Hij begon ook al te klagen toen bonnie die bos bloemen kreegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:30 schreef regenworm het volgende:
Bart zegt net.
Dat internetters klagen dat Bonnie alles doet en de rest niks
weg regie
Erg leuk voor Bonnie dat bloemetje en Bart moet zeiken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:32 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Hij begon ook al te klagen toen bonnie die bos bloemen kreeg![]()
Hoorde ik hem ook tegen Chiel zeggen. Kennelijk kan Bart wel op internet zaken vinden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:30 schreef regenworm het volgende:
Bart zegt net.
Dat internetters klagen dat Bonnie alles doet en de rest niks
weg regie
Erruggquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:33 schreef demins het volgende:
Raffaella, van Idols, is per ongeluk zwanger geworden en wordt daar door de jury genadeloos op afgerekend! Huilend verlaat ze het podium!
![]()
duh.....triest zegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:33 schreef demins het volgende:
Raffaella, van Idols, is per ongeluk zwanger geworden en wordt daar door de jury genadeloos op afgerekend! Huilend verlaat ze het podium!
![]()
ze doet waar ze goed in isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef regenworm het volgende:
Viola zit weer op haar dikke reet
Dat is toch de beroepshouding voor de toiletjuffrouw.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef regenworm het volgende:
Viola zit weer op haar dikke reet
Ze heeft er vast de kracht niet meer voorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat kreng moet werken voor MM en niet op haar dikke reet zitten.
sorry uit principe cap ik Viola nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef cuall het volgende:
Oh wat ziet Viola eruit, is er een capper in de zaal??????????//
:'( :'( hoe moet ik dan fake jes maken, daar heb ik jullie voor nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry uit principe cap ik Viola niet
Heel goed principe. Je hebt gezien wat er gebeurt met de FOK! server als er teveel caps van dat 2-persoons dekbed komen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry uit principe cap ik Viola niet
oke dan wil het wel doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef cuall het volgende:
[..]
:\'( :\'( hoe moet ik dan fake jes maken, daar heb ik jullie voor nodig![]()
.......maar goed ik wil geen inbreuk op jou principes doen![]()
* snuf snufquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai beertje, ik heb lekker kaasfondue gegeten. Ruik je de knoflook![]()
klopt de rest van de kleding paste niet meer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt t alsof ze tafel lakens draagt![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt de rest van de kleding paste niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |