gebeurd niet...... Serge wordt tweede ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:14 schreef Sonja27 het volgende:
Ik hoop echt dat Serge op de kruk beland en er dan uitvliegt! Weg ermee!
Vooruitziende blik Peter?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O wacht, Serge is net geweest![]()
Ik dacht: ik typ ff wat provocerends, ik schakel eigenlijk net in
GRAPPIG!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O wacht, Serge is net geweest![]()
Ik dacht: ik typ ff wat provocerends, ik schakel eigenlijk net in
ik ben het wel met je eens... maar wij zijn de enige..... en CDP vind hem GEIL umzz.. ook leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Haha, mensen zijn \'t niet met me eensNou dan niet; IK vin \'m leuk
![]()
Leuker dan Serge, anyway.quote:
duh Hij is toch homo?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
OMG henkjan vindt \'m OOK homo!!
Oh eerder deze avond alquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
Plaatsvervangende schaamte daarnet bij Serge.
Het commentaar van de jury verbaast me niks, die hebben hun geloofwaardigheid eerder deze avond al verloren.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Serge niet eens zo slecht..
Beter dan A-aaaaaaaron in ieder geval..
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:14 schreef Sonja27 het volgende:
Ik hoop echt dat er op Serge op de een kruk beland en er dan uitvliegt! het liefst ergens tegen zijn hoofd. BIj voorkeur ergens op zijn stembanden.... Weg ermee!
hmmmzzz nog 1 die serge niet slecht vindquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
OMG met de beste wil van de wereld kan ik niks geils aan Serge bedenkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben het wel met je eens... maar wij zijn de enige..... en CDP vind hem GEIL umzz.. ook leuk
Hufteren zijn het.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
Plaatsvervangende schaamte daarnet bij Serge.
Het commentaar van de jury verbaast me niks, die hebben hun geloofwaardigheid eerder deze avond al verloren.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
We're a dying breed :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmzzz nog 1 die serge niet slecht vind![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef djenneke het volgende:
Ik hoop echt dat er op Serge op de een kruk beland en er dan uitvliegt! het liefst ergens tegen zijn hoofd. BIj voorkeur ergens op zijn stembanden.... Weg ermee!
ik vind hem niet geil ofzo... maar CDP welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG met de beste wil van de wereld kan ik niks geils aan Serge bedenken:\')
Ik vond hem beter dan Aäron vanavond.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmzzz nog 1 die serge niet slecht vind![]()
Ik ben visueel ingesteld, wil je daar een beetje rekening mee houden?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG met de beste wil van de wereld kan ik niks geils aan Serge bedenken:\')
Och jee, die knipogen, die zwoele blikken steeds, die opmerkingen....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
en dan vooral z\'n semi-geile camerablik zijn tenenkrommend...
Ik zeg onze internetvriendschap bij deze op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan Leonardo de Caprio voordat die ongezond ging leven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Serge zingt misschien niet eens zo slecht. Maar z\'n uitstraling... en dan vooral z\'n semi-geile camerablik zijn tenenkrommend...
O God. Ik heb een keer een optreden van Aaron gezien die ik wel leuk vond maar de rest.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
en zo zal het geschiedenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
Serge er als eerste uit daarna
Harm
aaron
Raffa
......
nou dat dan weer nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vond Serge ook best oke
Beter dan Ellen iig
Walgelijk!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Och jee, die knipogen, die zwoele blikken steeds, die opmerkingen.....
BLASFEMIST!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Leonardo de Caprio voordat die ongezond ging leven.
Zoals hij in die serie speelde (waarvan ik de naam ff kwijt ben)
CDP vindt iedereen die op tv komt en mannelijk is geil.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem niet geil ofzo... maar CDP welMaar die is homo
Nou vind ik Leonardo ook helemaal niks, maar dan nog: mochtie willen, die Serge... had hij nog wat kans bij minderjarige jongetjes...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Leonardo de Caprio voordat die ongezond ging leven.
Growing Pains?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
Raffaëla is by far de beste tot nu toe.
ja net zo een niveau als 2 weken geledenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
Angelique![]()
Ik hoop beter dan vorige week![]()
whahaha dat is waarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
CDP vindt iedereen die op tv komt en mannelijk is geil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |