Preciesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En dan op zo\'n toontje van \" wat ben je toch een dondersteen \"![]()
Dat zeg je toch niet alleen om mij een plezier te doen, he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Soms,.............ben je géén vriendelijk mannetje![]()
inderdaad was zelf ook te laat ging nu erg snel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef A-en-M het volgende:
sjit, ik was net te laat met cappen, viooltje hapte weer
Die van mij zei altijd 'wat heb je nou weer uitgevreten'.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Weet je wat mijn moeder dan vroeger altijd tegen me zei
Nee, natuurlijk niet jij doet nooit wat!
Volgens mij ligt die s'nachts nog te happen Mquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef A-en-M het volgende:
sjit, ik was net te laat met cappen, viooltje hapte weer
Hahaha ja, ook een bekendequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die van mij zei altijd \'wat heb je nou weer uitgevreten\'.
Voor ronddwalende spinnen misschienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die s\'nachts nog te happen M![]()
Die schuift ze ook zo naar binnenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Voor ronddwalende spinnen misschien![]()
Ja idd, en dan dacht ik altijd nou ik kan het nog wel een keer flikkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Precies![]()
En meestal moetze dan dr lach inhouden
Vandaar heb ze in de ochtend ook honger t was maar een klein tussendoortjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die schuift ze ook zo naar binnen
Je zou het wel gaan denken, maar haar topic, word al wel heel leuk, zeker met die DNA cap erbijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die s\'nachts nog te happen M![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja idd, en dan dacht ik altijd nou ik kan het nog wel een keer flikken
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet alleen om mij een plezier te doen, he?![]()
net een varkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die schuift ze ook zo naar binnen
Het probleem is dat Holt de dekbedhoes van de logeerkamer aan heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Holt moet niet zeiken wandelende tafelkleed.
Moet ik nou rekenen vanaf het moment dat jij gepost hebt of vanaf het moment dat de boodschap tot me doordrongquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, ik geef je nog 5 minuten om me af te zeiken en daarna moet het afgelopen zijn.
PH mag meedoen.
Is wel erg vreemd als je ziet om welke bedragen het gaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
Er kan niet eens gepint worden daar hoor ik net
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik nou rekenen vanaf het moment dat jij gepost hebt of vanaf het moment dat de boodschap tot me doordrong![]()
Dan kunnen we nog jaren wachten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik nou rekenen vanaf het moment dat jij gepost hebt of vanaf het moment dat de boodschap tot me doordrong![]()
Beide opties bij elkaar optellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef demins het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |