Tnx jij ook met wat je gaat drinkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, smaakt altijd lekker na een bakkie![]()
Proost alvast voor straks![]()
Dankjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx jij ook met wat je gaat drinken
*proost*![]()
Is ook heel lekkerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
* BONG4002 is Alc.vrij dus ik zit nu even niets te drinken en straks een lekkere cassis denk ik
Je had beloofd om 21.00 uur te beginnen! Ik ben een beetje grieperig en moet niet te laat naar bed, dus kun je er een beetje haast achter zetten?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gaat zo open net mn koffie op nu eerst![]()
Beterschapquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Je had beloofd om 21.00 uur te beginnen! Ik ben een beetje grieperig en moet niet te laat naar bed, dus kun je er een beetje haast achter zetten?
Als je grieperig bent moe je maar lekker onder de wol kruipen hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Je had beloofd om 21.00 uur te beginnen! Ik ben een beetje grieperig en moet niet te laat naar bed, dus kun je er een beetje haast achter zetten?
En zo is dat, lekker onder de beren wolquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je grieperig bent moe je maar lekker onder de wol kruipen hoor![]()
Ga maar lekker slapenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal lief voor me! Al proef ik bij RW iets van ironie!quote:
Ik dacht aan struikgewas, ik had er geen bal ingezienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef demins het volgende:
[..]
Uw nieuwste schilderij \"Lekke bal op een nat veld\" kan mij niet bekoren!![]()
sukkelsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dacht aan struikgewas, ik had er geen bal ingezien![]()
Ik vind er ook geen bal aan!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dacht aan struikgewas, ik had er geen bal ingezien![]()
Van mij mag je nu linea recta naar bed toequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal lief voor me! Al proef ik bij RW iets van ironie!![]()
kloptquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef BONG4002 het volgende:
Wat leuk, Chiel speelt dus de (of hoe je dat ook schrijft)
Hej newsmanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef newsman het volgende:
Hallo allemaal, was het leuk vanavond
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef newsman het volgende:
Hey Newsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef newsman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |