Vrees van welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:08 schreef OmeRobbie het volgende:
Ze wel de hebben de ..X-factor!
Maar serieus..... ben ik de enige?
Ja, ja, die, die! Die was erg. Ze struikelde ook een keertje bijna over haar hoge hakken tijdens het optreden van Floortje.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:13 schreef jessie het volgende:
Er zit er ook 1 bij die echt met dr koppie tussen de schuifdeuren heeft gezeten. Echt een super gek smal plat hoofd
Wat een typetje was dat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:10 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het echt verschrikkelijk.. dat met serge
Ik heb maar weinig gezien, maar dát wel jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ja, die, die! Die was erg. Ze struikelde ook een keertje bijna over haar hoge hakken tijdens het optreden van Floortje.
Aan d\'r gezicht te zien was ze wel vaker plat op de grond gesodemieterd.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ja, die, die! Die was erg. Ze struikelde ook een keertje bijna over haar hoge hakken tijdens het optreden van Floortje.
Aan d\'r gezicht te zien was ze wel vaker plat op de grond gesodemieterd.
Van de musical Boyband en het daaruit volgende, zeer onsuccesvolle groepje. Richard heet ie. De man van Tanja Jess zat ook bij hem in de groep.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geweldig dat dat rare mens bijna op d\'r giecheltje ging..
En waar is die engerd met die grote oorbellen nou van? Velvet of BED ofzo?
Yes Yes kan ik eindelijk laten zien wie ik bedoel... volgens mij valt mijn opmerking nl best mee, t'is maar net wie je op het vizier hebt (platneus, struikeltruus etc.)quote:Op zondag 5 februari 2006 11:05 schreef Floepsje het volgende:
Ik maak dadelijk wel ff screencaps van die danseressen,
en een EEUWIGE loop van de struikel![]()
Wie is die engerd in het middenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:25 schreef --Globe-- het volgende:
[afbeelding]
die rechter misschien? :\')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |