Truste demins. En ff goed uitziekenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef demins het volgende:
Het grootste bezwaar tegen de nieuwe avatar van Scarabee vind ik nog dat je zo die foto steeds opnieuw voorbij ziet komen!
En nou ben ik slapen!![]()
![]()
![]()
Ook de credits liggen bij jouquote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
Whahahaha.... die TT zei ik ook net
hee Bongie is backquote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
* BONG4002 is ook weer back in een verse SC
Dank je, ik moet nog een leuke foto zien te vinden van mijn hond (zelfde ras) dan probeer ik daar een avatar van te maken, maar nog geen tijd voor gehad.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
deze is ook héél lief
![]()
Hai, leuk dat je er ook bent![]()
Jajaquote:
Dank je Henk... je bent te goed voor deze wereldquote:
Hey een Pyreneeer, of is t een kuvasz. In beide gevallenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dank je, ik moet nog een leuke foto zien te vinden van mijn hond (zelfde ras) dan probeer ik daar een avatar van te maken, maar nog geen tijd voor gehad.![]()
Heeeeeeeeeeeej Bong... WBquote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
een Kuvaszquote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey een Pyreneeer, of is t een kuvasz. In beide gevallen![]()
![]()
![]()
Beertje is foetsie. Verdwenen, in het niets opgelostquote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef regenworm het volgende:
sorry Beertje dat ik ga slapen en mijn belofte niet na kom.
[afbeelding]
ja voor nuquote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Henk... je bent te goed voor deze wereld![]()
Ik hoop niet dat beertje in een glas is gevallenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beertje is foetsie. Verdwenen, in het niets opgelost![]()
Garnier werkt nu het bestequote:Op zondag 5 februari 2006 00:23 schreef newsman het volgende:
ff een andere stream pakken , boel staat stil hier
Ehh...ik had het tegen regenworm hoorquote:
Wat vreemdquote:Op zondag 5 februari 2006 00:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beertje is foetsie. Verdwenen, in het niets opgelost![]()
Ben een Pyreneer gek, op dit plaatje viel het alleen niet mee om te kunnen onderscheiden welke van de 2 het wasquote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef Yolande het volgende:
[..]
een Kuvasz![]()
goed van je dat je dat op zo\\\'n onduidelijk plaatje kan zien.
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Wijntje opquote:Op zondag 5 februari 2006 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh...ik had het tegen regenworm hoor![]()
Maar leuk dat je er weer bent
Heel mooiquote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef Foreverblue het volgende:
Mooi beeld vind ik
[afbeelding]
[afbeelding]
Psst......dat was mijn grootste geheimquote:
Is een grapje cuall, tijdens een sc bleek dat we op dezelfde dag en maand jarig zijn, vandaar.quote:
Ik wil niet weten hoe groot je geheim isquote:Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst......dat was mijn grootste geheim![]()
Nu je nieuwe alleen niet meer verliezenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst......dat was mijn grootste geheim![]()
ze hebben de cap gezienquote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef cuall het volgende:
Viola heeft een string aan![]()
![]()
![]()
Die kerels liggen in een flauwte.![]()
![]()
Ik ben geen nieuwkomer maar toch.... hoiiiiiiiii Pareltjequote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef White_Pearl het volgende:
Voor iedereen die is gaan slapen, slaap lekkeren voor alle nieuwe binnenkomers Hallo
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zijn ze wel laat achter gekomen in dat huis trouwens.... ze loopt al half uur in string of zo.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef M-en-A het volgende:
Ze liggen allemaal dubbel van het lachen om de outfit van Viooll![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben geen nieuwkomer maar toch.... hoiiiiiiiii Pareltje
Ferry zei: het lijkt wel gesneden rosbief.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ze lachen Viola nu uit met zijn allenJohn roept: Viola, bukken
Viola moppert... ik ben heel serieus bezig met mijn werk... en heb gewoon string aan
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu je nieuwe alleen niet meer verliezen![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
ze solliciteert naar een nieuwe baan zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef Arliator het volgende:
Viola denkt zeker Ferry te kunnen verleiden, eerst naakt slapen, nu dit
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Ferry zei: het lijkt wel gesneden rosbief.![]()
![]()
veel te laat bwahahahahahaquote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef M-en-A het volgende:
viool vraagt nu of ze het niet uit willen zenden AJB![]()
![]()
![]()
Zo te horen heeft Awick op internet gekekenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Awick, je maakt nu pas echt reclame voor het rooie kruis![]()
Ze helpt Tineke de Nooi, met het verkopen van de biostabiel.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze solliciteert naar een nieuwe baan zeker![]()
ze presenteert toch nix meer op tv ofwel soms
Ze is super saggo nu jaquote:
Welterusten en tot laterquote:Op zondag 5 februari 2006 00:31 schreef Muerte het volgende:
Mensen moet morgen weer redelijk vroeg op, en de rest van de week zal ik waarschijnlijk weer weinig tijd hebben, dus voor nu welterusten en tot ziens.![]()
![]()
![]()
slaap ze Muertequote:Op zondag 5 februari 2006 00:31 schreef Muerte het volgende:
Mensen moet morgen weer redelijk vroeg op, en de rest van de week zal ik waarschijnlijk weer weinig tijd hebben, dus voor nu welterusten en tot ziens.![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Muerte en succes morgenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:31 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Ferry zei: het lijkt wel gesneden rosbief.![]()
![]()
Dat zegt ze toch ook, ze had het niet door, yeah right!quote:Op zondag 5 februari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze is super saggo nu ja
Dat ze dat zelf niet doorhad.
Whahaha geweldig ditquote:Op zondag 5 februari 2006 00:31 schreef M-en-A het volgende:
Volgende keer mag ze het nie meer doen. Ze gaat nooooiiiitttt meer in de jacuzzi zegt viool. Het was tegen afspraak en dit kon ze niks aan doen want ze is zoooo druk![]()
![]()
![]()
![]()
Truste Muertequote:Op zondag 5 februari 2006 00:31 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
Nee dat vond ik ook, ze zijn verdorrie minimaal 20 cm groter, maar ik werd af en toe gek van de opmerkingen \"goh wat een grote witte golden retriever\"quote:Op zondag 5 februari 2006 00:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben een Pyreneer gek, op dit plaatje viel het alleen niet mee om te kunnen onderscheiden welke van de 2 het was
Beide rassen lijken in de verste verte niet op een golden retriever![]()
Trustequote:Op zondag 5 februari 2006 00:31 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
Weer bedankt voor de Caps Muerte slaap lekkerquote:Op zondag 5 februari 2006 00:31 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
Klopt die heten Strongquote:Op zondag 5 februari 2006 00:31 schreef kissa het volgende:
Ik wist niet dat er strings in die maat bestonden![]()
Broertje laat je me weer alleen? :'( weltrusten en tot de volgende keerquote:Op zondag 5 februari 2006 00:31 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
Als je hulp nodig hebt, mail me maar hoor, ik wil er wel een van jou hond maken, moet je me gewoon een foto mailenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dank je, ik moet nog een leuke foto zien te vinden van mijn hond (zelfde ras) dan probeer ik daar een avatar van te maken, maar nog geen tijd voor gehad.![]()
ik proef een vrijwillige exit van vioolquote:Op zondag 5 februari 2006 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
He daar is de mosselman.
Viola: ja hoor ga maar door met me belachelijk te maken... dit is ook op de streams te zien.
Ik lig hier compleet dubbelquote:Op zondag 5 februari 2006 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
He daar is de mosselman.
Viola: ja hoor ga maar door met me belachelijk te maken... dit is ook op de streams te zien.
Ja ik ook Bartoliquote:Op zondag 5 februari 2006 00:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik proef een vrijwillige exit van viool![]()
HAHAHA!! Ik lig in een deuk!!quote:Op zondag 5 februari 2006 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
He daar is de mosselman.
Je hebt wat gemist netquote:
Kan niet anders dan dat ze die gezien hebben anders hadden zo lang niet zoveel lol gehad.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
Ze hebben volgens mij echt die cap gezien van frizti. Bukte maar 1 seconde
Welkom terug troetelbeer... je hebt de grote lol om Viola gemistquote:
Help me hopenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik proef een vrijwillige exit van viool![]()
Hahaha geweldig dit.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
Owww wat is ze pissedze kan niks maar dan ook niks hebben
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Het was ook ineens dat ze in lachen uitbarsten ja... terwijl ze al een half uur daar zo rond liep.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kan niet anders dan dat ze die gezien hebben anders hadden zo lang niet zoveel lol gehad.![]()
![]()
wat heb ik gemistquote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist net
Maarre welkom back![]()
Nou, ze heeft genoeg maar daar hebben wij niks aan (lichaam)quote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Dat ook ja. Maar ook de opmerking van Viola net. Bukte maar 1 seconde :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het was ook ineens dat ze in lachen uitbarsten ja... terwijl ze al een half uur daar zo rond liep.
Nog een keertje dan:quote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef kissa het volgende:
Waar staat de cap van Fritzi? streamverslagen?
Het is dat ik net een fractie te laat was... anders had ik die cap ook gehad. Maar aan jou de eer dus Fritzquote:
Welja Chiel denkt ook als de rosbief van Viool in beeld kan, kunnen we ook wel trekken en sjorrenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Chiel: het is trekken en sjorren publiek.
Ja preciesquote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar ook de opmerking van Viola net. Bukte maar 1 seconde :\')
Mooi he. Werkelijk geweldig ditquote:
Nou... dan is het juist bij mij het omgekeerde effect hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 00:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Welja Chiel denkt ook als de rosbief van Viool in beeld kan, kunnen we ook wel trekken en sjorren
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou, ze heeft genoeg maar daar hebben wij niks aan (lichaam)![]()
Spijkerbroek? Liever een tent jaquote:Op zondag 5 februari 2006 00:41 schreef newsman het volgende:
Ja Viool doe een spijkerbroek aan, het liefst met een string
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou... dan is het juist bij mij het omgekeerde effect hoor![]()
Omdat Viola niet wil dat ze nu op de streams is, ze belt nu met de redactiequote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:44 schreef frizti het volgende:
Bwahahaha, Viool mag de DBK niet in.
Die liggen daar bij de regie en redactie ook nog steeds krom van het lachen om de cap van Fritziquote:Op zondag 5 februari 2006 00:44 schreef frizti het volgende:
Bwahahaha, Viool mag de DBK niet in.
Ze gaat nu klagen via de telefoon en vragen wat er op internet wordt gezegdquote:Op zondag 5 februari 2006 00:44 schreef Yolande het volgende:
gaat viool nou klagen in de dagboekkamer?
welliswaar geschakeld door de regie... maar tochquote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef M-en-A het volgende:
Viola wil verhaal halen in de DBK maar wordt niet binnen gelaten.![]()
![]()
![]()
En Bart denkt dat we MAAR 4 camera\'s hebben die ons van streams voorzien in plaats van beelden van ALLE 35 camera\'s![]()
![]()
![]()
Zou ze nu morgen vanuit het darttoernooi gelijk door rijden naar huis om niet meer terug te komen.quote:
Se vist dus achter het netquote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat Viola niet wil dat ze nu op de streams is, ze belt nu met de redactie
hebzegewoon pechquote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat Viola niet wil dat ze nu op de streams is, ze belt nu met de redactie
nee, Bart denkt dat WIJ denken dat we maar 4 camera's zien....quote:Op zondag 5 februari 2006 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
welliswaar geschakeld door de regie... maar toch
Nu maar hopen dat er niet nog meer sensuur op de streams komenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:46 schreef frizti het volgende:
Ik denk dat de redaktie zich rot gaat lachen als ze mijn mail zien.
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zou ze nu morgen vanuit het darttoernooi gelijk door rijden naar huis om niet meer terug te komen.![]()
![]()
![]()
![]()
Oei... dat zou niet zo mooi zijn danquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Fuck heb het gevoel dat ik ziek word.
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Laten we het hopen... dat we net zo'n Kelly exit krijgen. Niks meer zeggen en zoef wegquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zou ze nu morgen vanuit het darttoernooi gelijk door rijden naar huis om niet meer terug te komen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, Bonnie had gewonnen en kreeg een grote bos bloemen en iedereen die een voldoend ee had gekregen op de poll kreeg een roos.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef Arliator het volgende:
Er zijn internetters geweest in het huis, die hebben iedereen een cijfer gegeven. Sommige hebben een voldoende gekregen, sommige niet, waaronder Viool, Viool heeft dus een onvoldoende gekregen. En kreeg dus helemaal niks. Bart heeft gevraagd of ze Viool een roos willen geven. Hij is het er niet helemaal mee eens dat mensen hun een cijfer geven omdat ze niet weten wat er allemaal in het huis gebeurt.
Beterschap alvast en ik duim voor je dat het niet doorzetquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Das minderquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Dat geeft helemaal niets, dan hebben wij nog streamsquote:Op zondag 5 februari 2006 00:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Denk dat ze vannacht weer niet slaapt.
Had vandaag broer en schoonzus op visite en de kinderen waren al ziek geweest, ik hoop dat ik het niet krijgquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei... dat zou niet zo mooi zijn dan
Dank je voor de aanvulling,quote:Op zondag 5 februari 2006 00:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, Bonnie had gewonnen en kreeg een grote bos bloemen en iedereen die een voldoend ee had gekregen op de poll kreeg een roos.
Dan wens ik je bij voorbaat beterschap toequote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
hoop dat t ni doorzet hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Dankje, aardig van jequote:Op zondag 5 februari 2006 00:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan wens ik je bij voorbaat beterschap toe
even een lekkere hete grog klaarmaken, opdrinken dan ben je morgen weer helemaal in orde.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Aaahhhhhhhhh das nou vervelend danquote:
Bij mij lopen ook de tranen over m'n wangen.quote:
Maar is Viola niet een beetje debiel bezig dan, vraagt ze er niet gewoon omquote:Op zondag 5 februari 2006 00:50 schreef frizti het volgende:
Bwahahaha Viool zit te janken op de wc.
40 idioten en de rest wat niet op fok komtquote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef frizti het volgende:
En dan heeft ze nog geen idee dat 40 idioten live naar die naat hebben gekeken.
Maar dan van het lachen zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij mij lopen ook de tranen over m\'n wangen.![]()
ja dat arme ding heeft niks gedaanquote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind dan zielig voort de wc :\\\'(
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef MissJ. het volgende:
:\'(
(ik zit bijna mee te huilen........maar dan van het lachen)
Ja, heul errug vervelend :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhhh das nou vervelend dan![]()
Tuurlijk... ze gaat toch zelf in haar blote kont rondrennen daarquote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar is Viola niet een beetje debiel bezig dan, vraagt ze er niet gewoon om![]()
neequote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat andere ding heeft niks gedaan![]()
Geile naam...quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef MissJ. het volgende:
:\'(
(ik zit bijna mee te huilen........maar dan van het lachen)
We zitten er erg mee hoorquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Chiel vlucht snel de badkamer uit naar zijn slaapkamer, die wil niet het risico lopen dat Viola weer de badkamer in loopt![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat niet goed met Violala...
Ze heeft gewoon het idee dat almachtig is, iedereen haar op een voetstuk heeft geplaatst. Als je dan in de zeik wordt genomen als je dronken bent, komt dat niet goed aan. Waarschijnlijk heeft ze echt gedacht dat het normaal/sexy is zoals ze erbij liep.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar is Viola niet een beetje debiel bezig dan, vraagt ze er niet gewoon om![]()
Dronkemans tranen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:50 schreef robster16 het volgende:
Viool huilt...
Tuurlijk, ze is publiciteitsgeilquote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar natuurlijk van het lachenquote:
Moet nu weer ff aan Menno denken toen hij zijn verjaardagskaarten las...quote:
Vraag je aan....?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zeg, zouden wij niet eens uitgaan?
Onee, maandag...quote:Op zondag 5 februari 2006 00:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zou Violala dan toch weer een burnout hebben?
Kijk morgen op Talpa!
Ik ben zelf ook een leeuw, maar als je zon lichaam hebt, als leeuw, moet je je doodschamen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon het idee dat almachtig is, iedereen haar op een voetstuk heeft geplaatst. Als je dan in de zeik wordt genomen als je dronken bent, komt dat niet goed aan. Waarschijnlijk heeft ze echt gedacht dat het normaal/sexy is zoals ze erbij liep.
Hoeft niet zo te zijn Newsman, en anders kruip je lekker onder de wol als je, je niet goed voelt,quote:Op zondag 5 februari 2006 00:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Had vandaag broer en schoonzus op visite en de kinderen waren al ziek geweest, ik hoop dat ik het niet krijg![]()
huhquote:Op zondag 5 februari 2006 00:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een leeuw, maar als je zon lichaam hebt, als leeuw, moet je je doodschamen.![]()
Neuh... ben er al een heerlijk dagje tussenuit geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 00:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Aan iedereen die hier post...
Helaas voor jou dat was het schuifje van bezetquote:
Oh???quote:Op zondag 5 februari 2006 00:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
MissJ. slaapt al...
Ik haak af, ik heb al een date voor de rest van mijn levenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Aan iedereen die hier post...
Wie is lieve Peterquote:Op zondag 5 februari 2006 00:58 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Oh???
Ik denk dat ze een delirium heeft. En ik ben eigenlijk te moe voor een Lieve Peter brief, mag die morgen?
Ik ben ook sterrenbeeld leeuw maar wat heeft dat met je lichaam te maken?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een leeuw, maar als je zon lichaam hebt, als leeuw, moet je je doodschamen.![]()
dank je maar ik ga niet mee met iemand zonder avatar.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zeg, zouden wij niet eens uitgaan?
Ja hoor, je hebt vast wel volop inspiratie als je morgen terugkomtquote:Op zondag 5 februari 2006 00:58 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Oh???
Ik denk dat ze een delirium heeft. En ik ben eigenlijk te moe voor een Lieve Peter brief, mag die morgen?
tuurliokwelquote:Op zondag 5 februari 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zou ik niet doen anders staat ze morgen niet op tijd op![]()
Zie Viola topicquote:Op zondag 5 februari 2006 01:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is een \"Lieve Peter Brief\"
Weet je wel hoe belangrijk ik ben?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:00 schreef Yolande het volgende:
[..]
dank je maar ik ga niet mee met iemand zonder avatar.![]()
Tuurlijk meid, het gaat meer om de caps en jou inspiratie, hier staan nog een paar mooie plaatjesquote:Op zondag 5 februari 2006 00:58 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Oh???
Huil van het lachen weerquote:Op zondag 5 februari 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zou ik niet doen anders staat ze morgen niet op tijd op![]()
Dat niet alleen, ik heb gister onwijs stom gedaan tegen Dizzy Lizzy, Ik heb al 2 excuus mails gestuurd, soms voel ik mezelf gewoon een grote klootzak, dus als iemand Dizzy Lizzy kent, ik heb onwijs veel spijt en ze is een hele lieve meid. Dus Dizzy als je dit leest ik was de stomme lul.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoeft niet zo te zijn Newsman, en anders kruip je lekker onder de wol als je, je niet goed voelt,
knap je vast weer van op.
Is het weer wijntijd schatquote:
hel ergquote:Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Weet je wel hoe belangrijk ik ben?
Dat is echt de moeite waard om te kijken .............hierquote:Op zondag 5 februari 2006 01:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is een \"Lieve Peter Brief\"
OMG ik lig al hier in een deuk om het gesneden rosbiefje zie ik je linkquote:Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef cuall het volgende:
Tuurlijk meid, het gaat meer om de caps en jou inspiratie, hier staan nog een paar mooie plaatjes![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik heb gister onwijs stom gedaan tegen Dizzy Lizzy, Ik heb al 2 excuus mails gestuurd, soms voel ik mezelf gewoon een grote klootzak, dus als iemand Dizzy Lizzy kent, ik heb onwijs veel spijt en ze is een hele lieve meid. Dus Dizzy als je dit leest ik was de stomme lul.![]()
Oeps, heb ik wat gemist ?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik heb gister onwijs stom gedaan tegen Dizzy Lizzy, Ik heb al 2 excuus mails gestuurd, soms voel ik mezelf gewoon een grote klootzak, dus als iemand Dizzy Lizzy kent, ik heb onwijs veel spijt en ze is een hele lieve meid. Dus Dizzy als je dit leest ik was de stomme lul.![]()
Is toch niet moeilijk Bongetje lieverdquote:
Ik vertaal enkel op verzoekquote:Op zondag 5 februari 2006 01:05 schreef Yolande het volgende:
[..]
vertaal je automatisch of moet ik op een knopje drukken. ?![]()
Zeker, morgen is het weer licht, de dag heet weer anders, het weer is weer anders, maar daar doelde je zeker niet op?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zei net dat morgen alles anders wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |