Had ik ook bij dit topic.. maar dan bij pagina 3quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom kan ik niet naar de 4e pagina![]()
Edit: Er stond dat er een 4e pagina was, alleen daar stond dus geen reactie opDit is ook de 151e post, terwijl de 150e bovenaan zou moeten staan (een reactie van Woelli) Alleen die staat er dus niet. Boeiend ook
![]()
Ja, en dat is dus precies wat zo irritant is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:40 schreef Kirstenn het volgende:
PFFFFFFFF.. wij komen gewoon op voor ons idoltjeen geven onze mening erover als iemand anders zn mening geeft
![]()
Ja, dat komt omdat er geen OP is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Had ik ook bij deze topic.. maar dan bij pagina 3![]()
![]()
deze topicquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Had ik ook bij deze topic.. maar dan bij pagina 3![]()
![]()
Deze topic is net als dit topic gewoon goed hoorquote:
ik had precies hetzelfde. maar nu kan ik wel naar deze paginaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom kan ik niet naar de 4e pagina![]()
Edit: Er stond dat er een 4e pagina was, alleen daar stond dus geen reactie opDit is ook de 151e post, terwijl de 150e bovenaan zou moeten staan (een reactie van Woelli) Alleen die staat er dus niet. Boeiend ook
![]()
Hoewel ik "Deze topic" echt voor geen kant vind klinken, net als Ayaxola dus, is het taalkundisch idd goedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deze topic is net als dit topic gewoon goed hoor.
Daar ben ik het geheel mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoewel ik "Deze topic" echt voor geen kant vind klinken, net als Ayaxola dus, is het taalkundisch idd goed.
Jammer danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus precies wat zo irritant is.
Erm..hij is moderator..jij user..quote:
Voor jou idd, vriendelijk verzoek om daar gewoon mee te stoppenquote:
Dus iedereen mag hier Ellen af komen kraken en wij mogen er niet op reageren?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor jou idd, vriendelijk verzoek om daar gewoon mee te stoppen.
Je moet wel lezen..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:20 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Dus iedereen mag hier Ellen af komen kraken en wij mogen er niet op reageren?
Dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:20 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Dus iedereen mag hier Ellen af komen kraken en wij mogen er niet op reageren?
Misschien moetn mensen dan wat minder zeuren over Ellenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Alleen jullie zijn altijd wel heel defensief, dat mag best wat minder.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Misschien moetn mensen dan wat minder zeuren over Ellen![]()
We zijn denk ik gewoon iets te enthousiastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Alleen jullie zijn altijd wel heel defensief, dat mag best wat minder.
Mijn broertje van 11 vond haar op een travestiet lijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op de radio bij Wout op 3fm zijn sidekick Ellen vergelijken met een vent
Dan heb je er dus geen verstand van he... waarschijnlijk gewoon jaloezie van die chick....
Laatste tijd is ze toch steeds mooi opgemaaktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het vooral komt door die lompe make-up die ze op haar gezicht schilderen.
Ja dat wel, maar bij de workshop was het echt afzichtelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Laatste tijd is ze toch steeds mooi opgemaakt![]()
Jaa dat was niet echt een succes, maar ik vond het nog steeds best mooi toenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar bij de workshop was het echt afzichtelijk.
Hoe vaker in het terug krijg hoe minder ik der aan stoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa dat was niet echt een succes, maar ik vond het nog steeds best mooi toen![]()
Best mooi, maar niet op dat gezichtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa dat was niet echt een succes, maar ik vond het nog steeds best mooi toen![]()
Ja floortje had daar soms ook last van. Raffaela trouwens ook, maar dat zal wel ergens anders door komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:18 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Is dit nou een beetje een bolle buik?![]()
Ja, ziet er niet echt lekker uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja floortje had daar soms ook last van. Raffaela trouwens ook, maar dat zal wel ergens anders door komen.
Serge voor zo ver ik zag niet echt..
Bol is okquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:43 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Bolle buik? Ga wegzo praat je mensen een minderwaardigheidscomplex aan
![]()
Ik vind Ellen's buik nog wel mee vallen..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja floortje had daar soms ook last van. Raffaela trouwens ook, maar dat zal wel ergens anders door komen.
Serge voor zo ver ik zag niet echt..
Hmmm Ellenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Het waren gewoon onvoordelige outfits..
Hahahaha, Ellen mag wel iets mooiers aan doen.. ik vond dr haar ook niet heel leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hmmm Ellen![]()
Serge maakt ik me niet veel zorgen om, die mag dit zaterdag zo weer doen![]()
Ach god, dadelijk wordt het een Chippendale actquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hmmm Ellen![]()
Serge maakt ik me niet veel zorgen om, die mag dit zaterdag zo weer doen![]()
Het was zo Sita-achtig, die had 'vroeger' ook altijd van dat soort staarten, met allemaal eruit-springende-harenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:39 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Hahahaha, Ellen mag wel iets mooiers aan doen.. ik vond dr haar ook niet heel leuk![]()
Brrrrrr Sita.. ik was wel heel toevallig met SITA fans Idols aan het kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:47 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Het was zo Sita-achtig, die had 'vroeger' ook altijd van dat soort staarten, met allemaal eruit-springende-haren![]()
Hmmm nee dat liever niet. Ik denk dat dat een afknapper word!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ach god, dadelijk wordt het een Chippendale act
Oh my god~!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |