Zeker weten, voor de meeste mensen ook wel een bekend nummerquote:Op zondag 5 februari 2006 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen was gisteren best leuk, en ze zong een lekker nummer.
Ik heb hem nog wel ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Svensational het volgende:
Had je geen OP Woelli? (Ja, ik weet dat we hem niet zien, maar heb je hem niet nog ergens staan :\')?)
Ja er zitten links inquote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Svensational het volgende:
Oh, omdat er links inzitten natuurlijk. Dat werkt idd niet even goed meer na de crash.
Dat zal vast noig wel een keer gefixed worden, tot dan moeten we het maar even zonder OP doenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja er zitten links in![]()
Komt dat nog goed of niet?
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Op foto 3 ziet ze er het best uit... met op de voet gevolgd door foto 4, 6 en 10
smaken verschillen Sven maar de foto's doen er eigenlijk niet toe... het is gewoon een babequote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef Svensational het volgende:
[..][afbeelding]
Dan is foto 9 toch echt leuker hoor.
Vond ik ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef WithMe het volgende:
Haar kapsel van gisteravond was stoer.
Aan haar mag je welquote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef migebiggie het volgende:
Nee turlijk niet![]()
Wel 1x op Angelique vond haar nu zo goed![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Ellen er met deze kapsels een stuk beter uitziet dan met dat lange krulhaar op de site van haar band....
Dan moet je mijn post in haar vorige topic maar niet teruglezen...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef WithMe het volgende:
Haar kapsel van gisteravond was stoer.
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:01 schreef Kirstenn het volgende:
Whoaaaahiee, ze was goed!!
alle andere mensen op het feestje vonden dr slecht![]()
NEE, en ze snapten ook niet hoe ik fan van dr kon zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 17:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hun weten gewoon niet wat zingen is
![]()
Je gaat der toch niet met Irma vergelijkenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Ellen wordt door het overgrote idols publiek niet begrepen en ondergewaardeerd.... zelfde probleem als Irma had
Nou ik vond Irma ook geweldig eigenlijk. Ellen ziet er alleen ook nog eens veel beter uit...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Je gaat der toch niet met Irma vergelijken![]()
Ik schrok alquote:Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar ze hebben wel een beetje hetzelfde probleem qua fanbase.... iedereen vindt ze goed maar er werd/wordt niet veel op gestemd
Nee, dat klopt idd niet, Irma zong vele malen mooier.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Je gaat der toch niet met Irma vergelijken![]()
Hahaquote:Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat klopt idd niet, Irma zong vele malen mooier.
Ik maak geen grapje hoor.quote:
Hoeveelste was Irma ook al weer... 6e toch?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:44 schreef WithMe het volgende:
Ik denk niet dat Ellen verder gaat komen dan Irma.
Ze moeten nu 2 liedjes doen, en ik denk dat Ellen dat het beste kan.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeveelste was Irma ook al weer... 6e toch?
het zal komende week gaan tussen Ellen Angelique en Harm denk ik voor de exit, hoezeer ik ook hoop dat ze mag blijven wordt het een zware dobber
5e.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeveelste was Irma ook al weer... 6e toch?
het zal komende week gaan tussen Ellen Angelique en Harm denk ik voor de exit, hoezeer ik ook hoop dat ze mag blijven wordt het een zware dobber
Die danseres rechtsquote:Op zondag 5 februari 2006 18:04 schreef migebiggie het volgende:
Heb wat nieuwe fotos van ellen via een site :
[afbeelding]
Waar ben je altijd te vinden danquote:Op zondag 5 februari 2006 18:13 schreef migebiggie het volgende:
De sites waar ik altijd te vinden ben![]()
En de andere fotos ( de kleinere ) komen ook nog
Kun je niet denken want het is zoquote:Op zondag 5 februari 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze heeft na gisteren toch wel een beetje een puntje erbij, ik denk zelfs dat ik Ellen beter vind dan Floortje.
Ja, floortje vind ik nu echt tegen vallen. Ze wordt gewoon met de week saaier, en Ellen met de week beter.quote:
Vind ik ook. Ellen heeft meer variatie. Ze staat nu tweede in mijn favorieten lijstje, en als je me dat een maand geleden had verteld had ik je recht in je gezicht uitgelachen!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, floortje vind ik nu echt tegen vallen. Ze wordt gewoon met de week saaier, en Ellen met de week beter.
Ze heeft een.. aparte stem. Denk ook niet dat ze alles kan zingen. Of iig, dat ze niet alles kan zingen op de manier waarop het bedoeld is juist door haar aparte stem.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:34 schreef Kirstenn het volgende:
Ik hoor zo vaak dat mensen haar stem lelijk vinden en dat ze eng is..snap t echt niet
![]()
En ook van mij! Lief dat ze dat gewoon de hele tijd bij zich heeft gehoudenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat fotolijstje had ze van mij gehad haha![]()
Ze is toch gewoon liefquote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef Jildauu het volgende:
[..]
En ook van mij! Lief dat ze dat gewoon de hele tijd bij zich heeft gehouden![]()
nee vorige week... toen het heeeeeeeeeel koud wasquote:Op zondag 5 februari 2006 22:03 schreef Woelli het volgende:
was dit gister?
Jaa.. toen waren jullie zo zieligquote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee vorige week... toen het heeeeeeeeeel koud was
en wij waren ook zielig want we zaten heeeelemaal op de achterste rijquote:
Bi sommige anderen heb ik het idee dat ze er heel erg bij moeten nadenken, maar bij Ellen niet. Net als bij Floortje gaat de choreografie vrij vloeiend.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:23 schreef bloodymary het volgende:
In het begin leek Ellen mij echt een heel irritant personage, maar ik ga haar steeds meer waarderen. Ze is ook echt goed, een van de weinigen die dansen en zingen kan combineren, ze doet dat heel natuurlijk.
Komt volgens mij door de make-upquote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef migebiggie het volgende:
het lijkt wel of ze een lipsuctie heeft gehad
Mjaaa.. ik vind dat juist liefigquote:Op maandag 6 februari 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt wel alsof haar ooghoeken (aan de neuskant) naar beneden duiken als Ellen te enthousiast lacht. En de buitenste ooghoeken iets omhoog gaan. Dat vind ik er een beetje eng uitzien :S .
Nou en maakt niet uitquote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is wel op d'r mooist als ze een beetje naturel is opgemaakt. In de workshop vond ik haar make-up geen succes.
Omg! Ik heb het al over wanneer ik haar het mooist vind. Ik ben geen fan! Ik hou niet van Ellen! Potdimme!
Het komt nog welquote:Op maandag 6 februari 2006 17:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou en maakt niet uit![]()
Je leert nog wel om vna haar te houden![]()
Welnee, dat is heel positiefquote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat wil ik niet. Principieel gezien wil ik dat niet.
Hoewel ze vaak wel de leukste nummers zingt. AARGH. Ik word gek.
Dit is hetzelfde als bij Marescha, die vond ik ook al steeds leuker worden, gelukkig is die er nu uit, en is die groeiende liefde vroegtijdig afgekapt.
![]()
veel stemmen.. dan rijd ze het wel..quote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat wil ik niet. Principieel gezien wil ik dat niet.
Hoewel ze vaak wel de leukste nummers zingt. AARGH. Ik word gek.
Dit is hetzelfde als bij Marescha, die vond ik ook al steeds leuker worden, gelukkig is die er nu uit, en is die groeiende liefde vroegtijdig afgekapt.
![]()
Stemmen heb ik nog nooit gedaan, en ben ik ook zeker niet van planquote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
veel stemmen.. dan rijd ze het wel..
Laat het maar over je heen komen![]()
Laat dan Ellen maar gewoon over je heen komenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stemmen heb ik nog nooit gedaan, en ben ik ook zeker niet van plan.
Dat klinkt heel vaagquote:Op maandag 6 februari 2006 17:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Laat dan Ellen maar gewoon over je heen komen![]()
Jaaaaaa.. uiteraard.. maar dat gaat nog wel even duren (hoop ikquote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef Woelli het volgende:
En we blijven Ellen gewoon promoten als ze der uit is!
Dat klinktquote:
Hoe maak jij die screenshots?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef migebiggie het volgende:
Inderdaad , ik had er extra veel hier op het forum gezet nu omdat er best wel veel ellen fans hier zitten
Wil iemand hier nog fotos van iemand anders ?
Ik heb al gepost van ellen,angelique,raffaela
Ik denk niet dat ze ze zelf maakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoe maak jij die screenshots?
Ik vind ze namelijk super![]()
Ow hahaquote:Op maandag 6 februari 2006 18:51 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze ze zelf maakt.![]()
Ze staan op www.idolsweb.org.
En hoe kwam je nou aan die andere grote foto's ?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:00 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Shit jullie komen derachter .. Ik dacht hoelang duurt het nog
![]()
Sorry![]()
Jaaaquote:Op maandag 6 februari 2006 19:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha.. Ellen is ook leuk..
Alleen jammer dat Aaron er op staat![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:10 schreef Kirstenn het volgende:
http://www.kidsplanet.nl/planet/show/id=849601/contentid=679518
Ellen staat eng onderaan![]()
Daaromquote:Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Komen alleen maar kleine niet-stemmende kindjes op kidsplanet![]()
Jaa precies, die stomme poll daar geeft geen duidelijk beeldquote:Op maandag 6 februari 2006 19:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom![]()
De volwassene weten wat echt zingen is![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha.. Ellen is ook leuk..
Alleen jammer dat Aaron er op staat![]()
Nee zij heet Ellen niet Aäron hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Aäron is juist het stralende middelpunt van deze foto.
AARON laat me niet lachenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee zij heet Ellen niet Aäron hoor.![]()
Hoe kom je er bij dat ze Aäron heet.. want die ken ik namelijk niet!
Zelfs als Ellenfan kan je niet ontkennen dat Aäron beter op deze foto staat dan Ellenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee zij heet Ellen niet Aäron hoor.![]()
Hoe kom je er bij dat ze Aäron heet.. want die ken ik namelijk niet!
Toch zeg deze Ellenfan van welquote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zelfs als Ellenfan kan je niet ontkennen dat Aäron beter op deze foto staat dan Ellen.
Daarom.. der zijn genoeg foto's van floor waabij denktquote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Kirstenn het volgende:
Het is niet een van de beste misschien, maar niet zo erg toch?![]()
Ja dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom.. der zijn genoeg foto's van floor waabij denkt![]()
Jullie zeggen wat jullie vinden.. ik zeg dus ook wat ik vind.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja dusAls we haar niet leuk op de foto vinden staan mogen we dat toch vinden en zeggen
Dan hoef je toch niet meteen te beginnen over een andere idol, dat heeft er verder niks mee te maken...
In het verkeerde topic ja, jullie Ellenfans moeten je eens iets minder snel aangevallen voelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jullie zeggen wat jullie vinden.. ik zeg dus ook wat ik vind.
Nou, het gaat er vooral om, dat als er iets naar wordt gezegd over Ellen, ze meteen reageert met "Maar die is ook stom". Net alsof wij niet mogen zeggen dat Ellen raar op die foto staat, omdat Floortje ook weleens raar op een foto staat. En zoals ik al eerder zei, jullie voelen je veel te snel aangevallen. Dit topic is er niet alleen om Ellen op te hemelen, maar om te vertellen wat je van haar vindt. Ellen is best tof hoor, maar ze is niet God ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:01 schreef Kirstenn het volgende:
Waarom mag ze niet iets zeggen over Floortje?? Er wordt in het topic van Floortje ook vast wel over Ellen of wie dan ook gepraat.. en het is toch gewoon op een reactie van wat iemand hier zegt.. beetje raar om daarop te reageren in een ander topic![]()
Ik zeg ook niet dat jullie dat niet mogen. Maar ik heb niks met Floortje en dat zeg ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, het gaat er vooral om, dat als er iets naar wordt gezegd over Ellen, ze meteen reageert met "Maar die is ook stom". Net alsof wij niet mogen zeggen dat Ellen raar op die foto staat, omdat Floortje ook weleens raar op een foto staat. En zoals ik al eerder zei, jullie voelen je veel te snel aangevallen. Dit topic is er niet alleen om Ellen op te hemelen, maar om te vertellen wat je van haar vindt. Ellen is best tof hoor, maar ze is niet God ofzo. Als iemand haar niet leuk vindt mag dat best gezegd worden.
Dat mag, alleen wel frappant dat je het pas zegt als Ellen bekritiseerd wordtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jullie dat niet mogen. Maar ik heb niks met Floortje en dat zeg ik ook![]()
Maar ik heb altijd al gezegd dat ik niks met Floortje hebquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag, alleen wel frappant dat je het pas zegt als Ellen bekritiseerd wordt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:40 schreef Kirstenn het volgende:
PFFFFFFFF.. wij komen gewoon op voor ons idoltjeen geven onze mening erover als iemand anders zn mening geeft
![]()
Had ik ook bij dit topic.. maar dan bij pagina 3quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom kan ik niet naar de 4e pagina![]()
Edit: Er stond dat er een 4e pagina was, alleen daar stond dus geen reactie opDit is ook de 151e post, terwijl de 150e bovenaan zou moeten staan (een reactie van Woelli) Alleen die staat er dus niet. Boeiend ook
![]()
Ja, en dat is dus precies wat zo irritant is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:40 schreef Kirstenn het volgende:
PFFFFFFFF.. wij komen gewoon op voor ons idoltjeen geven onze mening erover als iemand anders zn mening geeft
![]()
Ja, dat komt omdat er geen OP is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Had ik ook bij deze topic.. maar dan bij pagina 3![]()
![]()
deze topicquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Had ik ook bij deze topic.. maar dan bij pagina 3![]()
![]()
Deze topic is net als dit topic gewoon goed hoorquote:
ik had precies hetzelfde. maar nu kan ik wel naar deze paginaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom kan ik niet naar de 4e pagina![]()
Edit: Er stond dat er een 4e pagina was, alleen daar stond dus geen reactie opDit is ook de 151e post, terwijl de 150e bovenaan zou moeten staan (een reactie van Woelli) Alleen die staat er dus niet. Boeiend ook
![]()
Hoewel ik "Deze topic" echt voor geen kant vind klinken, net als Ayaxola dus, is het taalkundisch idd goedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deze topic is net als dit topic gewoon goed hoor.
Daar ben ik het geheel mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoewel ik "Deze topic" echt voor geen kant vind klinken, net als Ayaxola dus, is het taalkundisch idd goed.
Jammer danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus precies wat zo irritant is.
Erm..hij is moderator..jij user..quote:
Voor jou idd, vriendelijk verzoek om daar gewoon mee te stoppenquote:
Dus iedereen mag hier Ellen af komen kraken en wij mogen er niet op reageren?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor jou idd, vriendelijk verzoek om daar gewoon mee te stoppen.
Je moet wel lezen..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:20 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Dus iedereen mag hier Ellen af komen kraken en wij mogen er niet op reageren?
Dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:20 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Dus iedereen mag hier Ellen af komen kraken en wij mogen er niet op reageren?
Misschien moetn mensen dan wat minder zeuren over Ellenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Alleen jullie zijn altijd wel heel defensief, dat mag best wat minder.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Misschien moetn mensen dan wat minder zeuren over Ellen![]()
We zijn denk ik gewoon iets te enthousiastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Alleen jullie zijn altijd wel heel defensief, dat mag best wat minder.
Mijn broertje van 11 vond haar op een travestiet lijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op de radio bij Wout op 3fm zijn sidekick Ellen vergelijken met een vent
Dan heb je er dus geen verstand van he... waarschijnlijk gewoon jaloezie van die chick....
Laatste tijd is ze toch steeds mooi opgemaaktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het vooral komt door die lompe make-up die ze op haar gezicht schilderen.
Ja dat wel, maar bij de workshop was het echt afzichtelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Laatste tijd is ze toch steeds mooi opgemaakt![]()
Jaa dat was niet echt een succes, maar ik vond het nog steeds best mooi toenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar bij de workshop was het echt afzichtelijk.
Hoe vaker in het terug krijg hoe minder ik der aan stoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa dat was niet echt een succes, maar ik vond het nog steeds best mooi toen![]()
Best mooi, maar niet op dat gezichtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa dat was niet echt een succes, maar ik vond het nog steeds best mooi toen![]()
Ja floortje had daar soms ook last van. Raffaela trouwens ook, maar dat zal wel ergens anders door komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:18 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Is dit nou een beetje een bolle buik?![]()
Ja, ziet er niet echt lekker uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja floortje had daar soms ook last van. Raffaela trouwens ook, maar dat zal wel ergens anders door komen.
Serge voor zo ver ik zag niet echt..
Bol is okquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:43 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Bolle buik? Ga wegzo praat je mensen een minderwaardigheidscomplex aan
![]()
Ik vind Ellen's buik nog wel mee vallen..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja floortje had daar soms ook last van. Raffaela trouwens ook, maar dat zal wel ergens anders door komen.
Serge voor zo ver ik zag niet echt..
Hmmm Ellenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Het waren gewoon onvoordelige outfits..
Hahahaha, Ellen mag wel iets mooiers aan doen.. ik vond dr haar ook niet heel leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hmmm Ellen![]()
Serge maakt ik me niet veel zorgen om, die mag dit zaterdag zo weer doen![]()
Ach god, dadelijk wordt het een Chippendale actquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hmmm Ellen![]()
Serge maakt ik me niet veel zorgen om, die mag dit zaterdag zo weer doen![]()
Het was zo Sita-achtig, die had 'vroeger' ook altijd van dat soort staarten, met allemaal eruit-springende-harenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:39 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Hahahaha, Ellen mag wel iets mooiers aan doen.. ik vond dr haar ook niet heel leuk![]()
Brrrrrr Sita.. ik was wel heel toevallig met SITA fans Idols aan het kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:47 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Het was zo Sita-achtig, die had 'vroeger' ook altijd van dat soort staarten, met allemaal eruit-springende-haren![]()
Hmmm nee dat liever niet. Ik denk dat dat een afknapper word!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ach god, dadelijk wordt het een Chippendale act
Oh my god~!quote:
Harm gaat zo slecht zingen dat harm Idols moet verlaten!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gaan jullie haar redden zaterdag?
Harm zingt altijd slecht, dus tijd dat hij weggaaaaatquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Harm gaat zo slecht zingen dat harm Idols moet verlaten!![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Harm zingt altijd slecht, dus tijd dat hij weggaaaaat![]()
Verschrikkelijk. Beide hoeven er nog niet uit, de heren zijn zo veel slechter.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vrees zaterdag voor Ellen en Raf![]()
Jaa vind ik ook.. maar al die kutties stemmen op de 'lekker jongens'.. al snap ik niet wat er LEKKER of LEUK aan ze isquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Beide hoeven er nog niet uit, de heren zijn zo veel slechter.
de leukste is al wegquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa vind ik ook.. maar al die kutties stemmen op de 'lekker jongens'.. al snap ik niet wat er LEKKER of LEUK aan ze is![]()
De schattigste nog nietquote:
Jaa super leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef WithMe het volgende:
Vanavond is ze in de webchat op idols.nl, samen met Floortje.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef WithMe het volgende:
Ik snap ook niet waar die verhalen vandaan komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:19 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Dan zijn gelijk die verhalen de wereld uit over dat ze het niet zou kunnen vinden met Floor.
want anders gaan zij echt niet met zn tweetjes webchatten![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef WithMe het volgende:
Mwah, kan best zo blijven toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:19 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Dan zijn gelijk die verhalen de wereld uit over dat ze het niet zou kunnen vinden met Floor.
Nee precies, en ze staan ook heel lief op de foto samen op idols.nlquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:19 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
gaan jullie alweer?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:53 schreef WithMe het volgende:
Kirsten en Jildau, ik hoorde bij de chat iets over een fanboek dat ze morgen krijgt? In elk geval vindt Ellen jullie erg lief zei ze.
Ik ga pas voor de 3e keer toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:53 schreef Jildauu het volgende:
Jaaa ze krijgt (weer) een fanboek van ons! Ik ga nu voor de uhh.. 7e keerMaar dit is pas de 2e keer dat ik kaartje koop.. anders zou ik t echt niet doen
![]()
Ik heb de meet&greet ook meegeteldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 07:50 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik ga pas voor de 3e keer toch?maar goed, Ellen zei inderdaad iets.. dat ze ons 2 schatten vond ofzo haha
![]()
Omdat ze gewoon de beste isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:53 schreef Ayaxola het volgende:
Raar dat jullie eigenlijk vrouwen zijn![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:39 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ellen ziet er hier wel leuk uit, Floortje een beetje saai![]()
Ik keek vandaag in de Hitkrant en daar hebben ze altijd zo'n lijstje met populairste idols aan de hand van het aantal verzonden e-cards. Lekker betrouwbaar, maar toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond weer een sms-bommetje richting 5656 voor Ellen![]()
Ik hoop op een exit voor Serge en Harm maar het zal wel tussen Angelique en Ellen gaan![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vrees voor Ellen vanavond
Ik hoop dat die hoer Raffaela eruit vliegt
Terwijl ze nog niet de slechtste is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:52 schreef WithMe het volgende:
Ze bungelt in de meeste polls toch redelijk onderaan...
Ik hoop dat het vanavond ook zo gaat. Heb toch liever iedereen eerder voor angelique. Maar ellen moet er gewoon nog niet uit!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik keek vandaag in de Hitkrant en daar hebben ze altijd zo'n lijstje met populairste idols aan de hand van het aantal verzonden e-cards. Lekker betrouwbaar, maar toch.. Ellen stond derde, Angelique laatste en Harm een-na-laatste.
Idd, vooral This Love was echt bagger. Jury luisterde zeker naar wat anders.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
Nog slechter dan normaal.
Ik denk eerder jijquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd, vooral This Love was echt bagger. Jury luisterde zeker naar wat anders.
Dacht het niet.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dacht het niet.
Het was gewoon slecht, en dat heeft verder weinig te maken met het feit dat ik Ellen zelf ook vreselijk vind.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja precies, dik verdient!
tweemaal gestemd heeft
Op ellen dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
Voor de eerste keer deze editie op iemand gestemd
Ja.quote:
idem. Ik vond Angelique ook goed, maar ik was bang dat Ellen eruit zou gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja precies, dik verdient!
tweemaal gestemd heeft
Ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
idem. Ik vond Angelique ook goed, maar ik was bang dat Ellen eruit zou gaan.![]()
NEEE los is zooo moooooooi!!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond haar haar trouwens van geen kant zitten.... opgestoken staat veeeeeeeeeeel leuker!
8x met mijn eigen telefoon.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:47 schreef migebiggie het volgende:
Woeli hoeveel keer heb jij op ellen gestemd ?
ow valt wel meequote:Op zondag 12 februari 2006 10:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
8x met mijn eigen telefoon.
+ nog 2x met die van me zusje![]()
Elke stem helptquote:Op zondag 12 februari 2006 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow valt wel mee
Ik heb maar 1 keer gestemd.... ik mag helemaal niet stemmen, maar wilde ellen en angelique toch door
Matig én niet interessant.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:30 schreef mrsj het volgende:
Ik vond beide optredens erg matig. jammer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |