whahahahhaquote:Op zondag 5 februari 2006 20:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de denen dood wil van een ambasade?
Anyway..Als er iets gaat gebeuren met die Denen zal het waarschijnlijk in het hiernamaals zijn
Lees de vorige topics eens zou ik zeggenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jij weet het dus kennelijk ook niet...
En ik heb nog niet een zinnig argument gehoord van je....
als je dan voor de extremisten bent, die de deense cartoons afkeuren..ga je offtopic..quote:Op zondag 5 februari 2006 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
Het is een Steun de denen topic.
Als dit gezeik op elkaar niet normaal kan (met argumenten) dan is het echt zo afgelopen met dit topic.
Al vraag ik me af waarom het nog open is.
Ja ik had ook zoiets gehoord...Maar wist het niet zeker :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik weet het wel, hij zat in zo\'n ambassade die in de fik stond. Toen werd ie ingesloten daar de vlammen en moest ie uit het raam van 3 hoog springen.
Laten we het maar op een minder leuk grapje van Youssef houden. Zo heb ik het ook opgevat.quote:
Ja boeiend..Ga jij nou maar de vorige topics lezen en kom daarna maar weer terug om een goede discussie te beginnenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:40 schreef Agiath het volgende:
Nee DjDev
Je bewijst maar weer is dat moslims een totaal vertekent wereldbeeld hebben en zo jullie haat alleen maar groter maken...
Ik denk dat het topic snel gesloten wordt...toedeloe
Het zou dan al snel neigen naar anti-islam...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:46 schreef Eveli het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er mee zouden doen aan zo\'n pro-Deense betuiging enzo.
heb liever een betoging waarin wordt opgeroepen dat de Telegraaf, het AD en de Volkskrant ook de cartoons af moeten drukken als steun aan...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:46 schreef Eveli het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er mee zouden doen aan zo\'n pro-Deense betuiging enzo.
Dan zou het meer een pro-vrijheid van meningsuiting demonstratie moeten worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het zou dan al snel neigen naar anti-islam...
Want het land zelfs heeft er niks mee te maken
Desondanks, ik zal meedoen
Idd, wie drukt ff 1000 t-shirts met de spotprenten erop?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:51 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dan zou het meer een pro-vrijheid van meningsuiting demonstratie moeten worden.
LOL!!!! Typerende denkwijze weer, en maar zeiken over generalisering..quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerlingen moeten niet zeiken.
Jullie hebben het uitgelokt.
Jullie hebben olie op het vuur gegooid.
Nu zullen jullie boeten voor jullie daden
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Idd, wie drukt ff 1000 t-shirts met de spotprenten erop?
Mag ik misschien even vragen waar je zelf woont?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik denk in een grot in afghanistantquote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Mag ik misschien even vragen waar je zelf woont?
Toch wel op een plek waar je je thuis voelt hoop ik?
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zie usericon.
Je mag meehelpen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef star_gazer het volgende:
Ik steun! Komen er nog pro-Deense acties bij de ambassades van die schurkenstaten?
Ik wil heus meelopen hoor, maar zijn er concrete plannen dan?quote:
Euh nog niet echt volgens mij.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik wil heus meelopen hoor, maar zijn er concrete plannen dan?
Denk niet dat dat mag van de admins. Via fok! acties organiseren of recruteren is denk ik niet toegestaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef Eveli het volgende:
[..]
Euh nog niet echt volgens mij.Maar we zouden een apart topic kunnen openen ofzo?
Nee klopt idd, maar hoe zou je dan zoiets moeten regelen?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Denk niet dat dat mag van de admins. Via fok! acties organiseren of recruteren is denk ik niet toegestaan.
Geen idee eigenlijk... Je zou zoiezo een vergunning moeten hebben (ik neem aan dat wij beschaafden wel een vreedzaam protest kunnen houden), maar hoe je aan mensen komt... Geen idee. Wie heeft er ervaring?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nee klopt idd, maar hoe zou je dan zoiets moeten regelen?
Beschaafd..eh..quote:Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk... Je zou zoiezo een vergunning moeten hebben (ik neem aan dat wij beschaafden wel een vreedzaam protest kunnen houden), maar hoe je aan mensen komt... Geen idee. Wie heeft er ervaring?
Verder niks mis met die meisjesquote:
Mensen komen niet hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk... Je zou zoiezo een vergunning moeten hebben (ik neem aan dat wij beschaafden wel een vreedzaam protest kunnen houden), maar hoe je aan mensen komt... Geen idee. Wie heeft er ervaring?
Daarvoor bestaan er ook weekenden?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Steeven het volgende:
[..]
Mensen komen niet hoor. Met geluk heb je misschien 100 mensen, waarvan het overgrote deel geen baan heeft. Niemand gaat een dag vrij nemen om met een selecte groep, waarvan de helft sowieso niet op komt dagen, een dag te protesteren.
Ja en dan willen mensen lekker thuis zitten. Wanneer heb je in NL voor het laatst een groot protest gezien? Mensen zijn te lui om er heen te gaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Daarvoor bestaan er ook weekenden?
Met 50 man kun je ook al de aandacht van de media trekken, als je maar opvalt.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja en dan willen mensen lekker thuis zitten. Wanneer heb je in NL voor het laatst een groot protest gezien? Mensen zijn te lui om er heen te gaan.
Kweenie, het is van de support-Denmark site. Dus zal het wel ''Support Denmark'' betekenen.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:11 schreef soylent het volgende:
Wat betekent ut?
Ik zal 'm nuanceren.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:30 schreef IHVK het volgende:
Wolf je signature is generaliserend, in tegenstelling tot die van mij.
Ben je echt serieus?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:42 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind de humor van de denen ergens eerder smakeloos en provocerend dan dat de *moslims* geen humor hebben , abu jaja had ook mooie plaatjes , das toch ook humor!! ja toch!! , man dit gaat echt een neerwaardse spiraal worden , iedereen lekker elkaar beledigen tot we de koppen eraf schieten erom
doe toch normaal stelletje debielen
Is deze sticker ook ergens te krijgen?quote:
Bedoel je deze:quote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Is deze sticker ook ergens te krijgen?
die heeft hij net zelf gemaaktquote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Deze bedoel ik inderdaad. Zou aan een behoefte kunnen voorzien en voor de vervaardigers ervan een gat in de markt zijn.quote:
Ik heb \'m even aangepast.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
quote:
nou, dus niet, dan zouden ze de indruk wekken dat ze iets verkeert hebben gedaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik steun de Denen, maar ik vind eigenlijk wel dat betreffende krant zijn excuses moet aanbieden.
Ze hebben het niet zo bedoeld, maar ze hebben dus wel mensen beledigd. Daar is een excuus wel op zijn plaats vind ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nou, dus niet, dan zouden ze de indruk wekken dat ze iets verkeert hebben gedaan.
![]()
het zou trouwens een onecht en afgedwongen excus zijn.. die alleen zou worden gegeven omdat er moslims zijn die met geweld dreigen. En dat dreigen moet je niet gaan belonen met een excuus![]()
Dat ga ik niet zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:01 schreef Flopteron het volgende:
Welke supermarkt heeft eigenlijk Tuborg in het assortiment?
Je wilt dat we allemaal meedoen met het maken van beledigende en provocerende spotprentsquote:Op maandag 6 februari 2006 00:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil hier mijn onvoorwaardelijke steun uitspreken aan iedereen die niet meedoet aan die spotprent belediging provocatie .
geef dan maar een hint, ik kan je alvast garanderen dat blikjes bier vrij moeilijk zijn om in brand te stekenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen natuurlijk.![]()
Ik zou hem ook niet zo snel op mijn auto plakken i.v.m. de veiligheid van mijn auto. Triest dat ook een bepaalde minderheidsgroep zoveel invloed heeft op de vrijheid van meningsuiting in Nederland.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik zou hem niet op mijn auto durven plakken.
Hoe goed ik hem ook vind.![]()
Eigenlijk he, kun je net zo goed compleet de tering oprotten uit ons landquote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
Waarom is die spotprent zo erg? Voel je je persoonlijk aangesproken? Waarom is de islamitische 'cultuur' toch zo bekrompen?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil hier mijn onvoorwaardelijke steun uitspreken aan iedereen die niet meedoet aan die spotprent belediging provocatie .
en tenzij denemarken publiekelijk de aanrichtende krant laat boeten , rechterlijk
mag van mij denemarken geboycot worden.
En mijn punt is bewezen. Danku.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:51 schreef Orealo het volgende:
*mee eens is!
*mee doet!
Ophef slaat helemaal nergens op, als een islamiet een spotprent over jezus maakt, gaan wij toch ook niet alle moskeeen in de fik steken en mensen bedrijgen?![]()
Dus om 5 uur word je ineens achterlijk?quote:Op maandag 6 februari 2006 04:57 schreef Orealo het volgende:
[..]
Oi, kijk eens naar het tijdstip, reist plukkert![]()
Neen, maar de kans op spelfouten is wel groter als je lang niet geslapen hebt en 3 uur achter elkaar een FPS hebt zitten spelen, en heel moe bent, maar wakker moet blijven om iets in een online spelletje te regelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 05:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus om 5 uur word je ineens achterlijk?
Nou dat is natuurlijk ook weer onzin. Het gaat er niet om , om anderen te beledigen in deze topic.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:24 schreef yoshimurak5 het volgende:
edit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |