En Kinder surprises!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef Sandertje21 het volgende:
Om Denemarken te steunen zou iedereen extra Lego en Deense schimmelkaas moeten kopen!
Maar ik steun Denemarken dus ook.
Op zo'n Arabische staat welke Deense producten ze boyccotten, daar staat onder andere ook dat mer Kinder bij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Kinder surprises, komt uit italie dacht ik
klopt: http://en.wikipedia.org/wiki/Kinder_Surprisequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Kinder surprises, komt uit italie dacht ik
waarom gaan ze nu ook Italiaanse producten boycotten, heeft Italië ook iets"verkeerds" gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
klopt: http://en.wikipedia.org/wiki/Kinder_Surprise
Ach ze zullen wel denken: Denemarken, Italië, Nederland? Een pot nat!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
waarom gaan ze nu ook Italiaanse producten boycotten, heeft Italië ook iets"verkeerds" gedaan![]()
oh, in nederland ook.. dus dan zullen nederlandse bedrijven het ook nog wel gaan merkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:07 schreef Eveli het volgende:
In Italië hadden ze die spoprenten dacht ik ook gepubliceerd.
Dat is wel een heel triest plaatje, wanneer heb jij Indonesiërs of Somaliërs een ambassade zien afbranden om een spotprent..quote:
Kijk en dit kan dus niet, omdat je nu dreigt.. zo van.. wij de beledigde moslims en als je niet doet wat wij zeggen dat steken we "jullie" steden in de fik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:39 schreef BaajGuardian het volgende:
eigenlijk zijn ze van een behoorlijk laag iq , en dan vooral omdat stoken niks beter maar alleen slechter maakt , mischien willen de koters hier oorlog , ze mogen het zelf zeggen.
want hoe meer er nu gestookt word hoe kwader de beledigde moslims worden , willen we hier ook steden in de fik?
Juist, maar daar zijn cartoons toch ook voor...die moet je júist kunnen relativeren. Als men kwaad wordt om getekende plaatjes, dan heeft men pas een laag iq, mijnsinziensquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:39 schreef BaajGuardian het volgende:
eigenlijk zijn ze van een behoorlijk laag iq , en dan vooral omdat stoken niks beter maar alleen slechter maakt , mischien willen de koters hier oorlog , ze mogen het zelf zeggen.
want hoe meer er nu gestookt word hoe kwader de beledigde moslims worden , willen we hier ook steden in de fik?
nou om te zeggen frankrijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:05 schreef Frutsel het volgende:
frankrijk steunt denemarken ook..ze hebben een nieuwe cartoon afgedrukt was net in het nieuws
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:54 schreef outcast_within het volgende:
Stelletje poepjannen.
Toevallig hadden wij voor deze rel al een vakantie naar Denemarken geboekt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Ik ga dit jaar maar op vakantie naar Denemarken.. om ze zo echt te ondersteunen![]()
Best racistisch trouwens, om een heel volk zielig te noemen, terwijl je in dezelfde zin zegt dat over één kam scheren racistisch isquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:11 schreef deepthroat het volgende:
Best racistisch trouwens om alle Denen over één kam te scheren terwijl je zelf loopt te janken dat je weer eens gediscrimineerd wordt, zielig volkje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |