O wacht, Serge is net geweestquote:
Ik dacht meer aan huilen... weet je wel hoe lang en hoe vaak we dan de radio moeten uitzetten/zappen???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Zometeen lekker Serge
Zou best wel lachen zijn als die Idols uiteindelijk wint![]()
Dáárom zegt HJ dat dus! Er wordt niet genoeg ge-smst!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ook al moet ik 1000000 Sms\'jes sturen!
Serge gaat iet winnen![]()
gebeurd niet...... Serge wordt tweede ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:14 schreef Sonja27 het volgende:
Ik hoop echt dat Serge op de kruk beland en er dan uitvliegt! Weg ermee!
Vooruitziende blik Peter?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O wacht, Serge is net geweest![]()
Ik dacht: ik typ ff wat provocerends, ik schakel eigenlijk net in
GRAPPIG!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O wacht, Serge is net geweest![]()
Ik dacht: ik typ ff wat provocerends, ik schakel eigenlijk net in
ik ben het wel met je eens... maar wij zijn de enige..... en CDP vind hem GEIL umzz.. ook leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Haha, mensen zijn \'t niet met me eensNou dan niet; IK vin \'m leuk
![]()
Leuker dan Serge, anyway.quote:
duh Hij is toch homo?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
OMG henkjan vindt \'m OOK homo!!
Oh eerder deze avond alquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
Plaatsvervangende schaamte daarnet bij Serge.
Het commentaar van de jury verbaast me niks, die hebben hun geloofwaardigheid eerder deze avond al verloren.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Serge niet eens zo slecht..
Beter dan A-aaaaaaaron in ieder geval..
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:14 schreef Sonja27 het volgende:
Ik hoop echt dat er op Serge op de een kruk beland en er dan uitvliegt! het liefst ergens tegen zijn hoofd. BIj voorkeur ergens op zijn stembanden.... Weg ermee!
hmmmzzz nog 1 die serge niet slecht vindquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
OMG met de beste wil van de wereld kan ik niks geils aan Serge bedenkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben het wel met je eens... maar wij zijn de enige..... en CDP vind hem GEIL umzz.. ook leuk
Hufteren zijn het.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
Plaatsvervangende schaamte daarnet bij Serge.
Het commentaar van de jury verbaast me niks, die hebben hun geloofwaardigheid eerder deze avond al verloren.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
We're a dying breed :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmzzz nog 1 die serge niet slecht vind![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef djenneke het volgende:
Ik hoop echt dat er op Serge op de een kruk beland en er dan uitvliegt! het liefst ergens tegen zijn hoofd. BIj voorkeur ergens op zijn stembanden.... Weg ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |