Truste demins. En ff goed uitziekenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef demins het volgende:
Het grootste bezwaar tegen de nieuwe avatar van Scarabee vind ik nog dat je zo die foto steeds opnieuw voorbij ziet komen!
En nou ben ik slapen!![]()
![]()
![]()
Ook de credits liggen bij jouquote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
Whahahaha.... die TT zei ik ook net
hee Bongie is backquote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
* BONG4002 is ook weer back in een verse SC
Dank je, ik moet nog een leuke foto zien te vinden van mijn hond (zelfde ras) dan probeer ik daar een avatar van te maken, maar nog geen tijd voor gehad.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
deze is ook héél lief
![]()
Hai, leuk dat je er ook bent![]()
Jajaquote:
Dank je Henk... je bent te goed voor deze wereldquote:
Hey een Pyreneeer, of is t een kuvasz. In beide gevallenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dank je, ik moet nog een leuke foto zien te vinden van mijn hond (zelfde ras) dan probeer ik daar een avatar van te maken, maar nog geen tijd voor gehad.![]()
Heeeeeeeeeeeej Bong... WBquote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
* BONG4002 is ook weer back in een verse SC
een Kuvaszquote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey een Pyreneeer, of is t een kuvasz. In beide gevallen![]()
![]()
![]()
Beertje is foetsie. Verdwenen, in het niets opgelostquote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef regenworm het volgende:
sorry Beertje dat ik ga slapen en mijn belofte niet na kom.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |