quote:Op zondag 5 februari 2006 00:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou... dan is het juist bij mij het omgekeerde effect hoor![]()
Omdat Viola niet wil dat ze nu op de streams is, ze belt nu met de redactiequote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:44 schreef frizti het volgende:
Bwahahaha, Viool mag de DBK niet in.
Die liggen daar bij de regie en redactie ook nog steeds krom van het lachen om de cap van Fritziquote:Op zondag 5 februari 2006 00:44 schreef frizti het volgende:
Bwahahaha, Viool mag de DBK niet in.
Ze gaat nu klagen via de telefoon en vragen wat er op internet wordt gezegdquote:Op zondag 5 februari 2006 00:44 schreef Yolande het volgende:
gaat viool nou klagen in de dagboekkamer?
welliswaar geschakeld door de regie... maar tochquote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef M-en-A het volgende:
Viola wil verhaal halen in de DBK maar wordt niet binnen gelaten.![]()
![]()
![]()
En Bart denkt dat we MAAR 4 camera\'s hebben die ons van streams voorzien in plaats van beelden van ALLE 35 camera\'s![]()
![]()
![]()
Zou ze nu morgen vanuit het darttoernooi gelijk door rijden naar huis om niet meer terug te komen.quote:
Se vist dus achter het netquote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat Viola niet wil dat ze nu op de streams is, ze belt nu met de redactie
hebzegewoon pechquote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat Viola niet wil dat ze nu op de streams is, ze belt nu met de redactie
nee, Bart denkt dat WIJ denken dat we maar 4 camera's zien....quote:Op zondag 5 februari 2006 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
welliswaar geschakeld door de regie... maar toch
Nu maar hopen dat er niet nog meer sensuur op de streams komenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:46 schreef frizti het volgende:
Ik denk dat de redaktie zich rot gaat lachen als ze mijn mail zien.
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zou ze nu morgen vanuit het darttoernooi gelijk door rijden naar huis om niet meer terug te komen.![]()
![]()
![]()
![]()
Oei... dat zou niet zo mooi zijn danquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Fuck heb het gevoel dat ik ziek word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |