Beertje pakt even de berenklopperquote:
Jij vraagt eromquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het niet gewend bent!![]()
Oké, ik geef je nog 5 minuten om me af te zeiken en daarna moet het afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het niet gewend bent!![]()
Staat niet op het programma, dus onverwachte logés zijn dan kennelijk niet gewenstquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:35 schreef regenworm het volgende:
Waarom mogen er nu geen 4 gasten overnachten in het Hotel.
Het gaat toch om het geld en leuke beelden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje pakt even de berenklopper![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Dat ding moet oook wel eens uit de kast
Bedankt Beertje. Ik ga er zo over nadenken.quote:
Ik dee niksquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, ik geef je nog 5 minuten om me af te zeiken en daarna moet het afgelopen zijn.
PH mag meedoen.
Had ik niet gezien?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef cuall het volgende:
De PI is nog een beetje in de war, heeft spikkeltjes![]()
Mazeltjes![]()
Is goed succesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedankt Beertje. Ik ga er zo over nadenken.
Eerst even een paar meneertjes aanpakken![]()
Sorry hoor maar het is een Hotel dat geld in sammelt voor een goed doel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Staat niet op het programma, dus onverwachte logés zijn dan kennelijk niet gewenst
Arme mensen door regen en kou en zij mmmmm haha. Zij zal het niet snel koud hebben, Ze zit goed in het vetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die moeten gelijk een eind rijden waar zij te lui voor is![]()
Tja, Holt wil dat dus kennelijk nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het is een Hotel dat geld in sammelt voor een goed doel.
Het is geen vakantieoord geld![]()
![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef henk.jansen het volgende:
Bedankt voor de lieve![]()
Even de idols uitslag kijken![]()
![]()
Weet je wat mijn moeder dan vroeger altijd tegen me zeiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dee niks![]()
![]()
Da was ik nie, da was die neger
Hans Teeuwen
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Arme mensen door regen en kou en zij mmmmm haha. Zij zal het niet snel koud hebben, Ze zit goed in het vet![]()
![]()
![]()
Het is inmiddels weer in ordequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had ik niet gezien?
Maar wist niet dat PI\'s ook ziek kunnen worden
De mijne ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Weet je wat mijn moeder dan vroeger altijd tegen me zei
Nee, natuurlijk niet jij doet nooit wat!
Holt moet niet zeiken wandelende tafelkleed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, Holt wil dat dus kennelijk niet![]()
En dan op zo\\\'n toontje van \\\" wat ben je toch een dondersteen \\\"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |