Gats wat leuk, je hebt je Prisma Vreemde Woorden boek teruggevonden!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van mij mag je nu linea recta naar bed toe![]()
Viool had al geen service, maar haar servies is nu idd weg.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef regenworm het volgende:
Daar gaat Viola haar service
Hoi hoiquote:
Hey Mquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
regenworm ik heb je cap gejat voor het Viool in het ieder pondje gaat door het mondje![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
regenworm ik heb je cap gejat voor het Viool in het ieder pondje gaat door het mondje![]()
WBquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Viool had al geen service, maar haar servies is nu idd weg.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:28 schreef demins het volgende:
[..]
Gats wat leuk, je hebt je Prisma Vreemde Woorden boek teruggevonden!![]()
Je moet de scherven ook voorzichtig beetpakken met de blote handquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
Holt \"Het wordt gelijk een horrornight\" (door de wondjes van de scherven)
De eerste keer dat ik het met haar eens ben. Ik vond het ook helemaal niet leuk om te zien. Het zag er niet uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
Holt vond het helemaal niet leuk dat ze op de streams was toen ze de hottub inging
Ach de eerste x dat ik t eens benquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
Holt vond het helemaal niet leuk dat ze op de streams was toen ze de hottub inging
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach de eerste x dat ik t eens ben
Had t ook niet willen zien![]()
Had haar gewoon in dr hoekje laten zitten
Tja slaat een generatei over hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool : \"Mijn grootvader dronk altijd - mijn vader nooit\" - (en nou mag jij de rest invullen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |