Omdat ze gewoon de beste isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:53 schreef Ayaxola het volgende:
Raar dat jullie eigenlijk vrouwen zijn![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:39 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ellen ziet er hier wel leuk uit, Floortje een beetje saai![]()
Ik keek vandaag in de Hitkrant en daar hebben ze altijd zo'n lijstje met populairste idols aan de hand van het aantal verzonden e-cards. Lekker betrouwbaar, maar toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond weer een sms-bommetje richting 5656 voor Ellen![]()
Ik hoop op een exit voor Serge en Harm maar het zal wel tussen Angelique en Ellen gaan![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vrees voor Ellen vanavond
Ik hoop dat die hoer Raffaela eruit vliegt
Terwijl ze nog niet de slechtste is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:52 schreef WithMe het volgende:
Ze bungelt in de meeste polls toch redelijk onderaan...
Ik hoop dat het vanavond ook zo gaat. Heb toch liever iedereen eerder voor angelique. Maar ellen moet er gewoon nog niet uit!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik keek vandaag in de Hitkrant en daar hebben ze altijd zo'n lijstje met populairste idols aan de hand van het aantal verzonden e-cards. Lekker betrouwbaar, maar toch.. Ellen stond derde, Angelique laatste en Harm een-na-laatste.
Idd, vooral This Love was echt bagger. Jury luisterde zeker naar wat anders.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
Nog slechter dan normaal.
Ik denk eerder jijquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd, vooral This Love was echt bagger. Jury luisterde zeker naar wat anders.
Dacht het niet.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dacht het niet.
Het was gewoon slecht, en dat heeft verder weinig te maken met het feit dat ik Ellen zelf ook vreselijk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |