abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2006 @ 12:59:23 #211
68334 V-Unit
Nadat de 'G' was doo
pi_34791544
Kzie vanavond wel weer op het nieuws welke nieuwe deense toko ze in de fik hebben gestoken....
The problem is I can't trust most of what I see. So fuck it, all the problems of life must be me!
pi_34791656
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:59 schreef V-Unit het volgende:
Kzie vanavond wel weer op het nieuws welke nieuwe deense toko ze in de fik hebben gestoken....
niet doen V-Unit, anders wordt deze topic zo weer gesloten.. please

lees even de vorige berichten.. dan kun je lezen dat jij hier terecht kunt:
Centraal Ophef over 'EU' Spotprenten #14
  maandag 6 februari 2006 @ 13:14:25 #213
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34791925
Vond deze wel leuk om mijn post te cross-posten uit onz.
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
Mo en zijn vrienden zijn niet blij! De profeet is beledigd!

[afbeelding]
Deze man heeft stukjes geschreven, en dat mag niet!

[afbeelding]
Snel worden de kranten verbrand!

[afbeelding]
De denen slaan op de vlucht!

[afbeelding]
De profeet is nu weer blij!
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_34792040
Ik steun de Denen ook
pi_34792991
Op www.stand.nl is de stelling:

De spotprenten over Mohammed gaan te ver

Op dit moment is 27% het hiermee eens, 73% is het oneens.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:11:11 #216
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34793335
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:51 schreef Frutsel het volgende:
Klopt wel Jojo, maar ik vind het niet normaal dat een generaliserende opmerking over 'alle europeanen' dan wel blijft staan.
ik snap je wel, en zoals je ziet reageer ik daar ook op.. Natuurlijk is dat een volkomen belachelijke post, blijkbaar werker een aantal mensen uitsluitend met eenrichtingverkeer. Maar ik vind het op zijn minst net zo stom om het over 'de Denen' te hebben, terwijl het om een actie van één enkele krant gaat.

En wat ik van die cartoons zelf vind ? Neuh, die gaan echt niet te ver
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 6 februari 2006 @ 15:11:31 #217
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_34795286
Meld zich
pi_34795631
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:46 schreef Frutsel het volgende:
En dit kan dan wel weer Buzzer?
Wees blij dat de "niet europeanen" (want je generaliseert nu ons Europeanen ook over 1 kamp) mogen demonstreren in Londen of andere Europese Steden en dat jullie daar je onvrede mogen uiten over de 'grappen' van een Deense Krant

-Dat jullie het je zo zwaar aantrekken dat je niet tegen een geintje kunt, is jullie probleem
-Dat de spotprents in september 2005 ook al waren afgedrukt...is je zeker ontgaan en de rest van de 'niet-europeanen'
-Hebben de Europeanen geklaagd over de haat-prents uit de Saoedische kranten van dec'2005? NEE!

Wij als 'europeanen' zijnde, zouden eens moeten gaan demonstreren in Saoedi Arabie, Jordanie, Iran of Syrie zoals jullie hier mogen... denk niet dat we dat overleven

Jullie maken gebruik van het democratisch recht van demonstreren
Wij maken gebruik van het democratisch recht van vrijheids van meningsuiting of persvrijheid
He-le-maal mee eens. Had het zelf niet beter kunnen zeggen

Hierbij mijn *steun* aan de Denen!
Hebben ze ooit wel eens eerder zoveel ophef veroorzaakt??
pi_34795724
Wat zouden we nou eigenlijk kunnen doen zodat ze in Denemarken echt weten dat we ze steunen? Die avatars maken geen reet uit, aangezien er hier waarschijnlijk geen enkele Deen komt (maar tohc is het grappig ) en zo'n petitie tekenen heb ik ook mn bedenkingen bij, of die wel aankomen enzo.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 februari 2006 @ 15:31:57 #220
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34795914
Ik heb iig een Deen in mn msn-lijst staan, heb het hem even gemeld Hij zou het doorvertellen op school enzo
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_34796546
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb iig een Deen in mn msn-lijst staan, heb het hem even gemeld Hij zou het doorvertellen op school enzo
Wat heb je precies vertelt als je wilt zeggen?

Had vroeger ook een paar Denen in mn msn-lijst staan die ik van vakantie kende, maar toen ik ze niet meer sprak had ik ze verwijderd. Nu toch wel jammer.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 februari 2006 @ 15:55:01 #222
Rawr
pi_34796667
Ik heb hem verteld dat een zeer groot deel van westers Nederland achter Denemarken staat, en dat hij en zn makkers eens op ons forum moeten kijken. Dan zien ze al die avatars wel

Had ik nu maar Deens kun praten ik kom niet verder dan 'Drizzt er sej', 'hvordan har du det' en 'godt kaempet'

Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_34796915
Je kan "loft" tegen hem zeggen.

dat betekent "dak"
pi_34799028
  maandag 6 februari 2006 @ 16:59:57 #225
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34799249
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:01 schreef Eveli het volgende:
Je kan "loft" tegen hem zeggen.

dat betekent "dak"
Ja of 'cykel'.

dat betekent 'fiets'
pi_34799454
De AEL gaat lekker
pi_34799611

Deze Saxische soldaat steunt zijn achter-achter-achter kleinkinderen ook
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 6 februari 2006 @ 19:41:05 #228
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_34804638
Ik steun Denemarken
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_34806918
Ik steun Denemarken ook. Niet zozeer omdat die spotprenten nou zo belangrijk zijn, maar meer omdat wij niet onze leefwijze aan moeten passen aan wat andere culturen daarvan vinden. En als moslims hierheen komen moeten ze zich dus maar aanpassen aan onze cultuur. Ik ga ook niet als ik op vakantie in het Midden-Oosten zou zijn in Mekka rondlopen, omdat ik weet dat men dat daar niet wil hebben. Dus ik pas mij dan ook aan hun aan, maar andersom is het blijkbaar teveel moeite.
pi_34807039
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Op www.stand.nl is de stelling:

De spotprenten over Mohammed gaan te ver

Op dit moment is 27% het hiermee eens, 73% is het oneens.
Bedankt voor de tip. Ik heb ook nog even gestemd.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34807687
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:47 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ik steun Denemarken ook. Niet zozeer omdat die spotprenten nou zo belangrijk zijn, maar meer omdat wij niet onze leefwijze aan moeten passen aan wat andere culturen daarvan vinden. En als moslims hierheen komen moeten ze zich dus maar aanpassen aan onze cultuur. Ik ga ook niet als ik op vakantie in het Midden-Oosten zou zijn in Mekka rondlopen, omdat ik weet dat men dat daar niet wil hebben. Dus ik pas mij dan ook aan hun aan, maar andersom is het blijkbaar teveel moeite.
Als je in moslimlanden wilt verblijven hetzij om te wonen of op vakantie is er voor een Westerse burger in de meeste gevallen veel meer aanpassing nodig, dan omgekeerd als een moslim in een Westers land wil wonen of verblijven. Het Westen en haar burgers is vele malen meer toleranter dan de bevolking en de overheid van de meeste moslimlanden.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34807799
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Als je in moslimlanden wilt verblijven hetzij om te wonen of op vakantie is er voor een Westerse burger in de meeste gevallen veel meer aanpassing nodig, dan omgekeerd als een moslim in een Westers land wil wonen of verblijven. Het Westen en haar burgers is vele malen meer toleranter dan de bevolking en de overheid van de meeste moslimlanden.
Klopt, dat bedoelde ik ook te zeggen
Ik gaf dan als voorbeeld vakantie, maar natuurlijk is het bij het wonen in een land net zo. Zij moeten zich dan dus ook aan onze normen/waarden/cultuur aanpassen, net als wij dat zouden moeten doen als wij als westerlingen in Iran zouden gaan wonen....
pi_34807866
quote:

[..]

Je haalt de woorden uit mn mond!!
pi_34807927
humor is een recht, religie is een recht, geweld niet
pi_34808001
quote:

[..]

dat heet beschaving, die lui verlaten niet voor niks hun eigen land
pi_34808561
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:12 schreef alsem het volgende:

[..]

dat heet beschaving, die lui verlaten niet voor niks hun eigen land
Er zijn inderdaad veel moslims die hun eigen land verlaten voor de welvaart en de vrijheid van de Westerse beschaving. Helaas is er onder hen ook een grote groep die de Westerse cultuur en vrijheid niet willen respecteren.

[ Bericht 1% gewijzigd door rutger05 op 06-02-2006 21:31:13 ]
pi_34808892
Ik ben van mening dat de spotprenten niet echt gelegen komen in onze strijd tegen het terrorisme. Iedereen is hard bezig om duidelijk te maken dat niet alle moslims terroristen zijn. Nu beeld een of andere cartoon tekenaar de profeet Mohammed (boodschapper van Allah "De schepper" die iedere moslim belangrijker vindt dan zichzelf) af als een terrorist.

Hiermee zeg je eigenlijk dat Allah zelf ook een terrorist is. Ik vind dat een behoorlijke belediging voor de moslims die dit kwaad juist niet in zich hebben.
  maandag 6 februari 2006 @ 21:42:46 #238
27454 InTrePidIvity
pi_34809440
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:31 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik ben van mening dat de spotprenten niet echt gelegen komen in onze strijd tegen het terrorisme. Iedereen is hard bezig om duidelijk te maken dat niet alle moslims terroristen zijn. Nu beeld een of andere cartoon tekenaar de profeet Mohammed (boodschapper van Allah "De schepper" die iedere moslim belangrijker vindt dan zichzelf) af als een terrorist.

Hiermee zeg je eigenlijk dat Allah zelf ook een terrorist is. Ik vind dat een behoorlijke belediging voor de moslims die dit kwaad juist niet in zich hebben.
Misschien niet de meest tactische manier nee, maar ik vind dat de hele moslimgemeenschap wel erg gretig gebruik maakt van die cartoons om het Westen maar weer eens aan te vallen.
pi_34809644
quote:

Wij kunnen hier in het Westen onze vrijheid van meningsuiting niet gaan inperken, omdat een grote groep moslims compleet hysterisch en geweldadig worden als er iets wordt gepubliceerd wat het niet aanstaat. Er zijn een grote groep moslims die de vaste gewoonte hebben om de Westerse landen, cultuur en Westerse burgers te beledigen en te bedreigen. Hoeveel Westerse vlaggen zijn er de afgelopen jaren wel niet in de brand gestoken door (radicale) moslims? Zij zijn het die geen respect op kunnen brengen voor andere mensen en niet andersom.
  maandag 6 februari 2006 @ 21:48:15 #240
12754 Neolith
Praise your Fears...
pi_34809675
pi_34810018
quote:

Ach als ze zo Jezus zouden uitbeelden dan komen er geen rellen.
Dan wordt er misschien nog mee gelachen.
Maar dit volk moet weer eens aandacht,
pi_34811268
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Wij kunnen hier in het Westen onze vrijheid van meningsuiting niet gaan inperken, omdat een grote groep moslims compleet hysterisch en geweldadig worden als er iets wordt gepubliceerd wat het niet aanstaat. Er zijn een grote groep moslims die de vaste gewoonte hebben om de Westerse landen, cultuur en Westerse burgers te beledigen en te bedreigen. Hoeveel Westerse vlaggen zijn er de afgelopen jaren wel niet in de brand gestoken door (radicale) moslims? Zij zijn het die geen respect op kunnen brengen voor andere mensen en niet andersom.
Het probleem is dat de meeste Westerse mensen deze cultuur niet helemaal begrijpen of willen begrijpen.

Ik wil hiermee zeggen dat de krant in kwestie er waarschijnlijk verstandig aan had gedaan zich eerst even te verdiepen in het moslim geloof voordat ze deze cartoon publiseerde.

Iedereen heeft het recht om te geloven wat hij of zij wil. Maar als je deze cultuur niet wil begrijpen, houd je dan verder ook afzijdig van enig commentaar.

Ik weet nog goed dat er ongeveer een jaar geleden een filmpje opdook over Auswitch. Het zogenaamde: "Housewitch" filmpje. Toen vond iedereen dat hier misselijk makend en belachelijk. De maker van dit filmpje was te ver gegaan!

Ik denk dat iedereen hier wel begrijpt dat het zien van dit filmpje bij joodse mensen die in een concentratiekamp hebben gezeten heel erg veel pijn doet.

Voor een moslim komt Allah op de allereerste plaats en daarna pas de rest, inclusief hijzelf. Of je dit nu belachelijk vindt of niet. Ik ben van mening dat je dit best wel kunt respecteren. Net als de meeste moslims ook repsecteren dat wij niets of iets anders geloven. Voor een moslim is deze cartoon waarschijnlijk mistens net zo misselijk makend. Alleen komt hier nog even bij kijken dat je hun steun en toeverlaat (die er altijd voor hun is) ontzettend beledigt.

Je ziet op tv vaak honderden, soms duizenden moslims zich tegen de westerse wereld keren. Bedenk dan even dat er meer dan een miljard moslims zijn en dat wat je ziet slechts 0,0000001 procent van de moslim gemeenschap is die zich op die manier uit.

Loop eens over straat en kijk om je heen. Valt iedere moslim jou nu aan? Volgens mij niet....

Kortom: "denk na en probeer niet te generaliseren". Dit geldt ook overigens ook voor alle moslims die nu alle westerlingen over één kam scheren.
  maandag 6 februari 2006 @ 22:36:26 #243
27454 InTrePidIvity
pi_34811792
Heeft Mohammed ook 6 miljoen mensen vermoord?
Ik vraag me af hoe ze het in godsnaam verzinnen om het afbeelden van een profeet, ook al is het tegen hun religie, kunnen vergelijken met de Holocaust. Dat is iets van een totaal andere orde, en als ze dat niet kunnen of willen inzien, schort het bij die mensen gigantisch aan enige vorm van relativering. Al is dat gebrek sowieso al enige tijd zichtbaar...
pi_34812113
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft Mohammed ook 6 miljoen mensen vermoord?
Ik vraag me af hoe ze het in godsnaam verzinnen om het afbeelden van een profeet, ook al is het tegen hun religie, kunnen vergelijken met de Holocaust. Dat is iets van een totaal andere orde, en als ze dat niet kunnen of willen inzien, schort het bij die mensen gigantisch aan enige vorm van relativering. Al is dat gebrek sowieso al enige tijd zichtbaar...
Zinloze discussie als je een voorbeeld en de werkelijkheid niet eens met elkaar kunt vergelijken en onderscheiden.
pi_34812931
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ach als ze zo Jezus zouden uitbeelden dan komen er geen rellen.
Dan wordt er misschien nog mee gelachen.
Maar dit volk moet weer eens aandacht,
En dat kunnen ze krijgen, en dat gun ik ze van harte
pi_34813750
Danmark rulezzz bigtime !!

maandag 6 februari 2006 @ 23:35:42 #247
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_34814512
Om Denemarken te steunen zou iedereen extra Lego en Deense schimmelkaas moeten kopen!

Maar ik steun Denemarken dus ook.
.
..
...
....
  maandag 6 februari 2006 @ 23:50:51 #248
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_34815166
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:35 schreef MYND het volgende:
Kut Denen en alle kut mongolen die hun steunen krijg de kolere.
Moslim bashing op zijn best. Spotten met iemands geloof noemen ze vrijheid van meningsuiting. Ach donder toch op man. Het enige wat jullie willen is mensen beledigen, en dat laat zien wat voor gore lafaardan Europeanen eigenlijk zijn. En dan wordt er van moslims verwacht dat ze het maar accepteren.
Er wordt van moslims verwacht dat ze allemaal naar het midden-oosten gaan. Daar kunnen ze namelijk vrijelijk hun gang gaan en hun droomleven lijden. Daar is de sharia de standaard en wordt de koran meer gelezen dan de telegraaf. Daar is iedereen gelukkig, leeft iedereen in weelde en is er geen verschil tussen arm en rijk. Daar hoeft niemand bang te zijn voor onderdrukking, schending van de mensenrechten of amputatie wegens het stelen van het brood dat hij nodig heeft om te leven.

Wie durft hier niet te wonen in zijn eigen land? Wie bekritiseert het land waar hij woont en het volk dat hem bescherming biedt? En dat allemaal terwijl hij de vrijheid heeft om in zijn ideale moslim-staat te gaan wonen? Wie? Wie is hier de lafaard?

Als je zo'n hekel hebt aan Europeanen, dan opper ik bij deze het idee te verkassen naar de islamitische zandbak. Je komt met hangende pootjes terug, wedden?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:29:44 #249
46946 Sklasse
DoWn met jou !!
pi_34816617
Als we het over hypocritie hebben

Van de FP.

Jyllands-Posten weigerde Jezus-cartoons

De Deense krant Jyllands-Posten, die in september 2005 de spotprenten van de profeet Mohammed waar nu zo veel ophef over is, publiceerde, blijkt drie jaar geleden te hebben geweigerd tekeningen te publiceren die de spot drijven met Jezus Christus. De redenen: Ze waren niet grappig en er zouden lezers mee beledigd kunnen worden.

De Deense tekenaar Christoffer Zieler stuurde in april 2003 een serie cartoons die handelde over de verrijzenis van Jezus Christus naar de redactie van Jyllands-Posten. Hij kreeg een e-mail terug van een redacteur, die daarin stelde dat de lezers van de krant de tekeningen niet op prijs zouden stellen. "Bovendien denk ik dat de tekeningen protesten zullen veroorzaken", aldus de redacteur in de e-mail.

Zieler zegt nu tegen het Noorse dagblad Dagbladet, dat de e-mails inzag: "Ik zie de cartoons als een onschuldige grap, van het soort dat mijn christelijke grootvader zou waarderen. (...) Ik heb ze laten zien aan een paar pastoors, en zij vonden ze grappig." Volgens Zieler vindt Jyllands-Posten de gevoelens van zijn christelijke lezers belangrijker dan die van moslims die de krant lezen.

De betreffende redacteur vindt het belachelijk dat Zieger deze zaak nu naar boven haalt. "Het heeft niets te maken met de Mohammed-cartoons. (...) In die zaak hebben we illustrators gevraagd tekeningen te maken. Ik heb niet gevraagd om de cartoons (van Zieler). Dat is het verschil", zo zei hij. "De tekenaar dacht dat zijn cartoons grappig waren. Ik vond van niet. Het zou enkele lezers beledigen, niet veel, maar enkele."

Jyllands-Posten is ondertussen al enkele tijd het middelpunt van een internationale rel. Meerdere medewerkers van de krant zijn met de dood bedreigd. Ook zijn er bommeldingen geweest bij redacties van de krant in Aarhus en Kopenhagen. Beide bleken vals te zijn.
De beesT
pi_34816771
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:29 schreef Sklasse het volgende:
Als we het over hypocritie hebben

Van de FP.

Jyllands-Posten weigerde Jezus-cartoons

De Deense krant Jyllands-Posten, die in september 2005 de spotprenten van de profeet Mohammed waar nu zo veel ophef over is, publiceerde, blijkt drie jaar geleden te hebben geweigerd tekeningen te publiceren die de spot drijven met Jezus Christus. De redenen: Ze waren niet grappig en er zouden lezers mee beledigd kunnen worden.

De Deense tekenaar Christoffer Zieler stuurde in april 2003 een serie cartoons die handelde over de verrijzenis van Jezus Christus naar de redactie van Jyllands-Posten. Hij kreeg een e-mail terug van een redacteur, die daarin stelde dat de lezers van de krant de tekeningen niet op prijs zouden stellen. "Bovendien denk ik dat de tekeningen protesten zullen veroorzaken", aldus de redacteur in de e-mail.

Zieler zegt nu tegen het Noorse dagblad Dagbladet, dat de e-mails inzag: "Ik zie de cartoons als een onschuldige grap, van het soort dat mijn christelijke grootvader zou waarderen. (...) Ik heb ze laten zien aan een paar pastoors, en zij vonden ze grappig." Volgens Zieler vindt Jyllands-Posten de gevoelens van zijn christelijke lezers belangrijker dan die van moslims die de krant lezen.

De betreffende redacteur vindt het belachelijk dat Zieger deze zaak nu naar boven haalt. "Het heeft niets te maken met de Mohammed-cartoons. (...) In die zaak hebben we illustrators gevraagd tekeningen te maken. Ik heb niet gevraagd om de cartoons (van Zieler). Dat is het verschil", zo zei hij. "De tekenaar dacht dat zijn cartoons grappig waren. Ik vond van niet. Het zou enkele lezers beledigen, niet veel, maar enkele."

Jyllands-Posten is ondertussen al enkele tijd het middelpunt van een internationale rel. Meerdere medewerkers van de krant zijn met de dood bedreigd. Ook zijn er bommeldingen geweest bij redacties van de krant in Aarhus en Kopenhagen. Beide bleken vals te zijn.
Doet niets af aan het feit dat een groot gedeelte van de moslimwereld hysterisch en gewelddadig aan het reageren is om een paar spotprentjes en de vrijheid van meningsuiting in het Westen willen inperken. Daarbij komt dat een groot gedeelte van de moslimwereld al jarenlang de Westerse landen, de Westerse burgers en de Westerse cultuur beledigen en bedreigen. Hoeveel vlaggen van Westerse landen zijn er in de afgelopen jaren wel niet verbrand door (radicale) moslims? Hoeveel onschuldige Westerse burgers zijn er wel niet beledigd en bedreigd?
pi_34816790
Hehe, typisch Telegraaf/R@b dus.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:37:26 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34816840
Jyllands-Posten staat dan ook in Denemarken ongeveer gelijk met het Reformatorische Dagblad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34826751
quote:
Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef Sandertje21 het volgende:
Om Denemarken te steunen zou iedereen extra Lego en Deense schimmelkaas moeten kopen!

Maar ik steun Denemarken dus ook.
En Kinder surprises! En natuurlijk aan alle Denen die je kent vertellen dat je ze steunt en dat zij dat weer aan al hun familie, vrienden en media moeten vertellen.
pi_34836039
Kinder surprises, komt uit italie dacht ik
pi_34838097
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Op zo'n Arabische staat welke Deense producten ze boyccotten, daar staat onder andere ook dat mer Kinder bij.
pi_34838333
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
klopt: http://en.wikipedia.org/wiki/Kinder_Surprise
pi_34838491
quote:
waarom gaan ze nu ook Italiaanse producten boycotten, heeft Italië ook iets"verkeerds" gedaan
pi_34838588
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

waarom gaan ze nu ook Italiaanse producten boycotten, heeft Italië ook iets"verkeerds" gedaan
Ach ze zullen wel denken: Denemarken, Italië, Nederland? Een pot nat!
pi_34839427
In Italië hadden ze die spoprenten dacht ik ook gepubliceerd.
pi_34840305
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:07 schreef Eveli het volgende:
In Italië hadden ze die spoprenten dacht ik ook gepubliceerd.
oh, in nederland ook.. dus dan zullen nederlandse bedrijven het ook nog wel gaan merken

shell ?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:22:54 #261
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_34845727
Hehehe, je druk maken om een cartoon

Steunt dus ook de denen
pi_34845776
Ik steun ze nog steeds
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:56:48 #264
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_34846310
Ik ga de Japanse ambassade afbranden als ik de Sudoku in de spits niet op kan lossen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_34846434
pi_34846466
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:43 schreef Steeven het volgende:
Ik steun ze nog steeds
Ik ook...

Ik ga dit jaar maar op vakantie naar Denemarken.. om ze zo echt te ondersteunen
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 februari 2006 @ 03:53:51 #267
Rawr
pi_34853446

woensdag 8 februari 2006 @ 03:58:54 #268
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34853484
Whehehe deze zijn goed.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 8 februari 2006 @ 04:39:59 #269
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34853753
eigenlijk zijn ze van een behoorlijk laag iq , en dan vooral omdat stoken niks beter maar alleen slechter maakt , mischien willen de koters hier oorlog , ze mogen het zelf zeggen.
want hoe meer er nu gestookt word hoe kwader de beledigde moslims worden , willen we hier ook steden in de fik?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_34853793
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 03:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[afbeelding]

Dat is wel een heel triest plaatje, wanneer heb jij Indonesiërs of Somaliërs een ambassade zien afbranden om een spotprent..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34854436
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 04:39 schreef BaajGuardian het volgende:
eigenlijk zijn ze van een behoorlijk laag iq , en dan vooral omdat stoken niks beter maar alleen slechter maakt , mischien willen de koters hier oorlog , ze mogen het zelf zeggen.
want hoe meer er nu gestookt word hoe kwader de beledigde moslims worden , willen we hier ook steden in de fik?
Kijk en dit kan dus niet, omdat je nu dreigt.. zo van.. wij de beledigde moslims en als je niet doet wat wij zeggen dat steken we "jullie" steden in de fik.

Ten eerste generaliseer je dan.. wie zijn trouwens de beledigende moslims waar je het over hebt. Behoor jij daar ook bij. Een beledigde moslim, die dus mag grijpen naar het middel van geweld?

Begrijp me niet verkeert hoor. Iedereen heeft het recht om beledigd te zijn, maar die constante dreigende toon hangt me nu echt de keel uit.
pi_34856335
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 04:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Juist, maar daar zijn cartoons toch ook voor...die moet je júist kunnen relativeren. Als men kwaad wordt om getekende plaatjes, dan heeft men pas een laag iq, mijnsinziens
  Moderator woensdag 8 februari 2006 @ 11:05:48 #273
8781 crew  Frutsel
pi_34857516
frankrijk steunt denemarken ook..ze hebben een nieuwe cartoon afgedrukt was net in het nieuws
pi_34857821
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:05 schreef Frutsel het volgende:
frankrijk steunt denemarken ook..ze hebben een nieuwe cartoon afgedrukt was net in het nieuws
nou om te zeggen frankrijk

een rechter in frankrijk heeft nu bepaald dat het plaatsen van de cartoons mag.

laten wel genuanceerd blijven

en niet zeggen dat het hele landen zijn..
  Moderator woensdag 8 februari 2006 @ 11:23:31 #275
8781 crew  Frutsel
pi_34857996
nee het was een nieuwe cartoon in een krant of tijdschrift ofzo...
niets met een rechter te maken...

maar ok, frankrijk is dan overtrokken
pi_34862895
Stelletje poepjannen.
pi_34863177

Only in Denmark...
"The only way to get rid of a temptation is to yield to it." - Oscar Wilde (1854-1900)
pi_34864153
Mijn steun hebben ze ...!
pi_34864225
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:54 schreef outcast_within het volgende:
Stelletje poepjannen.
pi_34864727
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Ik ook...

Ik ga dit jaar maar op vakantie naar Denemarken.. om ze zo echt te ondersteunen
Toevallig hadden wij voor deze rel al een vakantie naar Denemarken geboekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')