Hij begon ook al te klagen toen bonnie die bos bloemen kreegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:30 schreef regenworm het volgende:
Bart zegt net.
Dat internetters klagen dat Bonnie alles doet en de rest niks
weg regie
Erg leuk voor Bonnie dat bloemetje en Bart moet zeiken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:32 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Hij begon ook al te klagen toen bonnie die bos bloemen kreeg![]()
Hoorde ik hem ook tegen Chiel zeggen. Kennelijk kan Bart wel op internet zaken vinden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:30 schreef regenworm het volgende:
Bart zegt net.
weg regie
Erruggquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:33 schreef demins het volgende:
Raffaella, van Idols, is per ongeluk zwanger geworden en wordt daar door de jury genadeloos op afgerekend! Huilend verlaat ze het podium!
![]()
duh.....triest zegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:33 schreef demins het volgende:
Raffaella, van Idols, is per ongeluk zwanger geworden en wordt daar door de jury genadeloos op afgerekend! Huilend verlaat ze het podium!
![]()
ze doet waar ze goed in isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef regenworm het volgende:
Viola zit weer op haar dikke reet
Dat is toch de beroepshouding voor de toiletjuffrouw.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef regenworm het volgende:
Viola zit weer op haar dikke reet
Ze heeft er vast de kracht niet meer voorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat kreng moet werken voor MM en niet op haar dikke reet zitten.
sorry uit principe cap ik Viola nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef cuall het volgende:
Oh wat ziet Viola eruit, is er een capper in de zaal??????????//
:'( :'( hoe moet ik dan fake jes maken, daar heb ik jullie voor nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry uit principe cap ik Viola niet
Heel goed principe. Je hebt gezien wat er gebeurt met de FOK! server als er teveel caps van dat 2-persoons dekbed komen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry uit principe cap ik Viola niet
oke dan wil het wel doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef cuall het volgende:
[..]
:\'( :\'( hoe moet ik dan fake jes maken, daar heb ik jullie voor nodig![]()
.......maar goed ik wil geen inbreuk op jou principes doen![]()
* snuf snufquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai beertje, ik heb lekker kaasfondue gegeten. Ruik je de knoflook![]()
klopt de rest van de kleding paste niet meer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt t alsof ze tafel lakens draagt![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt de rest van de kleding paste niet meer.
Wre doen een inhaalrace, omdat we vrijdag hebben moeten missenquote:
Ja net was Henk erquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef cuall het volgende:
Chiel is er ook, zowaar
Nou het klopt dat Bonnie véél harder werkt dan Violaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:30 schreef regenworm het volgende:
Bart zegt net.
weg regie
Oh ben ik blij dat ik die gemist heb, ik ben nog aan het nagenieten, en die kerel zou het maar zo verpesten.quote:
Mooi, dan ben ik weer bijgelezenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoi Talitha we hebben een deel overgeslagen![]()
Wat zijn dat voor impertinente vragenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoi Talitha, wat ruist er door jouw struikgewas![]()
hier?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:07 schreef regenworm het volgende:
Er willen er 4 slapen vanavond
Hey lieverdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal
En speciaal voor beertje:![]()
![]()
Ja, smaakt altijd lekker na een bakkiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gaat zo open net mn koffie op nu eerst![]()
Uw nieuwste schilderij "Lekke bal op een nat veld" kan mij niet bekoren!quote:
Tnx jij ook met wat je gaat drinkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, smaakt altijd lekker na een bakkie![]()
Proost alvast voor straks![]()
Dankjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx jij ook met wat je gaat drinken
*proost*![]()
Is ook heel lekkerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
* BONG4002 is Alc.vrij dus ik zit nu even niets te drinken en straks een lekkere cassis denk ik
Je had beloofd om 21.00 uur te beginnen! Ik ben een beetje grieperig en moet niet te laat naar bed, dus kun je er een beetje haast achter zetten?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gaat zo open net mn koffie op nu eerst![]()
Beterschapquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Je had beloofd om 21.00 uur te beginnen! Ik ben een beetje grieperig en moet niet te laat naar bed, dus kun je er een beetje haast achter zetten?
Als je grieperig bent moe je maar lekker onder de wol kruipen hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Je had beloofd om 21.00 uur te beginnen! Ik ben een beetje grieperig en moet niet te laat naar bed, dus kun je er een beetje haast achter zetten?
En zo is dat, lekker onder de beren wolquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je grieperig bent moe je maar lekker onder de wol kruipen hoor![]()
Ga maar lekker slapenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal lief voor me! Al proef ik bij RW iets van ironie!quote:
Ik dacht aan struikgewas, ik had er geen bal ingezienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef demins het volgende:
[..]
Uw nieuwste schilderij \"Lekke bal op een nat veld\" kan mij niet bekoren!![]()
sukkelsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dacht aan struikgewas, ik had er geen bal ingezien![]()
Ik vind er ook geen bal aan!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dacht aan struikgewas, ik had er geen bal ingezien![]()
Van mij mag je nu linea recta naar bed toequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal lief voor me! Al proef ik bij RW iets van ironie!![]()
kloptquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef BONG4002 het volgende:
Wat leuk, Chiel speelt dus de (of hoe je dat ook schrijft)
Hej newsmanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef newsman het volgende:
Hallo allemaal, was het leuk vanavond
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef newsman het volgende:
Hey Newsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef newsman het volgende:
Gats wat leuk, je hebt je Prisma Vreemde Woorden boek teruggevonden!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van mij mag je nu linea recta naar bed toe![]()
Viool had al geen service, maar haar servies is nu idd weg.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef regenworm het volgende:
Daar gaat Viola haar service
Hoi hoiquote:
Hey Mquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
regenworm ik heb je cap gejat voor het Viool in het ieder pondje gaat door het mondje![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
regenworm ik heb je cap gejat voor het Viool in het ieder pondje gaat door het mondje![]()
WBquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Viool had al geen service, maar haar servies is nu idd weg.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:28 schreef demins het volgende:
[..]
Gats wat leuk, je hebt je Prisma Vreemde Woorden boek teruggevonden!![]()
Je moet de scherven ook voorzichtig beetpakken met de blote handquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
Holt \"Het wordt gelijk een horrornight\" (door de wondjes van de scherven)
De eerste keer dat ik het met haar eens ben. Ik vond het ook helemaal niet leuk om te zien. Het zag er niet uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
Holt vond het helemaal niet leuk dat ze op de streams was toen ze de hottub inging
Ach de eerste x dat ik t eens benquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
Holt vond het helemaal niet leuk dat ze op de streams was toen ze de hottub inging
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach de eerste x dat ik t eens ben
Had t ook niet willen zien![]()
Had haar gewoon in dr hoekje laten zitten
Tja slaat een generatei over hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool : \"Mijn grootvader dronk altijd - mijn vader nooit\" - (en nou mag jij de rest invullen)
Ja heerlijk, ik vind haar stem nu prettigere, nu die iets ouder isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef A-en-M het volgende:
Leukkkkkkkkkkkk, Bonnie gaat ook mee doen.
Gezelligquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:58 schreef cuall het volgende:
Met zijn allen zingen, jongens in haken..............![]()
![]()
Bonnie is tof een echte werkerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef A-en-M het volgende:
Leukkkkkkkkkkkk, Bonnie gaat ook mee doen.
Bonnie zit voor MM in het hotel en niet voor zelf en dat straalt ze helemaal uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:58 schreef Ines.B het volgende:
Ze zou weer eens vaker moeten gaan zingen
Bonnie is de topper van het HBBquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bonnie zit voor MM in het hotel en niet voor zelf en dat straalt ze helemaal uit.
een lege mondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:02 schreef A-en-M het volgende:
Ze doet Wolf na...........
[afbeelding]
Dit is weer een fijne voor MissJquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:02 schreef A-en-M het volgende:
Ze doet Wolf na...........
[afbeelding]
ik weet utquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
1e woord heb ik al. 2e nog even over nadenken
Ik moest ook aan MissJ denken bij die capquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Dit is weer een fijne voor MissJZet je deze in de SV A van M?
Moet wel een eet programma zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:09 schreef Inca het volgende:
Krijgt Viool een eigen progamma bij Talpa?
Helaas wel :'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:09 schreef Inca het volgende:
Krijgt Viool een eigen progamma bij Talpa?
Hej rooie welkomquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:09 schreef rooie3 het volgende:
Goedeavond![]()
Was effe afkicken maar gelukkig doet Fok het weer![]()
ben vanaf vanmiddag bezig en heb al 6x gepostquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Even een infobericht:
De postcounter is weer operationeel![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:10 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Nee hoor, maar als jij uit borst meezingt slaat mijn fantasie op hol!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Muerte zijn caps zijn mooi helaas is Viola lelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Overdaad schaadtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:10 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En daar hebben we Henkquote:
Hey Rooiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:09 schreef rooie3 het volgende:
Goedeavond![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:09 schreef rooie3 het volgende:
Goedeavond![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef demins het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als jij uit borst meezingt slaat mijn fantasie op hol!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:20 schreef henk.jansen het volgende:
Oke nog een keer dan
Hallo alemaal![]()
![]()
Hai Rooiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was niet echt leuk.
Maar nu lag ik weer eens mooi op tijd in bed![]()
Talitha, mag je oude avatar weer terug? Ik ben helemaal de weg kwijt!quote:
Hoi Henk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:20 schreef henk.jansen het volgende:
Oke nog een keer dan
Hallo allemaal![]()
![]()
Ik vind 'm wel mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
Talitha, mag je oude avatar weer terug? Ik ben helemaal de weg kwijt!![]()
Waarom denk je dat ze een laken omheeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tanken ? Dat is kompleet bunkeren !
Daarom is der kerel ook blij dat ze daar zitquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:22 schreef Ines.B het volgende:
[..]
Dat ze niet misselijk is van zichzelf
Mail me de oude dan maar, dan kan ik er af en toe nog eens naar kijken!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:25 schreef demins het volgende:
[..]
Mail me de oude dan maar, dan kan ik er af en toe nog eens naar kijken!![]()
Ja dat vraag ik me ook af, Mischien heeft ze wel twee lindwormen die in ploegendienst werkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:22 schreef Ines.B het volgende:
[..]
Dat ze niet misselijk is van zichzelf
pas op want ik mail je de nieuwequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:25 schreef demins het volgende:
[..]
Mail me de oude dan maar, dan kan ik er af en toe nog eens naar kijken!![]()
Met een lindworm word je niet dikker zij welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:26 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, Mischien heeft ze wel twee lindwormen die in ploegendienst werken![]()
Hulp nodig?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi, ik kan bijna niet bij houden met cappen
Of een ingebouwde dompelpompquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:26 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, Mischien heeft ze wel twee lindwormen die in ploegendienst werken![]()
En waar zijn de modjes als je ze nodig hebtquote:
Haha o ja das waarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Met een lindworm word je niet dikker zij wel
Bij haar is t gewoon t hele jaar winter.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:28 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Haha o ja das waarWat kan het dan zijn
![]()
Hahahaha kan ook iddquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of een ingebouwde dompelpomp![]()
Haha Wat ook kan trouwens. Mischien krijgt ze thuis niet zoveel en vreet ze nu Talpa armquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bij haar is t gewoon t hele jaar winter.
Ze slaat alles op
Of thuis heeft ze alles al leeg geplunderd bij de locale superquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Haha Wat ook kan trouwens. Mischien krijgt ze thuis niet zoveel en vreet ze nu Talpa arm![]()
![]()
Hoi Parelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
De hoteliers hebben volgens mij meer lol dan de gasten![]()
Goeieavond allemaal![]()
Hej lieve parelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Dag lief pareltjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Hoi Pareltjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Die stoelen daar heeft Viola voorgezorgtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat zitten die mensen op knullige stoelen zeg![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Dat krijg je als je het niet gewend bent!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef Talitha het volgende:
Beertje, heb je nog een tip voor dat 2e woord ?
Ik heb hoofdpijn van het denken...
Hoi White_Pearl.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Meer stoelen uit een bruine kroeg voor bij de leestafelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die stoelen daar heeft Viola voorgezorgt
Heb je wat gestuurdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef Talitha het volgende:
Lol haha. Hebben al die andere mensen niks.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Of thuis heeft ze alles al leeg geplunderd bij de locale super![]()
Ben je ook aan het Mzsteriaxenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef Talitha het volgende:
Wees es liefquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het niet gewend bent!![]()
Hoi Pareltjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Die moeten gelijk een eind rijden waar zij te lui voor isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:34 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Lol haha. Hebben al die andere mensen niks.![]()
Soms,.............ben je géén vriendelijk mannetjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Beertje pakt even de berenklopperquote:
Jij vraagt eromquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Oké, ik geef je nog 5 minuten om me af te zeiken en daarna moet het afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Staat niet op het programma, dus onverwachte logés zijn dan kennelijk niet gewenstquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:35 schreef regenworm het volgende:
Waarom mogen er nu geen 4 gasten overnachten in het Hotel.
Het gaat toch om het geld en leuke beelden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje pakt even de berenklopper![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Dat ding moet oook wel eens uit de kast
Bedankt Beertje. Ik ga er zo over nadenken.quote:
Ik dee niksquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, ik geef je nog 5 minuten om me af te zeiken en daarna moet het afgelopen zijn.
PH mag meedoen.
Had ik niet gezien?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef cuall het volgende:
De PI is nog een beetje in de war, heeft spikkeltjes![]()
Mazeltjes![]()
Is goed succesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedankt Beertje. Ik ga er zo over nadenken.
Eerst even een paar meneertjes aanpakken![]()
Sorry hoor maar het is een Hotel dat geld in sammelt voor een goed doel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Staat niet op het programma, dus onverwachte logés zijn dan kennelijk niet gewenst
Arme mensen door regen en kou en zij mmmmm haha. Zij zal het niet snel koud hebben, Ze zit goed in het vetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die moeten gelijk een eind rijden waar zij te lui voor is![]()
Tja, Holt wil dat dus kennelijk nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het is een Hotel dat geld in sammelt voor een goed doel.
Het is geen vakantieoord geld![]()
![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef henk.jansen het volgende:
Bedankt voor de lieve![]()
Even de idols uitslag kijken![]()
![]()
Weet je wat mijn moeder dan vroeger altijd tegen me zeiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dee niks![]()
![]()
Da was ik nie, da was die neger
Hans Teeuwen
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Arme mensen door regen en kou en zij mmmmm haha. Zij zal het niet snel koud hebben, Ze zit goed in het vet![]()
![]()
![]()
Het is inmiddels weer in ordequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had ik niet gezien?
Maar wist niet dat PI\'s ook ziek kunnen worden
De mijne ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Weet je wat mijn moeder dan vroeger altijd tegen me zei
Nee, natuurlijk niet jij doet nooit wat!
Holt moet niet zeiken wandelende tafelkleed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, Holt wil dat dus kennelijk niet![]()
En dan op zo\\\'n toontje van \\\" wat ben je toch een dondersteen \\\"quote:
Preciesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En dan op zo\'n toontje van \" wat ben je toch een dondersteen \"![]()
Dat zeg je toch niet alleen om mij een plezier te doen, he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Soms,.............ben je géén vriendelijk mannetje![]()
inderdaad was zelf ook te laat ging nu erg snel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef A-en-M het volgende:
sjit, ik was net te laat met cappen, viooltje hapte weer
Die van mij zei altijd 'wat heb je nou weer uitgevreten'.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Weet je wat mijn moeder dan vroeger altijd tegen me zei
Nee, natuurlijk niet jij doet nooit wat!
Volgens mij ligt die s'nachts nog te happen Mquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef A-en-M het volgende:
sjit, ik was net te laat met cappen, viooltje hapte weer
Hahaha ja, ook een bekendequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die van mij zei altijd \'wat heb je nou weer uitgevreten\'.
Voor ronddwalende spinnen misschienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die s\'nachts nog te happen M![]()
Die schuift ze ook zo naar binnenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Voor ronddwalende spinnen misschien![]()
Ja idd, en dan dacht ik altijd nou ik kan het nog wel een keer flikkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Precies![]()
En meestal moetze dan dr lach inhouden
Vandaar heb ze in de ochtend ook honger t was maar een klein tussendoortjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die schuift ze ook zo naar binnen
Je zou het wel gaan denken, maar haar topic, word al wel heel leuk, zeker met die DNA cap erbijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die s\'nachts nog te happen M![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja idd, en dan dacht ik altijd nou ik kan het nog wel een keer flikken
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet alleen om mij een plezier te doen, he?![]()
net een varkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die schuift ze ook zo naar binnen
Het probleem is dat Holt de dekbedhoes van de logeerkamer aan heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Holt moet niet zeiken wandelende tafelkleed.
Moet ik nou rekenen vanaf het moment dat jij gepost hebt of vanaf het moment dat de boodschap tot me doordrongquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, ik geef je nog 5 minuten om me af te zeiken en daarna moet het afgelopen zijn.
PH mag meedoen.
Is wel erg vreemd als je ziet om welke bedragen het gaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
Er kan niet eens gepint worden daar hoor ik net
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik nou rekenen vanaf het moment dat jij gepost hebt of vanaf het moment dat de boodschap tot me doordrong![]()
Dan kunnen we nog jaren wachten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik nou rekenen vanaf het moment dat jij gepost hebt of vanaf het moment dat de boodschap tot me doordrong![]()
Beide opties bij elkaar optellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ja knullig héquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is wel erg vreemd als je ziet om welke bedragen het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |