Fok is nog niet helemaal back-to-business, ook niet alle smilies werken correct. Maar we mogen blij zijn dat ze weer online zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hmmm krijg vage error als ik een link naar ander topic wil plaatsen.
Hoort mij ook niet klagen hoor, over die paar dingen die nog niet lekker lopenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Fok is nog niet helemaal back-to-business, ook niet alle smilies werken correct. Maar we mogen blij zijn dat ze weer online zijn.
Dat is toch Frank Pickwick thee ?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je kan hem misschien beter mailen naar die weblog van Awick![]()
Mij ook nietquote:Op zondag 5 februari 2006 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoort mij ook niet klagen hoor, over die paar dingen die nog niet lekker lopen![]()
![]()
![]()
Heeft misschien hiermee te maken?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... een of ander vage username met table error
Lief van je Cuallquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb het stokpaardje van Yolanda ook nog hoor Henk![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... een of ander vage username met table error
Heb al een reaktie met link geplaatst op die blog.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je kan hem misschien beter mailen naar die weblog van Awick![]()
Ach ja er schiet wel eens wat bij inquote:Op zondag 5 februari 2006 00:03 schreef demins het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:59 schreef M-en-A het volgende:
eventjes gedag zeggen tegen iedereen![]()
![]()
![]()
HALLOOOOO![]()
![]()
![]()
Oh, uh eigenlijk niet,quote:Op zondag 5 februari 2006 00:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Cuall heb je al een reactie geplaatst op de site van Frank???
Wordt druk daar, Frank weet niet wat hem overkomtquote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, uh eigenlijk niet,niet aan gedacht, ga het gelijk doen
![]()
klopt had ik ook waarschijnlijk werkt dit nog nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hmmm krijg vage error als ik een link naar ander topic wil plaatsen.
Hoi zus, alles goed?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:05 schreef Yolande het volgende:
[..]
Lief van je Cuallmaar gelukkig heb ik hem ook nog op mijn computer staan, maar ik probeer even een paar avatars van de mooiste hond ter wereld (vind ik tenminste)
![]()
Je weet dat je hiervoor een ban kunt krijgen???quote:Op zondag 5 februari 2006 00:08 schreef Scarabee het volgende:
<<<<<<<-----------------------------:D
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:08 schreef Scarabee het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:08 schreef Scarabee het volgende:
Eng grapje hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Scarabee het volgende:
Haha wou alleen ff grapje maken hoor
Ik klaag ook niet... ben blij dat Fok het weer doet. Het viel me alleen ff opquote:Op zondag 5 februari 2006 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoort mij ook niet klagen hoor, over die paar dingen die nog niet lekker lopen![]()
![]()
![]()
Dank je Arliator... dat zal het zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 00:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heeft misschien hiermee te maken?
Weet het niet, doe maar een suggestie
Welkom terug na een behoorlijk lange tijd geen frontpage om te bezoeken. We zijn er weer, zij het nog niet op volle kracht.
FOK! is sinds donderdagavond sporadisch tot uiteindelijk volledig down geweest door uitval van onze fileserver. Details daarover vind je in Downtime nieuws. Op dit moment worden op alle gebieden de ontbrekende sites weer up gebracht, servers opnieuw geconfigureerd enzovoorts. Reken erop dat het de komende dagen wat minder prettig FOK!ken is, omdat we niet volledig terug zijn in de situatie van voor de crash.
Als er meer nieuws is over verbeteringen of andere zaken, melden we het hier op de FP en/of in MED.
Ik heb engere gezien hoor, laat maar staanquote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Scarabee het volgende:
Het is dat Viool nederlandse is, en ik ook, anders had ik de nederlandse ambassade in de fik gestoken voor deze klederdrachtquote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Scarabee het volgende:
Nog engerquote:Op zondag 5 februari 2006 00:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb engere gezien hoor, laat maar staan![]()
![]()
Kunnen van Viool niet een paar spotprenten sturen naar de oosterse krantenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het is dat Viool nederlandse is, en ik ook, anders had ik de nederlandse ambassade in de fik gestoken voor deze klederdracht![]()
Ik hoop dat fok dit aankanquote:Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog enger
Dan slaat m\\\'n pc spontaan op Hol(t)![]()
Dan nog liever de naat van Naat, als ik moet kiezenquote:
Whahahaha... zelfs Windows denkt dan:quote:Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef frizti het volgende:
GVD, net een bsod.
Ik heb zeker teveel viool caps op mijn hd staan.
Nog beter, we sturen Viool in deze outfit naar een ambassade, weet je zeker dat er daar niks gebeurtquote:Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kunnen van Viool niet een paar spotprenten sturen naar de oosterse kranten![]()
![]()
Je kan zomaar de Nobelprijs krijgen voor zo'n idee!quote:Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kunnen van Viool niet een paar spotprenten sturen naar de oosterse kranten![]()
![]()
Ik denk dat er over 9 maanden een baby boom te verwachten is onder de Fokkersquote:Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef newsman het volgende:
Ben echt ff blij dat fok het weer doet, was ff 2 dagen zwaar shit hier
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:05 schreef Yolande het volgende:
[..]
Lief van je Cuallmaar gelukkig heb ik hem ook nog op mijn computer staan, maar ik probeer even een paar avatars van de mooiste hond ter wereld (vind ik tenminste)
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog beter, we sturen Viool in deze outfit naar een ambassade, weet je zeker dat er daar niks gebeurt![]()
Gordeltje om en het zit daar onder de strontquote:Op zondag 5 februari 2006 00:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog beter, we sturen Viool in deze outfit naar een ambassade, weet je zeker dat er daar niks gebeurt![]()
Ik noteer het in ieder geval in mijn agenda, kijken we over 9 maanden wat het resultaat isquote:Op zondag 5 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat er over 9 maanden een baby boom te verwachten is onder de Fokkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |