abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34702306
De gasten genieten nog na met een wijntje van de Hollandse avond.
John zet wat nootjes op tafel, en Bart Ferri houden de gasten gezelschap.
John blijft ook nog even bij de gasten kletsen.

Bonnie Viola en Anita zitten in hun rokers hoekje.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34702704
Frank en Monique zijn al naar bed toe.
Harrie en Esther zitten nog steeds gezellig te kletsen met Bart en Ferri.
Harrie is even wezen kijken bij Viola, Anita en Bonnie die nog steeds in de rokerscorner zitten.

Harrie komt weer terug en ze praten wat over BB en Bobo's in the Bush. Ineens zegt Bart: "Weet je, Bonnie is een heel ander mens dan ik me voorgesteld had en ik wil nooit meer iets kwaads horen over Bonnie St Claire, want dan krijgen ze ruzie met me".

Ferry vraagt: "Dan vallen er klappen??". "Dacht het welll", antwoordt Bart resoluut.

[ Bericht 3% gewijzigd door M-en-A op 02-02-2006 01:12:08 ]
pi_34702747
Esther zegt dat ze geen fototoestel mee naar binnen mochten nemen. Dat vindt ze wel jammer.

Ferri, die al een uur geleden naar bed wilde gaan, zit er nog steeds bij en geniet volop

Anita is nu ook even bij de gasten aan tafel komen zitten.

Thanx Foreverblue

[ Bericht 11% gewijzigd door M-en-A op 02-02-2006 01:08:39 ]
pi_34702857
Bart: "We hebben in de 1e week klachten gehad... nou ja klachten. We hebben de eerste week hier harder gewerkt met zijn achten... dan achter de schermen ".

Harrie komt met een sterk verhaal over drankgebruik. Hij heeft het "beter" gedaan dan André Hazes.
pi_34702908
Bart neemt Harrie nog even mee naar de "smokers corner". Ferri blijft achter met Esther en zegt dat hij gebroken is, dat hij dat morgenochtend wel zal merken. "Jullie gaan zeker nog even door", vraagt hij aan Esther. "Ik heb geen ideeee, maar ik moet morgenochtend nog wel naar het werk toe", antwoordt ze.

Ferri zegt tegen Bart dat hij nu echt naar bed gaat, maar blijft toch gewoon weer doorkletsen.

(Ik ben er vandoor )
pi_34706064
John Jones is wakker. Hij rommelt wat in de 'keuken'
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_34706605
John heeft de gasten ontbijt op bed gebracht.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_34709061
10.00 uur

De vergadering is gestart en verloopt niet echt naar Chiel zijn wens.
De bewoners lopen wat heen en weer en Chiel moet op zijn strepen staan om iedereen bij de les te krijgen.
De hotelgasten zitten ondertussen een krantje te lezen op de bank.

met dank aan frizti

Chiel wil dat er wordt gebeld naar internetproviders om de banner online te hebben. Hij wil weten wie het best is om dingen telefonisch voor elkaar te krijgen. Bart geeft aan dat Viola en Monique daar héél sterk in zijn. Monique en Viola gaan gelijk stijgeren als ze de opdracht krijgen, want ze hebben vandaag hun vrije dag.

Chiel wil promo's hebben voor de diverse activiteiten die op stapel staan. Viola sputterd wat tegen.

De vergadering lijkt veel op een kippenhok, iedereen vliegt in zijn reacties alle kanten op. Chiel doet ernstig zijn best om de orde te houden, maar er is duidelijk weinig vergader discipline.

De kosten voor de boerenkool-avond staat nu ter discussie. De prijs van ¤ 15.00 vindt Chiel te laag. Dit was zo bepaald voor de mensen met een kleine beurs. Viola gaat nu op de bres voor deze groep. Na een discussie over en weer, wordt de prijs verhoogd naar ¤ 25.00, wel moet er eerst worden gekeken of er al aanmeldingen zijn.

met dank aan Foreverblue

Bart wordt recalcitrant, hij is het blijkbaar niet eens met het beleid en geeft aan dat Chiel volgende week toch weg is en dat ze het dan wel weer anders doen (hij wil opstaan om naar de wc te gaan). Chiel spreekt hem op zijn gedrag aan, Bart lijkt zich wat in te binden en blijft toch maar zitten.

Alle taken zijn uiteindelijk duidelijk en de vergadering wordt gesloten.
Chiel blijft het gevoel houden dat er nogal ad hoc wordt gewerkt en dat planning op lange termijn nog niet goed van de grond komt.
Frank geeft aan dat hij het daar niet mee eens is, hij heeft zijn eigen zaakjes prima voor elkaar.

Chiel zegt tegen Ferri dat hij het maar chaos vindt, en zich zorgen maakt om de continuiteit. Door de huidige werkwijze van de hotelliers, is hij bang dat iedereen straks is opgebrand.

Bart en Viola roken buiten eventjes een sigaretje, met de gasten van vannacht. Ze verteld dat ze door haar man is verrast met dit nachtje HBB. Viola en Bart zijn heel onderhoudend naar hun toe.

met dank aan Foreverblue

Ferri heeft last van de camera's op zijn knar (zijn woorden). Hij schrijft voortdurend dingen op, die er moeten worden gedaan, maar hij bemerkt dat de lijst alleen maar langer wordt en begrijpt héél goed wat Frank bedoelde, toen die zei dat hij zich even alleen bezig houdt met zijn eigen taken.

Chiel pleit voor planning op langere termijn, zodat een nieuwe manager makkelijker verder kan gaan.
Bart zegt dat de nieuwe manager toch al wel langer weet dat hij in HBB komt, maar voegt er aan toe dat hij dat in Chiel zijn geval niet zeker weet.

De hotelgasten nemen afscheid en zijn erg tevreden over de gastvrijheid, ze hebben genoten.

met dank aan Foreverblue

Anita zit in het kantoortje, nog steeds in haar badjas en leest op haar gemak een krantje en lijkt de kunst af te kijken van Monique en Frank, die heel druk doende zijn aan de telefoon.

Bart en Chiel nemen de wijze van organisatie door, en de strubbellingen die er bestaan met de redactie. Chiel zal dit verder met hun oppakken, want hij erkent dat dit voor de hotelliers heel vervelend is. de verstandhouding lijkt nu weer prima en de onderhandelingen verlopen nu ook veel vriendelijker.

Bart geeft aan dat Mickey straks langs komt.

Chiel geeft Bart uitleg hoe je een productie moet opzetten, welke dingen je moet nalopen, wat je zelf moet doen en wat je uit moet besteden.
Samen lopen ze de diverse mailtjes en suggesties door op haalbaarheid.

Monique heeft haar telefoontjes gedaan en gaat lekker buiten genieten van haar vrije dag.

met dank aan Foreverblue

Bart vertelt aan Moniqque dat hij zijn dagboek schrijft voor zijn dierbaren, hij schrijft al zijn ergernissen en frustraties van zich af. Hij is bang dat de camera's mee lezen vandaar zijn vermelding PRIVÉ. Monique zegt dat hij altijd bij haar kan komen als hij ergens mee zit.

12.30 uur

Mickey komt langs en iedereen heet haar hartelijk welkom. Ze heeft taart en vitamines bij zich.
Ze vertelt dat het niet altijd zo goed op tv werd gebracht en daar was ze pisnijdig om.

met dank aan Snaptnix

Bart is héél blij.
pi_34709343
Mickey, Bonnie en Viola zitten gezellig wat bij te kletsen.
Ze vertelt dat ze Ferri nog kent uit Bobo's in de bush.

Viola had vannacht eigenlijk naakt willen gaan slapen, maar dat heeft ze nu maar niet gedaan omdat Ferri nu op hun kamer is gaan slapen.

........Viola houdt niet van gebak zegt ze, maar is wel gek op de taartjes die Mickey heeft mee gebracht

met dank aan Snaptnix
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:01:45 #11
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34709503
12.30
Mickey komt binnen. Zij heeft taart bij zich. Ook vitamines voor als ze er doorheen zitten.
Bart loopt langs en zij hebben even oogcontact maar zeggen in eerste instantie niets tegen elkaar. Maar dan gaat Bart toch maar bij haar zitten. Bart vertelt Micky dat hij er eind vorige week wel doorheen zat.
Zij verwelkomt Ferry met een hartelijke omhelzing.
Zij vertellen Micky dat zij er tot het eind in zitten.
Micky blijft maar even, maar 1 uurtje, zegt ze.
Zij vond het maar heel raar toen ze weer thuis was. Ze had wel de uitzendingen terug gezien en vond het niet leuk dat de hoteliers neer werden gezet als mensen die niet veel deden. Dat vond zij niet de waarheid. Ook had ze gezien dat Joost de jacuzzi had moeten uitleggen.
Bart vertelt over de gasten die zij hadden. Benieuwd was zij naar de manier hoe het was gegaan met de badkamer en Bart vertelt haar dat zij eerst gebadderd hadden en daarna de gasten.
Ruud de Wild belt haar nu iedere dag om te pesten, hij heeft een real-live show over haar in zijn programma. Dit omdat zij, toen ze in het huis zat, hem iedere dag belde.

Over Gert wist Micky niets en Viola legt haar uit dat Gert bang was dat hij weggestemd zou worden.
eurobilltracker.com
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:20:58 #12
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34710168
Ferry belt Dario op en biedt hem de hotelkamer aan voor 500 euro.
Dario had aangegeven dat hij volgende week wel 'n keer wilde overnachten.
Dario zal het in de groep gooien en Ferry belooft hem dat hij in de watten gelegd zal worden en dat hij ook in zijn blote kont door het huis mag lopen.
Ook zegt hij dat hij hem gisteren het beste vond.
eurobilltracker.com
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:32:35 #13
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34710540
Er staan twee vrouwen voor de deur. maar voordat ze binnen mogen rent er iemand van de redactie op hen af want 1 van de microfoons doet het niet.
Zij moet eerst een andere zender om voordat zij binnen mogen.
Het blijken de meisjes te zijn die de hoteliers gaan masseren.
Frank heeft dit geregeld en vooral Monique is erg blij mee.
eurobilltracker.com
pi_34710792
Bart heeft het tegen Micky over de veranderingen die hebben plaatsgevonden sinds ze weg is.
Dat ze niet meer weggestemd kunnen worden en dat er gewoon een uur uitzending is geschapt.
Mickey: ...de combi van reality soap en een goed doel, gaat nu wel werken.

met dank aan Snaptnix

met dank aan FB

Bart: Ik heb de magic avond rond
Micky: wat leuk... met Hans Klok?
Bart: Jep... 6 maart in het Spant in Bussum.
Micky: Ik ga er weer vandoor...
Bart: Neeeee, je moet blijven

met dank aan FB

Mickey vertrekt om 13.45 uur

[ Bericht 10% gewijzigd door cuall op 02-02-2006 13:47:54 ]
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:42:35 #15
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34710889
De moeder van Micky is jarig.
Viola stelt voor om voor de jarige moeder een liedje te zingen.
En dit gebeurt.

Zij vertelt dat ze erg heeft moeten lachen om het sumo-worstelen in de uitzending.
eurobilltracker.com
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:51:25 #16
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34711252
Bart informeert bij de redactie hoe het gisteren was afgelopen met iemand waar iets ernstig mee was gebeurd.
Degene die aan de telefoon was zegt "Er was iemand aangereden, nietwaar?"
"Aangereden, zelfs overreden", zegt Bart

Voordat er meer te horen was, schakelt de regie weg van dit gesprek.
eurobilltracker.com
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:52:50 #17
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34711316
Monique zit in een massagestoel en wordt onder handen genomen door een masseuse.
eurobilltracker.com
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:05:52 #18
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34711767
Ook berg Viola wordt gemasseerd.

Viola kreunt erbij.
eurobilltracker.com
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:41:12 #19
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34712902
Viola loopt met de krant rond om te peilen waar iedereen vanavond naar wil kijken.
De keus is: Nked Gun of Break down.
Ferry en John kiezen voor Naked Gun.
Zij zijn zich aan het uitsloven op de fitness apparaten.
Bart kiest alleen maar voor voetbal, zeggen ze.
Viola gaat weer verder met haar poll.
Anita heeft Naked Gun al gezien dus die gaat voor Break Down.

Viola is er bij gaan zitten en nu worden haar voeten gemasseerd.
eurobilltracker.com
  donderdag 2 februari 2006 @ 15:13:25 #20
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34713969
Esther van de Dolly Dots is er.
Zij zegt dat de lunch van de Dolly Dots in HBB wel vergeten kan worden want daar hebben de Dots geen tijd voor. Ook samen zingen kan geen doorgang vinden. Ze hebben daar geen zin in en als ze dat al zouden doen dan alleen voor een gala die ze zelf zouden organiseren.
Maar ze heeft wel goed nieuws, zegt ze.
Haar man, die het pak van Rintje Ritsma gemaakt of gesponsord heeft, stelt voor dat Frank, maandag tijdens de live dat pak aandoet.
Hij biedt hier 1000 euro voor.
Frank informeert wel even of hij niet voor gek loopt in dat pak maar Esther houdt vol dat het een heel leuk pak is en dat het hem zeker goed zal staan.
Frank belooft dat hij het zal doen. Viola wijst nog wel even erop dat reclame op het pak dan wel afgeplakt moet worden want zelfs de masseuse's die nu aan het werk zijn hebben de reclame op hun pakken af moeten plakken.
eurobilltracker.com
pi_34714514
Esther van de Dolly Dots en de dochter van Anita, Robin zijn op bezoek

met dank aan regenworm

met dank aan nachtzuster

met dank aan Snaptnix

Frank en Monique genieten van de massage.

met dank aan Snaptnix

met dank aan nachtzuster

met dank aan Snaptnix

...ook John komt op de massagestoel

met dank aan nachtzuster

[ Bericht 10% gewijzigd door cuall op 02-02-2006 15:58:33 ]
pi_34715032
Het rokershoekje is weer reuze gezellig

Bart vertelt aan Viola en Bonnie dat hij bezig is om de zakjes van Henk ook bruikbaar te laten maken in andere gelegenheden, dus met aanpassing van de tekst. Viola is oprecht trots op Bart

met dank aan Snaptnix
pi_34716759
Viola wil graag aan de DNA-pil, als we haar mailtje goed mogen begrijpen.
Ze beschrijft zichzelf als de : "De Nederlandse Oprah, ik dus"

met dank aan nachtzuster
quote:
"Beste Jan,

Wat zou het geweldig zijn als ik de nieuwe DNA-pil mocht gebruiken.
Geen idee hoe het nieuwe PR plan rond dit middel in elkaar zit.
Las ergens dat Oprah Winfrey enthousiast is, wellicht leuk als, even onbescheiden, de Nederlandse Oprah Winfrey ik dus, althans, zo werd ik wel eens genoemd ook, spectaculair zou afvallen temeer omdat ik met Talpa in onderhandeling ben voor een nieuw eigen programma. Je kunt me vanaf heden nog 5 weken bereiken via dit emailadres , in het Big Brother Hotel waar ik bezig met met de Mappa Mondo aktie van het Rode Kruis, zie de live elke maandag 20.00 De mailcorrespondentie is vertrouwelijk, alleen telefoongesprekken kunnen we……..

[ Bericht 27% gewijzigd door cuall op 02-02-2006 19:42:55 ]
pi_34716897
Frank in de jacuzzi

Sorry voor de kwaliteit

pi_34717829
Het duo Grand & Forsythe (Dominic Grant en July Forsyth) arriveren in het hotel om een beeld te brengen voor de veiling.

met dank aan frizti

Bart maakt een foto voor de veilingsite

met dank aan TanjaFan

[ Bericht 12% gewijzigd door cuall op 02-02-2006 17:24:58 ]
pi_34722285
Het schaatspak van Rintje Ritsma, met op de achterkant een mooie vrouw in een string, zal worden geschonken voor de veiling. Voorwaarde is wel dat Frank er een dag in gaat rondlopen.
pi_34722958
19.30 uur
Iemand zegt 'mooie cut mooie cut' ............
Was een reactie op Viool die voor de zoveelste keer zei dat haar zoon editor is,
tegen Viool: "dan zit jij voor de tv en zegt mooie cut mooie cut"

Ferri vertelde iets over Bobo's in the bush, Viool zou als enige hebben gereageerd door gelijk haar vinger op te steken, toen iemand vroeg wie er zin had om te neuken
Kon het niet precies volgen, maar Viool ging direct in de verdediging door te roepen dat het natuurlijk maar een grapje was

met dank aan nachtzuster

20.00 uur
Viola haalt de champagne op met de lepel erin. Ferri vraagt of dat weer een survival-truc is van haar.
....Viola zegt ik heb géén mening, waarop Ferri gelijk zegt.."jij hebt nooit een mening"

De champagne wordt ingeschonken, want de tientjes actie staat op ¤ 10.000.00
John belt Henk om dit temelden, hij voert een komische act op en lijkt zo wel héél erg op zijn moeder Adéle.
Iedereen brengt een proost uit.

met dank aan MissJ

met dank aan nachtzuster

De tv gaat aan en de hotelliers nestelen zich voor de buis.

[ Bericht 8% gewijzigd door cuall op 02-02-2006 22:50:17 ]
pi_34723232
20.30 uur
Monique en John zitten in de tuin en hebben een melige bui.Ze lachen om alles. Viola komt buiten een sigaretje roken en ze zitten schaamteloos om haar te lachen, maar Viola heeft niks in de gaten.
Viola vertelt dat ze steeds denkt dat er een telefooncel in de tuin staat, i.p.v.de wc. John kletst gewoon door en schaterd van het lachen.

met dank aan Snaptnix

John vertelt nu dat Viola haar darmgassen wilde ontsteken, en dat hij daar iets van had gezegd toen Carolien er was in de live, John lacht zich een puist, geniet eigenlijk wel van zijn eigen kattenkwaad.

met dank aan Snaptnix

met dank aan nachtzuster

20.45 uur

met dank aan Snaptnix

Posten is haast geen doen nu Fok zo traag is
pi_34723353
21.30 uur
De hoteliers kijken naar Breakdown, met o.a. Kurt Russel

Bart zit in zijn eentje in de rookhoek

met dank aan Snaptnix
  donderdag 2 februari 2006 @ 21:48:25 #30
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34723407
Even nog een verslagje van 20.00.

Ik moet erbij vertellen dat de tv uitzending net is geweest en dat er niets is uitgezonden van Dries Roelvink en Dario.

Meteen na de uitzending krijgt Frank een telefoontje van Dario die klaagt dat hij helemaal niet in beeld is geweest.
Frank vertelt dit dan ook tegen Monique en John.
Hij zegt dat Dario had gezorgd voor de geluidsapparatuur ook had hij gezorgd voor de gasten die voornamelijk bestonden uit mensen van zijn fanclub.
Dario zou ook zorgen voor andere Hollandse avonden, maar daar had hij nu ook geen zin meer in. Hij wilde niet meer meewerken op deze manier.

(Ik heb gisteren of vandaag nog een telefoontje opgevangen waarin Dario de hotelkamer werd aangeboden voor 500 euro. Dario zou daar nog over denken)

Monique en John raden Frank aan hier over mee naar de redactie te gaan. Toevallig hebben ze morgen een vergadering met de redactie. John had dat te horen gekregen in de DBK.
eurobilltracker.com
pi_34723453
21.45 uur
Monique heeft iemand aan de telefoon die nog geen reactie op zijn mail heeft gehad.
Die persoon wil 13 februari met een groep van ongeveer 20 personen komen. Spiros komt ook. Het is me niet duidelijk om welke personen het ging, iets met BN-ers. Ze willen komen dineren voor ¤ 100.00 pp.

met dank aan Snaptnix
pi_34723676
22.15 uur
Viola heeft de jacuzzi opgezocht.

met dank aan Sjet

Anita voegt zich bij Viola

met dank aan Snaptnix
pi_34723875
Bart en Ferri voegen zich bij de dames in de jacuzzi

Ferri zit met bart in de jacuzi, de dames zijn weer naar binnen.
Ferri zegt heel droog: äls Viola het rode kruis zegt, moet ik aan hele andere dingen denken"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')