Hahaha was leuk ja... hoiiiiiiiiiiii Bluezzquote:Op zondag 5 februari 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG ik lig al hier in een deuk om het gesneden rosbiefje zie ik je link
Jeppie... moet morgen vroeg wegquote:
;lewkkerquote:Op zondag 5 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie... moet morgen vroeg weg
A, waliefquote:
Nog ;lewkkerder als ze niet terug komtquote:
Lekkerquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, walief![]()
voor alle andere zwaaiende josti\'s
![]()
jepkquote:Op zondag 5 februari 2006 01:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog ;lewkkerder als ze niet terug komt
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, walief![]()
![]()
zal fr niet missen miss alleen om een btj3e te klagenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lekker
En ja, dan is het een stuk vredelievender in het huis
Oeh, kwijl, my favorite dishquote:
Zeker, doet het zeer goedquote:Op zondag 5 februari 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
Wat is Bonnie leuk opgeknapt in het huis, ze leeft echt op![]()
Ja dat direct achter elkaar is een beetje een overkillquote:Op zondag 5 februari 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG ik lig al hier in een deuk om het gesneden rosbiefje zie ik je link
Fiool ookquote:Op zondag 5 februari 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
Wat is Bonnie leuk opgeknapt in het huis, ze leeft echt op![]()
Hoi hoiquote:Op zondag 5 februari 2006 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, walief![]()
![]()
Nergens voor nodig. Blijf zoals je bentquote:Op zondag 5 februari 2006 01:11 schreef newsman het volgende:
Nogmaals sorry Dizzy- lizzy, ik zal me leven beteren.
Gatver, wat saaiquote:Op zondag 5 februari 2006 01:11 schreef newsman het volgende:
Is zeker een Deen?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
Lakeside-winnaar Jelle Klaasen is zaterdag in een vroeg stadium uitgeschakeld in het Dutch Open Darts te Veldhoven. Na drie overwiningen kreeg hij klop van Feiko Holmqvist.![]()
Ik zou het niet weten...quote:
Heej Dizzyquote:Op zondag 5 februari 2006 01:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Blijf zoals je bent![]()
![]()
![]()
Die cap van haar, mijn God wat genantquote:
Wat een liefheid ineens van ons beertjequote:
De hele Dizzy fanclubquote:Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy zwaait nog ff naar alle ander band leden die zwaaiden![]()
![]()
![]()
![]()
Liep net nog wat rond te struinen, maar zal vanwege haar naderende zenuwinzinking wel in bed gekropen zijn denk ikquote:
Neem ik mijn hele leven al voor, is nog steeds niet geluktquote:Op zondag 5 februari 2006 01:11 schreef newsman het volgende:
Als je morgen bloemen voor Bonnie of Monique mee neemt, heeft ze het helemaal gehadquote:Op zondag 5 februari 2006 01:12 schreef MissJ. het volgende:
Sorry Ilona ik was even iets aan het lezen. Mijn \"lieve Peter\"brieven zijn brieven van Viool aan haar man Peter. Ik heb ze gemaakt en ze staan in de Viola topic.
Ik lig nog steeds dubbel om Viool, wat is ze boos.
Ik ja nee ja euhquote:Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat een liefheid ineens van ons beertje![]()
![]()
![]()
Hoihoi dizzy....quote:Op zondag 5 februari 2006 01:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Blijf zoals je bent![]()
![]()
![]()
Schrijf jij maar is een mail terug ofzo ettertjequote:
Bart beukt graag door jaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
En beukende Bart zit ook weer eens zijn toetsenbord te verkrachten :\')
ise r ook een ieuwn arm owesten bordquote:Op zondag 5 februari 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
Whahahaha nee, hier zitten alleen maar minimaal 40 idiotenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
D8 meer aan de josti band leden en de string liefhebbers![]()
neem morgen nog ff een stringetje voor haar mee,quote:Op zondag 5 februari 2006 01:12 schreef MissJ. het volgende:
Sorry Ilona ik was even iets aan het lezen. Mijn \"lieve Peter\"brieven zijn brieven van Viool aan haar man Peter. Ik heb ze gemaakt en ze staan in de Viola topic.
Ik lig nog steeds dubbel om Viool, wat is ze boos.
Ik ben niet saaiquote:
Etterbakken zijn saaiquote:Op zondag 5 februari 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben niet saaiHooguit een etterbak
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:17 schreef MissJ. het volgende:
Viola, Chiel en ferri zijn er morgen niet begrijp ik net.......ik weet niet of ik dan nog wel ga.....
Ik wil zo graag tegen Viola zeggen dat ze net de Nederlandse Oprah Winfrey is.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Schrijf jij maar is een mail terug ofzo ettertje, leuk bedoeld hoor, hoop je weer is te zien, het was echt een tragische kut week voor mij
![]()
quote:
Zeg, moet jij ongesteld worden ofzoquote:
Tuurlijk, jij bent er weer. ')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
en ik vind dat je dat gewoon moet doen als je de behoefte voelt om je rosbief als een rollade te vermommen. Heb respect voor Frau Holtquote:Op zondag 5 februari 2006 01:19 schreef newsman het volgende:
Bart\" Viool zit te huilen op de plee omdat ze in een string liep erg he mensen\"
Veel plezier morgen in HBBquote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. zwaait af en gaat schoonheidsslaapje houden. Morgen om 8 uur op, dan de make-up in en om 11.00 aanwezig zijn.
Ik kom morgenochtend even gedag zeggen, jullie maken caps en dan zorg ik ervoor dat je mijn string niet ziet!![]()
![]()
![]()
![]()
Yolandequote:
dat is dan weer minderquote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef MissJ. het volgende:
dan zorg ik ervoor dat je mijn string niet ziet!![]()
![]()
![]()
![]()
OHquote:Op zondag 5 februari 2006 01:17 schreef MissJ. het volgende:
Viola, Chiel en ferri zijn er morgen niet begrijp ik net.......ik weet niet of ik dan nog wel ga.....
Ik wil zo graag tegen Viola zeggen dat ze net de Nederlandse Oprah Winfrey is.![]()
Heb jij teveel naar Gert en Samson gekeken ?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Poppedopje toch, maar nu zijn wij er allemaal weer en Fok doet het weerHet leven is mooi
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. zwaait af en gaat schoonheidsslaapje houden. Morgen om 8 uur op, dan de make-up in en om 11.00 aanwezig zijn.
Ik kom morgenochtend even gedag zeggen, jullie maken caps en dan zorg ik ervoor dat je mijn string niet ziet!![]()
![]()
![]()
![]()
Maak zeker caps van je aanwezigheid in het huisquote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Miss J... en succes morgenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zoon van 14 bij zich die een Ajax-shirt draagt. En ze heeft een schoonheidsbehandeling gehadquote:Op zondag 5 februari 2006 01:24 schreef Bartoli het volgende:
hoe ziet miss J. eruit dat zoekt makkelijker morgen op de streams
Ik kan wel voor bloed zorgen hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ik dat ooit ga worden verdubbel ik de opbrengst van de tientjesactie![]()
Zolang je dat alleen in gedachte blijft houden vind ik het primaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan wel voor bloed zorgen hoor![]()
*heeft iets met een gloeiende priem op een intieme plek in gedachten![]()
Zoontje is erbij, 14 jaar oud. En die heeft ajax shirt aan.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:24 schreef Bartoli het volgende:
dat zoekt idd makkelijker ik zag daarnet op de caps alleen maar Feyenoord sjaals enzoquote:Op zondag 5 februari 2006 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zoon van 14 bij zich die een Ajax-shirt draagt. En ze heeft een schoonheidsbehandeling gehad![]()
Ze gaat met haar zoon van 14 die draagt een ajax-shirtquote:Op zondag 5 februari 2006 01:24 schreef Bartoli het volgende:
Ik was lekker eerderquote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoontje is erbij. 14 jaar oud. En die heeft ajax shirt aan.![]()
Vergeet de vrouw met schoonheidsbehandeling nietquote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoontje is erbij. 14 jaar oud. En die heeft ajax shirt aan.![]()
Naar jou zwaai ik altijdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy zwaait nog ff naar alle ander band leden die zwaaiden![]()
![]()
![]()
![]()
Samson en gert roelerenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb jij teveel naar Gert en Samson gekeken ?![]()
Is wel kenmerkend voor het niveau in het huisquote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zoekt idd makkelijker ik zag daarnet op de caps alleen maar Feyenoord sjaals enzo![]()
ja maar dat valt natuurlijk wel op bij al die vrouwen in huis. Buiten Monique om zien ze er uhm ja beroerd uitquote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vergeet de vrouw met schoonheidsbehandeling niet
Nee hoor, ik ben allang aan de beurt geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik was het laatst..................maar de laatste zullen de eerste zijn
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vergeet de vrouw met schoonheidsbehandeling niet
Oke.... jij wintquote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik was het laatst..................maar de laatste zullen de eerste zijn
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is wel kenmerkend voor het niveau in het huis![]()
Misschien draagt ze wel een "lieve peter" shirtquote:Op zondag 5 februari 2006 01:29 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nou zo te lezen kunnen we het niet missen .misschien ook makkelijk om te weten of MissJ blond, bruin,zwart of rood haar heeft
![]()
![]()
dan is ze helemaal makkelijk te spotten.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien draagt ze wel een \"lieve peter\" shirt![]()
![]()
![]()
moet ze wel bukken en har naad is de bullseyequote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en Frau Holt gaat met haar billen voor een dartbord staan![]()
Gelijk ff een dozijn wedstrijdpijltjes in gooien danquote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Dizzy-lizzyquote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Jammer dat Viool vandaag in de string liep, anders hadden we van die cap een t-shirt kunnen maken. Had de reactie wel willen zien als ze met zo'n shirt het huis in komt lopenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien draagt ze wel een \"lieve peter\" shirt![]()
![]()
![]()
Doe nou niet, ik had net een slokje genomenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ben vermomd he. sinds het bericht dat Frau Holt naar darts gaat wil ik er niets meer mee te maken hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dizzy-lizzy![]()
, ik had je nog niet gezien.
Die vindt je nooit meer terug.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gelijk ff een dozijn wedstrijdpijltjes in gooien dan![]()
![]()
![]()
Ach welja, doe er nog een schepje bovenopquote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
moet ze wel bukken en har naad is de bullseye![]()
Proostquote:Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe nou niet, ik had net een slokje genomen![]()
*proest
Die is veel te bang nu dat ze nog iets mist voor het geval de anderen haar belachelijk makenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef frizti het volgende:
De boosheid van Viool is wel ergens goed voor.
Nu ruimt ze tenminste een keertje de boel op.
is ni missenmquote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
cheers lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach welja, doe er nog een schepje bovenop![]()
![]()
Das een veuls te makkelijke bullseyequote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Op jouw gezondheid en de jouwenquote:
de kans dat je hem raakt is idd groter dan op een normaal dartbordquote:
Narmaal dartbord raak ik al laat staan haarquote:Op zondag 5 februari 2006 01:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de kans dat je hem raakt is idd groter dan op een normaal dartbord![]()
ik krijg steeds meer de indruk dat ze een minderwaardigheids complex heeft van hier tot Tokyoquote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Die is veel te bang nu dat ze nog iets mist voor het geval de anderen haar belachelijk maken![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 pakt nog een glaasje fruitmelk en een Gauloise![]()
als je een normaal dartbord raakt is la holt geen probleem lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Narmaal dartbord raak ik al laat staan haar![]()
Geloof niet dat je nou ook nog maar iets raakt anders :')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Narmaal dartbord raak ik al laat staan haar![]()
edenk t niet neequote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je een normaal dartbord raakt is la holt geen probleem lieverd![]()
eerder een meerderwaardigheidscomplex in viool d'r geval vrees ikquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de indruk dat ze een minderwaardigheids complex heeft van hier tot Tokyo
Welk merk rook jij dan eigenlijk?quote:
Haar is makkie is grootquote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geloof niet dat je nou ook nog maar iets raakt anders :\')
Ze is de weg kwijt, maar dat is nie zo vreemd want kan me voorstellen dat de rest om haar heen die ook kwijt raakt als ze te lang met haar op trekkenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de indruk dat ze een minderwaardigheids complex heeft van hier tot Tokyo
Na de aanblik van Fiool haar achterwerk ben ik toch echt toe aan iets sterkersquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
Zou daar een reden voor zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
Hij doet het nog niet heh>>>>>>>>> :') Snifquote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geloof niet dat je nou ook nog maar iets raakt anders :\')
Geloof ik niet want dan zou ze niet zo uit haar dak gaan, maar misschien is het een hersen spinsel van mij hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
eerder een meerderwaardigheidscomplex in viool d\'r geval vrees ik![]()
Ow haha ja is ook goed, alleen heb ik wat probs met MSN dus ik kijk wel of ik hem aankrijg dus mss zie je me zoquote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
zal hie maar gee n merlken roepen zeg wel msn![]()
Als je minimaal 3 merknamen noemt is reclame toegestaanquote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
zal hie maar gee n merlken roepen zeg wel msn![]()
s geoid scghatquote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow haha ja is ook goed, alleen heb ik wat probs met MSN dus ik kijk wel of ik hem aankrijg dus mss zie je me zo![]()
dan wet je noig ni weklke ik roiokquote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als je minimaal 3 merknamen noemt is reclame toegestaan![]()
Tis iig een light merk denk ikquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
dan wet je noig ni weklke ik roiok![]()
Bye byequote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ben der vandoor mensen tot nog eens![]()
dan zet je het merk dat je rookt als eerstequote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
dan wet je noig ni weklke ik roiok![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij doet het nog niet heh>>>>>>>>> :\') SnifIk vind hem juist zo\'n leuk koppie hebben
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
fritzi zoekt dartpijlen![]()
[afbeelding]
rtot later lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
truste Bartoliquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
ga mar geen drecalame doenhquote:Op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dan zet je het merk dat je rookt als eerste![]()
Nee, ze is gekrenk, het idee dat je haar uitlachtquote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Geloof ik niet want dan zou ze niet zo uit haar dak gaan, maar misschien is het een hersen spinsel van mij hoor.
Zit wel wat in op zich als ik erover nadenk. De mensen met een minderwaardigheidscomplex, zijn vaak diegenen die het hardst anderen omlaag proberen te trappen om zelf beter te lijkenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Geloof ik niet want dan zou ze niet zo uit haar dak gaan, maar misschien is het een hersen spinsel van mij hoor.
quote:
weltrustenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
frizti zoekt dartpijlen![]()
[afbeelding]
ja erruggg........ dat moeten ze vaker doenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, ze is gekrenk, het idee dat je haar uitlacht![]()
Bartoliquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
frizti zoekt dartpijlen![]()
[afbeelding]
dus is ze onzeker over zichzelf, want anders zou ze er gewoon scheit aan hebben als mensen haar uitlachen.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, ze is gekrenk, het idee dat je haar uitlacht![]()
dat was inderdaad ook mijn idee.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit wel wat in op zich als ik erover nadenk. De mensen met een minderwaardigheidscomplex, zijn vaak diegenen die het hardst anderen omlaag proberen te trappen om zelf beter te lijken![]()
Maar ik trap toch ook niemand naar beneden?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit wel wat in op zich als ik erover nadenk. De mensen met een minderwaardigheidscomplex, zijn vaak diegenen die het hardst anderen omlaag proberen te trappen om zelf beter te lijken![]()
Jups en ze gaf iedereen de schuld dat ze er zo bij liep en dat niemand iets had gezegdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
dus is ze onzeker over zichzelf, want anders zou ze er gewoon scheit aan hebben als mensen haar uitlachen.![]()
Whahahaha... en hoorde net ook nog iets over met deuren slaanquote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef cuall het volgende:
John, moet iemand Viool niet in haar bed leggen zodat ze haar roes kan uitslapen, nou zegt Anita, ik zei net iets maar dat viel niet in goede aarde.![]()
![]()
Maar jij heb toch geen minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ik trap toch ook niemand naar beneden?
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die is goed boos jaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... en hoorde net ook nog iets over met deuren slaan
ohejaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... en hoorde net ook nog iets over met deuren slaan
Ik heb genoeg complexen, maar daar dat is niet hier om dat te besprekenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:47 schreef Yolande het volgende:
[..]
Maar jij heb toch geen minderwaardigheidscomplex.![]()
![]()
![]()
En terecht.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Maar wil er toch wel even aan toevoegen dat ik beslist geen minderwaardigheidskomplex heb richting vioolll![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef cuall het volgende:
John, moet iemand Viool niet in haar bed leggen zodat ze haar roes kan uitslapen, nou zegt Anita, ik zei net iets maar dat viel niet in goede aarde.![]()
![]()
Hoop niet dat een van die dart-fans in Veldhoven wat caps voor haar heeft geprint.quote:
Een rare pigelmeequote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
Kon John dat laatste slokje wijn nou niet meer op![]()
Wat een rare pigelmee is het toch ook![]()
Daar zijn het mensen voor, zolang mensen bestaan zullen ze liegenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef newsman het volgende:
Mensen, kunnen ook liegen dat het gedrukt staat.
ojaerquote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry wil deze keer toch maar de jacuzzi even overslaan
NEEEEEEEEE niet overslaanquote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry wil deze keer toch maar de jacuzzi even overslaan
Sterkte ermeequote:Op zondag 5 februari 2006 01:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar zijn het mensen voor, zolang mensen bestaan zullen ze liegen
Hij boodt zijn laatste restje aan haar aanquote:Op zondag 5 februari 2006 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een rare pigelmee![]()
![]()
Maar het was Anita dacht ik
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar zijn het mensen voor, zolang mensen bestaan zullen ze liegen
Nee anders word het zo zwaarquote:Op zondag 5 februari 2006 01:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb genoeg complexen, maar daar dat is niet hier om dat te bespreken![]()
Frank - Ferry - Bartquote:Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef newsman het volgende:
Bart typt:\" Ik zie een driehoeks verhouding\"
Valt wel mee hoor, normaal gesproken heb je irl vrij snel door wie dat doet, dan kan je rekening mee houden. Ik heb er iig geen last vanquote:
Ben er nog mee bezig, dus ik denk dat het zometeen wel gelukt isquote:
Ja, en dan morgen natuurlijk klagen dat ze zo moe is.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
en ik hoorde ook nog zeggen dat ze dan maar niet zoveel had moeten drinken
![]()
odolaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben er nog mee bezig, dus ik denk dat het zometeen wel gelukt is
Viel mij bij Bart ook al opquote:Op zondag 5 februari 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik dacht dat er een rookverbod was maar zie Holt nu ook weer in kantoor roken?
Tuurlijk.... ze moet de hele dag met zichzelf optrekken, dat is gewoon dodelijk vermoeiendquote:Op zondag 5 februari 2006 01:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, en dan morgen natuurlijk klagen dat ze zo moe is.![]()
Ik wou dat ik kon inbreken op hun pc, even hun laten zien hoe er hier wordt geschrevenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef M-en-A het volgende:
ze zit nu op kantoor naar een schermpje te staren...... zou ze het lef hebben om nog een keer op internet te gaan kijken naar die 40 dwazen???
quote:
Is dat iets 's morgens bij vrouwen wat ik nog niet weet ofzoquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is dat iets \'s morgens bij vrouwen wat ik nog niet weet ofzo![]()
Ze was een spelletje aan het doen zag ik toen de camera in zoemde ........Zumaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef M-en-A het volgende:
ze zit nu op kantoor naar een schermpje te staren...... zou ze het lef hebben om nog een keer op internet te gaan kijken naar die 40 dwazen???
Dat hebben we aan Viool al gezien ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viel mij bij Bart ook al op![]()
Maar Henk is weg, dus de beesten zijn los![]()
uis lid f jij ookquote:Op zondag 5 februari 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Jij bent echt megalief als je wijn op hebt![]()
[..]
nolppequote:Op zondag 5 februari 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
odolquote:Op zondag 5 februari 2006 01:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
De vrouwelijke, nog niet ontdekte, variant van ODOL?
![]()
[..]
Is het nog geen bedtijd voor kleine beertjes? Ik kan er geen touw meer aan vast knopenquote:
En dat kan ze ineens wel goed typenquote:
ook liefquote:Op zondag 5 februari 2006 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is het nog geen bedtijd voor kleine beertjes? Ik kan er geen touw meer aan vast knopen![]()
zuma deluxequote:Op zondag 5 februari 2006 01:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze was een spelletje aan het doen zag ik toen de camera in zoemde ........Zuma
Dit is een groot beertjequote:Op zondag 5 februari 2006 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is het nog geen bedtijd voor kleine beertjes? Ik kan er geen touw meer aan vast knopen![]()
Beertje heeft het, dus het zal welquote:Op zondag 5 februari 2006 01:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
De vrouwelijke, nog niet ontdekte, variant van ODOL?
![]()
Leuk spel, maar wel erg moeilijk, ik ken het van RealArcadequote:
Waar het hart van vol is.......quote:Op zondag 5 februari 2006 01:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dat kan ze ineens wel goed typen![]()
3watter zo 1 lietergdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Beertje lieffie, ik zou overstappen op water meid
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, normaal gesproken heb je irl vrij snel door wie dat doet, dan kan je rekening mee houden. Ik heb er iig geen last van
Concentreer me vooral op de eerlijke en vrolijke mensen, de rest negeer ik zoveel mogelijk. Gaat tot op heden prima!![]()
Maar jequote:
En vreselijk verslavend.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leuk spel, maar wel erg moeilijk, ik ken het van RealArcade
Vertaling: ik een kleintje hoorquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dat kan ze ineens wel goed typen![]()
Byebye, lieverd, lajeniegekmaku hehquote:Op zondag 5 februari 2006 01:57 schreef newsman het volgende:
Ik ga ,niks meer te zoeken hier vleeselijk zwakke mensen.
Is waar ja, ik heb heel veel games van RealArcade en echt het is ontzettend leukquote:
jij olk vertalquote:Op zondag 5 februari 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vertaling: ik een kleintje hoor
Beertje is lief als ze dronken is![]()
![]()
![]()
Jij concentreert je ook op het huppelen op bepaalde personen, is ook positief, goed voor de lijnquote:Op zondag 5 februari 2006 01:59 schreef cuall het volgende:
[..]
dat is een prima insteek, doe ik ook
![]()
Ik lees ermaar overheen. Snap er de ballen meer van. Alcohol en beeriaans begrijpen gaat niet samenquote:
Nee hoor... nog nooit flauwgevallen zover ik weet. Was ff iets aan het knutselen op de pc.quote:
Dat is beriaansquote:Op zondag 5 februari 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vertaling: ik een kleintje hoor
Beertje is lief als ze dronken is![]()
![]()
![]()
Nou the Building nogquote:Op zondag 5 februari 2006 02:01 schreef M-en-A het volgende:
Viola left the office
Nog nooitquote:Op zondag 5 februari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... nog nooit flauwgevallen zover ik weet. Was ff iets aan het knutselen op de pc.
Ik doe het ook regelmatigquote:Op zondag 5 februari 2006 02:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is waar ja, ik heb heel veel games van RealArcade en echt het is ontzettend leuk
Oke, ik vroeg het omdat je zei dat weer bij wasquote:Op zondag 5 februari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... nog nooit flauwgevallen zover ik weet. Was ff iets aan het knutselen op de pc.
Ik weet het... heb zelf die naam verzonnenquote:
yep en weer terug gedoken in het kantoortje achter de pcquote:Op zondag 5 februari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
Zo... Viool kwam ff boos voorbij zetten
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik vroeg het omdat je zei dat weer bij was![]()
Whahahahaha... ze willen volgens mij echt Viool weghebben daarquote:Op zondag 5 februari 2006 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wha ha ha ze hadden dat beeld in het bed van Frau Holt gelegd![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:03 schreef cuall het volgende:
Monique en ferri hadden de blote adonis in Viola haar bed gelegd![]()
![]()
Ik ben ook nog nooit in mijn leven flauwgevallen hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
adonis is inmiddels verplaatst en aangekleedquote:Op zondag 5 februari 2006 02:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als ze nu niet gillend het pand verlaat, weet ik het ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |