Ik lig hier compleet dubbelquote:Op zondag 5 februari 2006 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
He daar is de mosselman.
Viola: ja hoor ga maar door met me belachelijk te maken... dit is ook op de streams te zien.
Ja ik ook Bartoliquote:Op zondag 5 februari 2006 00:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik proef een vrijwillige exit van viool![]()
HAHAHA!! Ik lig in een deuk!!quote:Op zondag 5 februari 2006 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
He daar is de mosselman.
Viola: ja hoor ga maar door met me belachelijk te maken... dit is ook op de streams te zien.
Je hebt wat gemist netquote:
Kan niet anders dan dat ze die gezien hebben anders hadden zo lang niet zoveel lol gehad.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
Ze hebben volgens mij echt die cap gezien van frizti. Bukte maar 1 seconde
Welkom terug troetelbeer... je hebt de grote lol om Viola gemistquote:
Help me hopenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik proef een vrijwillige exit van viool![]()
Hahaha geweldig dit.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
Owww wat is ze pissedze kan niks maar dan ook niks hebben
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Het was ook ineens dat ze in lachen uitbarsten ja... terwijl ze al een half uur daar zo rond liep.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kan niet anders dan dat ze die gezien hebben anders hadden zo lang niet zoveel lol gehad.![]()
![]()
wat heb ik gemistquote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist net
Maarre welkom back![]()
Nou, ze heeft genoeg maar daar hebben wij niks aan (lichaam)quote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Dat ook ja. Maar ook de opmerking van Viola net. Bukte maar 1 seconde :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het was ook ineens dat ze in lachen uitbarsten ja... terwijl ze al een half uur daar zo rond liep.
Nog een keertje dan:quote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef kissa het volgende:
Waar staat de cap van Fritzi? streamverslagen?
Het is dat ik net een fractie te laat was... anders had ik die cap ook gehad. Maar aan jou de eer dus Fritzquote:
Welja Chiel denkt ook als de rosbief van Viool in beeld kan, kunnen we ook wel trekken en sjorrenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Chiel: het is trekken en sjorren publiek.
Ja preciesquote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar ook de opmerking van Viola net. Bukte maar 1 seconde :\')
Mooi he. Werkelijk geweldig ditquote:
Nou... dan is het juist bij mij het omgekeerde effect hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 00:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Welja Chiel denkt ook als de rosbief van Viool in beeld kan, kunnen we ook wel trekken en sjorren
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou, ze heeft genoeg maar daar hebben wij niks aan (lichaam)![]()
Spijkerbroek? Liever een tent jaquote:Op zondag 5 februari 2006 00:41 schreef newsman het volgende:
Ja Viool doe een spijkerbroek aan, het liefst met een string
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |