Waar ben je altijd te vinden danquote:Op zondag 5 februari 2006 18:13 schreef migebiggie het volgende:
De sites waar ik altijd te vinden ben![]()
En de andere fotos ( de kleinere ) komen ook nog
Kun je niet denken want het is zoquote:Op zondag 5 februari 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze heeft na gisteren toch wel een beetje een puntje erbij, ik denk zelfs dat ik Ellen beter vind dan Floortje.
Ja, floortje vind ik nu echt tegen vallen. Ze wordt gewoon met de week saaier, en Ellen met de week beter.quote:
Vind ik ook. Ellen heeft meer variatie. Ze staat nu tweede in mijn favorieten lijstje, en als je me dat een maand geleden had verteld had ik je recht in je gezicht uitgelachen!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, floortje vind ik nu echt tegen vallen. Ze wordt gewoon met de week saaier, en Ellen met de week beter.
Ze heeft een.. aparte stem. Denk ook niet dat ze alles kan zingen. Of iig, dat ze niet alles kan zingen op de manier waarop het bedoeld is juist door haar aparte stem.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:34 schreef Kirstenn het volgende:
Ik hoor zo vaak dat mensen haar stem lelijk vinden en dat ze eng is..snap t echt niet
![]()
En ook van mij! Lief dat ze dat gewoon de hele tijd bij zich heeft gehoudenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat fotolijstje had ze van mij gehad haha![]()
Ze is toch gewoon liefquote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef Jildauu het volgende:
[..]
En ook van mij! Lief dat ze dat gewoon de hele tijd bij zich heeft gehouden![]()
nee vorige week... toen het heeeeeeeeeel koud wasquote:Op zondag 5 februari 2006 22:03 schreef Woelli het volgende:
was dit gister?
Jaa.. toen waren jullie zo zieligquote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee vorige week... toen het heeeeeeeeeel koud was
en wij waren ook zielig want we zaten heeeelemaal op de achterste rijquote:
Bi sommige anderen heb ik het idee dat ze er heel erg bij moeten nadenken, maar bij Ellen niet. Net als bij Floortje gaat de choreografie vrij vloeiend.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:23 schreef bloodymary het volgende:
In het begin leek Ellen mij echt een heel irritant personage, maar ik ga haar steeds meer waarderen. Ze is ook echt goed, een van de weinigen die dansen en zingen kan combineren, ze doet dat heel natuurlijk.
Komt volgens mij door de make-upquote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef migebiggie het volgende:
het lijkt wel of ze een lipsuctie heeft gehad
Mjaaa.. ik vind dat juist liefigquote:Op maandag 6 februari 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt wel alsof haar ooghoeken (aan de neuskant) naar beneden duiken als Ellen te enthousiast lacht. En de buitenste ooghoeken iets omhoog gaan. Dat vind ik er een beetje eng uitzien :S .
Nou en maakt niet uitquote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is wel op d'r mooist als ze een beetje naturel is opgemaakt. In de workshop vond ik haar make-up geen succes.
Omg! Ik heb het al over wanneer ik haar het mooist vind. Ik ben geen fan! Ik hou niet van Ellen! Potdimme!
Het komt nog welquote:Op maandag 6 februari 2006 17:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou en maakt niet uit![]()
Je leert nog wel om vna haar te houden![]()
Welnee, dat is heel positiefquote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat wil ik niet. Principieel gezien wil ik dat niet.
Hoewel ze vaak wel de leukste nummers zingt. AARGH. Ik word gek.
Dit is hetzelfde als bij Marescha, die vond ik ook al steeds leuker worden, gelukkig is die er nu uit, en is die groeiende liefde vroegtijdig afgekapt.
![]()
veel stemmen.. dan rijd ze het wel..quote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat wil ik niet. Principieel gezien wil ik dat niet.
Hoewel ze vaak wel de leukste nummers zingt. AARGH. Ik word gek.
Dit is hetzelfde als bij Marescha, die vond ik ook al steeds leuker worden, gelukkig is die er nu uit, en is die groeiende liefde vroegtijdig afgekapt.
![]()
Stemmen heb ik nog nooit gedaan, en ben ik ook zeker niet van planquote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
veel stemmen.. dan rijd ze het wel..
Laat het maar over je heen komen![]()
Laat dan Ellen maar gewoon over je heen komenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stemmen heb ik nog nooit gedaan, en ben ik ook zeker niet van plan.
Dat klinkt heel vaagquote:Op maandag 6 februari 2006 17:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Laat dan Ellen maar gewoon over je heen komen![]()
Jaaaaaa.. uiteraard.. maar dat gaat nog wel even duren (hoop ikquote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef Woelli het volgende:
En we blijven Ellen gewoon promoten als ze der uit is!
Dat klinktquote:
Hoe maak jij die screenshots?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef migebiggie het volgende:
Inderdaad , ik had er extra veel hier op het forum gezet nu omdat er best wel veel ellen fans hier zitten
Wil iemand hier nog fotos van iemand anders ?
Ik heb al gepost van ellen,angelique,raffaela
Ik denk niet dat ze ze zelf maakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoe maak jij die screenshots?
Ik vind ze namelijk super![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |