jas die GS er toch uitquote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
400 of 750cc [afbeelding]
Mja DE motor voor jou dus :-)quote:
quote:
Heb wel eens een V4 voorbij horen komen, wat een uber gaaf geluidjequote:Op zondag 5 februari 2006 13:52 schreef yup het volgende:
[..]
Mja DE motor voor jou dus :-)
Of een VFR400RR (niet die ouwe maankoplamp ding maar met die 2 koplampen).
Maar weet niet of je tevreden zal zijn met een 400 qua vermogen etc...
What about VFR 750 ofzoOok leuke brommers toch
Snel genoeg met 100 pk etc.
Wat zijn je eisen eigenlijk
De VFR is wel lollig, maar is wel erg braaf.Vermogen afgifte gaat zeer mooi geleidelijk zonder een wauw-momentje, en dat is bij de zxr wel anders. Ook heeft de ZXR meer pk's en een stoerder uiterlijk, al vind ik de 2 ronde koplampen voortaan aardig oudbollig.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Moet nog wel even een paar honderd euro bijelkaar sprokkelen, ter zekerheid![]()
[..]
Heb wel eens een V4 voorbij horen komen, wat een uber gaaf geluidje![]()
Dat was dus een VFR400 neem ik aan. Vanochtend inderdaad ook even rondgekeken op inet naar een VFR 600/750, zijn ook niet al te duur nee.. al heb je dan wel een iets ouder fietsje van eind jaren 80. Toch vind ik de ZXR-750 wel een stukkie mooier. Of nee, die met dubbele koplampen zijn al wat nieuwer zeker? Volgens mij zitten die boven mijn budget
Eisen?
-rond de 100 pk
-liefst rood met wit/zwarte kleurstelling
-supersport
-budget 2000-2500
-liefst minder dan 50.000 km
-lekker uiterlijk
alhoewel kawaquote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eisen?
-rond de 100 pk
-liefst rood met wit/zwarte kleurstelling
-supersport
-budget 2000-2500
-liefst minder dan 50.000 km
-lekker uiterlijk
205 pk en 165 kilo zal genoeg wauw effect geven denk ik. (GSX-R1000 Yoshimura ding)quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
De VFR is wel lollig, maar is wel erg braaf.Vermogen afgifte gaat zeer mooi geleidelijk zonder een wauw-momentje, en dat is bij de zxr wel anders. Ook heeft de ZXR meer pk\\\'s en een stoerder uiterlijk, al vind ik de 2 ronde koplampen voortaan aardig oudbollig.
en een vfr is geen SS
De meeste fzr-en zijn blauw, weet je ook waarom?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef yup het volgende:
Als je echt snel wilt kan je ook een ouwe FZR1000 kopen, zijn idioot snel en kosten geen reet meer :-)
Weet alleen niet of het iets is voor fapcum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
2takt tanken, hoef je niet meer te kijken naar het oliepeil.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef yup het volgende:
Gewoon altijd 5 liter olie in je buddy pleuren, kennie misgaan
Na iedere rit ene beetje olie erbij, kan ie nooit olie te weinig hebben
Het is geen fokking citroen ofzoquote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
2takt tanken, hoef je niet meer te kijken naar het oliepeil.
Hmm tja.. ik vind dubbele (ronde) koplampen juist heel erg gaafquote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
De VFR is wel lollig, maar is wel erg braaf.Vermogen afgifte gaat zeer mooi geleidelijk zonder een wauw-momentje, en dat is bij de zxr wel anders. Ook heeft de ZXR meer pk\'s en een stoerder uiterlijk, al vind ik de 2 ronde koplampen voortaan aardig oudbollig.
en een vfr is geen SS
Vanaf zijperspectief een erg mooie fiets ja, ook vrij jong ('96). Alleen vind het neusje dan weer iets minder. Kwa prijs zou het ook al weer lastig worden, aangezien er ook al 2500 geboden isquote:Op zondag 5 februari 2006 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alhoewel kawade shit is natuurlijk
vind ik zo een YZF-750 meer van deze tijd
[[url=http://images.speurders.nl/images/15/1530/15305236_1.jpg]afbeelding][/url]
Mja 400 lijkt me ook te weinig.. dat gaat iets sneller dan de GS. Een 750 met 107 pk bij 200 kg lijkt me wel genoeg >:Oquote:Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Maareeuh, verder wel eens met Flick. Fulcrum, als je toch echt wil raggen moet je voor die 750 gaan, met die 400 zul je wel hebben dat je na een tijdje meer wil
Hmm dan rijd ik mezelf hardstikke dood :') :') :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef yup het volgende:
Als je echt snel wilt kan je ook een ouwe FZR1000 kopen, zijn idioot snel en kosten geen reet meer :-)
..
Past ook nog eens in z\'n budget :-)
Kwa uiterlijk vind ik hem ook best ok, grappige mickey mouse oren ookquote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef yup het volgende:
FZR1000 voor 2300 euri\'s![]()
dat is nou de ideale ragbikequote:Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk vind ik hem ook best ok, grappige mickey mouse oren ook
Waar zie je me voor aan, _natuurlijk_ voor m'n Aquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jawis![]()
Alvast veel succes (mits voor rijbewijs A)
![]()
Dat vonden we toen al lelijk, maar het is wel aerodynamisch.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Youssef het volgende:
Kwa uiterlijk vind ik hem ook best ok, grappige mickey mouse oren ook
Ik dacht dat'ie ook een beetje licht moest zijn.quote:
knap duur, gezien de km's en het jaartal is 1000 euro minder ook genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef yup het volgende:
FZR1000 voor 2300 euri\'s![]()
quote:Op zondag 05 februari 2006 16:00 schreef Phatzak het volgende:
Anders maar eens op de maasvlakte meeten als het toch slecht weer is?
Slecht als in Raus motorloos, Rebbel die de kachel nog voor haar kindekes stookt en niemand die zin heet een route uit te stippelen met dit matige 5 graden weer.
Kan je hem even echt uitlaten
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:38 schreef dunc het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan, _natuurlijk_ voor m\'n A![]()
HeeeeH een lurker.quote:
Vind er maar eens 1, ze vragen voor de meest lelijke motoren nog rond of meer dan 1500 euro.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:42 schreef Gawaine het volgende:
knap duur, gezien de km\'s en het jaartal is 1000 euro minder ook genoeg.
na 2 jaar ben je ook niet blij met een 'volle' gs hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 11:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Yup, koop toch een leuke GS, na 2 jaar ben je toch niet meer blij met een \"volle\" 400cc fiets.
Raus al niet meer na 2-3 maanden zonder rijbewijs.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:53 schreef Roderick2085 het volgende:
na 2 jaar ben je ook niet blij met een \\\'volle\\\' gs hoor
Er zijn zat fietsen onder de ¤2500quote:Op zondag 5 februari 2006 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
Dat zijn nog eens goede bijdragen RB.Keigave fietsen.
Meer dan betaalbaar.
![]()
Beste wat ik ooit op Fok! voorbij heb zien komen onder de 2.500 euro.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HeeeeH een lurker.![]()
Goed idee wel.![]()
Daar sloten we in 2004 het Fok! motormeet seizoen mee af.
Tevens een tribute to Raus voor het behalen van het rijbewijs.![]()
[..]
Vind er maar eens 1, ze vragen voor de meest lelijke motoren nog rond of meer dan 1500 euro.![]()
Zeker voor een FZR1000 is dit tegenwoordig (helaas) geen gekke prijs.
En er zal nog wel wat speling in zitten.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
HONDA
Type: CBR 900 RR FIREBLADE
Km stand: 54400
Bouwjaar: 1992
Kleur: ZWART/ZILV
Prijs: ¤ 2.450,00
Omschrijving: Mooie sterke Blade. Met sportdemper
of een ZX9R
voor ¤ 2.500,00
of FZR1000
voor ¤ 2.400,00
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zijn leuke dingen
![]()
maar niet geschikt voor onze 22.1KW vrienden![]()
Weet ik niet heb alleen ff gezocht op 25Kw fietsen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is daar een 2e goedkeuring voor ?![]()
Alkmaar.. maar familie en festivals in Burgumquote:
Als dat een goeie fiets is, zonder schade, en de mechanische staat is goed, niet idioot veel km\'s erop, en ook nog eens echt 25kw, dan is het echt te fokking goedkoop.quote:
Meteen gemonteeerdquote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
Oj, ben terugBen ff langs Roderick geweest die nog wat pakketjes voor mij had liggen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry van dat laatste OPM. Monkey see, monkey doVind het achterlicht in het echt beter eruit zien dan op de foto, en nu hopelijk geen last van lampjes die steeds kapot gaan aangezien het LEDjes zijn
Spiegeltje moet ik nog erg aan wennen, ik zag er in eerste instantie geen ene flikker inToen ik zo ongeveer in de buurt van Amsterdam was had ik eindelijk de juiste configuratie gevonden om toch nog wat te zien
Heel groot verschil met het zicht van de mickey mouse oren, maar goed. Ik hoef in principe niet te weten wat er achter me gebeurd omdat ik toch altijd de snelste op de weg ben
Let trouwens bij de eerste foto ook op de remhendel en laat je niet verblinden door het dekseltje
Thx Roderick, voor het aanbieden van de faciliteiten en je zusje![]()
Zelfs een Blade kan met minder vermogen gekocht wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is daar een 2e goedkeuring voor ?![]()
ik geloof dat ik daar wat gemist hebquote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
Oj, ben terugBen ff langs Roderick geweest die nog wat pakketjes voor mij had liggen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry van dat laatste OPM. Monkey see, monkey doVind het achterlicht in het echt beter eruit zien dan op de foto, en nu hopelijk geen last van lampjes die steeds kapot gaan aangezien het LEDjes zijn
Spiegeltje moet ik nog erg aan wennen, ik zag er in eerste instantie geen ene flikker inToen ik zo ongeveer in de buurt van Amsterdam was had ik eindelijk de juiste configuratie gevonden om toch nog wat te zien
Heel groot verschil met het zicht van de mickey mouse oren, maar goed. Ik hoef in principe niet te weten wat er achter me gebeurd omdat ik toch altijd de snelste op de weg ben
Let trouwens bij de eerste foto ook op de remhendel en laat je niet verblinden door het dekseltje
Thx Roderick, voor het aanbieden van de faciliteiten en je zusje![]()
Ach, nog eventjes dan maak ik ze schoon valt het niet op omdat de afdekplaat net zo vies isquote:
En naked ook helemaal niet slechtquote:Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Triumph Daytona 900
Hmmm best leuke machine![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |