Haha Wat ook kan trouwens. Mischien krijgt ze thuis niet zoveel en vreet ze nu Talpa armquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bij haar is t gewoon t hele jaar winter.
Ze slaat alles op
Of thuis heeft ze alles al leeg geplunderd bij de locale superquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Haha Wat ook kan trouwens. Mischien krijgt ze thuis niet zoveel en vreet ze nu Talpa arm![]()
![]()
Hoi Parelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
De hoteliers hebben volgens mij meer lol dan de gasten![]()
Goeieavond allemaal![]()
Hej lieve parelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Dag lief pareltjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Hoi Pareltjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Die stoelen daar heeft Viola voorgezorgtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat zitten die mensen op knullige stoelen zeg![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Dat krijg je als je het niet gewend bent!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef Talitha het volgende:
Beertje, heb je nog een tip voor dat 2e woord ?
Ik heb hoofdpijn van het denken...
Hoi White_Pearl.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Meer stoelen uit een bruine kroeg voor bij de leestafelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die stoelen daar heeft Viola voorgezorgt
Heb je wat gestuurdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef Talitha het volgende:
Lol haha. Hebben al die andere mensen niks.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Of thuis heeft ze alles al leeg geplunderd bij de locale super![]()
Ben je ook aan het Mzsteriaxenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef Talitha het volgende:
Wees es liefquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het niet gewend bent!![]()
Hoi Pareltjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Die moeten gelijk een eind rijden waar zij te lui voor isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:34 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Lol haha. Hebben al die andere mensen niks.![]()
Soms,.............ben je géén vriendelijk mannetjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het niet gewend bent!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |