Nooit van gehoordquote:Op zondag 5 februari 2006 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
CornjumMaar we kunnen erg ver zien
![]()
Mijn GS kopuuuh? Dit is de 3e keer al dat ik hem aanbied :')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:11 schreef yup het volgende:
Hallo motorfap vrienden.
Stel ik wil een GS500 via de dealer manier op 25kw zetten.
Wat zal mij dit kosten ?
Dus geen importshit, gewoon direct via de dealer laten doen... (papieren sturen ze naar rdw krijg je weer thuis terug...)
Reden: je ziet zeer vaak een leuke GS500je, blijkt ie geen 25kw te zijn
was voornamelijk met een niet nader te noemen ex-Fok! MC-erquote:Op zondag 5 februari 2006 10:28 schreef Worldbeater het volgende:
Is Fok! een bovennatuurlijk medium? Vertel. :\\\')
quote:Net even dat bolle kontje eraf gehad, blijkt er een mooie col met helmmuts onder te liggen.
Die heb ik dus het hele stuk achterin gehad.![]()
hoeft niet per se, kan ook gewoon dat ie errug voorzichtig ermee wasquote:En ook nog een plaatje om onder je standaard te doen als je de motor op een grasveldje moet parkeren.
Dat vind ik minder leuk, klinkt als een diehard sportieve rijder die naar evenenmenten ging.![]()
Omdat hij nu wel een echte motor heeft hè..........quote:Op zondag 5 februari 2006 10:48 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Nogmaals, Pep![]()
Zeer stoer apparaat, straks gaan mensen nog respect voor je krijgen ook![]()
Heb je nou gevraagd of ie 25kw op papier is of niet O~)quote:Op zondag 5 februari 2006 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
droog hierwegen zijn wel nat, maar niet echt koud
[..]
of een leuke ZZR400...![]()
Leuk ding maar 300% zeker weten dat ie verkocht is, niemand met een beetje geld is idioot om een CB1 te laten liggen voor 650 euro... Leuk rag ding namelijk (zeer wendbaar en heeel hoge toeren :-) )quote:Op zondag 5 februari 2006 09:36 schreef hicham het volgende:
heH, wil ik net mijn post editten omdat ik niet wil dubbelposten. Post OPM ineens weer, telepathie?
Enieweej, dit ziet er ook wel leuk uit voor yupSorry voor concurrentie OPM
Prijsquote:Op zondag 5 februari 2006 10:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Moguh![]()
![]()
[..]
Nooit van gehoord![]()
[..]
Mijn GS kopuuuh? Dit is de 3e keer al dat ik hem aanbied :\\\\\\\')
Yup, koop toch een leuke GS, na 2 jaar ben je toch niet meer blij met een "volle" 400cc fiets.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:24 schreef yup het volgende:
[..]
Heb je nou gevraagd of ie 25kw op papier is of niet O~)
Verder is het wel een leuke actie, maar ik heb het geld er niet voor, geldkraan stroomt heel langzaam helaas voor een scholier :/ Alhoewel, als ik het geld had stond ie echt nu voor de deur :-)
De ZZR400 vind ik gewoon SUPEr als beginnersmotor, 4 cylinder 400cc DOHC 16v met carbjes. Gewoon te debiel voor woorden, lekker toerenbeukend ding dat ook nog eens compact is. Geloof me DE motor voor mij... Hou niet zo van die grote logge knaak dingen, voor mij compacte brommers all the way (verder spreek ik mezelf niet tegen, als iemand dat wil zeggen, een compacte motor hoeft er niet \\\"iel\\\" uit te zien :-) kijk maar naar de ZZR400 of de ZXR400...)
[..]
Leuk ding maar 300% zeker weten dat ie verkocht is, niemand met een beetje geld is idioot om een CB1 te laten liggen voor 650 euro... Leuk rag ding namelijk (zeer wendbaar en heeel hoge toeren :-) )
[..]
Prijs
En verder foto\\\\\\\'s staan al in de OP, mooi ding
Net nog even met siliconenspray bezig geweest, de man reed hem wel helemaal tot de rand van de banden, rulletjes zitten echt helemaal aan het einde.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hoeft niet per se, kan ook gewoon dat ie errug voorzichtig ermee was
En dat voor minder dan de helft van de R1100S.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:13 schreef bwt het volgende:
Omdat hij nu wel een echte motor heeft hè..........![]()
![]()
![]()
Mja die kan je altijd nog verpatsen na 2 jaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Yup, koop toch een leuke GS, na 2 jaar ben je toch niet meer blij met een \"volle\" 400cc fiets.
Een 4 cilinder vibereert ook, vaak geven deze juist tintelende vingers.Een 2 pitter heeft meestal een beter koppel, en met 25 kw is dat wel fijn!quote:Op zondag 5 februari 2006 11:31 schreef yup het volgende:
[..]
Mja die kan je altijd nog verpatsen na 2 jaar.
Gaat me om toerenbeuken zonder dat me handen eraf trillen, ben niet zo blij met de vibraties van een 2 cylinder OF het moet alleen toevallig bij die Kawasaki ER5 van de rijschool zijn...
je kunt meer plezier hebben met een volle ZXR400 dan een volle GS500quote:Op zondag 5 februari 2006 11:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Yup, koop toch een leuke GS, na 2 jaar ben je toch niet meer blij met een \"volle\" 400cc fiets.
Dat weet ik, maar niet zo erg als een 2 cylinder.quote:
Je hebt meer plezier met een volle r6 dan met een volle ZXR400quote:Op zondag 5 februari 2006 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je kunt meer plezier hebben met een volle ZXR400 dan een volle GS500
helaas door de drukte op mijn werk niet aan gedacht...quote:Op zondag 5 februari 2006 11:24 schreef yup het volgende:
Heb je nou gevraagd of ie 25kw op papier is of niet O~)
ik zou sowieso zo een CB1 niet uitvlakken als optie, vind de looks beter dan een GSquote:Verder is het wel een leuke actie, maar ik heb het geld er niet voor, geldkraan stroomt heel langzaam helaas voor een scholier :/ Alhoewel, als ik het geld had stond ie echt nu voor de deur :-)
[q]Leuk ding maar 300% zeker weten dat ie verkocht is, niemand met een beetje geld is idioot om een CB1 te laten liggen voor 650 euro... Leuk rag ding namelijk (zeer wendbaar en heeel hoge toeren :-) )
duhquote:Op zondag 5 februari 2006 11:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Je hebt meer plezier met een volle r6 dan met een volle ZXR400
Oja of zocht je nou iets extreem goedkoops? Voor mijn GS vraag ik in eerste instantie 1500 euro, aangezien hij in goede staat is, nieuwe bandjes, 25kw op kenteken en het gewoon een mooie fiets isquote:Op zondag 5 februari 2006 11:24 schreef yup het volgende:
[..]
Prijs
En verder foto\\\\\\\'s staan al in de OP, mooi ding
Flick ik zou dat wel doen serieus. Met een 400 kan je wel vol gaan en raggen zonder dat je je rijbewijs in een keer kan kwijtraken. Rechte lijn acceleratie is leuk, maar het is geen Friesland etc. dat je overal kan knallen...quote:Op zondag 5 februari 2006 11:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Je hebt meer plezier met een volle r6 dan met een volle ZXR400
bijna niemand die alles mag rijden blijft op een 400tje zitten..
Mja maakt niet uit, zowiezo kan ik het ding nu niet kopen dusseehquote:Op zondag 5 februari 2006 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
helaas door de drukte op mijn werk niet aan gedacht...
[..]
ik zou sowieso zo een CB1 niet uitvlakken als optie, vind de looks beter dan een GS![]()
Ding verkoop je zo, is wel nette optie, maar dan ga ik echt wel voor de ZZR400 als ik die voor 1750 ofzo kan meenemen...quote:Op zondag 5 februari 2006 11:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja of zocht je nou iets extreem goedkoops? Voor mijn GS vraag ik in eerste instantie 1500 euro, aangezien hij in goede staat is, nieuwe bandjes, 25kw op kenteken en het gewoon een mooie fiets is
quote:Met het oudejaar probeerde ik met de laptop van de zaak in te loggen.![]()
Maar ik kon niet inloggen bij Chello, kreeg een nette internetpagina met login, maar het wachtwoord werkte niet.
Ik de helpdesk gebeld, krijg ik het advies om de COAX kabel af te koppelen (slopen!) en de stekker opnieuw aan de kabel te bevestigen.![]()
En zouden het wachtwoord resetten.
Ik de hele avond wachten, om de 5 minuten proberen, nul komma nul verbinding..![]()
Toen maar weer deze compie opgestart, en die werkte wel gewoon.
Nu probeer ik vanaf hier in account beheer te komen omdat ik een alias voor het TL1000 forum wilde maken.
Het wachtwoord doorvoor is altijd hetzelfde als je e-mail wachtwoord.
Ik kom er dus niet in...
Even een mail gestuurd naar Chello, dat mijn mail het wel doet, maar ik niet kan inloggen bij accountbeheer.
Krijg ik net een mail terug dat ik aangeef problemen met de mail te hebben, en dat ze het wachtwoord hebben gereset, en voortaan mijn wachtwoord van de installatiebrief moet gebruiken.
Nou dat wachtwoord doet het nog steeds niet, het wachtwoord daarna ook niet, en mijn huidige wachtwoord waarmee ik gewoon de mail nog steeds kan ophalen ook niet.![]()
![]()
En replyen kan niet via de mail naar de helpdesk.. maar bellen had ook al geen zin.
Wat voor een mensen zitten daar op de helpdesk?![]()
Een TL1000R trilt niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:31 schreef yup het volgende:
Mja die kan je altijd nog verpatsen na 2 jaar.
Gaat me om toerenbeuken zonder dat me handen eraf trillen, ben niet zo blij met de vibraties van een 2 cylinder OF het moet alleen toevallig bij die Kawasaki ER5 van de rijschool zijn...
Mij vielen vooral de flitspalen daar op.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:38 schreef yup het volgende:
Flick ik zou dat wel doen serieus. Met een 400 kan je wel vol gaan en raggen zonder dat je je rijbewijs in een keer kan kwijtraken. Rechte lijn acceleratie is leuk, maar het is geen Friesland etc. dat je overal kan knallen...
kwijtraken kan met een 400 bestquote:Op zondag 5 februari 2006 11:38 schreef yup het volgende:
Flick ik zou dat wel doen serieus. Met een 400 kan je wel vol gaan en raggen zonder dat je je rijbewijs in een keer kan kwijtraken. Rechte lijn acceleratie is leuk, maar het is geen Friesland etc. dat je overal kan knallen...
Waarom zou je cardan willenquote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een TL1000R trilt niet.![]()
Raar eigenlijk. Misschien dat de rit daarom nog net wat lekkerder ging dan met de R1100S in 2004 na de Grûnn meet.Die BMW vibreerde echt als een idioot. [afbeelding]
Maakt de TL net even wat gebruiksvriendelijker. Zat er maar een cardan op.![]()
[..]
Mij vielen vooral de flitspalen daar op.![]()
Alleen kan je volgens mij wel aardig knallen tussen Heerenveen en Zwolle.
Al weet ik van 2004 nog dat daar een mobiele flitscontrole stond.![]()
Omdat een ketting gewoon een constant zeurende rukoverbrenging is die aan alle weerselementen bloot staat, en daardoor meer aandacht nodig heeft dan mij lief is. Verder is het ding hier slecht bereikbaar door de vorm van de achterbrug.quote:
Hier staan inderdaad vrij veel flitspalen.. op veel plaatsen controleren ze ook geregeld met laser of gatso. Je moet net even weten waar, op andere plaatsen kun je wel knallenquote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mij vielen vooral de flitspalen daar op.![]()
Alleen kan je volgens mij wel aardig knallen tussen Heerenveen en Zwolle.
Al weet ik van 2004 nog dat daar een mobiele flitscontrole stond.![]()
Dan is het hier relatief rustig.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hier staan inderdaad vrij veel flitspalen.. op veel plaatsen controleren ze ook geregeld met laser of gatso. Je moet net even weten waar, op andere plaatsen kun je wel knallen![]()
Tussen Heerenveen en Zwolle kun je ook knallen ja, alleen heel soms willen ze ook wel eens een gatso plaatsen. Maar goed, vind het altijd maar wat eng op de ringwegen rond Utrecht en de andere grote steden (Groningen ook trouwens), barst er meestal van de flitspalen![]()
Verhaal komt errug bekend voor.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een stelletje nederandertalers bij de helpdesk van Chello.![]()
BWT heeft verstand van computerhelpdesken he?![]()
[..]
Heb ik ook gedaan, resultaat nul komma nul.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef bwt het volgende:
Van de week had een buurman van mij het zelfde probleem.
Hij had al via accountbeheer de \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"wachtwoord vergeten\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" optie gebruikt maar kreeg er geen reply op.
O ja, voor ik dat ga vergeten.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, resultaat nul komma nul. [afbeelding]
Chello quickfix moest ik ook maar even downloaden zeiden ze nog.![]()
Ik probeer het nu nog 1 keer via de mail, nog meer straight forward uitgelegd. O~)
Misschien volgende week een draadloze router, moet het spulletje wel in kunnen loggen.![]()
psies!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat een ketting gewoon een constant zeurende rukoverbrenging is die aan alle weerselementen bloot staat, en daardoor meer aandacht nodig heeft dan mij lief is. Verder is het ding hier slecht bereikbaar door de vorm van de achterbrug.![]()
Cardan = nagenoeg nooit geeen omkijken naar, kost wel een paar procent vermogen. So what. >:O
Ik spreek je wel over een jaartje of 3..quote:Op zondag 5 februari 2006 11:38 schreef yup het volgende:
[..]
Flick ik zou dat wel doen serieus. Met een 400 kan je wel vol gaan en raggen zonder dat je je rijbewijs in een keer kan kwijtraken. Rechte lijn acceleratie is leuk, maar het is geen Friesland etc. dat je overal kan knallen...
[..]
een 25 kw fiets is alleen maar om even je 2 jaar uit te zitten, daarna stap je toch over op iets zwaarders. Dus om die rede heeft het ook weinig nut om een "geen pk" racertje te kopen, na 2 jaar ben je het ding beu, ook als ie "open" is.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duhappels en peren
is ie nu aan het kijken voor een geknepen R6 dan
![]()
Als je nou zegt "AV updaten is voor mietjes", alaquote:
Zonder enig probleem updates binnen gehaaldquote:Op zondag 5 februari 2006 12:37 schreef Googolplexian het volgende:
nog iemand hier problemen met internet?
Meeste sites doen het niet hier (evenals AV updater en MSN). Gek genoeg doen meeste NL sites het wel.
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
Even snel in sms.![]()
BWT, normaal als ik een andere compie eraan hang dan surft\'ie automatisch naar Chello.
Wachtwoord erin en gaan met die banaan.(alleen is mijn wachtwoord corrupt
)
Zwemmen, want kids hebben ook aandacht nodig.
Staan al een tijdje te gillen. [afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:41 schreef bwt het volgende:
[..]
Zonder enig probleem updates binnen gehaald
ook buitenlandse sites werken zonder enig probleem.
Kan zijn dat je provider wat verbindings problemen heeft of dat je PC die problemen heeft
Valt eigenlijk weinig te melden, behalve dat je goed kan winkelen in Arnhemquote:Op zondag 5 februari 2006 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding] Vertel~vertel~vertel! [afbeelding]
We hebben je gemist sinds gisterochtend. [afbeelding]
schadequote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[[url=http://images.speurders.nl/images/17/1761/17611408_1.jpg]afbeelding][/url]
¤ 2.250,- ??![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
schadehoe zou die aan die hand komen
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef yup het volgende:
Damn dat ziet er wel cool uit
Is ZXR750 ofzo toch
jas die GS er toch uitquote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
400 of 750cc [afbeelding]
Mja DE motor voor jou dus :-)quote:
quote:
Heb wel eens een V4 voorbij horen komen, wat een uber gaaf geluidjequote:Op zondag 5 februari 2006 13:52 schreef yup het volgende:
[..]
Mja DE motor voor jou dus :-)
Of een VFR400RR (niet die ouwe maankoplamp ding maar met die 2 koplampen).
Maar weet niet of je tevreden zal zijn met een 400 qua vermogen etc...
What about VFR 750 ofzoOok leuke brommers toch
Snel genoeg met 100 pk etc.
Wat zijn je eisen eigenlijk
De VFR is wel lollig, maar is wel erg braaf.Vermogen afgifte gaat zeer mooi geleidelijk zonder een wauw-momentje, en dat is bij de zxr wel anders. Ook heeft de ZXR meer pk's en een stoerder uiterlijk, al vind ik de 2 ronde koplampen voortaan aardig oudbollig.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Moet nog wel even een paar honderd euro bijelkaar sprokkelen, ter zekerheid![]()
[..]
Heb wel eens een V4 voorbij horen komen, wat een uber gaaf geluidje![]()
Dat was dus een VFR400 neem ik aan. Vanochtend inderdaad ook even rondgekeken op inet naar een VFR 600/750, zijn ook niet al te duur nee.. al heb je dan wel een iets ouder fietsje van eind jaren 80. Toch vind ik de ZXR-750 wel een stukkie mooier. Of nee, die met dubbele koplampen zijn al wat nieuwer zeker? Volgens mij zitten die boven mijn budget
Eisen?
-rond de 100 pk
-liefst rood met wit/zwarte kleurstelling
-supersport
-budget 2000-2500
-liefst minder dan 50.000 km
-lekker uiterlijk
alhoewel kawaquote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eisen?
-rond de 100 pk
-liefst rood met wit/zwarte kleurstelling
-supersport
-budget 2000-2500
-liefst minder dan 50.000 km
-lekker uiterlijk
205 pk en 165 kilo zal genoeg wauw effect geven denk ik. (GSX-R1000 Yoshimura ding)quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
De VFR is wel lollig, maar is wel erg braaf.Vermogen afgifte gaat zeer mooi geleidelijk zonder een wauw-momentje, en dat is bij de zxr wel anders. Ook heeft de ZXR meer pk\\\'s en een stoerder uiterlijk, al vind ik de 2 ronde koplampen voortaan aardig oudbollig.
en een vfr is geen SS
De meeste fzr-en zijn blauw, weet je ook waarom?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef yup het volgende:
Als je echt snel wilt kan je ook een ouwe FZR1000 kopen, zijn idioot snel en kosten geen reet meer :-)
Weet alleen niet of het iets is voor fapcum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
2takt tanken, hoef je niet meer te kijken naar het oliepeil.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef yup het volgende:
Gewoon altijd 5 liter olie in je buddy pleuren, kennie misgaan
Na iedere rit ene beetje olie erbij, kan ie nooit olie te weinig hebben
Het is geen fokking citroen ofzoquote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
2takt tanken, hoef je niet meer te kijken naar het oliepeil.
Hmm tja.. ik vind dubbele (ronde) koplampen juist heel erg gaafquote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
De VFR is wel lollig, maar is wel erg braaf.Vermogen afgifte gaat zeer mooi geleidelijk zonder een wauw-momentje, en dat is bij de zxr wel anders. Ook heeft de ZXR meer pk\'s en een stoerder uiterlijk, al vind ik de 2 ronde koplampen voortaan aardig oudbollig.
en een vfr is geen SS
Vanaf zijperspectief een erg mooie fiets ja, ook vrij jong ('96). Alleen vind het neusje dan weer iets minder. Kwa prijs zou het ook al weer lastig worden, aangezien er ook al 2500 geboden isquote:Op zondag 5 februari 2006 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alhoewel kawade shit is natuurlijk
vind ik zo een YZF-750 meer van deze tijd
[[url=http://images.speurders.nl/images/15/1530/15305236_1.jpg]afbeelding][/url]
Mja 400 lijkt me ook te weinig.. dat gaat iets sneller dan de GS. Een 750 met 107 pk bij 200 kg lijkt me wel genoeg >:Oquote:Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Maareeuh, verder wel eens met Flick. Fulcrum, als je toch echt wil raggen moet je voor die 750 gaan, met die 400 zul je wel hebben dat je na een tijdje meer wil
Hmm dan rijd ik mezelf hardstikke dood :') :') :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef yup het volgende:
Als je echt snel wilt kan je ook een ouwe FZR1000 kopen, zijn idioot snel en kosten geen reet meer :-)
Weet alleen niet of het iets is voor fapcum
..
Past ook nog eens in z\'n budget :-)
Kwa uiterlijk vind ik hem ook best ok, grappige mickey mouse oren ookquote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef yup het volgende:
Als je echt snel wilt kan je ook een ouwe FZR1000 kopen, zijn idioot snel en kosten geen reet meer :-)
Weet alleen niet of het iets is voor fapcum
FZR1000 voor 2300 euri\'s![]()
Past ook nog eens in z\'n budget :-)
dat is nou de ideale ragbikequote:Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk vind ik hem ook best ok, grappige mickey mouse oren ook
Waar zie je me voor aan, _natuurlijk_ voor m'n Aquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jawis![]()
Alvast veel succes (mits voor rijbewijs A)
![]()
Dat vonden we toen al lelijk, maar het is wel aerodynamisch.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Youssef het volgende:
Kwa uiterlijk vind ik hem ook best ok, grappige mickey mouse oren ook
Ik dacht dat'ie ook een beetje licht moest zijn.quote:
knap duur, gezien de km's en het jaartal is 1000 euro minder ook genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef yup het volgende:
Als je echt snel wilt kan je ook een ouwe FZR1000 kopen, zijn idioot snel en kosten geen reet meer :-)
Weet alleen niet of het iets is voor fapcum
FZR1000 voor 2300 euri\'s![]()
Past ook nog eens in z\'n budget :-)
quote:Op zondag 05 februari 2006 16:00 schreef Phatzak het volgende:
Anders maar eens op de maasvlakte meeten als het toch slecht weer is?
Slecht als in Raus motorloos, Rebbel die de kachel nog voor haar kindekes stookt en niemand die zin heet een route uit te stippelen met dit matige 5 graden weer.
Kan je hem even echt uitlaten
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:38 schreef dunc het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan, _natuurlijk_ voor m\'n A![]()
HeeeeH een lurker.quote:
Vind er maar eens 1, ze vragen voor de meest lelijke motoren nog rond of meer dan 1500 euro.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:42 schreef Gawaine het volgende:
knap duur, gezien de km\'s en het jaartal is 1000 euro minder ook genoeg.
na 2 jaar ben je ook niet blij met een 'volle' gs hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 11:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Yup, koop toch een leuke GS, na 2 jaar ben je toch niet meer blij met een \"volle\" 400cc fiets.
Raus al niet meer na 2-3 maanden zonder rijbewijs.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:53 schreef Roderick2085 het volgende:
na 2 jaar ben je ook niet blij met een \\\'volle\\\' gs hoor
Er zijn zat fietsen onder de ¤2500quote:Op zondag 5 februari 2006 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
Dat zijn nog eens goede bijdragen RB.Keigave fietsen.
Meer dan betaalbaar.
![]()
Beste wat ik ooit op Fok! voorbij heb zien komen onder de 2.500 euro.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HeeeeH een lurker.![]()
Goed idee wel.![]()
Daar sloten we in 2004 het Fok! motormeet seizoen mee af.
Tevens een tribute to Raus voor het behalen van het rijbewijs.![]()
[..]
Vind er maar eens 1, ze vragen voor de meest lelijke motoren nog rond of meer dan 1500 euro.![]()
Zeker voor een FZR1000 is dit tegenwoordig (helaas) geen gekke prijs.
En er zal nog wel wat speling in zitten.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
HONDA
Type: CBR 900 RR FIREBLADE
Km stand: 54400
Bouwjaar: 1992
Kleur: ZWART/ZILV
Prijs: ¤ 2.450,00
Omschrijving: Mooie sterke Blade. Met sportdemper
of een ZX9R
voor ¤ 2.500,00
of FZR1000
voor ¤ 2.400,00
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zijn leuke dingen
![]()
maar niet geschikt voor onze 22.1KW vrienden![]()
Weet ik niet heb alleen ff gezocht op 25Kw fietsen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is daar een 2e goedkeuring voor ?![]()
Alkmaar.. maar familie en festivals in Burgumquote:
Als dat een goeie fiets is, zonder schade, en de mechanische staat is goed, niet idioot veel km\'s erop, en ook nog eens echt 25kw, dan is het echt te fokking goedkoop.quote:
Meteen gemonteeerdquote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
Oj, ben terugBen ff langs Roderick geweest die nog wat pakketjes voor mij had liggen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry van dat laatste OPM. Monkey see, monkey doVind het achterlicht in het echt beter eruit zien dan op de foto, en nu hopelijk geen last van lampjes die steeds kapot gaan aangezien het LEDjes zijn
Spiegeltje moet ik nog erg aan wennen, ik zag er in eerste instantie geen ene flikker inToen ik zo ongeveer in de buurt van Amsterdam was had ik eindelijk de juiste configuratie gevonden om toch nog wat te zien
Heel groot verschil met het zicht van de mickey mouse oren, maar goed. Ik hoef in principe niet te weten wat er achter me gebeurd omdat ik toch altijd de snelste op de weg ben
Let trouwens bij de eerste foto ook op de remhendel en laat je niet verblinden door het dekseltje
Thx Roderick, voor het aanbieden van de faciliteiten en je zusje![]()
Zelfs een Blade kan met minder vermogen gekocht wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is daar een 2e goedkeuring voor ?![]()
ik geloof dat ik daar wat gemist hebquote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
Oj, ben terugBen ff langs Roderick geweest die nog wat pakketjes voor mij had liggen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry van dat laatste OPM. Monkey see, monkey doVind het achterlicht in het echt beter eruit zien dan op de foto, en nu hopelijk geen last van lampjes die steeds kapot gaan aangezien het LEDjes zijn
Spiegeltje moet ik nog erg aan wennen, ik zag er in eerste instantie geen ene flikker inToen ik zo ongeveer in de buurt van Amsterdam was had ik eindelijk de juiste configuratie gevonden om toch nog wat te zien
Heel groot verschil met het zicht van de mickey mouse oren, maar goed. Ik hoef in principe niet te weten wat er achter me gebeurd omdat ik toch altijd de snelste op de weg ben
Let trouwens bij de eerste foto ook op de remhendel en laat je niet verblinden door het dekseltje
Thx Roderick, voor het aanbieden van de faciliteiten en je zusje![]()
Ach, nog eventjes dan maak ik ze schoon valt het niet op omdat de afdekplaat net zo vies isquote:
En naked ook helemaal niet slechtquote:Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Triumph Daytona 900
Hmmm best leuke machine![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |