Harm gaat zo slecht zingen dat harm Idols moet verlaten!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gaan jullie haar redden zaterdag?
Harm zingt altijd slecht, dus tijd dat hij weggaaaaatquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Harm gaat zo slecht zingen dat harm Idols moet verlaten!![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Harm zingt altijd slecht, dus tijd dat hij weggaaaaat![]()
Verschrikkelijk. Beide hoeven er nog niet uit, de heren zijn zo veel slechter.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vrees zaterdag voor Ellen en Raf![]()
Jaa vind ik ook.. maar al die kutties stemmen op de 'lekker jongens'.. al snap ik niet wat er LEKKER of LEUK aan ze isquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Beide hoeven er nog niet uit, de heren zijn zo veel slechter.
de leukste is al wegquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa vind ik ook.. maar al die kutties stemmen op de 'lekker jongens'.. al snap ik niet wat er LEKKER of LEUK aan ze is![]()
De schattigste nog nietquote:
Jaa super leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef WithMe het volgende:
Vanavond is ze in de webchat op idols.nl, samen met Floortje.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef WithMe het volgende:
Ik snap ook niet waar die verhalen vandaan komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:19 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Dan zijn gelijk die verhalen de wereld uit over dat ze het niet zou kunnen vinden met Floor.
want anders gaan zij echt niet met zn tweetjes webchatten![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef WithMe het volgende:
Mwah, kan best zo blijven toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:19 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Dan zijn gelijk die verhalen de wereld uit over dat ze het niet zou kunnen vinden met Floor.
Nee precies, en ze staan ook heel lief op de foto samen op idols.nlquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:19 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
gaan jullie alweer?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:53 schreef WithMe het volgende:
Kirsten en Jildau, ik hoorde bij de chat iets over een fanboek dat ze morgen krijgt? In elk geval vindt Ellen jullie erg lief zei ze.
Ik ga pas voor de 3e keer toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:53 schreef Jildauu het volgende:
Jaaa ze krijgt (weer) een fanboek van ons! Ik ga nu voor de uhh.. 7e keerMaar dit is pas de 2e keer dat ik kaartje koop.. anders zou ik t echt niet doen
![]()
Ik heb de meet&greet ook meegeteldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 07:50 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik ga pas voor de 3e keer toch?maar goed, Ellen zei inderdaad iets.. dat ze ons 2 schatten vond ofzo haha
![]()
Omdat ze gewoon de beste isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:53 schreef Ayaxola het volgende:
Raar dat jullie eigenlijk vrouwen zijn![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:39 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ellen ziet er hier wel leuk uit, Floortje een beetje saai![]()
Ik keek vandaag in de Hitkrant en daar hebben ze altijd zo'n lijstje met populairste idols aan de hand van het aantal verzonden e-cards. Lekker betrouwbaar, maar toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond weer een sms-bommetje richting 5656 voor Ellen![]()
Ik hoop op een exit voor Serge en Harm maar het zal wel tussen Angelique en Ellen gaan![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vrees voor Ellen vanavond
Ik hoop dat die hoer Raffaela eruit vliegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |