Ow hahaquote:Op maandag 6 februari 2006 18:51 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze ze zelf maakt.![]()
Ze staan op www.idolsweb.org.
En hoe kwam je nou aan die andere grote foto's ?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:00 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Shit jullie komen derachter .. Ik dacht hoelang duurt het nog
![]()
Sorry![]()
Jaaaquote:Op maandag 6 februari 2006 19:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha.. Ellen is ook leuk..
Alleen jammer dat Aaron er op staat![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:10 schreef Kirstenn het volgende:
http://www.kidsplanet.nl/planet/show/id=849601/contentid=679518
Ellen staat eng onderaan![]()
Daaromquote:Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Komen alleen maar kleine niet-stemmende kindjes op kidsplanet![]()
Jaa precies, die stomme poll daar geeft geen duidelijk beeldquote:Op maandag 6 februari 2006 19:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom![]()
De volwassene weten wat echt zingen is![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha.. Ellen is ook leuk..
Alleen jammer dat Aaron er op staat![]()
Nee zij heet Ellen niet Aäron hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Aäron is juist het stralende middelpunt van deze foto.
AARON laat me niet lachenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee zij heet Ellen niet Aäron hoor.![]()
Hoe kom je er bij dat ze Aäron heet.. want die ken ik namelijk niet!
Zelfs als Ellenfan kan je niet ontkennen dat Aäron beter op deze foto staat dan Ellenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee zij heet Ellen niet Aäron hoor.![]()
Hoe kom je er bij dat ze Aäron heet.. want die ken ik namelijk niet!
Toch zeg deze Ellenfan van welquote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zelfs als Ellenfan kan je niet ontkennen dat Aäron beter op deze foto staat dan Ellen.
Daarom.. der zijn genoeg foto's van floor waabij denktquote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Kirstenn het volgende:
Het is niet een van de beste misschien, maar niet zo erg toch?![]()
Ja dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom.. der zijn genoeg foto's van floor waabij denkt![]()
Jullie zeggen wat jullie vinden.. ik zeg dus ook wat ik vind.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja dusAls we haar niet leuk op de foto vinden staan mogen we dat toch vinden en zeggen
Dan hoef je toch niet meteen te beginnen over een andere idol, dat heeft er verder niks mee te maken...
In het verkeerde topic ja, jullie Ellenfans moeten je eens iets minder snel aangevallen voelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jullie zeggen wat jullie vinden.. ik zeg dus ook wat ik vind.
Nou, het gaat er vooral om, dat als er iets naar wordt gezegd over Ellen, ze meteen reageert met "Maar die is ook stom". Net alsof wij niet mogen zeggen dat Ellen raar op die foto staat, omdat Floortje ook weleens raar op een foto staat. En zoals ik al eerder zei, jullie voelen je veel te snel aangevallen. Dit topic is er niet alleen om Ellen op te hemelen, maar om te vertellen wat je van haar vindt. Ellen is best tof hoor, maar ze is niet God ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:01 schreef Kirstenn het volgende:
Waarom mag ze niet iets zeggen over Floortje?? Er wordt in het topic van Floortje ook vast wel over Ellen of wie dan ook gepraat.. en het is toch gewoon op een reactie van wat iemand hier zegt.. beetje raar om daarop te reageren in een ander topic![]()
Ik zeg ook niet dat jullie dat niet mogen. Maar ik heb niks met Floortje en dat zeg ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, het gaat er vooral om, dat als er iets naar wordt gezegd over Ellen, ze meteen reageert met "Maar die is ook stom". Net alsof wij niet mogen zeggen dat Ellen raar op die foto staat, omdat Floortje ook weleens raar op een foto staat. En zoals ik al eerder zei, jullie voelen je veel te snel aangevallen. Dit topic is er niet alleen om Ellen op te hemelen, maar om te vertellen wat je van haar vindt. Ellen is best tof hoor, maar ze is niet God ofzo. Als iemand haar niet leuk vindt mag dat best gezegd worden.
Dat mag, alleen wel frappant dat je het pas zegt als Ellen bekritiseerd wordtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jullie dat niet mogen. Maar ik heb niks met Floortje en dat zeg ik ook![]()
Maar ik heb altijd al gezegd dat ik niks met Floortje hebquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag, alleen wel frappant dat je het pas zegt als Ellen bekritiseerd wordt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:40 schreef Kirstenn het volgende:
PFFFFFFFF.. wij komen gewoon op voor ons idoltjeen geven onze mening erover als iemand anders zn mening geeft
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |