abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34752478
Moguh
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Cornjum Maar we kunnen erg ver zien
Nooit van gehoord
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:11 schreef yup het volgende:
Hallo motorfap vrienden.

Stel ik wil een GS500 via de dealer manier op 25kw zetten.

Wat zal mij dit kosten ?

Dus geen importshit, gewoon direct via de dealer laten doen... (papieren sturen ze naar rdw krijg je weer thuis terug...)

Reden: je ziet zeer vaak een leuke GS500je, blijkt ie geen 25kw te zijn
Mijn GS kopuuuh? Dit is de 3e keer al dat ik hem aanbied :')
pi_34752538
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:28 schreef Worldbeater het volgende:
Is Fok! een bovennatuurlijk medium? Vertel. :\\\')
was voornamelijk met een niet nader te noemen ex-Fok! MC-er
quote:
Net even dat bolle kontje eraf gehad, blijkt er een mooie col met helmmuts onder te liggen.
Die heb ik dus het hele stuk achterin gehad.
quote:
En ook nog een plaatje om onder je standaard te doen als je de motor op een grasveldje moet parkeren.
Dat vind ik minder leuk, klinkt als een diehard sportieve rijder die naar evenenmenten ging.
hoeft niet per se, kan ook gewoon dat ie errug voorzichtig ermee was
  zondag 5 februari 2006 @ 10:48:58 #103
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_34752664
Mogguh

Nogmaals, Pep

Zeer stoer apparaat, straks gaan mensen nog respect voor je krijgen ook
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 5 februari 2006 @ 11:13:02 #104
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_34752982
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:48 schreef Makster het volgende:
Mogguh

Nogmaals, Pep

Zeer stoer apparaat, straks gaan mensen nog respect voor je krijgen ook
Omdat hij nu wel een echte motor heeft hè..........
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_34753167
quote:
Op zondag 5 februari 2006 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

droog hier wegen zijn wel nat, maar niet echt koud
[..]

of een leuke ZZR400...
Heb je nou gevraagd of ie 25kw op papier is of niet O~)

Verder is het wel een leuke actie, maar ik heb het geld er niet voor, geldkraan stroomt heel langzaam helaas voor een scholier :/ Alhoewel, als ik het geld had stond ie echt nu voor de deur :-)

De ZZR400 vind ik gewoon SUPEr als beginnersmotor, 4 cylinder 400cc DOHC 16v met carbjes. Gewoon te debiel voor woorden, lekker toerenbeukend ding dat ook nog eens compact is. Geloof me DE motor voor mij... Hou niet zo van die grote logge knaak dingen, voor mij compacte brommers all the way (verder spreek ik mezelf niet tegen, als iemand dat wil zeggen, een compacte motor hoeft er niet \"iel\" uit te zien :-) kijk maar naar de ZZR400 of de ZXR400...)
quote:
Op zondag 5 februari 2006 09:36 schreef hicham het volgende:
heH, wil ik net mijn post editten omdat ik niet wil dubbelposten. Post OPM ineens weer, telepathie?

Enieweej, dit ziet er ook wel leuk uit voor yup Sorry voor concurrentie OPM
Leuk ding maar 300% zeker weten dat ie verkocht is, niemand met een beetje geld is idioot om een CB1 te laten liggen voor 650 euro... Leuk rag ding namelijk (zeer wendbaar en heeel hoge toeren :-) )
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Moguh
[..]

Nooit van gehoord
[..]

Mijn GS kopuuuh? Dit is de 3e keer al dat ik hem aanbied :\\\\\\\')
Prijs

En verder foto\\\'s staan al in de OP, mooi ding
  zondag 5 februari 2006 @ 11:28:53 #106
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_34753254
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:24 schreef yup het volgende:

[..]

Verder is het wel een leuke actie, maar ik heb het geld er niet voor, geldkraan stroomt heel langzaam helaas voor een scholier :/ Alhoewel, als ik het geld had stond ie echt nu voor de deur :-)

De ZZR400 vind ik gewoon SUPEr als beginnersmotor, 4 cylinder 400cc DOHC 16v met carbjes. Gewoon te debiel voor woorden, lekker toerenbeukend ding dat ook nog eens compact is. Geloof me DE motor voor mij... Hou niet zo van die grote logge knaak dingen, voor mij compacte brommers all the way (verder spreek ik mezelf niet tegen, als iemand dat wil zeggen, een compacte motor hoeft er niet \\\"iel\\\" uit te zien :-) kijk maar naar de ZZR400 of de ZXR400...)
[..]

Leuk ding maar 300% zeker weten dat ie verkocht is, niemand met een beetje geld is idioot om een CB1 te laten liggen voor 650 euro... Leuk rag ding namelijk (zeer wendbaar en heeel hoge toeren :-) )
[..]

Prijs

En verder foto\\\\\\\'s staan al in de OP, mooi ding
Yup, koop toch een leuke GS, na 2 jaar ben je toch niet meer blij met een "volle" 400cc fiets.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 5 februari 2006 @ 11:29:03 #107
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_34753258
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hoeft niet per se, kan ook gewoon dat ie errug voorzichtig ermee was
Net nog even met siliconenspray bezig geweest, de man reed hem wel helemaal tot de rand van de banden, rulletjes zitten echt helemaal aan het einde. Had ik nog niet gezien. Verwachte ze daar ook nie'.
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:13 schreef bwt het volgende:
Omdat hij nu wel een echte motor heeft hè..........
En dat voor minder dan de helft van de R1100S.

Maar respect had ik al als de nestor van de Fok! MC zoals Richardgie het eens zei.
En dat had dus niets met leeftijd of motor te maken.
It is the man, not (all) his tools.

Net alsof dit een serieuze discussie was.
pi_34753307
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:28 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Yup, koop toch een leuke GS, na 2 jaar ben je toch niet meer blij met een \"volle\" 400cc fiets.

Mja die kan je altijd nog verpatsen na 2 jaar.

Gaat me om toerenbeuken zonder dat me handen eraf trillen, ben niet zo blij met de vibraties van een 2 cylinder OF het moet alleen toevallig bij die Kawasaki ER5 van de rijschool zijn...
  zondag 5 februari 2006 @ 11:32:38 #109
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_34753330
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:31 schreef yup het volgende:

[..]

Gaat me om toerenbeuken zonder dat me handen eraf trillen, ben niet zo blij met de vibraties van een 2 cylinder OF het moet alleen toevallig bij die Kawasaki ER5 van de rijschool zijn...
Een 4 cilinder vibereert ook, vaak geven deze juist tintelende vingers.Een 2 pitter heeft meestal een beter koppel, en met 25 kw is dat wel fijn!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_34753364
quote:

[..]

Yup, koop toch een leuke GS, na 2 jaar ben je toch niet meer blij met een \"volle\" 400cc fiets.

je kunt meer plezier hebben met een volle ZXR400 dan een volle GS500
pi_34753382
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:32 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Een 4 cilinder vibereert ook.
Dat weet ik, maar niet zo erg als een 2 cylinder.

Ik hoop echt dat het aan die ER5 lag...

Alhoewel, heb een paar keer op de andere ER5jes gereden, en die reden een stuk beter (minder trillingen...)
  zondag 5 februari 2006 @ 11:35:25 #112
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_34753392
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

je kunt meer plezier hebben met een volle ZXR400 dan een volle GS500
Je hebt meer plezier met een volle r6 dan met een volle ZXR400

bijna niemand die alles mag rijden blijft op een 400tje zitten..
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_34753401
quote:
helaas door de drukte op mijn werk niet aan gedacht...
quote:

[q]Leuk ding maar 300% zeker weten dat ie verkocht is, niemand met een beetje geld is idioot om een CB1 te laten liggen voor 650 euro... Leuk rag ding namelijk (zeer wendbaar en heeel hoge toeren :-) )
ik zou sowieso zo een CB1 niet uitvlakken als optie, vind de looks beter dan een GS
pi_34753410
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:35 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

duh appels en peren is ie nu aan het kijken voor een geknepen R6 dan
pi_34753417
quote:

[..]

Prijs

En verder foto\\\\\\\'s staan al in de OP, mooi ding
Oja of zocht je nou iets extreem goedkoops? Voor mijn GS vraag ik in eerste instantie 1500 euro, aangezien hij in goede staat is, nieuwe bandjes, 25kw op kenteken en het gewoon een mooie fiets is
pi_34753455
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:35 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

bijna niemand die alles mag rijden blijft op een 400tje zitten..
Flick ik zou dat wel doen serieus. Met een 400 kan je wel vol gaan en raggen zonder dat je je rijbewijs in een keer kan kwijtraken. Rechte lijn acceleratie is leuk, maar het is geen Friesland etc. dat je overal kan knallen...
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

helaas door de drukte op mijn werk niet aan gedacht...
[..]

ik zou sowieso zo een CB1 niet uitvlakken als optie, vind de looks beter dan een GS
Mja maakt niet uit, zowiezo kan ik het ding nu niet kopen dusseeh
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:36 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Oja of zocht je nou iets extreem goedkoops? Voor mijn GS vraag ik in eerste instantie 1500 euro, aangezien hij in goede staat is, nieuwe bandjes, 25kw op kenteken en het gewoon een mooie fiets is
Ding verkoop je zo, is wel nette optie, maar dan ga ik echt wel voor de ZZR400 als ik die voor 1750 ofzo kan meenemen...

Gewoon op marktplaats zetten en M-F...
  zondag 5 februari 2006 @ 11:40:29 #117
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_34753489
Wat een stelletje nederandertalers bij de helpdesk van Chello.

BWT heeft verstand van computerhelpdesken he?
quote:
Met het oudejaar probeerde ik met de laptop van de zaak in te loggen.

Maar ik kon niet inloggen bij Chello, kreeg een nette internetpagina met login, maar het wachtwoord werkte niet.
Ik de helpdesk gebeld, krijg ik het advies om de COAX kabel af te koppelen (slopen!) en de stekker opnieuw aan de kabel te bevestigen.
En zouden het wachtwoord resetten.

Ik de hele avond wachten, om de 5 minuten proberen, nul komma nul verbinding..

Toen maar weer deze compie opgestart, en die werkte wel gewoon.
Nu probeer ik vanaf hier in account beheer te komen omdat ik een alias voor het TL1000 forum wilde maken.
Het wachtwoord doorvoor is altijd hetzelfde als je e-mail wachtwoord.
Ik kom er dus niet in...

Even een mail gestuurd naar Chello, dat mijn mail het wel doet, maar ik niet kan inloggen bij accountbeheer.
Krijg ik net een mail terug dat ik aangeef problemen met de mail te hebben, en dat ze het wachtwoord hebben gereset, en voortaan mijn wachtwoord van de installatiebrief moet gebruiken.

Nou dat wachtwoord doet het nog steeds niet, het wachtwoord daarna ook niet, en mijn huidige wachtwoord waarmee ik gewoon de mail nog steeds kan ophalen ook niet.

En replyen kan niet via de mail naar de helpdesk.. maar bellen had ook al geen zin.
Wat voor een mensen zitten daar op de helpdesk?
  zondag 5 februari 2006 @ 11:46:12 #118
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_34753633
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:31 schreef yup het volgende:

Een TL1000R trilt niet.

Raar eigenlijk. Misschien dat de rit daarom nog net wat lekkerder ging dan met de R1100S in 2004 na de Grûnn meet. Die BMW vibreerde echt als een idioot.
Maakt de TL net even wat gebruiksvriendelijker. Zat er maar een cardan op.
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:38 schreef yup het volgende:
Flick ik zou dat wel doen serieus. Met een 400 kan je wel vol gaan en raggen zonder dat je je rijbewijs in een keer kan kwijtraken. Rechte lijn acceleratie is leuk, maar het is geen Friesland etc. dat je overal kan knallen...
Mij vielen vooral de flitspalen daar op.

Alleen kan je volgens mij wel aardig knallen tussen Heerenveen en Zwolle.
Al weet ik van 2004 nog dat daar een mobiele flitscontrole stond.
pi_34753686
quote:
kwijtraken kan met een 400 best
pi_34753700
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Een TL1000R trilt niet.

Raar eigenlijk. Misschien dat de rit daarom nog net wat lekkerder ging dan met de R1100S in 2004 na de Grûnn meet. Die BMW vibreerde echt als een idioot. [afbeelding]
Maakt de TL net even wat gebruiksvriendelijker. Zat er maar een cardan op.
[..]

Waarom zou je cardan willen

Verder ga eens maar knallen in de buurt van Amsterdam en dan in Friesland, Groningen, Den Bosch etc.

Ik ben er geweest (ja met auto) en het is gewoon bizar hoe hard je daar kan gaan, lijkt ne fokking Duitsland.

Moet je niet te lang hier proberen heb je zo een KLPD wagen of een onopvallende surveillance wagen achter je aan :/
  zondag 5 februari 2006 @ 12:04:32 #121
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_34754099
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:49 schreef yup het volgende:
Waarom zou je cardan willen
Omdat een ketting gewoon een constant zeurende rukoverbrenging is die aan alle weerselementen bloot staat, en daardoor meer aandacht nodig heeft dan mij lief is. Verder is het ding hier slecht bereikbaar door de vorm van de achterbrug.

Cardan = nagenoeg nooit geeen omkijken naar, kost wel een paar procent vermogen. So what. >:O
pi_34754146
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Hier staan inderdaad vrij veel flitspalen.. op veel plaatsen controleren ze ook geregeld met laser of gatso. Je moet net even weten waar, op andere plaatsen kun je wel knallen

Tussen Heerenveen en Zwolle kun je ook knallen ja, alleen heel soms willen ze ook wel eens een gatso plaatsen. Maar goed, vind het altijd maar wat eng op de ringwegen rond Utrecht en de andere grote steden (Groningen ook trouwens), barst er meestal van de flitspalen
  zondag 5 februari 2006 @ 12:06:54 #123
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_34754153
Hier moet Martie even reageren.

Volgens mij hadden ze de carb van de CBR heel netjes gereinigd en het zaakje tot in de puntjes afgesteld.
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hier staan inderdaad vrij veel flitspalen.. op veel plaatsen controleren ze ook geregeld met laser of gatso. Je moet net even weten waar, op andere plaatsen kun je wel knallen

Tussen Heerenveen en Zwolle kun je ook knallen ja, alleen heel soms willen ze ook wel eens een gatso plaatsen. Maar goed, vind het altijd maar wat eng op de ringwegen rond Utrecht en de andere grote steden (Groningen ook trouwens), barst er meestal van de flitspalen
Dan is het hier relatief rustig.

Maar ik reed vooral vroeger ook nooit meer dan 10 kilometer van huis.
pi_34754212
Rode RF600R

Best een leuk dingetje
  zondag 5 februari 2006 @ 12:09:40 #125
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_34754237
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een stelletje nederandertalers bij de helpdesk van Chello.

BWT heeft verstand van computerhelpdesken he?
[..]
Verhaal komt errug bekend voor.
Waarom was ik ook alweer van chello overgestapt naar ADSL - jaren geleden al weer????.

Van de week had een buurman van mij het zelfde probleem.
Hij had al via accountbeheer de \"wachtwoord vergeten\" optie gebruikt maar kreeg er geen reply op.
Vervolgens had hij een paarkeer gebeld met die gasten waar ze dan zijn wachtwoord zouden resetten. Ten_einde_raad vraag hij mij om hulp.
Ik ook bellen naar die helpdesk ergens iets na 9 uur \'s avonds (zijn kennelijk tot 10 uur bereikbaar, das dan wel weer goed) en krijg daar kennelijk een 2e lijns supporter aan de lijn.
Hij zag ook al dat er al een paarkeer wachtwoord wijzigen aangevraagd was. Hij deed het vervolgens ook en ik kon vervolgens zonder enig probleem overal weer bij komen.
Buurman hartstikke blij.

Blijkbaar zijn de 1e lijns supporters die hij eerder had vergeten om een laatste bevestiging te klikken of zo iets. Kan me anders nix voorstellen wat daar fout gaat.
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_34754436
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Rode RF600R

Best een leuk dingetje
Ga je ander brommer halen ofzo

Ben je van 25kw af Of heb ik het mis
pi_34754581
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:17 schreef yup het volgende:

[..]

Ben je van 25kw af Of heb ik het mis
Nein, maar ben 21 en wil misschien nog examen doen voor zwaar rijbewijs
  zondag 5 februari 2006 @ 12:26:39 #128
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_34754693
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef bwt het volgende:
Van de week had een buurman van mij het zelfde probleem.
Hij had al via accountbeheer de \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"wachtwoord vergeten\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" optie gebruikt maar kreeg er geen reply op.
Heb ik ook gedaan, resultaat nul komma nul.

Chello quickfix moest ik ook maar even downloaden zeiden ze nog.

Ik probeer het nu nog 1 keer via de mail, nog meer straight forward uitgelegd.
Misschien volgende week een draadloze router, moet het spulletje wel in kunnen loggen.
pi_34754751

Goedemiddag
intuition will take you further than logics will ever do
  zondag 5 februari 2006 @ 12:31:47 #130
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zondag 5 februari 2006 @ 12:32:13 #131
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_34754847
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:26 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, resultaat nul komma nul. [afbeelding]

Chello quickfix moest ik ook maar even downloaden zeiden ze nog.

Ik probeer het nu nog 1 keer via de mail, nog meer straight forward uitgelegd. O~)
Misschien volgende week een draadloze router, moet het spulletje wel in kunnen loggen.
O ja, voor ik dat ga vergeten.
Chello gebruikt het MAC adres om de verbinding vast te leggen voor 1 PC.
Als je er er een andere PC aan hangt of iets tussen gaat zetten moet je wel eerst ff
IPCONFIG /RELEASE doen.
Dan zou je daarna zonder al te veel problemen andere hardware er aan moeten kunnen hangen.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:32:29 #132
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_34754853
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Omdat een ketting gewoon een constant zeurende rukoverbrenging is die aan alle weerselementen bloot staat, en daardoor meer aandacht nodig heeft dan mij lief is. Verder is het ding hier slecht bereikbaar door de vorm van de achterbrug.

Cardan = nagenoeg nooit geeen omkijken naar, kost wel een paar procent vermogen. So what. >:O
psies!
quote:

[..]

[..]
Ik spreek je wel over een jaartje of 3..
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

duh appels en peren is ie nu aan het kijken voor een geknepen R6 dan
een 25 kw fiets is alleen maar om even je 2 jaar uit te zitten, daarna stap je toch over op iets zwaarders. Dus om die rede heeft het ook weinig nut om een "geen pk" racertje te kopen, na 2 jaar ben je het ding beu, ook als ie "open" is.

[ Bericht 27% gewijzigd door Herr.Flick op 05-02-2006 12:38:13 ]
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_34755004
nog iemand hier problemen met internet?

Meeste sites doen het niet hier (evenals AV updater en MSN). Gek genoeg doen meeste NL sites het wel.
Calm down, please!
  zondag 5 februari 2006 @ 12:38:45 #134
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_34755054
msn is voor mietjes...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_34755119

¤ 2.250,- ??
pi_34755124
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef Herr.Flick het volgende:
msn is voor mietjes...
Als je nou zegt "AV updaten is voor mietjes", ala maar da's voor de echte bikkels
Calm down, please!
  zondag 5 februari 2006 @ 12:41:03 #137
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_34755146
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 5 februari 2006 @ 12:41:29 #138
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_34755164
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:37 schreef Googolplexian het volgende:
nog iemand hier problemen met internet?

Meeste sites doen het niet hier (evenals AV updater en MSN). Gek genoeg doen meeste NL sites het wel.
Zonder enig probleem updates binnen gehaald
ook buitenlandse sites werken zonder enig probleem.
Kan zijn dat je provider wat verbindings problemen heeft of dat je PC die problemen heeft
  zondag 5 februari 2006 @ 12:42:18 #139
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_34755191
Even snel in sms.

BWT, normaal als ik een andere compie eraan hang dan surft'ie automatisch naar Chello.
Wachtwoord erin en gaan met die banaan. (alleen is mijn wachtwoord corrupt )

Zwemmen , want kids hebben ook aandacht nodig.

Staan al een tijdje te gillen.

i
pi_34755201
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
Even snel in sms.

BWT, normaal als ik een andere compie eraan hang dan surft\'ie automatisch naar Chello.
Wachtwoord erin en gaan met die banaan. (alleen is mijn wachtwoord corrupt )

Zwemmen , want kids hebben ook aandacht nodig.

Staan al een tijdje te gillen. [afbeelding]

i
pi_34755213
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:41 schreef bwt het volgende:

[..]

Zonder enig probleem updates binnen gehaald
ook buitenlandse sites werken zonder enig probleem.
Kan zijn dat je provider wat verbindings problemen heeft of dat je PC die problemen heeft
ja zover was ik ook

echt vreemd dit ... Fok werkt sneller dan ooit (ook niet perfect, hoor) maar 90% van alle andere sites doen het niet.

Welcome to the reversed reality.
Calm down, please!
  zondag 5 februari 2006 @ 12:46:45 #142
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_34755338
Zwem ze
pi_34755582
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:31 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[afbeelding] Vertel~vertel~vertel! [afbeelding]

We hebben je gemist sinds gisterochtend. [afbeelding]
Valt eigenlijk weinig te melden, behalve dat je goed kan winkelen in Arnhem

Zwem ze

[ Bericht 7% gewijzigd door R2-D2 op 05-02-2006 12:59:38 ]
intuition will take you further than logics will ever do
pi_34755619
quote:
schade hoe zou die aan die hand komen
pi_34756769
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

schade hoe zou die aan die hand komen
Scherp
pi_34757198

400 of 750cc
pi_34757644

Die Deutschers hebben ook leuke modelletjes
pi_34757777
Damn dat ziet er wel cool uit

Is ZXR750 ofzo toch
pi_34757831
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef yup het volgende:
Damn dat ziet er wel cool uit

Is ZXR750 ofzo toch
pi_34757984
EEN vriendinnetje heeft deze pas gekocht:

maar dan met bijna allemaal Carbon panelen.
Calm down, please!
pi_34758086
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

400 of 750cc [afbeelding]
jas die GS er toch uit
pi_34758262
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Mja DE motor voor jou dus :-)

Of een VFR400RR (niet die ouwe maankoplamp ding maar met die 2 koplampen).

Maar weet niet of je tevreden zal zijn met een 400 qua vermogen etc...

What about VFR 750 ofzo Ook leuke brommers toch Snel genoeg met 100 pk etc.

Wat zijn je eisen eigenlijk
pi_34758469
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

jas die GS er toch uit

Moet nog wel even een paar honderd euro bijelkaar sprokkelen, ter zekerheid
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:52 schreef yup het volgende:

[..]

Mja DE motor voor jou dus :-)

Of een VFR400RR (niet die ouwe maankoplamp ding maar met die 2 koplampen).

Maar weet niet of je tevreden zal zijn met een 400 qua vermogen etc...

What about VFR 750 ofzo Ook leuke brommers toch Snel genoeg met 100 pk etc.

Wat zijn je eisen eigenlijk
Heb wel eens een V4 voorbij horen komen, wat een uber gaaf geluidje
Dat was dus een VFR400 neem ik aan. Vanochtend inderdaad ook even rondgekeken op inet naar een VFR 600/750, zijn ook niet al te duur nee.. al heb je dan wel een iets ouder fietsje van eind jaren 80. Toch vind ik de ZXR-750 wel een stukkie mooier. Of nee, die met dubbele koplampen zijn al wat nieuwer zeker? Volgens mij zitten die boven mijn budget

Eisen?
-rond de 100 pk
-liefst rood met wit/zwarte kleurstelling
-supersport
-budget 2000-2500
-liefst minder dan 50.000 km
-lekker uiterlijk
  zondag 5 februari 2006 @ 14:05:47 #154
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_34758872
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Moet nog wel even een paar honderd euro bijelkaar sprokkelen, ter zekerheid
[..]

Heb wel eens een V4 voorbij horen komen, wat een uber gaaf geluidje
Dat was dus een VFR400 neem ik aan. Vanochtend inderdaad ook even rondgekeken op inet naar een VFR 600/750, zijn ook niet al te duur nee.. al heb je dan wel een iets ouder fietsje van eind jaren 80. Toch vind ik de ZXR-750 wel een stukkie mooier. Of nee, die met dubbele koplampen zijn al wat nieuwer zeker? Volgens mij zitten die boven mijn budget

Eisen?
-rond de 100 pk
-supersport
-budget 2000-2500
-lekker uiterlijk
De VFR is wel lollig, maar is wel erg braaf.Vermogen afgifte gaat zeer mooi geleidelijk zonder een wauw-momentje, en dat is bij de zxr wel anders. Ook heeft de ZXR meer pk's en een stoerder uiterlijk, al vind ik de 2 ronde koplampen voortaan aardig oudbollig.

en een vfr is geen SS

[ Bericht 1% gewijzigd door Herr.Flick op 05-02-2006 14:36:36 ]
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_34759874
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eisen?
-rond de 100 pk
-supersport
-budget 2000-2500
-lekker uiterlijk
alhoewel kawa de shit is natuurlijk vind ik zo een YZF-750 meer van deze tijd
  zondag 5 februari 2006 @ 14:26:33 #156
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_34759932

ik zie dat jullie het over de VFR hebben
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_34760210
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

De VFR is wel lollig, maar is wel erg braaf.Vermogen afgifte gaat zeer mooi geleidelijk zonder een wauw-momentje, en dat is bij de zxr wel anders. Ook heeft de ZXR meer pk\\\'s en een stoerder uiterlijk, al vind ik de 2 ronde koplampen voortaan aardig oudbollig.

en een vfr is geen SS
205 pk en 165 kilo zal genoeg wauw effect geven denk ik. (GSX-R1000 Yoshimura ding)

Alleen moet dan Fapcum ( ) 23k bij elkaar sparen, en ook nog een paar K voor een levensverzekering
pi_34760895

Subtiel

Wel jammer om te zien dat de studenten hier genoegen nemen met erg weinig... slecht voor ons imago Zoeken een vette bike liefts onder de 50k (damn, bij 50k rolt ie al uit elkaar ) niet al te duur: max 3000 (kom je aan kakken met een '89 gixxer ofzo )

Rood

Maareeuh, verder wel eens met Flick. Fulcrum, als je toch echt wil raggen moet je voor die 750 gaan, met die 400 zul je wel hebben dat je na een tijdje meer wil
pi_34761064
Als je echt snel wilt kan je ook een ouwe FZR1000 kopen, zijn idioot snel en kosten geen reet meer :-)

Weet alleen niet of het iets is voor fapcum

FZR1000 voor 2300 euri's

Past ook nog eens in z'n budget :-)
  zondag 5 februari 2006 @ 14:57:35 #160
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_34761139
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef yup het volgende:
Als je echt snel wilt kan je ook een ouwe FZR1000 kopen, zijn idioot snel en kosten geen reet meer :-)

De meeste fzr-en zijn blauw, weet je ook waarom?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_34761229
Gewoon altijd 5 liter olie in je buddy pleuren, kennie misgaan

Na iedere rit ene beetje olie erbij, kan ie nooit olie te weinig hebben
  zondag 5 februari 2006 @ 15:04:23 #162
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_34761400
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef yup het volgende:
Gewoon altijd 5 liter olie in je buddy pleuren, kennie misgaan

Na iedere rit ene beetje olie erbij, kan ie nooit olie te weinig hebben
2takt tanken, hoef je niet meer te kijken naar het oliepeil.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_34761571
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

2takt tanken, hoef je niet meer te kijken naar het oliepeil.

Het is geen fokking citroen ofzo

Verder GSX-R 750 van 1992 ofzo lijkt me ook reeele optie voor fulcrum.

GSX-R750 voor 1900 euri's

Lijkt me snel genoeg, met 118 pk...
pi_34761649
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

De VFR is wel lollig, maar is wel erg braaf.Vermogen afgifte gaat zeer mooi geleidelijk zonder een wauw-momentje, en dat is bij de zxr wel anders. Ook heeft de ZXR meer pk\'s en een stoerder uiterlijk, al vind ik de 2 ronde koplampen voortaan aardig oudbollig.

en een vfr is geen SS
Hmm tja.. ik vind dubbele (ronde) koplampen juist heel erg gaaf
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

alhoewel kawa de shit is natuurlijk vind ik zo een YZF-750 meer van deze tijd
[[url=http://images.speurders.nl/images/15/1530/15305236_1.jpg]afbeelding][/url]
Vanaf zijperspectief een erg mooie fiets ja, ook vrij jong ('96). Alleen vind het neusje dan weer iets minder. Kwa prijs zou het ook al weer lastig worden, aangezien er ook al 2500 geboden is
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]

Maareeuh, verder wel eens met Flick. Fulcrum, als je toch echt wil raggen moet je voor die 750 gaan, met die 400 zul je wel hebben dat je na een tijdje meer wil
Mja 400 lijkt me ook te weinig.. dat gaat iets sneller dan de GS. Een 750 met 107 pk bij 200 kg lijkt me wel genoeg >:O
quote:

..

Past ook nog eens in z\'n budget :-)
Hmm dan rijd ik mezelf hardstikke dood :') :') :')
pi_34761655
quote:

FZR1000 voor 2300 euri\'s

Kwa uiterlijk vind ik hem ook best ok, grappige mickey mouse oren ook
  zondag 5 februari 2006 @ 15:21:23 #166
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_34762013
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Youssef het volgende:

[..]

dat is nou de ideale ragbike
Let's race
Buienradar
  zondag 5 februari 2006 @ 15:38:37 #167
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_34762674
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Jawis

Alvast veel succes (mits voor rijbewijs A )
Waar zie je me voor aan, _natuurlijk_ voor m'n A
Het leek zo'n goed idee...
  zondag 5 februari 2006 @ 15:40:37 #168
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_34762728
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Youssef het volgende:
Dat vonden we toen al lelijk, maar het is wel aerodynamisch.
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is nou de ideale ragbike
Ik dacht dat'ie ook een beetje licht moest zijn.
pi_34762769
quote:

FZR1000 voor 2300 euri\'s

knap duur, gezien de km's en het jaartal is 1000 euro minder ook genoeg.
pi_34763347
Crosspost
quote:
Op zondag 05 februari 2006 16:00 schreef Phatzak het volgende:

Anders maar eens op de maasvlakte meeten als het toch slecht weer is?

Slecht als in Raus motorloos, Rebbel die de kachel nog voor haar kindekes stookt en niemand die zin heet een route uit te stippelen met dit matige 5 graden weer.

Kan je hem even echt uitlaten
pi_34763538
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:38 schreef dunc het volgende:

[..]

Waar zie je me voor aan, _natuurlijk_ voor m\'n A

Waar kom je eigenlijk vandaan?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:19:38 #172
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zondag 5 februari 2006 @ 16:23:07 #173
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_34764048
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef Youssef het volgende:
Crosspost
HeeeeH een lurker.

Goed idee wel.
Daar sloten we in 2004 het Fok! motormeet seizoen mee af.
Tevens een tribute to Raus voor het behalen van het rijbewijs.
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:42 schreef Gawaine het volgende:
knap duur, gezien de km\'s en het jaartal is 1000 euro minder ook genoeg.
Vind er maar eens 1, ze vragen voor de meest lelijke motoren nog rond of meer dan 1500 euro.
Zeker voor een FZR1000 is dit tegenwoordig (helaas) geen gekke prijs.
En er zal nog wel wat speling in zitten. i
pi_34764340
Triumph Daytona 900

Hmmm best leuke machine
  zondag 5 februari 2006 @ 16:32:53 #175
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_34764374

Middag
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
  zondag 5 februari 2006 @ 16:35:35 #176
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_34764465

HONDA
Type: CBR 900 RR FIREBLADE
Km stand: 54400
Bouwjaar: 1992
Kleur: ZWART/ZILV
Prijs: ¤ 2.450,00
Omschrijving: Mooie sterke Blade. Met sportdemper

of een ZX9R
voor ¤ 2.500,00

of FZR1000
voor ¤ 2.400,00

[ Bericht 14% gewijzigd door RB op 05-02-2006 16:56:17 ]
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_34765038

quote:

[..]

na 2 jaar ben je ook niet blij met een 'volle' gs hoor
  zondag 5 februari 2006 @ 16:55:35 #178
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_34765111
Dat zijn nog eens goede bijdragen RB. Keigave fietsen. Meer dan betaalbaar.
Beste wat ik ooit op Fok! voorbij heb zien komen onder de 2.500 euro.
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:53 schreef Roderick2085 het volgende:
na 2 jaar ben je ook niet blij met een \\\'volle\\\' gs hoor
Raus al niet meer na 2-3 maanden zonder rijbewijs.

Koken en Fokken, als dat maar goed gaat.
pi_34765150
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:53 schreef Roderick2085 het volgende:

Is ie weg ?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:57:18 #180
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_34765173
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
Dat zijn nog eens goede bijdragen RB. Keigave fietsen. Meer dan betaalbaar.
Beste wat ik ooit op Fok! voorbij heb zien komen onder de 2.500 euro.
Er zijn zat fietsen onder de ¤2500
  zondag 5 februari 2006 @ 16:59:35 #181
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_34765236
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:23 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

HeeeeH een lurker.

Goed idee wel.
Daar sloten we in 2004 het Fok! motormeet seizoen mee af.
Tevens een tribute to Raus voor het behalen van het rijbewijs.
[..]

Vind er maar eens 1, ze vragen voor de meest lelijke motoren nog rond of meer dan 1500 euro.
Zeker voor een FZR1000 is dit tegenwoordig (helaas) geen gekke prijs.
En er zal nog wel wat speling in zitten. i
dat was leuk ja lekker wheelyen met de VFR

ging meer per ongeluk dan gepland
Let's race
Buienradar
  zondag 5 februari 2006 @ 17:02:51 #182
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_34765337
Stukje nostalgie van Honda
CB1000R bouwjaar 1981
pi_34765346
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:56 schreef Youssef het volgende:

[..]

Is ie weg ?
en heb al bijgelezen
  zondag 5 februari 2006 @ 17:07:01 #184
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_34765458
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
HONDA
Type: CBR 900 RR FIREBLADE
Km stand: 54400
Bouwjaar: 1992
Kleur: ZWART/ZILV
Prijs: ¤ 2.450,00
Omschrijving: Mooie sterke Blade. Met sportdemper

of een ZX9R
voor ¤ 2.500,00

of FZR1000
voor ¤ 2.400,00
zijn leuke dingen

maar niet geschikt voor onze 22.1KW vrienden
Let's race
Buienradar
pi_34765597
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:03 schreef Roderick2085 het volgende:

en heb al bijgelezen
Hehe, ik hoor hem net al aankomen
  zondag 5 februari 2006 @ 17:11:12 #186
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_34765624
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

zijn leuke dingen

maar niet geschikt voor onze 22.1KW vrienden

Weet ik was meer voor Fulcrum gedacht
pi_34765628
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:10 schreef Youssef het volgende:

[..]

Hehe, ik hoor hem net al aankomen
tijd voor je 'pakje'
  zondag 5 februari 2006 @ 17:14:54 #188
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_34765776
Voor de lichte garde onder ons
GPZ500 S 25Kw
  zondag 5 februari 2006 @ 17:15:30 #189
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_34765808
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:14 schreef RB het volgende:
GPZ500 S 25Kw
is daar een 2e goedkeuring voor ?
Let's race
Buienradar
  zondag 5 februari 2006 @ 17:19:56 #190
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_34765960
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Weet ik niet heb alleen ff gezocht op 25Kw fietsen.
hij staat bij Jawe
  zondag 5 februari 2006 @ 17:41:06 #191
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_34766702
deze is wel cool

Let's race
Buienradar
  zondag 5 februari 2006 @ 17:53:46 #192
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_34767114
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Waar kom je eigenlijk vandaan?
Alkmaar.. maar familie en festivals in Burgum

Net wezen kijken naar een Honda Shadow, voor een vriend van me die 25kw moet gaan rijden over een maandje, en een chopper wil. Amerikaans import en 25kw op kenteken. Machtig gevoel wel, op zo'n ding blazen Mooie knalpijp eronder

Heb ik ook eens gereden zonder rijbewijs
...en zonder helm, in me tshirtje, in dit weer
Het leek zo'n goed idee...
pi_34767618
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:14 schreef RB het volgende:
GPZ500 S 25Kw
Als dat een goeie fiets is, zonder schade, en de mechanische staat is goed, niet idioot veel km\'s erop, en ook nog eens echt 25kw, dan is het echt te fokking goedkoop.

Vertrouw er geen moer van, want zelfs bij een particulier betaal je meer voor zo een brommer dan bij de dealer, en opeens komt meneer de motordealer het ding voor 1200 euro aanbieden ?

GTFOH*

* get the fuck outta here

Zag vandaag ook een zilveren SM boeken in sloterdijk, ziet er wel cool uit :-)
pi_34767672
Oj, ben terug Ben ff langs Roderick geweest die nog wat pakketjes voor mij had liggen

Sorry van dat laatste OPM. Monkey see, monkey do Vind het achterlicht in het echt beter eruit zien dan op de foto, en nu hopelijk geen last van lampjes die steeds kapot gaan aangezien het LEDjes zijn

Spiegeltje moet ik nog erg aan wennen, ik zag er in eerste instantie geen ene flikker in Toen ik zo ongeveer in de buurt van Amsterdam was had ik eindelijk de juiste configuratie gevonden om toch nog wat te zien Heel groot verschil met het zicht van de mickey mouse oren, maar goed. Ik hoef in principe niet te weten wat er achter me gebeurd omdat ik toch altijd de snelste op de weg ben

Let trouwens bij de eerste foto ook op de remhendel en laat je niet verblinden door het dekseltje

Thx Roderick, voor het aanbieden van de faciliteiten en je zusje
pi_34767759
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
Oj, ben terug Ben ff langs Roderick geweest die nog wat pakketjes voor mij had liggen

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Sorry van dat laatste OPM. Monkey see, monkey do Vind het achterlicht in het echt beter eruit zien dan op de foto, en nu hopelijk geen last van lampjes die steeds kapot gaan aangezien het LEDjes zijn

Spiegeltje moet ik nog erg aan wennen, ik zag er in eerste instantie geen ene flikker in Toen ik zo ongeveer in de buurt van Amsterdam was had ik eindelijk de juiste configuratie gevonden om toch nog wat te zien Heel groot verschil met het zicht van de mickey mouse oren, maar goed. Ik hoef in principe niet te weten wat er achter me gebeurd omdat ik toch altijd de snelste op de weg ben

Let trouwens bij de eerste foto ook op de remhendel en laat je niet verblinden door het dekseltje

Meteen gemonteeerd Pimber
pi_34768654
quote:

Jammer van je uitlaatboggies.
  zondag 5 februari 2006 @ 18:43:40 #197
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_34768696
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Zelfs een Blade kan met minder vermogen gekocht worden
Blade 36Kw
pi_34768761
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ik geloof dat ik daar wat gemist heb
verder graag gedaan en mooi dat je toch nog iets kan zien door die spiegel
pi_34769709
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:42 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Jammer van je uitlaatboggies.
Ach, nog eventjes dan maak ik ze schoon valt het niet op omdat de afdekplaat net zo vies is
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Triumph Daytona 900

Hmmm best leuke machine
En naked ook helemaal niet slecht Beter zelfs met wat kleine aanpassingen
  zondag 5 februari 2006 @ 19:36:05 #200
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_34770380

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!