Aaahhhhhhhhh das nou vervelend danquote:
Bij mij lopen ook de tranen over m'n wangen.quote:
Maar is Viola niet een beetje debiel bezig dan, vraagt ze er niet gewoon omquote:Op zondag 5 februari 2006 00:50 schreef frizti het volgende:
Bwahahaha Viool zit te janken op de wc.
40 idioten en de rest wat niet op fok komtquote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef frizti het volgende:
En dan heeft ze nog geen idee dat 40 idioten live naar die naat hebben gekeken.
Maar dan van het lachen zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij mij lopen ook de tranen over m\'n wangen.![]()
ja dat arme ding heeft niks gedaanquote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind dan zielig voort de wc :\\\'(
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef MissJ. het volgende:
:\'(
(ik zit bijna mee te huilen........maar dan van het lachen)
Ja, heul errug vervelend :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhhh das nou vervelend dan![]()
Tuurlijk... ze gaat toch zelf in haar blote kont rondrennen daarquote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar is Viola niet een beetje debiel bezig dan, vraagt ze er niet gewoon om![]()
neequote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat andere ding heeft niks gedaan![]()
Geile naam...quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef MissJ. het volgende:
:\'(
(ik zit bijna mee te huilen........maar dan van het lachen)
We zitten er erg mee hoorquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Chiel vlucht snel de badkamer uit naar zijn slaapkamer, die wil niet het risico lopen dat Viola weer de badkamer in loopt![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat niet goed met Violala...
Ze heeft gewoon het idee dat almachtig is, iedereen haar op een voetstuk heeft geplaatst. Als je dan in de zeik wordt genomen als je dronken bent, komt dat niet goed aan. Waarschijnlijk heeft ze echt gedacht dat het normaal/sexy is zoals ze erbij liep.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar is Viola niet een beetje debiel bezig dan, vraagt ze er niet gewoon om![]()
Dronkemans tranen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:50 schreef robster16 het volgende:
Viool huilt...
Tuurlijk, ze is publiciteitsgeilquote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar natuurlijk van het lachenquote:
Moet nu weer ff aan Menno denken toen hij zijn verjaardagskaarten las...quote:
Vraag je aan....?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zeg, zouden wij niet eens uitgaan?
Onee, maandag...quote:Op zondag 5 februari 2006 00:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zou Violala dan toch weer een burnout hebben?
Kijk morgen op Talpa!
Ik ben zelf ook een leeuw, maar als je zon lichaam hebt, als leeuw, moet je je doodschamen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon het idee dat almachtig is, iedereen haar op een voetstuk heeft geplaatst. Als je dan in de zeik wordt genomen als je dronken bent, komt dat niet goed aan. Waarschijnlijk heeft ze echt gedacht dat het normaal/sexy is zoals ze erbij liep.
Hoeft niet zo te zijn Newsman, en anders kruip je lekker onder de wol als je, je niet goed voelt,quote:Op zondag 5 februari 2006 00:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Had vandaag broer en schoonzus op visite en de kinderen waren al ziek geweest, ik hoop dat ik het niet krijg![]()
huhquote:Op zondag 5 februari 2006 00:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een leeuw, maar als je zon lichaam hebt, als leeuw, moet je je doodschamen.![]()
Neuh... ben er al een heerlijk dagje tussenuit geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 00:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Aan iedereen die hier post...
Helaas voor jou dat was het schuifje van bezetquote:
Oh???quote:Op zondag 5 februari 2006 00:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
MissJ. slaapt al...
Ik haak af, ik heb al een date voor de rest van mijn levenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Aan iedereen die hier post...
Wie is lieve Peterquote:Op zondag 5 februari 2006 00:58 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Oh???
Ik denk dat ze een delirium heeft. En ik ben eigenlijk te moe voor een Lieve Peter brief, mag die morgen?
Ik ben ook sterrenbeeld leeuw maar wat heeft dat met je lichaam te maken?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een leeuw, maar als je zon lichaam hebt, als leeuw, moet je je doodschamen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |