Daar zit je voor op internetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Ellen vind ik vandaag tegen vallen. En idd, die tieten zijn minder dominant aanwezig.
Jammerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Ellen vind ik vandaag tegen vallen. En idd, die tieten zijn minder dominant aanwezig.
wat doe je hier dan?? Ga naar de disco! Tieten zat!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Jah, ik heb veel rare dingen gehoord, maar nog nooit dat iemand naar Idols kijkt voor de tieten... :')quote:
Ik vind r gewoon slecht. Snap niet waarom ze er nog in zit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
Ik voel Ellen trouwens niet zo. Ze ziet er goed uit, is een technisch erg begaafd zangeres, maar mja. Doet me niks.
Hej, het gaat toch om het totaal plaatje?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jah, ik heb veel rare dingen gehoord, maar nog nooit dat iemand naar Idols kijkt voor de tieten... :\')
Done.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef Yeahinho het volgende:
Bedankt weer voor het plaatsen van de banner.
[afbeelding]
Na de Idolen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat doe je hier dan?? Ga naar de disco! Tieten zat!
Ja, d'r armen lijken inderdaad wat dikker.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef Godlike02 het volgende:
Ellen is zeker aan het groeien
Dat is leuk!
Ik wacht nog steeds op de eerste lekkere vent bij Idols... :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej, het gaat toch om het totaal plaatje?
Hehequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, d\'r armen lijken inderdaad wat dikker.
ik zie nu dat mijn opmerking op twee manieren gelezen kan wordenquote:
Omdat een hoop mensen dat leuk vindenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:04 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom toch altijd die achterlijke debielen van de voorronde in de backstageshow.
Ja leuk, met zoveel harde achtergrondmuziek, dat je eigenlijk nog niets hoort...quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ga je nu gauw ergens doodschamen!![]()
ik vind hem viesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
Ieeegh... vandaag vond ik hem weer eng :\')
En zangtalent heeft hij ook al nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Serge weet nog niet dat ie homo is geloof ik....
en nogmaals ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:07 schreef octopussy het volgende:
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwww
nou die vrouw heeft weinig invloed op zijn zingen, dat moet toch iets zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Serge weet nog niet dat ie homo is geloof ik....
Ja alleen op dit moment denk ik... shit stond ik maar daar dat blondje te betastenquote:
Ik vind hem niet sexy... maar ik vind hem niet om te kotsen. Ik snap ook al die ieuw, yak en kots smileys niet.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Hij heeft wel \\\'n wijven kapsel nu zeg... Maar da\\\'s ook wel s leuk
Hij blijft sexy![]()
Dat noem ik tamquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:08 schreef Insomaniac het volgende:
Ik hoop dat een van die dansers hem \"per ongeluk\" in zn zak trapt.
sexyquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Hij heeft wel \\\'n wijven kapsel nu zeg... Maar da\\\'s ook wel s leuk
Hij blijft sexy![]()
goh, k wist niet dat piemo(?)ls altijd per definitie automatisch stondenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:07 schreef flugeltje het volgende:
iew.... Als ik een piemol had gehad was ie nu gaan hangen
Ik vind hem deze week inderdaad wat minder.......quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Dit kunnen de mensen toch niet echt goed vinden he?
Ik hou me in op het forum. Heb net aan vriendjelief verteld dat Serge een tumor achter z'n hartklep verdient en vriendje was het eens.quote:
Ook dat kun je toch niet echt menen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem deze week inderdaad wat minder.......
Maar ze vorige optredens waren wel goed![]()
Wat doet hij op deze wereld? Dit is wel het absolute bewijs dat God niet bestaat...quote:
ja sorry ik vind hem zeker niet de slechtste gewoon.... harm en aaron zijn slechterquote:
Ik vroeg me al af of ik het goed gehoord had. Ja dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Henk-Jan suggereert nu dat ie homo is
god bestaat ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat doet hij op deze wereld? Dit is wel het absolute bewijs dat God niet bestaat...
Jim werd ook tweede remember, en niet omdat ie zo fantastisch kon zingen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:11 schreef MissX het volgende:
idols winnen WTF
alleen maar geile chicks dan ofzo die stemmen
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Limburgse accent is wel schattig toch...?
Jim was nog leuk, Serge is gewoon eng.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jim werd ook tweede remember, en niet omdat ie zo fantastisch kon zingen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef tong80 het volgende:
Jerney neem hem in huis. Maak hem je neukertje twee dagen in de week. Niet op zondag want dan heb je iets met iemand die voor het zingen de kerk uit gaat. Stof z\'n pik eerst af voor de daad zoals je met jezelf doet iedere dag. En ruil hem in voor je hond want na dit commentaar eet die jongen zelfs beikels uit je hand. Over eikels gesproken de laatste beikel die jij hebt gezien was die van de chirurg die het aan durfde jou een beurt te geven en na een pijpbeurt pas overstag ging.
ik wil ook chipsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef Yeahinho het volgende:
Hmm.. nu reclame, zodat ik eindelijk drinken en chips kan halen.
Maar hoe kan ik dat gaan halen, en tegelijkertijd dit topic in de gaten houden?!
STILHOUDEN ALLEMAAL!!
sorry Tong ,Boris niet kunnen zingen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:08 schreef tong80 het volgende:
Kan niet zingen.
Dus net als Jamai Jim en Boris zal ie wel doorgaan.
En wederom zijn we het met elkaar eens....quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jim was nog leuk, Serge is gewoon eng.
O wacht, Serge is net geweestquote:
Ik dacht meer aan huilen... weet je wel hoe lang en hoe vaak we dan de radio moeten uitzetten/zappen???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Zometeen lekker Serge
Zou best wel lachen zijn als die Idols uiteindelijk wint![]()
Dáárom zegt HJ dat dus! Er wordt niet genoeg ge-smst!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ook al moet ik 1000000 Sms\'jes sturen!
Serge gaat iet winnen![]()
gebeurd niet...... Serge wordt tweede ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:14 schreef Sonja27 het volgende:
Ik hoop echt dat Serge op de kruk beland en er dan uitvliegt! Weg ermee!
Vooruitziende blik Peter?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O wacht, Serge is net geweest![]()
Ik dacht: ik typ ff wat provocerends, ik schakel eigenlijk net in
GRAPPIG!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O wacht, Serge is net geweest![]()
Ik dacht: ik typ ff wat provocerends, ik schakel eigenlijk net in
ik ben het wel met je eens... maar wij zijn de enige..... en CDP vind hem GEIL umzz.. ook leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Haha, mensen zijn \'t niet met me eensNou dan niet; IK vin \'m leuk
![]()
Leuker dan Serge, anyway.quote:
duh Hij is toch homo?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
OMG henkjan vindt \'m OOK homo!!
Oh eerder deze avond alquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
Plaatsvervangende schaamte daarnet bij Serge.
Het commentaar van de jury verbaast me niks, die hebben hun geloofwaardigheid eerder deze avond al verloren.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Serge niet eens zo slecht..
Beter dan A-aaaaaaaron in ieder geval..
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:14 schreef Sonja27 het volgende:
Ik hoop echt dat er op Serge op de een kruk beland en er dan uitvliegt! het liefst ergens tegen zijn hoofd. BIj voorkeur ergens op zijn stembanden.... Weg ermee!
hmmmzzz nog 1 die serge niet slecht vindquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
OMG met de beste wil van de wereld kan ik niks geils aan Serge bedenkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben het wel met je eens... maar wij zijn de enige..... en CDP vind hem GEIL umzz.. ook leuk
Hufteren zijn het.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
Plaatsvervangende schaamte daarnet bij Serge.
Het commentaar van de jury verbaast me niks, die hebben hun geloofwaardigheid eerder deze avond al verloren.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
We're a dying breed :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmzzz nog 1 die serge niet slecht vind![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef djenneke het volgende:
Ik hoop echt dat er op Serge op de een kruk beland en er dan uitvliegt! het liefst ergens tegen zijn hoofd. BIj voorkeur ergens op zijn stembanden.... Weg ermee!
ik vind hem niet geil ofzo... maar CDP welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG met de beste wil van de wereld kan ik niks geils aan Serge bedenken:\')
Ik vond hem beter dan Aäron vanavond.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmzzz nog 1 die serge niet slecht vind![]()
Ik ben visueel ingesteld, wil je daar een beetje rekening mee houden?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG met de beste wil van de wereld kan ik niks geils aan Serge bedenken:\')
Och jee, die knipogen, die zwoele blikken steeds, die opmerkingen....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
en dan vooral z\'n semi-geile camerablik zijn tenenkrommend...
Ik zeg onze internetvriendschap bij deze op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan Leonardo de Caprio voordat die ongezond ging leven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Serge zingt misschien niet eens zo slecht. Maar z\'n uitstraling... en dan vooral z\'n semi-geile camerablik zijn tenenkrommend...
O God. Ik heb een keer een optreden van Aaron gezien die ik wel leuk vond maar de rest.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
en zo zal het geschiedenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
Serge er als eerste uit daarna
Harm
aaron
Raffa
......
nou dat dan weer nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vond Serge ook best oke
Beter dan Ellen iig
Walgelijk!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Och jee, die knipogen, die zwoele blikken steeds, die opmerkingen.....
BLASFEMIST!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Leonardo de Caprio voordat die ongezond ging leven.
Zoals hij in die serie speelde (waarvan ik de naam ff kwijt ben)
CDP vindt iedereen die op tv komt en mannelijk is geil.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem niet geil ofzo... maar CDP welMaar die is homo
Nou vind ik Leonardo ook helemaal niks, maar dan nog: mochtie willen, die Serge... had hij nog wat kans bij minderjarige jongetjes...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Leonardo de Caprio voordat die ongezond ging leven.
Growing Pains?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
Raffaëla is by far de beste tot nu toe.
ja net zo een niveau als 2 weken geledenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
Angelique![]()
Ik hoop beter dan vorige week![]()
whahaha dat is waarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
CDP vindt iedereen die op tv komt en mannelijk is geil..
wat een vuile overloper.... 3 weken geleden geilde hij nog op Christonquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind hem niet geil ofzo... maar CDP welMaar die is homo
Eensch.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
gaat wel overquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
jah maar hij zou het liever met serge doen dan met christonquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een vuile overloper.... 3 weken geleden geilde hij nog op Christon
Ken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Dit nummer kan ik wel!
aaaah moet dat nou?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je wel: ze lijken best wel op elkaar
:')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
kén ik welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Dit nummer kan ik wel!
Ben je blind?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zeg onze internetvriendschap bij deze op..
Echt smerig, dit...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah maar hij zou het liever met serge doen dan met christon
Nou ik andersom
eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef Godlike02 het volgende:
Is ze steeds slanker/dunner in dr gezicht?
of lijkt het zo?![]()
Jij ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Verschrikkelijke tv, dat hier echt mensen naar kijken...
Hangt van haar haarstyle afquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef Godlike02 het volgende:
of lijkt het zo?![]()
Angelique is nog niet eens klaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Mijn top 7 van vanavond:
1. Ellen
2. Raffaela
3. Angelique
4. Aäron
5. Floortje
6. Harm
7. Serge
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef pberends het volgende:
Beste tot nu toe.
dat dacht ik ook al: zo mager!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef Godlike02 het volgende:
of lijkt het zo?![]()
dat je hier dan typtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Verschrikkelijke tv, dat hier echt mensen naar kijken...
Ellen staat week op week bij jou op 1.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Mijn top 7 van vanavond:
1. Ellen
2. Raffaela
3. Angelique
4. Aäron
5. Floortje
6. Harm
7. Serge
Dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een saai nummer is dit eigenlijk zeg
En waarom heeft ze haar oogleden helemaal ondergesmeerd met dat blauwe spul
Nee, dat blijkt. :') .quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry zit niet op school hoor![]()
Hmmmzzzz![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |