quote:Op maandag 6 februari 2006 11:52 schreef R2-D2 het volgende:
Als je 2 broers hebt dan krijg je een aangeboren hekel aan Madonna denk ik![]()
Ik snap die hele ZZR actie nog steeds niet als er niet gelijk een opvolger voor de deur staat.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:55 schreef hicham het volgende:
Dan reed ze nu nog op d'r Rebbelletje, nadat ze de ZZR600 had verkocht omdat die boven de 200 niet zo stabiel meer was
Moet je eens nagaan wat voor een slechte invloed jij hebt op emotioneel instabiele mensenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik snap die hele ZZR actie nog steeds niet als er niet gelijk een opvolger voor de deur staat.![]()
Geef mij maar soul of rockquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vond Madonna altijd iets voor meisjes.
![]()
![]()
Veel te gladde muziek, altijd over flieftheid. Hoog K3 gehalte, maar dan in ut Engels.![]()
Qua sfeer vind ik Frozen wel mooi, de tekst is wat te sim-pel.![]()
[..]
Ik heb daar op gezeten maar niet op gereden. De SP kon ik net op geloof ik en voelde zwaarquote:Ik snap die hele ZZR actie nog steeds niet als er niet gelijk een opvolger voor de deur staat.![]()
Misschien toch een VTR Firestrom proberen, die is toch niet zo groot en/of duur.![]()
Ik snap het zelf niet eensquote:Op maandag 6 februari 2006 12:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet je eens nagaan wat voor een slechte invloed jij hebt op emotioneel instabiele mensen
Jij als professionele motorhopper zou haar actie toch wel minstens moeten begrijpen en aan ons uit kunnen leggen?
Ik heb ook tijdelijk wat ruis in mijn cognitieve eigenschappen op vrouwlijk gebied.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:06 schreef hicham het volgende:
Moet je eens nagaan wat voor een slechte invloed jij hebt op emotioneel instabiele mensen
Jij als professionele motorhopper zou haar actie toch wel minstens moeten begrijpen en aan ons uit kunnen leggen?
Namen willen we.quote:
De nieuwe GSX-R750 is ook leuk, rond de 160 kilo.quote:Ik heb daar op gezeten maar niet op gereden. De SP kon ik net op geloof ik en voelde zwaar![]()
Er zijn 2 motoren die indruk op me hebben gemaakt, dat is de ZX-6R (636) en de GSX-1000R![]()
quote:
waarom zou je een vrouw willen begrijpenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb ook tijdelijk wat ruis in mijn cognitieve eigenschappen op vrouwlijk gebied.
Als ik in 1 maand 5 vrouwen wel kan boeien, maar niet kan begrijpen dan is het even de omgekeerde wereld aan deze kant.![]()
![]()
quote:Ik lul teveel vandaag.![]()
![]()
![]()
En ik had wel ingeschat dat als eenmaal het geld binnen, de beslissing ineens 10 keer zo moeilijk is om het weer uit te geven.![]()
![]()
![]()
maar zelf ben ik daar na een week wel weer overheen.. of 2.![]()
Aja, ze kon hem waarschijnlijk ook mooi kwijt.
Opgegroeid met oa Skidrow, The Prodigie, Living Colour. Isaac Hayes, Earth Wind & Fire, Marvin Gaye en nog vele meer natuurlijkquote:[..]
Namen willen we.
Omdat ik het te graag wil.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:32 schreef R2-D2 het volgende:
waarom zou je een vrouw willen begrijpen![]()
Maar dat is ook weer menselijk.quote:Ik begrijp mezelf niet eens altijd![]()
quote:Voorbeeld:
Zaterdag met een vriendin afgesproken om motoren te kijken, ik print een lijstje uit met Motorzaken in de Regio Nijmegen oa Termaat.
We rijden richting Nijmegen met de kinderen en we eindigen in Arnhem, geen motorzaak gezien![]()
quote:Opgegroeid met oa Skidrow, The Prodigie, Living Colour. Isaac Hayes, Earth Wind & Fire, Marvin Gaye en nog vele meer natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 03 februari 2006 08:35 schreef Faithy het volgende:
Ik zie dat er hier Fok! Smilies zijn, dus wie weet zijn hier ook wat mensen uit de Fok! MC-SC dus ehm
Dawas wel slim van haarquote:Op maandag 6 februari 2006 12:55 schreef Youssef het volgende:
Neeh, niet weg gaan Peppo [afbeelding]
Eerst even zeggen wat voor lijntje ik moet zetten voor je in de OPMaar tis te laat geloof ik
[..]
neequote:Op maandag 6 februari 2006 11:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan reed ze nu nog op d'r Rebbelletje, nadat ze de ZZR600 had verkocht omdat die boven de 200 niet zo stabiel meer was
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:13 schreef Faithy het volgende:![]()
Vrijdag de 17e heb ik mijn eerste rijles
(bij METRO in Den Haag)![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:13 schreef Faithy het volgende:![]()
Vrijdag de 17e heb ik mijn eerste rijles
(bij METRO in Den Haag)![]()
van welk geld zou ik dat moeten doen?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Kan je donderdag op de beurs mischien spulletjes kopen![]()
Ja, maar door rare loop van omstandigheden zitten de meeste FokMC'ers ook weleens daar. Hehe, we hadden ooit de Bosche bolle gejat om hier mee te komen rijdenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef Faithy het volgende:
Ik zit zelf al op MF
ook als Faithy, alleen woon ik niet in de buurt van Den Bosch
Wij Bossche Bollen zijn héél aardigquote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef Faithy het volgende:
Ik zit zelf al op MF
ook als Faithy, alleen woon ik niet in de buurt van Den Bosch
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
Rebbel was net verhuist en geen overbuurmeisje meer.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, maar door rare loop van omstandigheden zitten de meeste FokMC'ers ook weleens daar. Hehe, we hadden ooit de Bosche bolle gejat om hier mee te komen rijden![]()
(zie Peerkemikuni, TR Roadkill, Rebel en Gawaine in de openingspost)
Vandaar dat als Fok down is je daar de boel vol kunt spammen, is ons reservetopic.
Van welk geld ga je lessen dan??quote:Op maandag 6 februari 2006 13:24 schreef Faithy het volgende:
[..]
van welk geld zou ik dat moeten doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |