Ik wíst hetquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:13 schreef frizti het volgende:
Helaas kunnen we het gesprek met July Forsyth weer niet horen.
Kutregie.![]()
Met een koptelefoon scheelt het wel iig een stuk hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:13 schreef cuall het volgende:
[..]
ja ik heb even pogingen ondernomen, maar was echt niet te verstaan
![]()
En dan te bedenken dat Bruce Forsyth haar vader is.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met een koptelefoon scheelt het wel iig een stuk hoor
(alhoewel dat niet in alle gevallen zo is natuurlijk)
Ik kijk altijd met een koptelefoon op, maar de regie werkt echt niet mee deze keer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met een koptelefoon scheelt het wel iig een stuk hoor
(alhoewel dat niet in alle gevallen zo is natuurlijk)
T wordt er niet beter op neequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:17 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met een koptelefoon op, maar de regie werkt echt niet mee deze keer.![]()
Eet smakelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat eventjes een hapje eten
Dus.....tot straks
Toedeloe Frizti, eet séquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef frizti het volgende:
Ik ga ook maar eens voor het eten zorgen.
Tot later, toedeledoki.
Nou ik denk dat ze toch zo'n beetje van dezelfde leeftijd is als Viola, en dan ziet ze er toch een stuk apetijtelijker uitquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:23 schreef witste het volgende:
Ik heb r laatst in het echt gezien. Op de stream gaat het nog wel, maar in het echt is het wel een beetje vergane glorie hoor!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:31 schreef bunnyma het volgende:
Op het schaatspak dat Frank maandag tijdens de live zou dragen staat een stringetje.
Dus het lijkt dan net of Frank in een stringetje loopt.
Ferry wil dat er eerst een foto van dat pak wordt gemaild om te bekijken, ten eerste om te kijken of Frank het wel aan wilt en ten tweede of de reclame niet te groot erop staat.
Hai Flugeltjequote:
Hier thuis iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Flugeltje![]()
.......je bedoelt toch bij jou thuis hé? Hier op het forum is het warm en gezellig hoor![]()
Joh, niks ernstigs hoop ik?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier thuis idd
Heb vandaag een aantal schuivers gemaakt met de auto...
Ben nergens tegenaan gereden. Schoof alleen een paar keer behoorlijk door. En dat bij pompend en voorzichtig remmen.... Spiegeltje dus hier...quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Joh, niks ernstigs hoop ik?
Vaak wel schrikken als je auto aan de glibber gaat![]()
Je moet hem ook op je oren zettenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:17 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met een koptelefoon op, maar de regie werkt echt niet mee deze keer.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef Bergie88 het volgende:
Bijna een uur geen post in de SC is dat een record??
Ja John is de vervanger van Gert, deze week is Ferri er bij gekomen als extra krachtquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:00 schreef Bergie88 het volgende:
Is John een soort vervanger van Gertjuh geworden??
Hey die ken ik nog wel van GTST.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja John is de vervanger van Gert, deze week is Ferri er bij gekomen als extra kracht![]()
Mickey!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:04 schreef nachtzuster het volgende:
Waar zou Bart van dromen?![]()
[afbeelding]
Ik heb begrepen dat Chiel op het laatst bereid is gevonden om manager te zijn. Hij had daarnaast nog verplichtingen, dus combineert hij het. Hij is wel veel afwezig vind ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:02 schreef Bergie88 het volgende:
Waar is chiel??
Hummie heeft niks meer te zeggen over het programma, die staat onder curatele van het Rode Kruisquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:04 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Hey die ken ik nog wel van GTST.
Ik vind het raar dat de regie trouwens niet ingrijpt, die stomme zonnebrillen zien er niet uit.
Was het misschien wel geworden als ik niet zo stom was geweest te postenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef Bergie88 het volgende:
Bijna een uur geen post in de SC is dat een record??
Het begint er ook als een aardig hechte groep uit te zienquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Chiel op het laatst bereid is gevonden om manager te zijn. Hij had daarnaast nog verplichtingen, dus combineert hij het. Hij is wel veel afwezig vind ik, maar de hotelliers weten inmiddels wel aardig hoe ze de tent draaiende moeten houden
Hej, eet Bart dan niet meequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:04 schreef nachtzuster het volgende:
Waar zou Bart van dromen?![]()
[afbeelding]
......erg spannend is het ook niet op de streamsquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was het misschien wel geworden als ik niet zo stom was geweest te posten. Tis inderdaad erg rustig hier.
Nou.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef cuall het volgende:
[..]
......erg spannend is het ook niet op de streams![]()
Ja dat is het planbord.... zou het nu eindelijk goed gaan lopen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:59 schreef cuall het volgende:
Zou dat het nieuwe planbord zijn, waar Frank en Ferri mee bezig zijn?
Ophrah wil haar echt niet in haar huisquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef MissJ. het volgende:
Ik lig blauw om die mail van Viola over die DNA-pil. Goed gecapt!!!![]()
Geweldig en dat is allemaal te zien, de nederlandse Oprah Winfrey hahahahahahaha. Ze mag Oprah's toilet komen boenen misschien.
Idd de status Oprah zal zij nooit halen. Wat een capsones trut. Oprah miljardair VS Fiool de ZN'rquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef MissJ. het volgende:
Geweldig en dat is allemaal te zien, de nederlandse Oprah Winfrey hahahahahahaha. Ze mag Oprah's toilet komen boenen misschien.
Waar staat die dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef MissJ. het volgende:
Bart was in slaap gevallen, en ze hebben besloten hem te laten liggen, omdat hij zo moe wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej, eet Bart dan niet mee![]()
Oja, een kleine bewik ga zometeen weer weg als de uitzending begint
Ik vind alleen de kwaliteit wel erg goed, maar dat is omdat ze niet hoeven te blocken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef cuall het volgende:
[..]
......erg spannend is het ook niet op de streams![]()
Ah vandaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Bart was in slaap gevallen, en ze hebben besloten hem te laten liggen, omdat hij zo moe was![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja dat is het planbord.... zou het nu eindelijk goed gaan lopen?![]()
Kort máár krachtigquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:16 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben weer weg, het was van korte duur maar kom morgen nog wel ff langs![]()
Gezellig en tot morgen dan maarquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:16 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben weer weg, het was van korte duur maar kom morgen nog wel ff langs![]()
Ja idd, ik heb dat ook, en kom (nu nog) niet aan, heerlijk is dat, als je alles kan eten zonder aan te komenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef cuall het volgende:
Wat me trouwens best wel opvalt, is de hoeveelheid eten wat Monique op een dag naar binnen werkt. Best wel veel
Ja, het is haar naar het hoofd gestegenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Thanks Cuall![]()
Mijn god, wat haalt Viool zich nou weer in haar hoofd?![]()
Welterustenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:20 schreef Talitha het volgende:
Ik ben een beetje moe, dus vandaag zwaai ik een keertje éénmalig voor iedereen de aankomt en iedereen die weggaat![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoelang die email zichtbaar was, maar weet bijna zeker dat de regie de inhoud/impact van het mailtje over het hoofd heeft gezienquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, het is haar naar het hoofd gestegen, maar de timing van die cap was wel sublliem
![]()
Doei Talitha, ga maar lekker luierenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:20 schreef Talitha het volgende:
Ik ben een beetje moe, dus vandaag zwaai ik een keertje éénmalig voor iedereen de aankomt en iedereen die weggaat![]()
![]()
![]()
Viola zal het zeker niet leuk vinden, het is per slot toch een privé mailtje die ze aan het maken wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang die email zichtbaar was, maar weet bijna zeker dat de regie de inhoud/impact van het mailtje over het hoofd heeft gezien
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:20 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
Waarom ze die dan in godsnaam in een huis met tig camera's aan het typen is... is mij compleet een raadselquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola zal het zeker niet leuk vinden, het is per slot toch een privé mailtje die ze aan het maken was![]()
Het is ws een volslagen raadsel voor bijna iedereen. Maar we hebben het over Viool, en dat verklaart erg veel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Waarom ze die dan in godsnaam in een huis met tig camera's aan het typen is... is mij compleet een raadsel![]()
Was volgens mij een reactie op Viool die voor de zoveelste keer zei dat haar zoon editor is,quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:30 schreef Sjet het volgende:
Iemand zegt 'mooie cut mooie cut' ............![]()
Ik snap wel dat ze iets uit de televisie wereld bedoelen maar als je het zo 'out of the blue' hoort......![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:30 schreef Sjet het volgende:
Iemand zegt 'mooie cut mooie cut' ............![]()
Ik snap wel dat ze iets uit de televisie wereld bedoelen maar als je het zo 'out of the blue' hoort......![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was volgens mij een reactie op Viool die voor de zoveelste keer zei dat haar zoon editor is,
tegen Viool: "dan zit jij voor de tv en zegt mooie cut mooie cut"
![]()
Ja dat is waar.... Viool haar bewegings redenen te ontrafelen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is ws een volslagen raadsel voor bijna iedereen. Maar we hebben het over Viool, en dat verklaart erg veel.![]()
Ja ik had wel gehoord dat ze het over televisie en regiseren hadden... maar als iemand het 'cut' dan echt op zijn Nederlands uitspreekt...... dat klinkt dan ineens ff heel raarquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:33 schreef cuall het volgende:
[..]
...heb ik gemist, maar kan me voorstellen dat het wat raar overkomt ja
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:38 schreef MissJ. het volgende:
Even wat typwerk verricht en het mailtje van Viola vertaald voor de nieuwe binnenkomers:
"Beste Jan,
Wat zou het geweldig zijn als ik de nieuwe DNA-pil mocht gebruiken.
Geen idee hoe het nieuwe PR plan rond dit middel in elkaar zit.
Las ergens dat Oprah Winfrey enthousiast is, wellicht leuk als, even onbescheiden, de Nederlandse Oprah Winfrey ik dus, althans, zo werd ik wel eens genoemd ook, spectaculair zou afvallen temeer omdat ik met Talpa in onderhandeling ben voor een nieuw eigen programma. Je kunt me vanaf heden nog 5 weken bereiken via dit emailadres , in het Big Brother Hotel waar ik bezig met met de Mappa Mondo aktie van het Rode Kruis, zie de live elke maandag 20.00 De mailcorrespondentie is vertrouwelijk, alleen telefoongesprekken kunnen we……..
Was Ferri geloof ik, hij vertelde ook net iets over Bobo's in the bush, Viool zou als enige hebben gereageerd door gelijk haar vinger op te steken, toen iemand vroeg wie er zin had om te neukenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:35 schreef cuall het volgende:
[..]
die is Viola ook al aardig zat denk ik dan
![]()
Als Fok het iets beter zou doen, zou ook wel schelen....quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was het misschien wel geworden als ik niet zo stom was geweest te posten. Tis inderdaad erg rustig hier.
hier gaat ie nog steeds niet sneller andersquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:13 schreef regenworm het volgende:
psstt volgens mij gaat fok iets sneller maar niet te hard![]()
Wat ....... zeg ......... je ..... ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:28 schreef newsman het volgende:
Doet fok het eigenlijk nog ????????
Dat vraag ik me dus steeds afquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
doet ie 't alweer een beetje normaler?
Ach... wat is normaal. Snel in ieder geval nog nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
doet ie 't alweer een beetje normaler?
Jaaaaaaaaaaaa.... hallo allemaalquote:
ow... ok.... wij komen binnen en jij gaat slapenquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:16 schreef odie22 het volgende:
slaap lekker allemaal , het was weer gezellig , tot morgen![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Odiequote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:16 schreef odie22 het volgende:
slaap lekker allemaal , het was weer gezellig , tot morgen![]()
![]()
![]()
Nouuuu....het wordt alweer gevaarlijk traag dus is nog niet helemaal opzekerquote:
ik dacht alleen ik post hem vast , tegen de tijd dat het leesbaar is , is het wel bedtijdquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ow... ok.... wij komen binnen en jij gaat slapen![]()
Slaap lekker Odie
Te vroeg gejuiched ben ik bangquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nouuuu....het wordt alweer gevaarlijk traag dus is nog niet helemaal opzeker
Daar komt het zo ongeveer wel op neer vanavondquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik dacht alleen ik post hem vast , tegen de tijd dat het leesbaar is , is het wel bedtijd![]()
![]()
Ik wacht nog even met juichen denk ik. Hij is erg wisselvalligquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:21 schreef White_Pearl het volgende:
Zowww daar zijn we weer![]()
![]()
Voor zolang als het duurt
Fok! is net als het nederlandse weerquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met juichen denk ik. Hij is erg wisselvallig![]()
Nog erger zelfsquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Fok! is net als het nederlndse weer
Ik huil met je mee... dan huilen we gewoon voor tweequote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:22 schreef newsman het volgende:
Das idd te vroeg gejuiched FB, tis nog steeds om te huilen
Snifquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik huil met je mee... dan huilen we gewoon voor twee![]()
zou tijd wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Snif, maar het is nu toch iets beter
![]()
From zero to nothing... in 60 secondsquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
Nu weer snel
Zometeen weer helemaal niets
Keep your fingers crossed darlingquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:29 schreef White_Pearl het volgende:
Nah het lijkt aardig goed te gaan valt mee nu![]()
![]()
![]()
Het was opgelost toen... alleen zal er vanavond wel iets anders kapot zijn gegaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:28 schreef newsman het volgende:
Ik las op frontpage, ff heel snel, dat er een fileserver was uitgevallen en dat true, kort diensten heeft verleend aan fok.
Dat werkte dus ook niet
Wij beschermen je wel tegen boze modjes en FA'squote:
Die zullen nu wel gevaarlijk zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij beschermen je wel tegen boze modjes en FA's![]()
Dat zal ik doen lieverdquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keep your fingers crossed darling![]()
![]()
Ja hoor. Redelijk veilig iigquote:
Die zijn vast allemaal op een oor gaan liggenquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij beschermen je wel tegen boze modjes en FA's![]()
Slaap lekker Odiequote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:33 schreef odie22 het volgende:
nu ga ik wel naar bed , doeiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Odiequote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:33 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Trustequote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:33 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Welterusten Odie, tot laterquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:33 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
En dat istie ookquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
Bart vind zichzelf meer een einzelganger
Zo nu kunnen we weer verderquote:
De doeken van tante Til waren mooier.]quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:57 schreef frizti het volgende:
[quote]Op zaterdag 4 februari 2006 11:56 schreef Snaptnix het volgende:
Viools auditie voor de remake van de Familei Knots afgelopen nacht
[afbeelding]
WBquote:
Alleen de smilies doen het voor een gedeelte nog niet. En voor sommigen (waaronder flugel) is het nog geen feestquote:
Oh, wat is het met Flugelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen de smilies doen het voor een gedeelte nog niet. En voor sommigen (waaronder flugel) is het nog geen feest
flugel kan nog niet inloggen of reageren (zie vol)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, wat is het met Flugel![]()
Mijn smileys doen het wel hoor![]()
:') doet het oa net nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, wat is het met Flugel![]()
Mijn smileys doen het wel hoor![]()
Flugeltje zit in de BANquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
flugel kan nog niet inloggen of reageren (zie vol)![]()
Hoi en dag MissJquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:12 schreef MissJ. het volgende:
![]()
Hoeba Hoeba
![]()
![]()
Zo getest en weer weg, mijn stylist komt zo......![]()
Hoi Snaptix, ik wacht al een uur op mijn stylist-kapper die zou hier om 11.00 zijn maar beweert zelf om 12.00quote:
Maar je kunt nu weer Fokken in de tijd dat je moet wachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hoi Snaptix, ik wacht al een uur op mijn stylist-kapper die zou hier om 11.00 zijn maar beweert zelf om 12.00
En MissJ. is stevig aan het nadenken over haar gaderobe voor morgen.
Ik zat te denken zal ik F/side met oogpotlood op mijn decolette zetten.......
Foto aub...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hoi Snaptix, ik wacht al een uur op mijn stylist-kapper die zou hier om 11.00 zijn maar beweert zelf om 12.00
En MissJ. is stevig aan het nadenken over haar gaderobe voor morgen.
Ik zat te denken zal ik F/side met oogpotlood op mijn decolette zetten.......
Tja, mijn zoon is groot AJAX fan.....ikzelf heb de ballen verstand van voetbal verder. Ik ben wel aan het oefenen op mijn tekst:"Tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkantquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ALs je dat doet, soep ik eerst alle caps hoor.![]()
Ga echt geen pro ajax caps online zetten![]()
whehehehehe.... zal je zeker en vast niet nodig hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:16 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Tja, mijn zoon is groot AJAX fan.....ikzelf heb de ballen verstand van voetbal verder. Ik ben wel aan het oefenen op mijn tekst:\"Tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkant
Komt helemaal goedquote:
eeeh, dan ga ik zo hard Eindhovuhhhhh schreeuwen dat je het daar nog kunt horen. En dan is het niet meer zo stil aan de overkantquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:16 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Tja, mijn zoon is groot AJAX fan.....ikzelf heb de ballen verstand van voetbal verder. Ik ben wel aan het oefenen op mijn tekst:\"Tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkant
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Snappiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt helemaal goed
pareltjeeeeeeee![]()
Gewoon juichen dan as ajax weet te scoren, maar niet juichen als ze hem in hun eigen doel rossen :\')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef MissJ. het volgende:
Tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkant.....
(kijk morgen ben ik natuurlijk de grootste AJAX fan ever............
Wat kan er mis gaan de bal is rond.....Toch?
Het is helemaal niet stil aan de overkant, als ik hier morgen in een willekeurige kroeg ga staan met een Everton shirt aan en ga lopen schreeuwen Cantona is een teringlijer moet je eens kijken hoeveel lawaai er van deze kant komtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef MissJ. het volgende:
Tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkant.....
(kijk morgen ben ik natuurlijk de grootste AJAX fan ever............
Wat kan er mis gaan de bal is rond.....Toch?
En wat bedoel je precies met äls Ajax".....die scoren toch altijd....zijn godenzonen........quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gewoon juichen dan as ajax weet te scoren, maar niet juichen als ze hem in hun eigen doel rossen :\\\')
Afentoe een keer ahhhhh en oehhhhh roepen en ze denken dat je er helemaal in zit
Het enige probleem is dat ze het dak wat vaak dicht hebben en dat God ze dan niet kan zienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En wat bedoel je precies met äls Ajax\".....die scoren toch altijd....zijn godenzonen........![]()
whehehehehehe....... je hebt dit seizoen nog niet meegekregen geloof ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En wat bedoel je precies met äls Ajax\".....die scoren toch altijd....zijn godenzonen........![]()
Flugel is er nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef demins het volgende:
Meldt zich!
Goedemorgen allemaal! (behalve Flugel...)![]()
![]()
![]()
Ik had het al gelezenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugel is er niet![]()
Demins je bent een een een ik kom er zo wel op
Ooooh...ik zag ut!!!!! (wijst met vinger naar Manu) oooh verboden woord............quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugel is er niet![]()
ja, maar straks kan TL meelezen, als hij deze eeuw nog wakker wordtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugel is er niet![]()
Die komen grieks koken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:30 schreef cuall het volgende:
Wie is die dame en dat meisje?
mijn streams stotteren als een gek
![]()
Hai undercover flugelquote:
Ik dacht het postaantal van mannetje op te kunnen krikken... Maar hij telt nu ook geen posts bij :')quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:33 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Ik dacht het postaantal van mannetje op te kunnen krikken... Maar hij telt nu ook geen posts bij :\')
Je mannetje staat op 1 post, dat had je zo kunnen verdubbelen als ie zou tellenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:33 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Ik dacht het postaantal van mannetje op te kunnen krikken... Maar hij telt nu ook geen posts bij :\\\')
quote:
Ik kan ze ook niet bijhouden. Ben tussendoor spullen aan het verzamelen, zometeen eten en de kleine aankleden. Dan naar verjaardag toequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik kan de SV niet bijhouden jongens, ik word gestoord van dat gedoe met mijn streams, heb ze even uitgezet![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:34 schreef cuall het volgende:
[..]
hai, nu mis je wel je blauwe knopjes
![]()
Streams zijn hier ok, welke gebruik je Cuall?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik kan de SV niet bijhouden jongens, ik word gestoord van dat gedoe met mijn streams, heb ze even uitgezet![]()
Is zeekoewijf het woord wat je zoekt? :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugel is er niet![]()
Nou, zolang dit nog wel werkt, vind ik het goedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:38 schreef Rover68 het volgende:
[..]
![]()
Er zijn blijkbaar toch wat zaken verloren gegaan. (zie ook MED)
Als dat ook de rechten zijn kan het wel eens een tijdje gaan duren voor alles weer in orde is...
*noteert op notitieblokje voor het geval ze ooit blauwe kleurtje weer terug ontvangt*quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:39 schreef demins het volgende:
[..]
Is zeekoewijf het woord wat je zoekt? :\')
nee, ik had er eerst teringlijer staan, maar dat was uiteraard niet serieus bedoeldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:39 schreef demins het volgende:
[..]
Is zeekoewijf het woord wat je zoekt? :\')
ik ga je raporteren als kloonquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef Rover68 het volgende:
[..]
*noteert op notitieblokje voor het geval ze ooit blauwe kleurtje weer terug ontvangt*
HBB streams, ik ga Floris even proberenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Streams zijn hier ok, welke gebruik je Cuall?
Hier Floris met Talpastreams![]()
Schrijf je mee Flugel?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ik had er eerst teringlijer staan, maar dat was uiteraard niet serieus bedoeld
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef Rover68 het volgende:
[..]
*noteert op notitieblokje voor het geval ze ooit blauwe kleurtje weer terug ontvangt*
Ik ook HBB streams, heb de streamadressen op Tala server staan. Geen problemenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:42 schreef cuall het volgende:
[..]
HBB streams, ik ga Floris even proberen![]()
zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:45 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Is geen kloon
Is account van mannetje![]()
Volgens de MED zijn er zaken verloren gegaan... Ik vermoed dat daar ook de crew bijzitquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:45 schreef White_Pearl het volgende:
Lukt het met Flugel nog steeds niet
Is nog eens écht zo ook... Hij gebruikt 'm echter alleen voor de FP (die er nu toch niet meer is)quote:
Vrees van wel. Zie iig nog steeds geen modjes posten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:49 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Volgens de MED zijn er zaken verloren gegaan... Ik vermoed dat daar ook de crew bijzit![]()
Whahahahaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:49 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Volgens de MED zijn er zaken verloren gegaan... Ik vermoed dat daar ook de crew bijzit![]()
Als de schade écht zo ernstig is duurt het misschien nog wel langer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
Een modloos dagje. Dit wordt feest voor ons![]()
![]()
Toch jammer dat ik zo weg moet![]()
Dat is nou jammer anders konden we eens lekker even de boel op stelten zettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
Een modloos dagje. Dit wordt feest voor ons![]()
![]()
Toch jammer dat ik zo weg moet![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:54 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Als de schade écht zo ernstig is duurt het misschien nog wel langer.
Hai FBquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:00 schreef Foreverblue het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSS... Fok is gereanimeerd![]()
![]()
Hallo allemaal... BEW
[afbeelding]
Hai FBquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:00 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Hallo allemaal... BEW
[afbeelding]
quote:
quote:
Hoi hoi damesquote:
ja, 's morgens doordeweeks voor 8 uur je bed uit, in het weekend voor 10 uurquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi hoi dames
Ehh is dat zo Manu?![]()
Whahahaha... ik weet niks van die afspraak. En ik was al langer mijn bed uit vandaag hoor. Alleen nog niet op Fok gekeken of die het alweer deed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, \'s morgens doordeweeks voor 8 uur je bed uit, in het weekend voor 10 uur
Waar?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef Talitha het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik hoor dat er een tragisch ongeval is gebeurd waar slachtoffers bij zijn gevallen ?![]()
Mogguhquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef Talitha het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik hoor dat er een tragisch ongeval is gebeurd waar slachtoffers bij zijn gevallen ?![]()
Heej! Blue!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:00 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Hallo allemaal... BEW
[afbeelding]
Ik zou het niet weten... enlight me please...quote:
Heeeeeeeeeeeeeeej Pareltjeeeeeeequote:
Ohquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef Talitha het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik had begrepen dat er een aantal mod'jes vermist zijn ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten... enlight me please...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier op Fok toch ?
wordt er niet meer gezwaaid trouwens![]()
Ow dat bedoel je. Ja tis feest hier nu. Relluhquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er een aantal mod\'jes vermist zijn ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |