden.
LOL!!!! Typerende denkwijze weer, en maar zeiken over generalisering..quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Idd, wie drukt ff 1000 t-shirts met de spotprenten erop?
Mag ik misschien even vragen waar je zelf woont?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik denk in een grot in afghanistantquote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Mag ik misschien even vragen waar je zelf woont?
Toch wel op een plek waar je je thuis voelt hoop ik?
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zie usericon.
Je mag meehelpen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef star_gazer het volgende:
Ik steun! Komen er nog pro-Deense acties bij de ambassades van die schurkenstaten?
Ik wil heus meelopen hoor, maar zijn er concrete plannen dan?quote:
Euh nog niet echt volgens mij.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik wil heus meelopen hoor, maar zijn er concrete plannen dan?
Denk niet dat dat mag van de admins. Via fok! acties organiseren of recruteren is denk ik niet toegestaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef Eveli het volgende:
[..]
Euh nog niet echt volgens mij.Maar we zouden een apart topic kunnen openen ofzo?
Nee klopt idd, maar hoe zou je dan zoiets moeten regelen?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Denk niet dat dat mag van de admins. Via fok! acties organiseren of recruteren is denk ik niet toegestaan.
Geen idee eigenlijk... Je zou zoiezo een vergunning moeten hebben (ik neem aan dat wij beschaafden wel een vreedzaam protest kunnen houden), maar hoe je aan mensen komt... Geen idee. Wie heeft er ervaring?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nee klopt idd, maar hoe zou je dan zoiets moeten regelen?
Beschaafd..eh..quote:Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk... Je zou zoiezo een vergunning moeten hebben (ik neem aan dat wij beschaafden wel een vreedzaam protest kunnen houden), maar hoe je aan mensen komt... Geen idee. Wie heeft er ervaring?
Verder niks mis met die meisjesquote:
Mensen komen niet hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk... Je zou zoiezo een vergunning moeten hebben (ik neem aan dat wij beschaafden wel een vreedzaam protest kunnen houden), maar hoe je aan mensen komt... Geen idee. Wie heeft er ervaring?
Daarvoor bestaan er ook weekenden?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Steeven het volgende:
[..]
Mensen komen niet hoor. Met geluk heb je misschien 100 mensen, waarvan het overgrote deel geen baan heeft. Niemand gaat een dag vrij nemen om met een selecte groep, waarvan de helft sowieso niet op komt dagen, een dag te protesteren.
Ja en dan willen mensen lekker thuis zitten. Wanneer heb je in NL voor het laatst een groot protest gezien? Mensen zijn te lui om er heen te gaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Daarvoor bestaan er ook weekenden?
Met 50 man kun je ook al de aandacht van de media trekken, als je maar opvalt.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja en dan willen mensen lekker thuis zitten. Wanneer heb je in NL voor het laatst een groot protest gezien? Mensen zijn te lui om er heen te gaan.
Kweenie, het is van de support-Denmark site. Dus zal het wel ''Support Denmark'' betekenen.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:11 schreef soylent het volgende:
Wat betekent ut?
Ik zal 'm nuanceren.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:30 schreef IHVK het volgende:
Wolf je signature is generaliserend, in tegenstelling tot die van mij.
Ben je echt serieus?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:42 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind de humor van de denen ergens eerder smakeloos en provocerend dan dat de *moslims* geen humor hebben , abu jaja had ook mooie plaatjes , das toch ook humor!! ja toch!! , man dit gaat echt een neerwaardse spiraal worden , iedereen lekker elkaar beledigen tot we de koppen eraf schieten erom
doe toch normaal stelletje debielen
Bedoel je deze:quote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Is deze sticker ook ergens te krijgen?
die heeft hij net zelf gemaaktquote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Deze bedoel ik inderdaad. Zou aan een behoefte kunnen voorzien en voor de vervaardigers ervan een gat in de markt zijn.quote:
Ik heb \'m even aangepast.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
quote:
nou, dus niet, dan zouden ze de indruk wekken dat ze iets verkeert hebben gedaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik steun de Denen, maar ik vind eigenlijk wel dat betreffende krant zijn excuses moet aanbieden.
Ze hebben het niet zo bedoeld, maar ze hebben dus wel mensen beledigd. Daar is een excuus wel op zijn plaats vind ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nou, dus niet, dan zouden ze de indruk wekken dat ze iets verkeert hebben gedaan.
![]()
het zou trouwens een onecht en afgedwongen excus zijn.. die alleen zou worden gegeven omdat er moslims zijn die met geweld dreigen. En dat dreigen moet je niet gaan belonen met een excuus![]()
Dat ga ik niet zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:01 schreef Flopteron het volgende:
Welke supermarkt heeft eigenlijk Tuborg in het assortiment?
Je wilt dat we allemaal meedoen met het maken van beledigende en provocerende spotprentsquote:Op maandag 6 februari 2006 00:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil hier mijn onvoorwaardelijke steun uitspreken aan iedereen die niet meedoet aan die spotprent belediging provocatie .
geef dan maar een hint, ik kan je alvast garanderen dat blikjes bier vrij moeilijk zijn om in brand te stekenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen natuurlijk.![]()
Ik zou hem ook niet zo snel op mijn auto plakken i.v.m. de veiligheid van mijn auto. Triest dat ook een bepaalde minderheidsgroep zoveel invloed heeft op de vrijheid van meningsuiting in Nederland.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik zou hem niet op mijn auto durven plakken.
Hoe goed ik hem ook vind.![]()
Eigenlijk he, kun je net zo goed compleet de tering oprotten uit ons landquote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
Waarom is die spotprent zo erg? Voel je je persoonlijk aangesproken? Waarom is de islamitische 'cultuur' toch zo bekrompen?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil hier mijn onvoorwaardelijke steun uitspreken aan iedereen die niet meedoet aan die spotprent belediging provocatie .
en tenzij denemarken publiekelijk de aanrichtende krant laat boeten , rechterlijk
mag van mij denemarken geboycot worden.
En mijn punt is bewezen. Danku.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:51 schreef Orealo het volgende:
*mee eens is!
*mee doet!
Ophef slaat helemaal nergens op, als een islamiet een spotprent over jezus maakt, gaan wij toch ook niet alle moskeeen in de fik steken en mensen bedrijgen?![]()
Dus om 5 uur word je ineens achterlijk?quote:Op maandag 6 februari 2006 04:57 schreef Orealo het volgende:
[..]
Oi, kijk eens naar het tijdstip, reist plukkert![]()
Neen, maar de kans op spelfouten is wel groter als je lang niet geslapen hebt en 3 uur achter elkaar een FPS hebt zitten spelen, en heel moe bent, maar wakker moet blijven om iets in een online spelletje te regelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 05:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus om 5 uur word je ineens achterlijk?
Nou dat is natuurlijk ook weer onzin. Het gaat er niet om , om anderen te beledigen in deze topic.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:24 schreef yoshimurak5 het volgende:
edit
Toch wel een grappig verschjinsel dit.. één Deense krant drukt iets af, en opeens hebben we het over 'de Denen' Dat is imho net zo kortzichtig als dat we het over 'de moslims' hebbenquote:Op maandag 6 februari 2006 09:35 schreef MYND het volgende:
Kut Denen en alle kut mongolen die hun steunen krijg de kolere.
Moslim bashing op zijn best. Spotten met iemands geloof noemen ze vrijheid van meningsuiting. Ach donder toch op man. Het enige wat jullie willen is mensen beledigen, en dat laat zien wat voor gore lafaardan Europeanen eigenlijk zijn. En dan wordt er van moslims verwacht dat ze het maar accepteren.
En dit kan dan wel weer Buzzer?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:35 schreef MYND het volgende:
Moslim bashing op zijn best. Spotten met iemands geloof noemen ze vrijheid van meningsuiting. Ach donder toch op man. Het enige wat jullie willen is mensen beledigen, en dat laat zien wat voor gore lafaardan Europeanen eigenlijk zijn. En dan wordt er van moslims verwacht dat ze het maar accepteren.
ok thx - zet ik ut daar ook neerquote:Op maandag 6 februari 2006 12:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
je kunt voor de discussies die jij wilt op een ander topic terecht nl. deze:
Centraal Ophef over 'EU' Spotprenten #14
![]()
niet doen V-Unit, anders wordt deze topic zo weer gesloten.. pleasequote:Op maandag 6 februari 2006 12:59 schreef V-Unit het volgende:
Kzie vanavond wel weer op het nieuws welke nieuwe deense toko ze in de fik hebben gestoken....
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
Mo en zijn vrienden zijn niet blij! De profeet is beledigd!
[afbeelding]
Deze man heeft stukjes geschreven, en dat mag niet!
[afbeelding]
Snel worden de kranten verbrand!
[afbeelding]
De denen slaan op de vlucht!
[afbeelding]
De profeet is nu weer blij!
ik snap je wel, en zoals je ziet reageer ik daar ook op.. Natuurlijk is dat een volkomen belachelijke post, blijkbaar werker een aantal mensen uitsluitend met eenrichtingverkeer. Maar ik vind het op zijn minst net zo stom om het over 'de Denen' te hebben, terwijl het om een actie van één enkele krant gaat.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:51 schreef Frutsel het volgende:
Klopt wel Jojo, maar ik vind het niet normaal dat een generaliserende opmerking over 'alle europeanen' dan wel blijft staan.
He-le-maal mee eens. Had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:46 schreef Frutsel het volgende:
En dit kan dan wel weer Buzzer?
Wees blij dat de "niet europeanen" (want je generaliseert nu ons Europeanen ook over 1 kamp) mogen demonstreren in Londen of andere Europese Steden en dat jullie daar je onvrede mogen uiten over de 'grappen' van een Deense Krant
-Dat jullie het je zo zwaar aantrekken dat je niet tegen een geintje kunt, is jullie probleem
-Dat de spotprents in september 2005 ook al waren afgedrukt...is je zeker ontgaan en de rest van de 'niet-europeanen'
-Hebben de Europeanen geklaagd over de haat-prents uit de Saoedische kranten van dec'2005? NEE!
Wij als 'europeanen' zijnde, zouden eens moeten gaan demonstreren in Saoedi Arabie, Jordanie, Iran of Syrie zoals jullie hier mogen... denk niet dat we dat overleven
Jullie maken gebruik van het democratisch recht van demonstreren
Wij maken gebruik van het democratisch recht van vrijheids van meningsuiting of persvrijheid
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb iig een Deen in mn msn-lijst staan, heb het hem even gemeldHij zou het doorvertellen op school enzo
Ja of 'cykel'.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:01 schreef Eveli het volgende:
Je kan "loft" tegen hem zeggen.![]()
dat betekent "dak"![]()
Bedankt voor de tip. Ik heb ook nog even gestemd.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Op www.stand.nl is de stelling:
De spotprenten over Mohammed gaan te ver
Op dit moment is 27% het hiermee eens, 73% is het oneens.
Als je in moslimlanden wilt verblijven hetzij om te wonen of op vakantie is er voor een Westerse burger in de meeste gevallen veel meer aanpassing nodig, dan omgekeerd als een moslim in een Westers land wil wonen of verblijven. Het Westen en haar burgers is vele malen meer toleranter dan de bevolking en de overheid van de meeste moslimlanden.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:47 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ik steun Denemarken ook.Niet zozeer omdat die spotprenten nou zo belangrijk zijn, maar meer omdat wij niet onze leefwijze aan moeten passen aan wat andere culturen daarvan vinden. En als moslims hierheen komen moeten ze zich dus maar aanpassen aan onze cultuur. Ik ga ook niet als ik op vakantie in het Midden-Oosten zou zijn in Mekka rondlopen, omdat ik weet dat men dat daar niet wil hebben. Dus ik pas mij dan ook aan hun aan, maar andersom is het blijkbaar teveel moeite.
Klopt, dat bedoelde ik ook te zeggenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als je in moslimlanden wilt verblijven hetzij om te wonen of op vakantie is er voor een Westerse burger in de meeste gevallen veel meer aanpassing nodig, dan omgekeerd als een moslim in een Westers land wil wonen of verblijven. Het Westen en haar burgers is vele malen meer toleranter dan de bevolking en de overheid van de meeste moslimlanden.
Je haalt de woorden uit mn mond!!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als je in moslimlanden wilt verblijven hetzij om te wonen of op vakantie is er voor een Westerse burger in de meeste gevallen veel meer aanpassing nodig, dan omgekeerd als een moslim in een Westers land wil wonen of verblijven. Het Westen en haar burgers is vele malen meer toleranter dan de bevolking en de overheid van de meeste moslimlanden.
dat heet beschaving, die lui verlaten niet voor niks hun eigen landquote:Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad veel moslims die hun eigen land verlaten voor de welvaart en de vrijheid van de Westerse beschaving. Helaas is er onder hen ook een grote groep die de Westerse cultuur en vrijheid niet willen respecteren.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:12 schreef alsem het volgende:
[..]
dat heet beschaving, die lui verlaten niet voor niks hun eigen land
Misschien niet de meest tactische manier nee, maar ik vind dat de hele moslimgemeenschap wel erg gretig gebruik maakt van die cartoons om het Westen maar weer eens aan te vallen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:31 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik ben van mening dat de spotprenten niet echt gelegen komen in onze strijd tegen het terrorisme. Iedereen is hard bezig om duidelijk te maken dat niet alle moslims terroristen zijn. Nu beeld een of andere cartoon tekenaar de profeet Mohammed (boodschapper van Allah "De schepper" die iedere moslim belangrijker vindt dan zichzelf) af als een terrorist.
Hiermee zeg je eigenlijk dat Allah zelf ook een terrorist is. Ik vind dat een behoorlijke belediging voor de moslims die dit kwaad juist niet in zich hebben.
Wij kunnen hier in het Westen onze vrijheid van meningsuiting niet gaan inperken, omdat een grote groep moslims compleet hysterisch en geweldadig worden als er iets wordt gepubliceerd wat het niet aanstaat. Er zijn een grote groep moslims die de vaste gewoonte hebben om de Westerse landen, cultuur en Westerse burgers te beledigen en te bedreigen. Hoeveel Westerse vlaggen zijn er de afgelopen jaren wel niet in de brand gestoken door (radicale) moslims? Zij zijn het die geen respect op kunnen brengen voor andere mensen en niet andersom.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:31 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik ben van mening dat de spotprenten niet echt gelegen komen in onze strijd tegen het terrorisme. Iedereen is hard bezig om duidelijk te maken dat niet alle moslims terroristen zijn. Nu beeld een of andere cartoon tekenaar de profeet Mohammed (boodschapper van Allah "De schepper" die iedere moslim belangrijker vindt dan zichzelf) af als een terrorist.
Hiermee zeg je eigenlijk dat Allah zelf ook een terrorist is. Ik vind dat een behoorlijke belediging voor de moslims die dit kwaad juist niet in zich hebben.
Ach als ze zo Jezus zouden uitbeelden dan komen er geen rellen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:31 schreef MarkyMarkx het volgende:
Het probleem is dat de meeste Westerse mensen deze cultuur niet helemaal begrijpen of willen begrijpen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wij kunnen hier in het Westen onze vrijheid van meningsuiting niet gaan inperken, omdat een grote groep moslims compleet hysterisch en geweldadig worden als er iets wordt gepubliceerd wat het niet aanstaat. Er zijn een grote groep moslims die de vaste gewoonte hebben om de Westerse landen, cultuur en Westerse burgers te beledigen en te bedreigen. Hoeveel Westerse vlaggen zijn er de afgelopen jaren wel niet in de brand gestoken door (radicale) moslims? Zij zijn het die geen respect op kunnen brengen voor andere mensen en niet andersom.
Zinloze discussie als je een voorbeeld en de werkelijkheid niet eens met elkaar kunt vergelijken en onderscheiden.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft Mohammed ook 6 miljoen mensen vermoord?
Ik vraag me af hoe ze het in godsnaam verzinnen om het afbeelden van een profeet, ook al is het tegen hun religie, kunnen vergelijken met de Holocaust. Dat is iets van een totaal andere orde, en als ze dat niet kunnen of willen inzien, schort het bij die mensen gigantisch aan enige vorm van relativering. Al is dat gebrek sowieso al enige tijd zichtbaar...
En dat kunnen ze krijgen, en dat gun ik ze van hartequote:Op maandag 6 februari 2006 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach als ze zo Jezus zouden uitbeelden dan komen er geen rellen.
Dan wordt er misschien nog mee gelachen.
Maar dit volk moet weer eens aandacht,
Er wordt van moslims verwacht dat ze allemaal naar het midden-oosten gaan. Daar kunnen ze namelijk vrijelijk hun gang gaan en hun droomleven lijden. Daar is de sharia de standaard en wordt de koran meer gelezen dan de telegraaf. Daar is iedereen gelukkig, leeft iedereen in weelde en is er geen verschil tussen arm en rijk. Daar hoeft niemand bang te zijn voor onderdrukking, schending van de mensenrechten of amputatie wegens het stelen van het brood dat hij nodig heeft om te leven.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:35 schreef MYND het volgende:
Doet niets af aan het feit dat een groot gedeelte van de moslimwereld hysterisch en gewelddadig aan het reageren is om een paar spotprentjes en de vrijheid van meningsuiting in het Westen willen inperken. Daarbij komt dat een groot gedeelte van de moslimwereld al jarenlang de Westerse landen, de Westerse burgers en de Westerse cultuur beledigen en bedreigen. Hoeveel vlaggen van Westerse landen zijn er in de afgelopen jaren wel niet verbrand door (radicale) moslims? Hoeveel onschuldige Westerse burgers zijn er wel niet beledigd en bedreigd?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:29 schreef Sklasse het volgende:
Als we het over hypocritie hebben![]()
Van de FP.
Jyllands-Posten weigerde Jezus-cartoons
De Deense krant Jyllands-Posten, die in september 2005 de spotprenten van de profeet Mohammed waar nu zo veel ophef over is, publiceerde, blijkt drie jaar geleden te hebben geweigerd tekeningen te publiceren die de spot drijven met Jezus Christus. De redenen: Ze waren niet grappig en er zouden lezers mee beledigd kunnen worden.
De Deense tekenaar Christoffer Zieler stuurde in april 2003 een serie cartoons die handelde over de verrijzenis van Jezus Christus naar de redactie van Jyllands-Posten. Hij kreeg een e-mail terug van een redacteur, die daarin stelde dat de lezers van de krant de tekeningen niet op prijs zouden stellen. "Bovendien denk ik dat de tekeningen protesten zullen veroorzaken", aldus de redacteur in de e-mail.
Zieler zegt nu tegen het Noorse dagblad Dagbladet, dat de e-mails inzag: "Ik zie de cartoons als een onschuldige grap, van het soort dat mijn christelijke grootvader zou waarderen. (...) Ik heb ze laten zien aan een paar pastoors, en zij vonden ze grappig." Volgens Zieler vindt Jyllands-Posten de gevoelens van zijn christelijke lezers belangrijker dan die van moslims die de krant lezen.
De betreffende redacteur vindt het belachelijk dat Zieger deze zaak nu naar boven haalt. "Het heeft niets te maken met de Mohammed-cartoons. (...) In die zaak hebben we illustrators gevraagd tekeningen te maken. Ik heb niet gevraagd om de cartoons (van Zieler). Dat is het verschil", zo zei hij. "De tekenaar dacht dat zijn cartoons grappig waren. Ik vond van niet. Het zou enkele lezers beledigen, niet veel, maar enkele."
Jyllands-Posten is ondertussen al enkele tijd het middelpunt van een internationale rel. Meerdere medewerkers van de krant zijn met de dood bedreigd. Ook zijn er bommeldingen geweest bij redacties van de krant in Aarhus en Kopenhagen. Beide bleken vals te zijn.
En Kinder surprises!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef Sandertje21 het volgende:
Om Denemarken te steunen zou iedereen extra Lego en Deense schimmelkaas moeten kopen!
Maar ik steun Denemarken dus ook.
Op zo'n Arabische staat welke Deense producten ze boyccotten, daar staat onder andere ook dat mer Kinder bij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Kinder surprises, komt uit italie dacht ik
klopt: http://en.wikipedia.org/wiki/Kinder_Surprisequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Kinder surprises, komt uit italie dacht ik
waarom gaan ze nu ook Italiaanse producten boycotten, heeft Italië ook iets"verkeerds" gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
klopt: http://en.wikipedia.org/wiki/Kinder_Surprise
Ach ze zullen wel denken: Denemarken, Italië, Nederland? Een pot nat!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
waarom gaan ze nu ook Italiaanse producten boycotten, heeft Italië ook iets"verkeerds" gedaan![]()
oh, in nederland ook.. dus dan zullen nederlandse bedrijven het ook nog wel gaan merkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:07 schreef Eveli het volgende:
In Italië hadden ze die spoprenten dacht ik ook gepubliceerd.
Dat is wel een heel triest plaatje, wanneer heb jij Indonesiërs of Somaliërs een ambassade zien afbranden om een spotprent..quote:
Kijk en dit kan dus niet, omdat je nu dreigt.. zo van.. wij de beledigde moslims en als je niet doet wat wij zeggen dat steken we "jullie" steden in de fik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:39 schreef BaajGuardian het volgende:
eigenlijk zijn ze van een behoorlijk laag iq , en dan vooral omdat stoken niks beter maar alleen slechter maakt , mischien willen de koters hier oorlog , ze mogen het zelf zeggen.
want hoe meer er nu gestookt word hoe kwader de beledigde moslims worden , willen we hier ook steden in de fik?
Juist, maar daar zijn cartoons toch ook voor...die moet je júist kunnen relativeren. Als men kwaad wordt om getekende plaatjes, dan heeft men pas een laag iq, mijnsinziensquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:39 schreef BaajGuardian het volgende:
eigenlijk zijn ze van een behoorlijk laag iq , en dan vooral omdat stoken niks beter maar alleen slechter maakt , mischien willen de koters hier oorlog , ze mogen het zelf zeggen.
want hoe meer er nu gestookt word hoe kwader de beledigde moslims worden , willen we hier ook steden in de fik?
nou om te zeggen frankrijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:05 schreef Frutsel het volgende:
frankrijk steunt denemarken ook..ze hebben een nieuwe cartoon afgedrukt was net in het nieuws
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:54 schreef outcast_within het volgende:
Stelletje poepjannen.
Toevallig hadden wij voor deze rel al een vakantie naar Denemarken geboekt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Ik ga dit jaar maar op vakantie naar Denemarken.. om ze zo echt te ondersteunen![]()
Best racistisch trouwens, om een heel volk zielig te noemen, terwijl je in dezelfde zin zegt dat over één kam scheren racistisch isquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:11 schreef deepthroat het volgende:
Best racistisch trouwens om alle Denen over één kam te scheren terwijl je zelf loopt te janken dat je weer eens gediscrimineerd wordt, zielig volkje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |