Daar zit je voor op internetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Ellen vind ik vandaag tegen vallen. En idd, die tieten zijn minder dominant aanwezig.
Jammerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Ellen vind ik vandaag tegen vallen. En idd, die tieten zijn minder dominant aanwezig.
wat doe je hier dan?? Ga naar de disco! Tieten zat!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Jah, ik heb veel rare dingen gehoord, maar nog nooit dat iemand naar Idols kijkt voor de tieten... :')quote:
Ik vind r gewoon slecht. Snap niet waarom ze er nog in zit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
Ik voel Ellen trouwens niet zo. Ze ziet er goed uit, is een technisch erg begaafd zangeres, maar mja. Doet me niks.
Hej, het gaat toch om het totaal plaatje?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jah, ik heb veel rare dingen gehoord, maar nog nooit dat iemand naar Idols kijkt voor de tieten... :\')
Done.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef Yeahinho het volgende:
Bedankt weer voor het plaatsen van de banner.
[afbeelding]
Na de Idolen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat doe je hier dan?? Ga naar de disco! Tieten zat!
Ja, d'r armen lijken inderdaad wat dikker.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef Godlike02 het volgende:
Ellen is zeker aan het groeien
Dat is leuk!
Ik wacht nog steeds op de eerste lekkere vent bij Idols... :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej, het gaat toch om het totaal plaatje?
Hehequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, d\'r armen lijken inderdaad wat dikker.
ik zie nu dat mijn opmerking op twee manieren gelezen kan wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |