Hummie heeft niks meer te zeggen over het programma, die staat onder curatele van het Rode Kruisquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:04 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Hey die ken ik nog wel van GTST.
Ik vind het raar dat de regie trouwens niet ingrijpt, die stomme zonnebrillen zien er niet uit.
Was het misschien wel geworden als ik niet zo stom was geweest te postenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef Bergie88 het volgende:
Bijna een uur geen post in de SC is dat een record??
Het begint er ook als een aardig hechte groep uit te zienquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Chiel op het laatst bereid is gevonden om manager te zijn. Hij had daarnaast nog verplichtingen, dus combineert hij het. Hij is wel veel afwezig vind ik, maar de hotelliers weten inmiddels wel aardig hoe ze de tent draaiende moeten houden
Hej, eet Bart dan niet meequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:04 schreef nachtzuster het volgende:
Waar zou Bart van dromen?![]()
[afbeelding]
......erg spannend is het ook niet op de streamsquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was het misschien wel geworden als ik niet zo stom was geweest te posten. Tis inderdaad erg rustig hier.
Nou.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef cuall het volgende:
[..]
......erg spannend is het ook niet op de streams![]()
Ja dat is het planbord.... zou het nu eindelijk goed gaan lopen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:59 schreef cuall het volgende:
Zou dat het nieuwe planbord zijn, waar Frank en Ferri mee bezig zijn?
Ophrah wil haar echt niet in haar huisquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef MissJ. het volgende:
Ik lig blauw om die mail van Viola over die DNA-pil. Goed gecapt!!!![]()
Geweldig en dat is allemaal te zien, de nederlandse Oprah Winfrey hahahahahahaha. Ze mag Oprah's toilet komen boenen misschien.
Idd de status Oprah zal zij nooit halen. Wat een capsones trut. Oprah miljardair VS Fiool de ZN'rquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef MissJ. het volgende:
Geweldig en dat is allemaal te zien, de nederlandse Oprah Winfrey hahahahahahaha. Ze mag Oprah's toilet komen boenen misschien.
Waar staat die dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef MissJ. het volgende:
Bart was in slaap gevallen, en ze hebben besloten hem te laten liggen, omdat hij zo moe wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej, eet Bart dan niet mee![]()
Oja, een kleine bewik ga zometeen weer weg als de uitzending begint
Ik vind alleen de kwaliteit wel erg goed, maar dat is omdat ze niet hoeven te blocken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef cuall het volgende:
[..]
......erg spannend is het ook niet op de streams![]()
Ah vandaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Bart was in slaap gevallen, en ze hebben besloten hem te laten liggen, omdat hij zo moe was![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja dat is het planbord.... zou het nu eindelijk goed gaan lopen?![]()
Kort máár krachtigquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:16 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben weer weg, het was van korte duur maar kom morgen nog wel ff langs![]()
Gezellig en tot morgen dan maarquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:16 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben weer weg, het was van korte duur maar kom morgen nog wel ff langs![]()
Ja idd, ik heb dat ook, en kom (nu nog) niet aan, heerlijk is dat, als je alles kan eten zonder aan te komenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef cuall het volgende:
Wat me trouwens best wel opvalt, is de hoeveelheid eten wat Monique op een dag naar binnen werkt. Best wel veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |