quote:Op zondag 5 februari 2006 00:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou... dan is het juist bij mij het omgekeerde effect hoor![]()
Omdat Viola niet wil dat ze nu op de streams is, ze belt nu met de redactiequote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:44 schreef frizti het volgende:
Bwahahaha, Viool mag de DBK niet in.
Die liggen daar bij de regie en redactie ook nog steeds krom van het lachen om de cap van Fritziquote:Op zondag 5 februari 2006 00:44 schreef frizti het volgende:
Bwahahaha, Viool mag de DBK niet in.
Ze gaat nu klagen via de telefoon en vragen wat er op internet wordt gezegdquote:Op zondag 5 februari 2006 00:44 schreef Yolande het volgende:
gaat viool nou klagen in de dagboekkamer?
welliswaar geschakeld door de regie... maar tochquote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef M-en-A het volgende:
Viola wil verhaal halen in de DBK maar wordt niet binnen gelaten.![]()
![]()
![]()
En Bart denkt dat we MAAR 4 camera\'s hebben die ons van streams voorzien in plaats van beelden van ALLE 35 camera\'s![]()
![]()
![]()
Zou ze nu morgen vanuit het darttoernooi gelijk door rijden naar huis om niet meer terug te komen.quote:
Se vist dus achter het netquote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat Viola niet wil dat ze nu op de streams is, ze belt nu met de redactie
hebzegewoon pechquote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat Viola niet wil dat ze nu op de streams is, ze belt nu met de redactie
nee, Bart denkt dat WIJ denken dat we maar 4 camera's zien....quote:Op zondag 5 februari 2006 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
welliswaar geschakeld door de regie... maar toch
Nu maar hopen dat er niet nog meer sensuur op de streams komenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:46 schreef frizti het volgende:
Ik denk dat de redaktie zich rot gaat lachen als ze mijn mail zien.
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zou ze nu morgen vanuit het darttoernooi gelijk door rijden naar huis om niet meer terug te komen.![]()
![]()
![]()
![]()
Oei... dat zou niet zo mooi zijn danquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Fuck heb het gevoel dat ik ziek word.
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Laten we het hopen... dat we net zo'n Kelly exit krijgen. Niks meer zeggen en zoef wegquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zou ze nu morgen vanuit het darttoernooi gelijk door rijden naar huis om niet meer terug te komen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, Bonnie had gewonnen en kreeg een grote bos bloemen en iedereen die een voldoend ee had gekregen op de poll kreeg een roos.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef Arliator het volgende:
Er zijn internetters geweest in het huis, die hebben iedereen een cijfer gegeven. Sommige hebben een voldoende gekregen, sommige niet, waaronder Viool, Viool heeft dus een onvoldoende gekregen. En kreeg dus helemaal niks. Bart heeft gevraagd of ze Viool een roos willen geven. Hij is het er niet helemaal mee eens dat mensen hun een cijfer geven omdat ze niet weten wat er allemaal in het huis gebeurt.
Beterschap alvast en ik duim voor je dat het niet doorzetquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Das minderquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Dat geeft helemaal niets, dan hebben wij nog streamsquote:Op zondag 5 februari 2006 00:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Denk dat ze vannacht weer niet slaapt.
Had vandaag broer en schoonzus op visite en de kinderen waren al ziek geweest, ik hoop dat ik het niet krijgquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei... dat zou niet zo mooi zijn dan
Dank je voor de aanvulling,quote:Op zondag 5 februari 2006 00:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, Bonnie had gewonnen en kreeg een grote bos bloemen en iedereen die een voldoend ee had gekregen op de poll kreeg een roos.
Dan wens ik je bij voorbaat beterschap toequote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
hoop dat t ni doorzet hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Dankje, aardig van jequote:Op zondag 5 februari 2006 00:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan wens ik je bij voorbaat beterschap toe
even een lekkere hete grog klaarmaken, opdrinken dan ben je morgen weer helemaal in orde.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |