Hummie heeft niks meer te zeggen over het programma, die staat onder curatele van het Rode Kruisquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:04 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Hey die ken ik nog wel van GTST.
Ik vind het raar dat de regie trouwens niet ingrijpt, die stomme zonnebrillen zien er niet uit.
Was het misschien wel geworden als ik niet zo stom was geweest te postenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef Bergie88 het volgende:
Bijna een uur geen post in de SC is dat een record??
Het begint er ook als een aardig hechte groep uit te zienquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Chiel op het laatst bereid is gevonden om manager te zijn. Hij had daarnaast nog verplichtingen, dus combineert hij het. Hij is wel veel afwezig vind ik, maar de hotelliers weten inmiddels wel aardig hoe ze de tent draaiende moeten houden
Hej, eet Bart dan niet meequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:04 schreef nachtzuster het volgende:
Waar zou Bart van dromen?![]()
[afbeelding]
......erg spannend is het ook niet op de streamsquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was het misschien wel geworden als ik niet zo stom was geweest te posten. Tis inderdaad erg rustig hier.
Nou.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef cuall het volgende:
[..]
......erg spannend is het ook niet op de streams![]()
Ja dat is het planbord.... zou het nu eindelijk goed gaan lopen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:59 schreef cuall het volgende:
Zou dat het nieuwe planbord zijn, waar Frank en Ferri mee bezig zijn?
Ophrah wil haar echt niet in haar huisquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef MissJ. het volgende:
Ik lig blauw om die mail van Viola over die DNA-pil. Goed gecapt!!!![]()
Geweldig en dat is allemaal te zien, de nederlandse Oprah Winfrey hahahahahahaha. Ze mag Oprah's toilet komen boenen misschien.
Idd de status Oprah zal zij nooit halen. Wat een capsones trut. Oprah miljardair VS Fiool de ZN'rquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef MissJ. het volgende:
Geweldig en dat is allemaal te zien, de nederlandse Oprah Winfrey hahahahahahaha. Ze mag Oprah's toilet komen boenen misschien.
Waar staat die dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef MissJ. het volgende:
Bart was in slaap gevallen, en ze hebben besloten hem te laten liggen, omdat hij zo moe wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej, eet Bart dan niet mee![]()
Oja, een kleine bewik ga zometeen weer weg als de uitzending begint
Ik vind alleen de kwaliteit wel erg goed, maar dat is omdat ze niet hoeven te blocken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef cuall het volgende:
[..]
......erg spannend is het ook niet op de streams![]()
Ah vandaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Bart was in slaap gevallen, en ze hebben besloten hem te laten liggen, omdat hij zo moe was![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja dat is het planbord.... zou het nu eindelijk goed gaan lopen?![]()
Kort máár krachtigquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:16 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben weer weg, het was van korte duur maar kom morgen nog wel ff langs![]()
Gezellig en tot morgen dan maarquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:16 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben weer weg, het was van korte duur maar kom morgen nog wel ff langs![]()
Ja idd, ik heb dat ook, en kom (nu nog) niet aan, heerlijk is dat, als je alles kan eten zonder aan te komenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef cuall het volgende:
Wat me trouwens best wel opvalt, is de hoeveelheid eten wat Monique op een dag naar binnen werkt. Best wel veel
Ja, het is haar naar het hoofd gestegenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Thanks Cuall![]()
Mijn god, wat haalt Viool zich nou weer in haar hoofd?![]()
Welterustenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:20 schreef Talitha het volgende:
Ik ben een beetje moe, dus vandaag zwaai ik een keertje éénmalig voor iedereen de aankomt en iedereen die weggaat![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoelang die email zichtbaar was, maar weet bijna zeker dat de regie de inhoud/impact van het mailtje over het hoofd heeft gezienquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, het is haar naar het hoofd gestegen, maar de timing van die cap was wel sublliem
![]()
Doei Talitha, ga maar lekker luierenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:20 schreef Talitha het volgende:
Ik ben een beetje moe, dus vandaag zwaai ik een keertje éénmalig voor iedereen de aankomt en iedereen die weggaat![]()
![]()
![]()
Viola zal het zeker niet leuk vinden, het is per slot toch een privé mailtje die ze aan het maken wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang die email zichtbaar was, maar weet bijna zeker dat de regie de inhoud/impact van het mailtje over het hoofd heeft gezien
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:20 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
Waarom ze die dan in godsnaam in een huis met tig camera's aan het typen is... is mij compleet een raadselquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola zal het zeker niet leuk vinden, het is per slot toch een privé mailtje die ze aan het maken was![]()
Het is ws een volslagen raadsel voor bijna iedereen. Maar we hebben het over Viool, en dat verklaart erg veel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Waarom ze die dan in godsnaam in een huis met tig camera's aan het typen is... is mij compleet een raadsel![]()
Was volgens mij een reactie op Viool die voor de zoveelste keer zei dat haar zoon editor is,quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:30 schreef Sjet het volgende:
Iemand zegt 'mooie cut mooie cut' ............![]()
Ik snap wel dat ze iets uit de televisie wereld bedoelen maar als je het zo 'out of the blue' hoort......![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:30 schreef Sjet het volgende:
Iemand zegt 'mooie cut mooie cut' ............![]()
Ik snap wel dat ze iets uit de televisie wereld bedoelen maar als je het zo 'out of the blue' hoort......![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was volgens mij een reactie op Viool die voor de zoveelste keer zei dat haar zoon editor is,
tegen Viool: "dan zit jij voor de tv en zegt mooie cut mooie cut"
![]()
Ja dat is waar.... Viool haar bewegings redenen te ontrafelen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is ws een volslagen raadsel voor bijna iedereen. Maar we hebben het over Viool, en dat verklaart erg veel.![]()
Ja ik had wel gehoord dat ze het over televisie en regiseren hadden... maar als iemand het 'cut' dan echt op zijn Nederlands uitspreekt...... dat klinkt dan ineens ff heel raarquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:33 schreef cuall het volgende:
[..]
...heb ik gemist, maar kan me voorstellen dat het wat raar overkomt ja
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:38 schreef MissJ. het volgende:
Even wat typwerk verricht en het mailtje van Viola vertaald voor de nieuwe binnenkomers:
"Beste Jan,
Wat zou het geweldig zijn als ik de nieuwe DNA-pil mocht gebruiken.
Geen idee hoe het nieuwe PR plan rond dit middel in elkaar zit.
Las ergens dat Oprah Winfrey enthousiast is, wellicht leuk als, even onbescheiden, de Nederlandse Oprah Winfrey ik dus, althans, zo werd ik wel eens genoemd ook, spectaculair zou afvallen temeer omdat ik met Talpa in onderhandeling ben voor een nieuw eigen programma. Je kunt me vanaf heden nog 5 weken bereiken via dit emailadres , in het Big Brother Hotel waar ik bezig met met de Mappa Mondo aktie van het Rode Kruis, zie de live elke maandag 20.00 De mailcorrespondentie is vertrouwelijk, alleen telefoongesprekken kunnen we……..
Was Ferri geloof ik, hij vertelde ook net iets over Bobo's in the bush, Viool zou als enige hebben gereageerd door gelijk haar vinger op te steken, toen iemand vroeg wie er zin had om te neukenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:35 schreef cuall het volgende:
[..]
die is Viola ook al aardig zat denk ik dan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |