jas die GS er toch uitquote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
400 of 750cc [afbeelding]
Mja DE motor voor jou dus :-)quote:
quote:
Heb wel eens een V4 voorbij horen komen, wat een uber gaaf geluidjequote:Op zondag 5 februari 2006 13:52 schreef yup het volgende:
[..]
Mja DE motor voor jou dus :-)
Of een VFR400RR (niet die ouwe maankoplamp ding maar met die 2 koplampen).
Maar weet niet of je tevreden zal zijn met een 400 qua vermogen etc...
What about VFR 750 ofzoOok leuke brommers toch
Snel genoeg met 100 pk etc.
Wat zijn je eisen eigenlijk
De VFR is wel lollig, maar is wel erg braaf.Vermogen afgifte gaat zeer mooi geleidelijk zonder een wauw-momentje, en dat is bij de zxr wel anders. Ook heeft de ZXR meer pk's en een stoerder uiterlijk, al vind ik de 2 ronde koplampen voortaan aardig oudbollig.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Moet nog wel even een paar honderd euro bijelkaar sprokkelen, ter zekerheid![]()
[..]
Heb wel eens een V4 voorbij horen komen, wat een uber gaaf geluidje![]()
Dat was dus een VFR400 neem ik aan. Vanochtend inderdaad ook even rondgekeken op inet naar een VFR 600/750, zijn ook niet al te duur nee.. al heb je dan wel een iets ouder fietsje van eind jaren 80. Toch vind ik de ZXR-750 wel een stukkie mooier. Of nee, die met dubbele koplampen zijn al wat nieuwer zeker? Volgens mij zitten die boven mijn budget
Eisen?
-rond de 100 pk
-liefst rood met wit/zwarte kleurstelling
-supersport
-budget 2000-2500
-liefst minder dan 50.000 km
-lekker uiterlijk
alhoewel kawaquote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eisen?
-rond de 100 pk
-liefst rood met wit/zwarte kleurstelling
-supersport
-budget 2000-2500
-liefst minder dan 50.000 km
-lekker uiterlijk
205 pk en 165 kilo zal genoeg wauw effect geven denk ik. (GSX-R1000 Yoshimura ding)quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
De VFR is wel lollig, maar is wel erg braaf.Vermogen afgifte gaat zeer mooi geleidelijk zonder een wauw-momentje, en dat is bij de zxr wel anders. Ook heeft de ZXR meer pk\\\'s en een stoerder uiterlijk, al vind ik de 2 ronde koplampen voortaan aardig oudbollig.
en een vfr is geen SS
De meeste fzr-en zijn blauw, weet je ook waarom?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef yup het volgende:
Als je echt snel wilt kan je ook een ouwe FZR1000 kopen, zijn idioot snel en kosten geen reet meer :-)
Weet alleen niet of het iets is voor fapcum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
2takt tanken, hoef je niet meer te kijken naar het oliepeil.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef yup het volgende:
Gewoon altijd 5 liter olie in je buddy pleuren, kennie misgaan
Na iedere rit ene beetje olie erbij, kan ie nooit olie te weinig hebben
Het is geen fokking citroen ofzoquote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
2takt tanken, hoef je niet meer te kijken naar het oliepeil.
Hmm tja.. ik vind dubbele (ronde) koplampen juist heel erg gaafquote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
De VFR is wel lollig, maar is wel erg braaf.Vermogen afgifte gaat zeer mooi geleidelijk zonder een wauw-momentje, en dat is bij de zxr wel anders. Ook heeft de ZXR meer pk\'s en een stoerder uiterlijk, al vind ik de 2 ronde koplampen voortaan aardig oudbollig.
en een vfr is geen SS
Vanaf zijperspectief een erg mooie fiets ja, ook vrij jong ('96). Alleen vind het neusje dan weer iets minder. Kwa prijs zou het ook al weer lastig worden, aangezien er ook al 2500 geboden isquote:Op zondag 5 februari 2006 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alhoewel kawade shit is natuurlijk
vind ik zo een YZF-750 meer van deze tijd
[[url=http://images.speurders.nl/images/15/1530/15305236_1.jpg]afbeelding][/url]
Mja 400 lijkt me ook te weinig.. dat gaat iets sneller dan de GS. Een 750 met 107 pk bij 200 kg lijkt me wel genoeg >:Oquote:Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Maareeuh, verder wel eens met Flick. Fulcrum, als je toch echt wil raggen moet je voor die 750 gaan, met die 400 zul je wel hebben dat je na een tijdje meer wil
Hmm dan rijd ik mezelf hardstikke dood :') :') :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef yup het volgende:
Als je echt snel wilt kan je ook een ouwe FZR1000 kopen, zijn idioot snel en kosten geen reet meer :-)
..
Past ook nog eens in z\'n budget :-)
Kwa uiterlijk vind ik hem ook best ok, grappige mickey mouse oren ookquote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef yup het volgende:
FZR1000 voor 2300 euri\'s![]()
dat is nou de ideale ragbikequote:Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk vind ik hem ook best ok, grappige mickey mouse oren ook
Waar zie je me voor aan, _natuurlijk_ voor m'n Aquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jawis![]()
Alvast veel succes (mits voor rijbewijs A)
![]()
Dat vonden we toen al lelijk, maar het is wel aerodynamisch.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Youssef het volgende:
Kwa uiterlijk vind ik hem ook best ok, grappige mickey mouse oren ook
Ik dacht dat'ie ook een beetje licht moest zijn.quote:
knap duur, gezien de km's en het jaartal is 1000 euro minder ook genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef yup het volgende:
FZR1000 voor 2300 euri\'s![]()
quote:Op zondag 05 februari 2006 16:00 schreef Phatzak het volgende:
Anders maar eens op de maasvlakte meeten als het toch slecht weer is?
Slecht als in Raus motorloos, Rebbel die de kachel nog voor haar kindekes stookt en niemand die zin heet een route uit te stippelen met dit matige 5 graden weer.
Kan je hem even echt uitlaten
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:38 schreef dunc het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan, _natuurlijk_ voor m\'n A![]()
HeeeeH een lurker.quote:
Vind er maar eens 1, ze vragen voor de meest lelijke motoren nog rond of meer dan 1500 euro.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:42 schreef Gawaine het volgende:
knap duur, gezien de km\'s en het jaartal is 1000 euro minder ook genoeg.
na 2 jaar ben je ook niet blij met een 'volle' gs hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 11:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Yup, koop toch een leuke GS, na 2 jaar ben je toch niet meer blij met een \"volle\" 400cc fiets.
Raus al niet meer na 2-3 maanden zonder rijbewijs.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:53 schreef Roderick2085 het volgende:
na 2 jaar ben je ook niet blij met een \\\'volle\\\' gs hoor
Er zijn zat fietsen onder de ¤2500quote:Op zondag 5 februari 2006 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
Dat zijn nog eens goede bijdragen RB.Keigave fietsen.
Meer dan betaalbaar.
![]()
Beste wat ik ooit op Fok! voorbij heb zien komen onder de 2.500 euro.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HeeeeH een lurker.![]()
Goed idee wel.![]()
Daar sloten we in 2004 het Fok! motormeet seizoen mee af.
Tevens een tribute to Raus voor het behalen van het rijbewijs.![]()
[..]
Vind er maar eens 1, ze vragen voor de meest lelijke motoren nog rond of meer dan 1500 euro.![]()
Zeker voor een FZR1000 is dit tegenwoordig (helaas) geen gekke prijs.
En er zal nog wel wat speling in zitten.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
HONDA
Type: CBR 900 RR FIREBLADE
Km stand: 54400
Bouwjaar: 1992
Kleur: ZWART/ZILV
Prijs: ¤ 2.450,00
Omschrijving: Mooie sterke Blade. Met sportdemper
of een ZX9R
voor ¤ 2.500,00
of FZR1000
voor ¤ 2.400,00
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zijn leuke dingen
![]()
maar niet geschikt voor onze 22.1KW vrienden![]()
Weet ik niet heb alleen ff gezocht op 25Kw fietsen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is daar een 2e goedkeuring voor ?![]()
Alkmaar.. maar familie en festivals in Burgumquote:
Als dat een goeie fiets is, zonder schade, en de mechanische staat is goed, niet idioot veel km\'s erop, en ook nog eens echt 25kw, dan is het echt te fokking goedkoop.quote:
Meteen gemonteeerdquote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
Oj, ben terugBen ff langs Roderick geweest die nog wat pakketjes voor mij had liggen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry van dat laatste OPM. Monkey see, monkey doVind het achterlicht in het echt beter eruit zien dan op de foto, en nu hopelijk geen last van lampjes die steeds kapot gaan aangezien het LEDjes zijn
Spiegeltje moet ik nog erg aan wennen, ik zag er in eerste instantie geen ene flikker inToen ik zo ongeveer in de buurt van Amsterdam was had ik eindelijk de juiste configuratie gevonden om toch nog wat te zien
Heel groot verschil met het zicht van de mickey mouse oren, maar goed. Ik hoef in principe niet te weten wat er achter me gebeurd omdat ik toch altijd de snelste op de weg ben
Let trouwens bij de eerste foto ook op de remhendel en laat je niet verblinden door het dekseltje
Thx Roderick, voor het aanbieden van de faciliteiten en je zusje![]()
Zelfs een Blade kan met minder vermogen gekocht wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is daar een 2e goedkeuring voor ?![]()
ik geloof dat ik daar wat gemist hebquote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
Oj, ben terugBen ff langs Roderick geweest die nog wat pakketjes voor mij had liggen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry van dat laatste OPM. Monkey see, monkey doVind het achterlicht in het echt beter eruit zien dan op de foto, en nu hopelijk geen last van lampjes die steeds kapot gaan aangezien het LEDjes zijn
Spiegeltje moet ik nog erg aan wennen, ik zag er in eerste instantie geen ene flikker inToen ik zo ongeveer in de buurt van Amsterdam was had ik eindelijk de juiste configuratie gevonden om toch nog wat te zien
Heel groot verschil met het zicht van de mickey mouse oren, maar goed. Ik hoef in principe niet te weten wat er achter me gebeurd omdat ik toch altijd de snelste op de weg ben
Let trouwens bij de eerste foto ook op de remhendel en laat je niet verblinden door het dekseltje
Ach, nog eventjes dan maak ik ze schoon valt het niet op omdat de afdekplaat net zo vies isquote:
En naked ook helemaal niet slechtquote:Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Triumph Daytona 900
Hmmm best leuke machine![]()
Bug !quote:Code #52 Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
netjesquote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm ja leuk spul, best welquote:Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
HONDA
Type: CBR 900 RR FIREBLADE
Km stand: 54400
Bouwjaar: 1992
Kleur: ZWART/ZILV
Prijs: ¤ 2.450,00
Omschrijving: Mooie sterke Blade. Met sportdemper
of een ZX9R
voor ¤ 2.500,00
of FZR1000
voor ¤ 2.400,00
Ah, that makes sensequote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef dunc het volgende:
[..]
Alkmaar.. maar familie en festivals in Burgum![]()
Hmm nouja met kuip is ie ook best leuk.. ook dubbele koplampjesquote:Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef hicham het volgende:
[..]
En naked ook helemaal niet slechtBeter zelfs
met wat kleine aanpassingen
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:36 schreef ondeugend het volgende:
[[url=http://www.dumpanimage.com/up/t2/20060205/ZHPgbhsNsL.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Neeejjjquote:Op zondag 5 februari 2006 21:02 schreef Rausdouwer het volgende:
Ook thuis.![]()
![]()
Ik heb niet zo veel zin om nog bij te lezen, maar ik heb wel het een en ander gezien:
1)Hicham heeft wel gebruik gemaakt van die site zo te zien, want hij heeft heel wat rode bandit materialen erbij gepimpt.
Cool hoor Hicham.
Zelf zou ik wel voor 2 spiegels gaan, ik merk dat ik de rechterspiegel (vooral bij het motorrijden) veel gebruik. Denk aan inhalen, naar rechts afslaan waarbij je een fietspad kruist etc.
Verklaart uzelf naderquote:2) Die XL500 was best gaaf.![]()
Goed punt vriend, daar slaap ik even een nachtje overquote:Op zondag 5 februari 2006 21:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maarre hoe ga je die video suveilance wagen achter je spotten met die spiegels![]()
Ja ik had al meegekregen dat je flink aan het speuren en bieden was op Ebay.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:07 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
NeeejjjAlles wat ik heb gekocht is via Ebay, dit is al een hele tijd gaande tussen mij en Roderick
Alle pakketjes gingen zijn kant op, dan hoef ik ook geen verantwoording tegenover mijn ouders af te leggen waar al die spulletjes toch voor nodig zijn als mijn motor het zonder die spulletjes ook doet
Het wachten was alleen op relatief goed weer, tijd & zin om daarheen te crossen en de boel te monteren
Ik had overigens ook een roestvrij stalen boutenset gekocht (omdat ik hier en daar wat verroeste boutjes heb doordat de motor buiten staat), maar de boutlengtes / vormen / aantallen komen niet echt overeenDaar ga ik nog even achteraan en anders ga ik een pimb-set kopen van de site die Youssef laatst had gepost
[..]
Verklaart uzelf nader![]()
[..]
Goed punt vriend, daar slaap ik even een nachtje over![]()
![]()
quote:En waarschijnlijk komt rechterspiegeltje er ook nog op Raus
Katten zijn coole beestenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:36 schreef ondeugend het volgende:
[[url=http://www.dumpanimage.com/up/t2/20060205/ZHPgbhsNsL.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Jet stream dark gray van MDI.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef Youssef het volgende:
@ raus: van welk merk is jouw ruitje?![]()
@ rest: van welk merk is Raus d\'r ruitje?![]()
Begrijp ik ook vaak niet als ze zo een ruitje kopen wat helemaal zwart, blauw of ander kleurtje is.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Jet stream dark gray van MDI.Dark gray omdat je er dan nog doorheen kunt kijken, maar het oogt gewoon zwart. Als je echt gewoon zwart nam dan kun je niet door je ruitje kijken dus kun je er ook niet meer achter wegkruipen en dat is niks.
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Jet stream dark gray van MDI.Dark gray omdat je er dan nog doorheen kunt kijken, maar het oogt gewoon zwart. Als je echt gewoon zwart nam dan kun je niet door je ruitje kijken dus kun je er ook niet meer achter wegkruipen en dat is niks.
![]()
Niks, 9 van de 10 keer kijk je toch over je ruitje heenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:13 schreef yup het volgende:
Begrijp ik ook vaak niet als ze zo een ruitje kopen wat helemaal zwart, blauw of ander kleurtje is.
Als het nou doorzichtig is, a la, maar soms zie je gewoon ondoorzichtige kuipruitjes![]()
Wat heb je daar nou weer aan :/
Joehoeeeeequote:Op zondag 5 februari 2006 23:16 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft er iemand nog tips of een merk + type van een helm die goed ontwasemd![]()
Ik word echt doodziek van de condens op m'n vizier![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Joehoeeeee
Wat zeg je er van, zou ik me hier op kunnen vertonen:?![]()
[afbeelding]
Jij moet haar wel mooi vinden natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Shark RSF2quote:Op zondag 5 februari 2006 23:16 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft er iemand nog tips of een merk + type van een helm die goed ontwasemd![]()
Ik word echt doodziek van de condens op m\'n vizier![]()
Ik heb dit artikel gelezen en nu wil ik weten of er een dealer is in nederland![]()
Een helm met verwarmde vizierNooit meer condens
![]()
Zeus ZS-508![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
even naar andere Triumph-modellen kijken![]()
![]()
Deze:quote:Op zondag 5 februari 2006 23:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Shark RSF2nog geen 1x beslagen visier gehad
![]()
Jaquote:Op zondag 5 februari 2006 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Neusje is niet erg mooi.. ziet er weer zo sterk verouderd uit![]()
quote:
Dat heb ik al vaker gehoord jahquote:Op zondag 5 februari 2006 23:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die hebben ze te snel willen maken.... hadden niet genoeg tijd om het kontje af te maken
![]()
verder is ie leuk, dat zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 23:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaker gehoord jah![]()
Toch vind ik het iets hebben![]()
Als ik je een tip mag geven, als je je A gaat halen om een zwaardere motor te kopen moet je niet naar 600-tjes kijkenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
ZXR-750 staat nog steeds op 1![]()
En die edit: ja leuk![]()
Of de Daytona 675:![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:02 schreef Rausdouwer het volgende:
3) Wat een schatjesallebei van jou Ondeugend?
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven, als je je A gaat halen om een zwaardere motor te kopen moet je niet naar 600-tjes kijken![]()
Vanaf 750cc is het spannend1000 is te zwaar voor mij op de GSX-1000R na
![]()
Superbowl!quote:Op zondag 5 februari 2006 23:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaker gehoord jah![]()
Toch vind ik het iets hebben![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Superbowl!
[afbeelding]
Lopende kleerkasten :')
Toen ik met m'n broer reed moest ik 2 keer zoveel schakelen om genoeg trekkracht te houden om er vandoor te kunnen sprinten.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef Youssef het volgende:
[..]Waarom dat nu weer
Met 600\'tjes kan je alle kanten op![]()
Maar ik zou wel graag zo snel mogelijk een 1000 willen [afbeelding]Aan de andere kan wil ik deze ook nooit kwijt.![]()
Oops, tis al laat, foutjequote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
en moet je daarvoor jezelf quoten
denk niet dat ik het dit jaar helemaal ga kijken... dan word het toch wel laat
Doh, als je gaat vergelijken ok.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Toen ik met m\'n broer reed moest ik 2 keer zoveel schakelen om genoeg trekkracht te houden om er vandoor te kunnen sprinten.
Bij 160 Km/U moest ik terugschakelen als hij er vandoor ging![]()
25Kw ookquote:Op maandag 6 februari 2006 00:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Doh, als je gaat vergelijken ok.
Maar 600CC gaat nog steeds dodelijk hard.![]()
een 125cc kan al dodelijk hard gaan..... letterlijk danquote:Op maandag 6 februari 2006 00:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Doh, als je gaat vergelijken ok.
Maar 600CC gaat nog steeds dodelijk hard.![]()
Tja.. maar de ZXR-750 heeft evenveel pekaatjes als de 600CC fietsen, maar is wel stukkie zwaarder. Die Triumph Daytona 900 heeft ook zo'n 100pk. Naja, 100pk lijkt mij wel genoeg om me enkele jaren mee te vermakenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven, als je je A gaat halen om een zwaardere motor te kopen moet je niet naar 600-tjes kijken![]()
Vanaf 750cc is het spannend1000 is te zwaar voor mij op de GSX-1000R na
![]()
quote:
volkslied viel zwaar tegenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:15 schreef R2-D2 het volgende:
Mwoah, volkslied viel wel mee![]()
Om even terug te komen op mijn stelling:
Een 600CC jankt wel mooier![]()
![]()
![]()
Ik heb er geen logische verklaring voor ofzo hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 00:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tja.. maar de ZXR-750 heeft evenveel pekaatjes als de 600CC fietsen, maar is wel stukkie zwaarder. Die Triumph Daytona 900 heeft ook zo'n 100pk. Naja, 100pk lijkt mij wel genoeg om me enkele jaren mee te vermaken![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb er geen logische verklaring voor ofzo hoormaar dat gevoel heb ik
![]()
Bijvoorbeeld:
ik zou in bed moeten liggen maar in plaats daarvan zit ik naar de superbowl te kijken waar ik niks van snap![]()
Uhmmmmmm... 750 of 1000 denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 00:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volkslied viel zwaar tegen![]()
maar om terug te komen op jou stellen
jankt beter als wat? een 750 of 1000?
Ik ook nietquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
Gixxer SRAD is ook heel erg lekker zeg.. of een 750cc GSXR uit '92 of jonger![]()
[..]
![]()
![]()
'92quote:Op maandag 6 februari 2006 00:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
Gixxer SRAD is ook heel erg lekker zeg.. of een 750cc GSXR uit '92 of jonger![]()
quote:
quote:
nee geen pinlock wel een bewerkt standaard visierquote:Op zondag 5 februari 2006 23:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Deze:
[afbeelding]
Jij hebt toch met pinlock?
Teletubbietijd!quote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Toen ik met m\'n broer reed moest ik 2 keer zoveel schakelen om genoeg trekkracht te houden om er vandoor te kunnen sprinten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Volgens mij moesten zelfs de 900 cc supersport motoren terugschakelen om bij te blijven als ik bij 160 km/u tussendoor gas ging geven met de koppelbeemer.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben benieuwd wie die censuur is.quote:Hee Patrick,
Leuk dat je de foto's voor mij wil bewerken. Daar ben ik niet zo'n ster in.
Ik heb je er 5 gestuurd, omdat ik ook nog vragen kreeg of ik foto's van
de achterkant heb.
Alvast bedankt voor het aanbod.
Vriendelijke groet,
....
P.S. <censuur> (mijn EX) wil met je motor trouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maarre....ik ga maar es even op het gemakkie bijlezenwat er allemaal is gebeurd in Fok!MC!land, tijd genoeg vandaag
...of toch niet
![]()
@ Wordlbeater: you've had a hell of a tripfor a hell of a bike
*I'll do what I want, cuz I can*
Ben gewoon druk bezig.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:16 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het me u? Vertel eens wat meer over jezelf, we horen zo weinig van je de laatste tijdBlijft meestal maar bij een goedemorgen, goedenavond, wat nachtposts en een grappig filmpje of foto
![]()
Ik ga nog even een uurtje liggen
Hoop dat het bij een uurtje blijft want heb nog genoeg te doen voor vandaag
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Wat een herrie, wat een herrie, wat een herrieeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat op de vroege ochtend, mijn arme oortjes
Zucht, toen ik nog zo oud was als jij ...
Mogguh!![]()
quote:
Echt het beste nummer ooit gemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef hicham het volgende:
Wat een herrie, wat een herrie, wat een herrieeeeeeeeeeee [afbeelding]
En dat op de vroege ochtend, mijn arme oortjes
1990quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond even een torrent dowloaden, nummer zit diep in mijn genen, maar heb hem nog niet op CD.
Toendertijd was een bandje in je walkman de Ipod van nu.![]()
In het licht van de tijd gezien, pure oldskool black metal.quote:3. People Of The Lie
Don't look at me as if I didn't know
Your vanity is all you ever show
What you believe and advocate
Fanatic dogma recycled from yesterday
Got a master plan
Genocide
Can't understand
People of the lie
You are to me the waste of flesh and blood
I'd love to see you buried in the mud
And when you die no one will shed a tear
So pass me by don't need your hatred here
Got a master plan
Genocide
Can't understand
People of the lie
Prejudice, intolerance, eye for an eye
[SOLO - FRANK]
You cannot hide behind those empty claims
Your racist pride is nothing but a game
And you will lose for right is on the side
Of those who choose to fight for humankind
Got a master plan
Genocide
Can't understand
People of the lie
You can't believe
Don't be deceived
4. World Beyond
Reach for the reaper's scythe
Sailing the river Styx
Watching the other side
Casting an ancient hex
Journey to the gates of hell
Dying to break the bond
Nothing but a soul to sell
No room in satan's pond
Fearless mind
Ghost explores
Spectre flies
Journey to the world beyond
Casting off spheres of pain
Revel in joy you've found
Laughing as colours fade
Flying free and unbound
The bargain has been kept
From beyond the gate souls call
It's too late for regrets
On deaf ears pleading falls
Fearless mind
Ghost explores
Spectre flies
Journey to the world beyond
[SOLO - MILLE]
[SOLO - FRANK]
Fearful mind
Spectre trapped
No return
Welcome to the world beyond
M'n broer is nu van plan om z'n Z1000 weg te doen/ in te ruilen voor een 2-cilinder SSquote:Op maandag 6 februari 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij moesten zelfs de 900 cc supersport motoren terugschakelen om bij te blijven als ik bij 160 km/u tussendoor gas ging geven met de koppelbeemer.
Een grote cylinderinhoud maakt niet gelukkig als je het aan een viercylinder koppelt.![]()
quote:Mailtje.![]()
[..]
Ik ben benieuwd wie die censuur is.![]()
![]()
Heb jij een tatoetje van een van Madonna's liedjes op een lichaamsdeel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Some boys kiss me, some boys hug me
I think they’re o.k.
If they don’t give me proper credit
I just walk away
They can beg and they can plead
But they can’t see the light, that’s right
’cause the boy with the cold hard cash
Is always mister right, ’cause we are
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:35 schreef R2-D2 het volgende:
M'n broer is nu van plan om z'n Z1000 weg te doen/ in te ruilen voor een 2-cilinder SS![]()
Dinsdag gaan we samen naar een VTR SP2 kijken![]()
Al dat geklets van mij over 2-cilinders en dan ook nog de mededeling dat Worldbeater terug naar z'n koppel roots is![]()
quote:Heb jij een tatoetje van een van Madonna's liedjes op een lichaamsdeel?
![]()
zo te lezen is FOK geen goed medium voor jouquote:Op maandag 6 februari 2006 11:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
M'n broer is nu van plan om z'n Z1000 weg te doen/ in te ruilen voor een 2-cilinder SS![]()
Dinsdag gaan we samen naar een VTR SP2 kijken![]()
Al dat geklets van mij over 2-cilinders en dan ook nog de mededeling dat Worldbeater terug naar z'n koppel roots is![]()
[..]
Heb jij een tatoetje van een van Madonna's liedjes op een lichaamsdeel?
[..]
![]()
Als je 2 broers hebt dan krijg je een aangeboren hekel aan Madonna denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
Maar als je het over een artiest hebt die progressie gemaakt heeft.![]()
Madonna de laatste 10 jaar.![]()
Supermamma.![]()
Alleen commerciele teksten gaan erg dood op de platte symboliek van het refrein.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zo te lezen is FOK geen goed medium voor jouje word alleen maar op rare ideeen gebracht
![]()
Dan reed ze nu nog op d'r Rebbelletje, nadat ze de ZZR600 had verkocht omdat die boven de 200 niet zo stabiel meer wasquote:Op maandag 6 februari 2006 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zo te lezen is FOK geen goed medium voor jouje word alleen maar op rare ideeen gebracht
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:52 schreef R2-D2 het volgende:
Als je 2 broers hebt dan krijg je een aangeboren hekel aan Madonna denk ik![]()
Ik snap die hele ZZR actie nog steeds niet als er niet gelijk een opvolger voor de deur staat.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:55 schreef hicham het volgende:
Dan reed ze nu nog op d'r Rebbelletje, nadat ze de ZZR600 had verkocht omdat die boven de 200 niet zo stabiel meer was
Moet je eens nagaan wat voor een slechte invloed jij hebt op emotioneel instabiele mensenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik snap die hele ZZR actie nog steeds niet als er niet gelijk een opvolger voor de deur staat.![]()
Geef mij maar soul of rockquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vond Madonna altijd iets voor meisjes.
![]()
![]()
Veel te gladde muziek, altijd over flieftheid. Hoog K3 gehalte, maar dan in ut Engels.![]()
Qua sfeer vind ik Frozen wel mooi, de tekst is wat te sim-pel.![]()
[..]
Ik heb daar op gezeten maar niet op gereden. De SP kon ik net op geloof ik en voelde zwaarquote:Ik snap die hele ZZR actie nog steeds niet als er niet gelijk een opvolger voor de deur staat.![]()
Misschien toch een VTR Firestrom proberen, die is toch niet zo groot en/of duur.![]()
Ik snap het zelf niet eensquote:Op maandag 6 februari 2006 12:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet je eens nagaan wat voor een slechte invloed jij hebt op emotioneel instabiele mensen
Jij als professionele motorhopper zou haar actie toch wel minstens moeten begrijpen en aan ons uit kunnen leggen?
Ik heb ook tijdelijk wat ruis in mijn cognitieve eigenschappen op vrouwlijk gebied.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:06 schreef hicham het volgende:
Moet je eens nagaan wat voor een slechte invloed jij hebt op emotioneel instabiele mensen
Jij als professionele motorhopper zou haar actie toch wel minstens moeten begrijpen en aan ons uit kunnen leggen?
Namen willen we.quote:
De nieuwe GSX-R750 is ook leuk, rond de 160 kilo.quote:Ik heb daar op gezeten maar niet op gereden. De SP kon ik net op geloof ik en voelde zwaar![]()
Er zijn 2 motoren die indruk op me hebben gemaakt, dat is de ZX-6R (636) en de GSX-1000R![]()
quote:
waarom zou je een vrouw willen begrijpenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb ook tijdelijk wat ruis in mijn cognitieve eigenschappen op vrouwlijk gebied.
Als ik in 1 maand 5 vrouwen wel kan boeien, maar niet kan begrijpen dan is het even de omgekeerde wereld aan deze kant.![]()
![]()
quote:Ik lul teveel vandaag.![]()
![]()
![]()
En ik had wel ingeschat dat als eenmaal het geld binnen, de beslissing ineens 10 keer zo moeilijk is om het weer uit te geven.![]()
![]()
![]()
maar zelf ben ik daar na een week wel weer overheen.. of 2.![]()
Aja, ze kon hem waarschijnlijk ook mooi kwijt.
Opgegroeid met oa Skidrow, The Prodigie, Living Colour. Isaac Hayes, Earth Wind & Fire, Marvin Gaye en nog vele meer natuurlijkquote:[..]
Namen willen we.
Omdat ik het te graag wil.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:32 schreef R2-D2 het volgende:
waarom zou je een vrouw willen begrijpen![]()
Maar dat is ook weer menselijk.quote:Ik begrijp mezelf niet eens altijd![]()
quote:Voorbeeld:
Zaterdag met een vriendin afgesproken om motoren te kijken, ik print een lijstje uit met Motorzaken in de Regio Nijmegen oa Termaat.
We rijden richting Nijmegen met de kinderen en we eindigen in Arnhem, geen motorzaak gezien![]()
quote:Opgegroeid met oa Skidrow, The Prodigie, Living Colour. Isaac Hayes, Earth Wind & Fire, Marvin Gaye en nog vele meer natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 03 februari 2006 08:35 schreef Faithy het volgende:
Ik zie dat er hier Fok! Smilies zijn, dus wie weet zijn hier ook wat mensen uit de Fok! MC-SC dus ehm
Dawas wel slim van haarquote:Op maandag 6 februari 2006 12:55 schreef Youssef het volgende:
Neeh, niet weg gaan Peppo [afbeelding]
Eerst even zeggen wat voor lijntje ik moet zetten voor je in de OPMaar tis te laat geloof ik
[..]
neequote:Op maandag 6 februari 2006 11:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan reed ze nu nog op d'r Rebbelletje, nadat ze de ZZR600 had verkocht omdat die boven de 200 niet zo stabiel meer was
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:13 schreef Faithy het volgende:![]()
Vrijdag de 17e heb ik mijn eerste rijles
(bij METRO in Den Haag)![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:13 schreef Faithy het volgende:![]()
Vrijdag de 17e heb ik mijn eerste rijles
(bij METRO in Den Haag)![]()
van welk geld zou ik dat moeten doen?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Kan je donderdag op de beurs mischien spulletjes kopen![]()
Ja, maar door rare loop van omstandigheden zitten de meeste FokMC'ers ook weleens daar. Hehe, we hadden ooit de Bosche bolle gejat om hier mee te komen rijdenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef Faithy het volgende:
Ik zit zelf al op MF
ook als Faithy, alleen woon ik niet in de buurt van Den Bosch
Wij Bossche Bollen zijn héél aardigquote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef Faithy het volgende:
Ik zit zelf al op MF
ook als Faithy, alleen woon ik niet in de buurt van Den Bosch
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
Rebbel was net verhuist en geen overbuurmeisje meer.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, maar door rare loop van omstandigheden zitten de meeste FokMC'ers ook weleens daar. Hehe, we hadden ooit de Bosche bolle gejat om hier mee te komen rijden![]()
(zie Peerkemikuni, TR Roadkill, Rebel en Gawaine in de openingspost)
Vandaar dat als Fok down is je daar de boel vol kunt spammen, is ons reservetopic.
Van welk geld ga je lessen dan??quote:Op maandag 6 februari 2006 13:24 schreef Faithy het volgende:
[..]
van welk geld zou ik dat moeten doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |